Lenthe: hoe gaat het nu? Miepens: hoe laat moet je je morgen melden? Heel veel succes! Ik hoop dat je nog even een goede nacht maakt!
Lenthe Heeft het toch nog doorgezet? Ik hoop het zo voor je.... Blue Een gezellig avondje dus... Nu hopen dat de kleine zich gaat melden! Miepens Heel veel succes morgen! Hopelijk valt het je allemaal mee. Nog even lekker slapen en er morgen fris tegen aan! Hier gaat het prima Kraamhulpen weg. Eigen ritme weer lekker te pakken. Lynn doet het super. De afgelopen nachten ook. Dus dat scheelt een hoop. Gisteren al even lekker de winkelstraat doorgelopen hier. Vandaag een rustdagje gehouden. En een kleine fotoshoot gedaan met onze oudste. Mijn broer had voor zijn werk een model nodig, nou dat kun je aan onze dochter wel overlaten. Denk dat ze later maar naar de toneelschool moet gaan......
Dank je dames! Ik ga zo mijn bedje opzoeken om me toch wat psychisch voor te bereiden. Alles ligt klaar (bevalkleding etc) Morgen moeten we ons al om 7 uur melden, dus het wordt een lang dagje. Ik ga zo proberen om alvast ontspanningsoefeningen te doen om alvast in "the mood" te komen en psychisch afscheid te nemen van mijn zwangere buik. Dus echt nog even genieten van de laatste schopjes en beweginkjes. Hopelijk tot gauw (met goed nieuws)
sorry voor de lange stilte Ik ben uiteindelijk zaterdagochtend om 10.10 bevallen van een zoontje, hij heet Ed.ward Joh.an Zw.ier, 54 cm en 4145 gram (dus inderdaad niet zo zwaar als men bang voor was ) ff een fotootje en een verslagje en daarna weer terug naar bijkomen en genieten Edward is op zich een heerlijke rustige lieve luie baby alleen heeft ie wat moeite met drinken. Hij hapt op zich goed, doet dan 3 zuigbewegingen en gaat dan met grote blauwe ogen liggen wachten op de rest van de melk. Werkt niet helemaal dus. Bevalling is me alles meegevallen maar toch ook best zwaar gebleken. Ik begon donderdagochtend al om 4.00 uur met voorweeën die niet meer weggingen en maar heel langzaam regelmatig werden. Donderdagnacht dus niet geslapen ondanks paracetamol en douche en vanalles en nog wat. Vrijdag bleek de hele ellende wel iets vordering te hebben gebracht (jee van 1 naar 2 cm ontsluiting.... Vrijdagavond waren dat er 3 en toen zijn mijn vliezen gebroken. rond 12 uur waren dat er nog steeds 3, toch besloten naar het ziekenhuis te gaan voor een infuus. eerst 2 uur nog zonder pijnstilling kunnen wegpuffen, daarna toch om pethidine gevraagd, tussen de weeën nog liggen slapen. Om half 6 uur zat ik eindelijk op 8 cm kreeg ik helaas ook al persdrang om 7 uur stond er nog een klein randje. Die stond er nog om 8 uur en om 9 uur ook nog steeds. Er kwam een gyneacoloog langs die me vertelde dat als ik om 10 uur nog geen volledige ontsluiting had ik een keizersnede zou krijgen. Gelukkig om 10 uur al een stukje hoofdje zichtbaar tijdens de persweeen die ik al die tijd aan het wegzuchten was dus ik mocht eindelijk wat actiefs gaan doen (behalve gillen ) Serieus binnen 5 minuten een kindje op mn buik Tijdens het tikken van dit berichtje was het eten klaar, daarna had Edward honger dus aangelegd, heeft ruim een uur aan de borst liggen sabbelen en daarna nog met moiete 10 ml via vingerfeeding weggewerkt dus dat lijk ook de goede kant op te gaan! Helemaal blij hier
Wauw! Mooi ventje syrae! Gefeliciteerd!! Alsnog geen kleine jongen. Wel een lange bevalling zo zeg! Fijn dat hij het drinken begint te snappen. Heb je een leuke kraamhulp?
Goedemorgen dames, Ik lig aan de ctg en zojuist zijn mijn vliezen gebroken. Ik verwachtte een stort vocht, maar het grootste gedeelte zitnog in me. Ik vind het reuze spannend, maar ik ga er van uit dat ikin goede handen ben. Er is in ieder geval geen weg terug
Syrae Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Jee meid dat is een lange bevalling voor je geweest... Gelukkig kunnen jullie nu genieten van je kleine grote man (Lynn woog bijna de helft). Hij ligt er in ieder geval wel lekker zoet bij! Miepens Succes! Hier bij het breken van de vliezen ook mar weinig wat er uit keam. Dat komt omdat het hoofdje als een kurk werkt zeg maar. Bij mij kwam er na de geboorte van Lynn nog een echt een hele straal uit. In een boog spoot het eruit vertelde mijn man....
Syrae, proficiat met de geboorte van jullie zoon! Lekker genieten meid! Miepens, heel veel succes! Hoop op een vlotte bevalling! Lenthe, hoe is het met je?
Syrae: gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie foto! Lekker genieten nu. @Miepens: succes!! Spannend, leef helemaal mee hahaha @Lenthe: heeft het doorgezet? @de rest van de nog waggelende dames, hoe is het? Al vooruitgang? Of misschien zijn er vannacht wel babies geboren? Geloof dat het hier nog wel ff duurt, vandaag 40 weken zwanger precies en morgen naar de verloskundige. Vind de baby vrij rustig en gisteraaf en vannacht ook geen last gehad van krampjes dus redelijk goed geslapen eigenlijk.
Van harte syrae! Miepens succes! Ben benieuwd hoe snel je je kleine vast kan houden. lenthe al babynieuws? Hier weer heerlijk geslapen ondanks dat ik gisteravond wel wat krampen had. Nu ook weer mee opgestaan, maar goed ik denk dat dit kleine eigenwijze dametje gewoon de 29e gaat komen. Vanavond of morgen komt de verloskundige nog toucheren om te kijken of er inmiddels wat meer gebeurd is. Afhankelijk daarvan gaat ze misschien strippen. Ben benieuwd....en als ze gaat strippen dan hopen dat het werkt. Alle mama's lekker aan het genieten? Nog even dan zijn we allemaal mama...
Hey Blue, jij loopt dus ook nog?! We moeten nog ff geduld hebben! Fijn dat je goed geslapen hebt. Hier ook redelijk. Voel me alleen nu wat vreemd...hoofdpijnerig, flauw...Ga zo maar eerst ff met de hond wandelen en Ruben eens kijken of het wegtrekt.. Hoge bloeddruk heb ik nog nooit gehad dus ga ervanuit dat het dat niet is..
Jep ik loop ook nog steeds! Vroeg me ook af hoe het met hetlichtje is. Die was gisteren uitgerekend volgens mij en al even niet gezien hier. Ik ga zo weer even boodschappen doen met mijn ma. Velen denken nu dat ik echt een schrikkel baby ga krijgen...ach het maakt me nu allemaal niet meer uit...ik zal vast een maart mama worden.
Hoihoi , Hier ook nog een 'zwangere' hoor En ook nog weinig last van iets....en morgenoochtend voor controle bij de VK. GEFELICITEERD met juliie zoontje syrae ! Idd een lekker mannetje!
Ik heb me er ook maar bij neergelegd, het komt zoals het komt. heeft geen zin om je druk te maken ook al wil je nog zo graag. Morgenvroeg gaan ze strippen bij mij dus ben benieuwd. Hopelijk is mijn lichaam ook al zover. Hopelijk bij jou ook Manona! Ja verdere dames laat ff wat van je horen!!
Vk kwam er zelf mee. Afgelopen week wou dat nog niet echt, heeft ze ook al getoucheerd. Had toen 1 cm en ze kon het koppie voelen (apart). nu morgen maar weer es kijken. Maar wil vandaag wel erg graag, uitgerekende datum. Strippen ze bij jou neit?
Nou, Hetlichtje waggelt ook nog vrolijk rond... @syrae; van harte gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!!! Het klinkt toch wel als een bevalling zoals ik hem niet zo willen hebben!!! Ik teken voor een uurtje of 4. Vrijdag overdag schoot dus niet echt op, maar van vrijdag op zaterdag dan wel! En de laatste paar centimeters dus niet echt! Maar fijn dat het geen keizersnee is geworden.Nu hopen dat de borstvoeding ook gaat aanslaan! Zat nog te kijken naar je handtekening, heeft E. echt grote voeten gekregen of valt het mee? @Lenthe, ik hoop dat je vannacht ook weer bezig bent geweest en dat het dit keer wel effect heeft!!! Maar ik heb het idee van wel, je heb al sinds gistermiddag niet meer gereageerd... @Manona, heeft je zoontje het nog naar zijn zin gehad? @Blue, je hebt me wel geïnspireerd wat betreft uit eten gaan. Ik stelde het voor en mijn man meteen: ik hoop dat we niet uit eten kunnen, want dan ben je aan het bevallen... Maar helaas, we zijn heerlijk uit eten geweest! Ook in het restaurantje waar wij onze eerste date hebben gehad. Fijn dat jullie ook een heerlijke avond hebben gehad, zo leuk is dat. Als je dan terugkijkt hoe ver je nu in het leven samen bent! Eerst verliefd, dan al getrouwd en dan ook hoogzwanger! Kom je alleen maar tot het besef dat je een waanzinnig leven hebt! @Miepens; heel veel sterkte en geluk toegewenst vandaag! Hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt! @Blue en Leonie; ik denk dat Blue eerder gaat bevallen dan wij. Ik heb niet het idee dat mijn vk gaat strippen de eerste tijd. Ik ben veel te kwiek en dat zal ik eerst moeten kwijtraken denk ik. Zaterdag hebben we de werkkamer van mijn man een uitgebreide beurt gegeven. (die was een half jaar geleden wel netjes, maar daarna heb ik de babykamer leeg geruimd, jullie snappen het effect). Mijn man heeft zowel een kantoorpand, als een werkkamer thuis en wil graag straks lekker thuis gaan werken, dus die kamer moest weer netjes worden. 's Avonds lekker uit eten geweest. Gisterochtend naar de kerk, wij zaten op een ander plekje dan normaal, dus iedereen vroeg tijdens het koffiedrinken of ik bevallen was. Nee, ze zit daar te kletsen... 's middags de schuur uitgemest, zodat de fiets er ook weer fatsoenlijk in kon staan enz. Gisteravond lekker op de bank gezeten, lekker luieren. Vanochtend al weer veel gedaan, begin vanmiddag toch echt aan de keukenkastjes... (bah) Ondertussen begin ik wat slijm te verliezen, maar dat zegt helemaal niets geloof ik. Dus hier duurt het nog wel even! Morgen weer naar de verloskundige, dus we zullen zien!
Syrae, wat een heerlijk ventje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ed.ward! Wel een hele lange bevalling.. maar uiteindelijk dan gelukkig toch geen keizersnede, super! Nu lekker genieten van je kraamtijd! Miepens, super dat ze in een keer de vliezen konden breken, ben benieuwd hoe lang t duurt voordat je je meisje vast mag houden! Lenthe, hoe is t meid? Inmiddels bevallen? Verder dus nog alle beebs aan boord!
Ik loop ook nog. Pijntjes wordt met de dag erger, pijn in m'n rug, m'n buik, m'n benen... Pff... Maar niks wat lijkt op weeën. zucht. Zojuist bij VK geweest. Bloeddruk nog steeds prima, buik soepel, hartje goedgekeurd... We hebben de hoop dat ze deze week uit zichzelf komt. Vrijdag ben ik precies 41 weken, dan moet ik voor een echo vruchtwater en controle. Als ik dat wil, kunnen ze ook inwendig onderzoek doen en evt strippen. Denk dat ik dat wel wil als ik vrijdag idd nog steeds zwanger ben. Anders gaat er weer een weekend overheen. Maar eigenlijk heb ik het gevoel dat ze er wel is voor vrijdag. We'll see.