Haha, heb de site ff bekeken, en het klopt ja. Ik was afgelopen maandag uitgerekend, dus dat is wel lekker haha... Volgens mij heb ik dit 3 jaar geleden niet gehad bij mn dochter. Oh het staat inderdaad ook op de brief van het UWV haha, lekker slim.... Ik wil bevallen!!!!!!!
Thnx! Enneh die striae zit er wel hoor. Niet op m'n buik, maar wel op m'n heupen, bovenbenen en billen!! Wij gaan ook hard met ons wc papier Ik trek 's nachts de wc ook niet meer door zonde van het water voor die paar druppels Is Gent ver van jullie huis? Kan je man snel thuis zijn als het wel begint?
Anderhalf uur rijden is het ongeveer, dus dat valt wel mee. Manlief is zelfstandige, dus hij werkt voor onze spaarpot na de bevalling. Dat maakt wel een verschil. Zou hij voor een baas werken, zou ik er misschien wel meer moeite mee hebben. Maar zo op en neer scheelt het hem gewoon minimaal 3 uur (zonder file). Eerst ging hij nog vaak met de trein, maar de trein van Brussel naar Nederland rijdt maar 1x per uur, zul je net zien dat hij die mist. Maar nu gaat hij dus altijd met de auto. Maak me er niet zo'n zorgen om, ben er al maanden op ingesteld en ben erg blij met de klus waar hij nu mee bezig is. Maar ik kan me niet voorstellen dat de kleine er bij mij binnen 1,5 uur uit is... Mijn ouders hebben 6 kids gekregen en mijn pa is vrachtwagenchauffeur. In die tijd hadden ze ook geen mobieltjes, maar heeft wel elke bevalling meegemaakt. Laat ik daar dan ook maar vanuit gaan. Vind het wel een tip, om 's nachts niet meer door te trekken. Scheelt een berg herrie en water!
Succes Pina!! Hier nog steeds delen van de slijmprop meen ik? Afscheiding met bloed? Af en toe zeurende pijn maar verder niks..Het was ook geen vruchtwater. Afwachten! Hoest Syare? Verdere reacties vanavond. Nu eerst ff beginnen aan mijn favo bezigheid op het moment, koken....brr.. Maak aardappelschijfjes met ui en champignons, sla met komkommer en vissticks. Tot straks!
@Pina, Succes meis. @babyproject, groot gelijk om niet meer door te spoelen. Ik heb ook van die minipiesjes. Is ook de moeite niet meer waard om door te trekken. @hetlichtje, ik snap dat je het niet erg vind als je vriend wat verder weg is. Ikzelf heb ook niet het gevoel dat het zo critisch is met de afstand en dat ik binnen anderhalf uur bevallen zou zijn. Niet dat mijn vriend zover weg is, maar ik heb liever dat hij 1,5 uur van hier verwijderd is, dan ik zelf. Stel je voor...moet je ook nog aangifte doen in een andere stad. Zeker alleen met de auto weg (verder dan een half uur) vind ik al erg moeilijk. Stel je voor dat je weeen beginnen en je bent zover weg van huis. Hoe kom je dan thuis... Dus ik blijf nu redelijk in de buurt. Laat de mensen maar naar mij toe komen. @mamleonie. Dat zou best je slijmprop kunnen zijn. Is het helder bloed of oud bloed?? als het helder is, zou ik misschien toch even voor de zekerheid bellen. Ik heb de afgelopen dagen ook geen zin om te koken. Echt totaal inspiratieloos. Ik heb alleen maar zin in ongezonde dingen. Maar vanavond wordt het hamburger, gebakkenaardappeltjes en broccoli. Dus toch nog beetje gezond (gezonder dan pizza zoals gisteren). Vanmiddag leuk met mijn nichtje cakejes versierd. Het ging best goed en ze waren ook nog leuk geworden. Was erg gezellig. Nu zit natuurlijk alles onder de fondant etc. Maar dat poetsen we wel weer weg. Heb ik tijd genoeg voor hahaha
Pina, succes meid! Zet m op! Syrae, ik hoop dat jij ook volop bezig bent! Ik kom straks even terug om te vertellen hoe t vanmiddag gegaan is, gaan nu eten!
Pina, waarschijnlijk heb je gewoon je baby vanavond, jeeej! Ik zal de laatste wel zijn. Pfff...... Zul je weer zien. Ik ga die 41 weken wel halen..... Morgenvroeg stippen, half 10, ben toch wel beetje zenuwachtig hoor! Ookal ben ik al es bevallen, vind het toch altijd naar als ze daar beneden bij moeten haha!!
Lenthe ik ben er ook nog hoor. Bij mij is het erg rustig vandaag dus vermoed dat ik de laatste zal zijn.
Hoho, ik ben er ook nog! Mijn meisje is nog niet eens goed ingedaald en ligt nog los met haar hoofdje. Dus ik verwacht ook nog niet veel op korte termijn. Of het moet zijn dat de vk/gyn eerder wil meewerken, maar ik verwacht dat ze dat pas op z'n vroegst bij 41 weken gaan doen
hier nu weeen van een minuut elke 6 a 7 minuten.... maar verder weinig verbetering Vk komt om 20.00 even langs om te overleggen over de nacht.
Goedenavond, even vlug berichtje dat ik ben bevallen v e gezonde dochter in 2u tijd van 3,5 cm om 13u naar een kind om 15u! Doodop ga ik nu slapen... Syrae, succes!! Liefs vanuit mijn bedje na thuis bevalling.
Pina, proficiat met je dochter! Jeetje, jij hebt echt een razendsnelle bevalling gehad! Hoop dat je je een beetje goed voelt!
Pina van harte meid! Lekker uitrusten en genieten! Vlot gegaan zeg! syrae ben benieuwd wat er bij jou vandaag nog gebeurd.
Wauw Pina van harte gefeliciteerd!! Wat een vlotte bevalling en lekker thuis, heerlijk! Syrae: hoop dat het doorzet en ben benieuwd was te de verloskundige gezegd heeft! Hier ook nog steeds niks, ga denk ik ook gewoon weer overtijd net zoals bij Ruben.
@pina, gefeliciteerd! Fijn dat het ineens zo snel is gegaan. Geniet van jullie kleine meid en rust lekker uit. @syrae, succesvanavond! @mamaleonie, ik denk ook over tijd te gaan. Morgen in het zh hun beleid vragen. Ik ga nu lekker wie is de mol kijken!!