15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Wauw wat zijn er al weer veel zwangeren (en pagina's!) bij. Dit kan ik echt niet bijhouden.

Ik kreeg bij mijn eerste ook pas rond 23 weken een buikje, daarvoor helemaal plat.

Wij gaan 4 dagen naar Londen als ik 22 weken ben maar de vorige keer was dat de tijd dat ik het meest fit was dus nu hopelijk ook!

Woensdag de VK gebeld en we mogen 19 juli komen voor de eerste echo, dan ben ik denk ik 8 weken en 2 dagen.

Bij Milan had ik al met 6 weken en 2 dagen de eerste echo omdat ik toen niet wist hoe ver ik was want hij kwam door de pil heen.

Buikfoto's heb ik bij Milan ook regelmatig gemaakt, is leuk om terug te zien!

Gaan jullie trouwens een geslachtsecho laten maken? Wij wel! We zijn veel te benieuwd! ;)

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Babylicious/Jes4: Ik ben nu al af en toe onzeker als ik niet veel merk, laat staan als je van tevoren een miskraam hebt gehad, lijkt me vreselijk! Ik hoop van harte dat jullie allebei een plakbeeb krijgen deze keer!
    @Pandorabeads: Leuke manier om te vertellen! En hoe reageerde je vader? Ben benieuwd!
    @Muiske: Ook al zo'n leuke manier om te vertellen! Weet je al wanneer je het je zusje gaat vertellen?
    @Casey1987: Leuk bijna trouwen en bijzonder dat jullie kleintje er zo al een beetje bij is! Alles al geregeld voor de grote dag?
    @Esli1980: De tips over de misselijkheid ga ik onthouden!
    @Melanies74: Helaas ook al miskramen meegemaakt lees ik, gelukkig heb je wel nog een mooie knaltest gehad, op naar een plakbeeb!
    @Kloko: Veel plezier vanavond! Ik ben benieuwd hoe jullie vrienden reageren!
    @Zus01: Fijn voor je ouders/broer dat je ze zo goed op de hoogte houdt, lijkt me toch moeilijk voor ze dat ze het niet van dichtbij kunnen meemaken.
    @Mer: We weten nog niet of we het geslacht al willen weten, maar we hebben nog een tijdje om daar over na te denken ;)

3. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Februari mama lijst

15/2 Syrae (25) 1e kindje } th } bv } 6/7 intake vk
    15/2 Jes4 (38) 4e kindje } zh } bv } 01/07 Echo in ziekenhuis
    15/2 Pippie (23) 1e kindje
    15/2 Victoria (?) 3e kindje
    15/2 Vogeltje (29) 2e kindje
    15/2 June99 (31) 1e kindje } 06/07 intake vk 25/07 echo vk
    15/2 Zus01 (37) 1e kindje } 30/06 Echo Vruchtbaarheidskliniek + intake vk

16/2 Cindybaby (40) 4e kindje
    16/2 Mich1982 (28) 1e kindje } 7/7 intake vk
    16/2 Lenthe87 (24) 2e kindje } zh } bv } 21/7 echo vk

17/2 Johannal (32) 2e kindje } zh } bv } 11/7 Intake en echo vk
    17/2 Jes1 (31) 2e kindje

18/2 Melanies74 (37) 4e kindje } 20/07 intake vk
    18/2 lovelykids (30), 4e kindje } zh/th? } kv

19/2 Casey1987 (23) 1e kindje } 13/07 1e echo vk
    19/2 Babyliciouss (30) 2e kindje } zh } kv } 4/7 1e echo Gyn

21/2 Esli1980 (30) 2e kindje } zh } bv } 05/07 Intake vk
    21/2 Ladydotje (31) 2e kindje } 30/06 Echo Gyn

22/2 Dianne 3e kindje

23/2 Kloko (29) 1e kindje } bv } 13/7 1e echo gyn
    23/2 Muiske (26) 2e kindje } zh } bv } 19/7 1e echo/afspraak vk

24/2 Whabbit 3e kindje } zh } bv
    24/2 Mams136 (24) 2e kindje} th } bv } 19 juli 10:15 intake VK
    24/2 Emmarijn (27) 2e kindje } 20/07 intake vk + echo

25/2 Pandorabeads (27) 1e kindje } th } bv

26/2 Nut (24) 1e kindje (na 3x MK) 30/06 controle ZH
    26/2 Mer (29) 2e kindje } zh } bv } 19-07 intake en eerste echo vk
    26/2 Lievefamke (30) 2de kindje } zh } kv } 20/06 nacontrole mk Gyn
    26/2 Madeliefke (33) 2e kindje } bv } 13-07 intake vk - 15-07 echo
    26/2 Adriana85 (25) 1e kindje

28/2 Koolmees (27) 1e kindje } 12-07 1e echo gyn

29/2 Fl3xgirl (26) 3e kindje } zh } bv

zh = ziekenhuis bevallen, th = thuis bevallen
    kv = kunstvoeding, bv = borstvoeding
    vk = verloskundige, gyn = gynaecoloog

4. Casey1987

Casey1987 Lid

20 mrt 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties.. om het nog spannender voor me te maken, had ik vannacht bij het afvegen wat donker bruin bloed op het wc papiertje. 2 uur later bij het plassen weer.. Maar verder bij de urine niets en vanochtend bij het afvegen ook niet meer.. Nu ook echt weer een heel opvallend weeig gevoel in mijn buik. Ik weet dat als het bij een beetje blijft, zonder erge krampen het geen probleem is, dus daar hoop ik op. Alhoewel ik vannacht ff dacht; daar gaan we, einde verhaal.
    Meiden hier ook ervaring mee op een positieve manier bedoel ik dan? Ik weet dat je door vrijen enz kan krijgen, maar daardoor kan het bij ons niet komen omdat we niet gevreeen hebben haha..

Verder ja, de bruiloft wiehoeee ! Bijna jaa..alles is zo goed als klaar, de puntjes nog even op de i! Ik vind het zeer speciaal om met zn 3tjes daar te staan..echt super! Zal ik ook nooit vergeten.

Een pretecho lijkt me zo gaaf, in 3D, geloof dat je die wel zelf moet betalen, maar lijkt me super, mooie herinnering toch?

succes vanavond bij je vrienden, nu kan je het idd ook vertellen en laten zien hoe trots je bent op je nog hele kleine ukkie in je buik!

Fijn weekend!

5. zus01

zus01 Niet meer actief

@casey1987: bruinverlies zegt niets. dat gebeurt zo vaak in het begin van een zwangerschap. mijn vriendin heeft zelfs bloedverlies (EN krampen gehad) en nu een fantastische zoon van 9 weken oud!
    verder gaat het goed, toch?

Leuk, die voorbereidingen voor de grote dag! Ik ben nu ruim 2,5 jaar getrouwd, maar ik zou het zo elk jaar over willen doen! Zo'n speciale dag!

6. Casey1987

Casey1987 Lid

20 mrt 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    haha ja dat gelooof ik!
    Ze zeggen ook echt dat je moet genieten van de dag en best egoistisch mag zijn! haha dus dat gaan we dan maar doen, lekker genieten!! hihi!

Verder geen klachten nee, dus zal wel goed zijn! Ohmmm...zenn! hahah! RELAX!

Vandaag sinds een week weer ff lekker naar buiten, wat lekkers halen bij de bakker voor vanavond.. nog 2 dagen en dan jarig, gek hoor, gaat helemaal langs me heen met al die andere leuke dingen om me heen haha!

En er zjin mensen die nogmaals keerr trouwen, om het trouwen...niets voor jou dan over paar jaar? haha!! Wie is er hier nog meer getrouwd, of gaat trouwen of...?? hihi
    Misschien is het leuk als we ieder een stukje over ons zelf vertellen.. ?

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik ben net anderhalve maand geleden EEEEEEEEEEEEIIINDELIJK ten huwelijk gevraagd! Zijn al samen sinds 2004 en nu dus het 3e kindje onderweg... Plan is op dit moment: kindje krijgen en een maand of 3 later trouwen. Verdere plannen moeten nog allemaal gemaakt worden.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whabbit gefeliciteerd met je trouwplannen.
    Ben zelf in mij vorig jaar getrouwd :)

HEb een nieuwe avatar gemaakt van een test die ik net heb gehad.
    Deze test gaan we inpakken en morgen aan mijn vader geven want die is jarig morgen.

Verder weinig tijd om te lezen en te reageren maar dat haal ik snel weer in! Drukke tijden hiero :)

9. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Zo bizar is dat nu ook weer niet ;) Bij mij ging het opeens heel hard na week 20. Tot die tijd amper iets.

Buikfoto's zijn zeker wel leuk, zeker als je buik inmiddels flink is gegroeid!

Mijn buikjes album van mn vorige zwangerschap (onder mijn andere ZP account): http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37004-albums4411.html
    Ben er stiekem best een beetje trots op :);)

10. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Wij gaan volgend jaar ook trouwen! Op 4-8-12!

3D echo heb ik de vorige keer ook gedaan en dat gaan we nu ook zeker weer doen. Dat is echt zo mooi!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Casey, ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ongeveer een week bruin bloedverlies gehad. Heb met toen enorm op lopen vreten zeker omdat ik ervoor een MA bij 9,3 weken heb gehad. Gelukkig niets aan de hand en is onze dochter na een goede zwangerschap helemaal gezond geboren. Ik snap de spanning heel goed meid. Heb er zelf sinds gisteren ook weer wat last van...

Whabbit, proficiat met je voorgenomen huwelijk!

3d echo, denk het niet dit keer. Vond het wel leuk maar niet echt spectaculair...

Geslachtsecho, zeker weten!! Veel te nieuwsgierig :D

Mams, mooie avatar hoor!!

Verder is hier de misselijkheid van de afgelopen week over. Wel veel steekjes en af en toe een beetje rose verlies. Ook nog gevoelige borsten. Vind het wel lastig om mijn mond te houden. Alleen mijn beste vriendin is op de hoogte. De familie enz. willen we pas na de 1e echo inlichten.

12. pippie

pippie Lid

12 mei 2011
    61
    0
    0
    Hier niet echt kwaaltjes, af en toe dat ik misselijk ben en dan vooral na het eten, dan moet ik ook echt overgeven.

Ik heb sinds 2 uurtjes echt last van steken en dan voornamelijk in mijn kont/onderrug... kan het niet zo goed uitleggen waar het precies vandaan komt en bij mijn baarmoeder af en toe van die pijnlijke steken. Ik ben meteen bang dat het niet goed is. Maar ik weet ook wel dat ik me er niet druk over moet maken. Vanmorgen nog een keer een test gedaan (had er nog 1 over) en het was nog echt een donkere streep als de c-streep.

Nou ga zo maar eens werken op deze regenachtige dag!

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ook ik tegen alle adviezen in vanmorgen vroeg (6.30 uur wakker) nog een test gedaan; aaahhhhh net zo donker als de controle streep. Terwijl hij voorheen donkerder was. Niet meer geslapen natuurlijk. Van 10.00 tot 13.00 uur opgehouden (want ik plas wat af; wat op zich een goed teken is) en nogmaals getest...echt een superduidelijke knal streep. Dus weer gerustgesteld. Heb al bedacht; 'wat doe ik mezelf toch aan', dus nu ga ik echt stoppen met testen. Zo duidelijk is ie nog niet geweest.

Manlief is met mountainbiken gevallen; zegt zijn schouder uit de kom te hebben en zo naar huis gestuurd.....maar hij wilde me door alle pijn ook niet veel vertellen. Zit nog in Limburg. Komt vanavond pas thuis. Dan is 150 km toch veel...

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh: ik ben 'al' 9 jaar getrouwd...was een prachtige dag; trouwdag was NOD!!!

15. Zeeuw

Zeeuw Lid

23 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij had ik me in dit topic nog niet gemeld
    Ik ben een Zeeuwse, 30 jaar en al een mama
    Deze week er achter gekomen ongepland zwanger te zijn, door de pil heen en kan me niet heugen ziekgeweest te zijn ofzo. Nadat we over de 1e schok heen waren, zijn we er ontzettend blij mee. Ongepland, maar zeker niet ongewenst!!
    Volgens eigen berekeningen ben ik voor 29 febr, op schrikkeldag dus

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zeeuw welkom!!

Wil je iets meer over de situatie vertellen?? Ben je getrouwd of in een relatie??
    Iig van harte welkom en gegeliciteerd metje zwangerschap

17. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    He girls!

@Whabbit: Gefeliciteerd!!!!! :D Trouwen is zooo leuk!!!!
    @Mams136: Leuk leuk, wat zal dat een mooi cadeautje zijn zeg!!!! ;)
    @Mer: Ook gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!!! :D
    @Casey: Fijn dat je je zwangerschap zo ervaart, heerlijk!!!! En dat bruinverlies kan, je lichaam kan de restjes van je baarmoeder nog aan het schoonmaken zijn....
    @Madeliefke: Hier is juist de misselijkheid aan komen zetten, met 6 weken....
    @Zus: Oh jammer is dat dan hé, dat juist die mensen je zwangerschap niet van dichtbij kunnen meemaken. Heb ik ook, mn hoogzwangere schoonzusje woont in het buitenland.... :( Maar, we gaan er deze zomer heen op kraamvisite....heb er wel zin in.
    @Pippie, al overgeven ja?? Das vroeg! Minder.... Ik heb ook van die steken hoor, tja, laat alles maar gewoon over me heenkomen.
    @Jes: Ook gefeliciteerd, met je trouwdag en zwangerschap!!! Mooi cadeau dan he.... En niet zo naar die testen kijken, je bent gewoon zwanger.... ;)
    @Zeeuw: Welkom!!!! Soms laat een kindje zich gewoon niet plannen, ik weet zeker dat het voorbestemd was! Geniet ervan meid.... :)

Nou, ik weet niet of ik iedereen gehad heb hoor, anders moeten jullie het maar zeggen!!!!
    En iets over mezelf,...... tja......

Ben dus 24 jaar, mijn mn wordt 28. Toen ik 20 was zijn we getrouwd en gaan samenwonen. Op mn 21e werd ik zwanger (gepland!) en op mijn 22e bevallen van een prachtige dochter. Nu zullen we het wederom weer gaan beleven, met nummer 2! Vind het allemaal erg spannend..... :D
    (ik weet niet of ik het van iedereen ga onthouden hoor......) :p

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier 25 (net) en lief is bijna 36. We trouwen aankomende september :) woonachtig in haarlem en allebij werkzaam in de sector welzijn.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tis over hier vanmorgen is de mk begopnnen en dat op mijn dochters verjaardag ben er kapot van helaas ga ik jullie verlaten veel s6 met de zwschap

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    he bah! sterkte !fl3girl

Deel Deze Pagina