15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik ben juist blij niet meer de hele dag toe moeten kolven! Vaak kreeg hij flesje, dan moest hij een tijdje rechtop gehouden worden tegen spugen en dan ook nog kolven... Ik merk nu dat Hidde de borst steeds leuker begint te vinden. En het is ook heerlijk om hem met de borst te kunnen troosten. En niet meer 's nachts kolven, dat vind het het ergste, in een donkere kamer half slapend... Ik ben wel helemaal de regelmaat kwijt die we met het flesje hadden, maar ik ben er van overtuigd dat we die wel weer terug krijgen. Toen hij nog heel klein was, was het wel makkelijker. Hij sliep en kreeg elke 3 uur eten...

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Wat kan dat gevoel dan verschillen he per persoon!
    Ik kolf 's nachts niet hoor. 22.00uur voor het laatst en dan tussen 07:00-08:00uur weer
    Lynn moet ook even rechtop gehouden worden. Vanmiddag gaan we starten met nutriton. Bij Amy hielp dat ook heel goed.

Fijn in ieder geval dat Hidde het nu aan de borst goed doet!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Janna moet idd ook rechtop gehouden worden, ik voed ongeveer een half uur (tussendoor even een boertje laten) en dan een half uur laten zakken. Ben benieuwd hoe lang ze over een fles zal doen :)

4. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Gefeliciteerd!! Heel veel geluk samen!!

5. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Zet hem op!!

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Om 9.57 is ons meisje geboren. Het ging snel. Ze heet kate lynn. Roepnaam gewoon kate. Het gaat goed met ons. Voel me super!

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Blue! Mooie naam! Is ze lief?

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi hoi, nog even ego berichtje voordat Jas.mijn zich weer meld.

De eerste nacht met z'n drieen zit er op. Het is echt wennen met zo'n hummeltje. Ze slaapt zo diep s nachts dat ze de voeding eigenljk niet wilde. Daarna meldde ze zich toch nog een uurtje later, maar toen was haar temp toch weer erg laag, dus voor de zekerhuis vk gebeld. Maar toen die kwam (was toch al afgesproken voor de ochtend,), was ze weer op temperatuur. Dus ze schommelt nog wel wat. Verder hapt ze goed naar mijn borst en begint wat te drinken. Toch woog ze vanochtend wat weinig en is aangeraden om na het drinken aan de borst nog even mijn borsten te stimuleren. Gewoon ohet voor te zijn dat ze straks echt te veel is afgevallen. Ook is ze nu wat gelig, maar dat hoort er ook bij. Tot nu toe is het echt een wolk van een baby.

Ik vind het schema nog wel wennen en erg druk. En dan te bedenken dat we niet eens veel huisbezoek hebben gehad! Maar dat zal wel even wennen zijn. Kraamzorg is ook lief en goed en niet zo'n pietje precies (ben ik ook niet). Enige nadeel is dat ze rookt, terwijl ik dat tijdens intake had aangegeven niet te wilen hebben. Maar goed, ik heb besloten om het door de vingers te zien, aangezien je niet weet wat je er voor in de plaats terug krijgt. Ze helpt ons super en is ook lief voor J., en dat is het ook erg belangrijk.

Nou dames die nog lopen: mischien vandaag nog en anders worden het echt maart kindjes. Ik hoop alleen dan heel vroege maart kindjes!

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Gefeliciteerd!!

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Blue
    Dat heb je goed gedaan!
    Mooie namen hoor. Ben benieuwd naar een fotootje.

11. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @blue, super zeg. Gefeliciteerd met je dochter kate. Dat is dan ook snel gegaan. Geniet er van!!

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Miepens, blue... Gefeliciteerd ! Join THE club! :)

Xxjes van pina vanaf een roze wolk

13. Manona76

Manona76 Lid

7 sep 2007
    72
    0
    0
    Amsterdam
    Ongeloofelijk zeg...blue, GEFELICITEERD met Kate !..alweer zo'n mooie naam .
    (gelukkig die van ons nog niet tegengekomen hier;)

Voel me nu toch wel wat eenzaam worden hier haha...

Net wel wat van de slijmprop verloren,dus wieweet?

14. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Manona, ik voel me ook eenzaam worden... Ook onze namen nog niet tegen gekomen, al lijken sommigen er wel op... (zowel jongens al meisjesnaam)

@Blue; de dag dat je absoluut niet wilde, is het geworden! mijn man zal jaloers zijn, die wilde het juist graag vandaag. Wat hebben jullie ook een mooie naam! Chique, maar ook wel weer stoer! Van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo goed met jullie gaat!

@Babyproject: zo, dat ging inderdaad snel! Ook jij van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Jullie hebben ook een mooie naam uitgezocht, vrolijk en stoer! Ik hoop dat jullie vandaag lekker naar huis mogen en anders dat jij snel opknapt! Lijkt me helemaal niks, aan de weeopwekkers terwijl je al zo'n mooi kindje hebt!

@refluxbedje, nooit van gehoord, maar klinkt logisch! Hopen dat het echt helpt, dan zal het in Nederland ook wel wat bekender worden. Scheelt dan veel dramatische nachten voor de ouders.

@kolven; mooi om te zien dat iedereen zo zijn eigen manier heeft en er toch gelukkig/tevreden mee is. We zitten natuurlijk ook allemaal in een andere situatie en iedereen is psychisch anders ingesteld. Fijn om te zien dat hier geen gezeur of gevit is op borstvoeding/kunstvoeding!!!

Manlief wilde graag dat het vandaag geboren wordt, we hebben wat met rare data. We zijn dan ook op 1 april getrouwd... Maar ik heb niet het idee dat dit gaat gebeuren, al heeft hij me er vandaag al 3x om gevraagd of er nog niks aan de hand is. Maar nee, totaal niet, helaas!

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Blue: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kate! Jammer van de 29ste maar ik denk dat dat jou nu helemaal niets meer uitmaakt :) Geniet van elkaar!

miepens, fijn om te lezen dat het bij jou ook allemaal goed gaat, ook met de BV. Op het begin moet je toch aan elkaar wennen dus kan het wat stroef gaan maar heb vertrouwen dat het snel beter gaat met aanleggen.

Mopje, het klinkt zo raar als je zegt 'toen hij nog heel klein was' ;) Maar die van jou is ook al de oudste hier he.

Hetlichtje, de dag is nog niet om.... misschien kun je eens wat trucjes uit de oude doos halen???? ;) Knuffel voor jou en Manona, jullie hoeven je niet eenzaam te voelen, probeer nog te genieten van de bewegingenin je buik, straks kan het niet meer!

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het gaat allemaal super! En dat ze de 29e geboren is...Haha dat past wel bij haar. Ze was in mijn buik al een eigenwijs. Succes meiden die nog moeten...!

17. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Blue van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Alles goed gegaan?

Ik loop ook nog steeds hoor...don't forget about me:(

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Blue, PROFICIAT MET JULLIE DOCHTER KATE!!

19. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Blue, gefeliciteerd met jullie (lekker eigenwijze!) dochter Kate!

Hoe is t met de andere meiden?

20. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, ik waggel ook nog rond! Totaal niks aan de hand, er gebeurd ook niks en ik verwacht vandaag ook niks! Bah.

Ik zat me vannacht ineens af te vragen; hoe hebben jullie je bevalling ervaren? Heb je er ook van genoten (van de pijnloze momenten dan)? En hebben jullie ook echt doorgehad dat het uren duurde? Ben er wel benieuwd naar. Mensen zeggen wel eens: geniet ervan en je ziet dat zij dat ook echt gedaan hebben.

Hoop dat jullie kindjes heerlijk geslapen hebben vannacht! en jullie dus ook!

Deel Deze Pagina