lenthe87 en lievefamke: onze oudste is bijna 5 en gaat naar de basisschool, dus tot 3 uur hebben de 2 jongsten alle aandacht. De middelste is net 2 geworden en gaat over een paar maandjes 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal.Dus dan heeft de jongste alle aandacht en hoop ik op die momenten mijn rust te kunnen pakken als de zwangerschap wat verder is. Ik werk 4 dagen en mijn man ook, waardoor we 3 dagen opvang nodig zijn. Ze gaan dan naar een hele lieve gastouder waar ze het heel erg naar hun zin hebben. Het is af en toe een heel geregel, maar als de basis goed geregeld is, is het heel goed te doen. Je went ook aan de drukte, ze waren er ook niet alle 3 in een keer, dus ben er gewoon in meegegroeid Het is af en toe best lawaaierig bij ons in huis, maar wat ben ik trots en blij met onze kids. kan 'savonds als ik naar bed ga en alle slaapkamertjes bij langs ga ook heel erg genieten van die slapende koppies
@Fl3xgirl: Oh nee meid wat balen!! Sterke en een dikke knuffel! @Casey1987: Dat is schrikken bruinverlies, maar zolang het niet rood is kan het ook positief zijn toch? En als het verder goed gaat, hoop ik voor je dat je beebje lekker blijft zitten! @Whabbit: Gefeliciteerd met je aankomende huwelijk, leuke vooruitzichten! @Mams136: Mooie test! Veel plezier met het je vader vertellen! @Emmarijn: Daar mag je best trots op zijn, prachtige foto's! Leuk om de verschillen zo duidelijk te zien! @Mer: Ook al een aankomend huwelijk, leuk, gefeliciteerd! @Madeliefke/Pippie: Blij om te horen dat ik niet de enige ben die niet veel kwaaltjes heeft. Het is nog vroeg, maar toch maakt het me soms wel onzeker. @Jes4: Dat is schrikken van je mannetje, hoe is het nu met hem? @Zeeuw: Welkom en gefeliciteerd!! @Lenthe1987: Lekker jong moeder dus, leuk! @Manona76: Welkom en gefeliciteerd! @Lief649: Welkom en gefeliciteerd! @Emmarijn: Vreselijk die onzekerheid he? Ik zal blij zijn als de 1e echo er is voor nog een beetje extra bevestiging @Belgischemama: Leuk om jou ook hier te zien!!! @Muiske: Leuk dat mensen vertellen, fijn dat je grootouders zo blij waren! En de lijst ziet er goed uit Hier vandaag voor het laatst getest: teststreep donkerder dan de controlestreep en clearblue van 3+ Heerlijk zo'n duidelijke bevestiging! Ik heb er nu nog eentje liggen, maar die bewaar ik als reserve, voor als ik echt nog een keer moet testen Morgen gaan we op vakantie, daarom zal ik hier de komende 2 weken niet mee kunnen schrijven. Niet teveel kletsen dus, dan kan ik het nog bijhouden
@koolmees: fijne vakantie!! Geniet ervan!! Symptomen hier weer in all hevigheid. Gister was het een rustige dag, zelfs mn borsten deden minder pijn. Maar ik wordt daar weer flink voor gestraft; voel me weer zo moe en weeiig en mn boobies zeggen ook weer 'hoooi!! Daar zijn we weeeer!!" Pffff.. Zou t nou nog mooi weer worden vandaag?
ik hoop het! zit hier met n zomers jurkje en een driekwart legging eronder! (als ze mooi weer voorspellen dan kleed ik me er ook voor aan ook! en nu genieten! terwijl ze in de tuinstoel zit en er sneeuw uit de lucht komt vallen... gnffl)
Hier is't ook geen mooi weer... Ik dacht dat er zo'n zomers weer voorspeld was. Merk ik als ik naar buiten kijk niets van.
Oh wat verdrietig: wil je graag heel veel sterkte wensen. Hoop dat je ondanks alles toch een beetje van je dochters verjaardag kunt genieten. Hopelijk snel weer op rose...
Hey meissies! @Melanie: Oh jeetje, kom je wel aan jezelf toe eigenlijk? Behalve 's avonds pas? Ik denk ook wel dat je er in meegroeid. Ik vond de eerste 2 maanden met 1 kindje ook keidruk, had geeneens tijd voor de televisie ed.... Alles is zo nieuw, je hebt gewoon nergens anders tijd voor! Maar je jongste is dus 5 maanden bijna, wilde je bewust zo snel weer een kleintje? En is dit dan je laatste? Allemaal vragen ik weet het, ben erg belangstellend....!!! @Koolmees: Ja vind het heerlijk om jong mama te zijn, geen moment spijt van. Ik heb het gewoon getroffen dat ik op mijn 16e de ware al had gevonden hahaha, want toen we trouwden hadden we al 4 jaar verkering.... Dus dan is 20 jaar nog zo gek nog niet. Hahaha, kun je het nu echt geloven, na 100 testen??? Mooi zo, geniet lekker van je zwangerschap!!! Fijne vakantie!!! Hier schijnt het zonnetje af en toe, tis heerlijk weer!!!! Alleen heb een doorweekte rok aan van de koffie.... Mn dochter wilde even "proosten".... Gelukkig was ie al bruin van kleur hahahah!!!!! Vanmorgen best beroerd geweest (in de kerk welteverstaan!!!!). Ik kon het op een gegeven moment echt niet meer aan, dus na de wc.... En dat ga ik NOOOIT, dus zag gelijk al mensen na de dienst kijken... Hahaha, met mn vorige zwangerschap moest ik ook elke dienst kotsen, dus ze zullen wel denken.... Gaan er hier trouwens meer naar een kerk ofzo??? XXXX
Ja, dat hoor ik vaker: ze zijn er niet allemaal in 1x, dus dan went het wel. Wij hebben misschien een verkeerd beeld van 4 kids tegelijk Ik hoop dat wij ook eens zo'n groot gezin mogen krijgen. Knap dat je 4 dagen werkt! Maar is misschien ook wel eens lekker om iets anders te doen? Ik vind het af en toe wel fijn om te werken hoor. Al is het ook wel erg leuk om weer thuis te komen
Lenthe, dan valt het wel op tijdens de dienst ja hahah. Nog geen vragen gehad? Ik ga niet naar de kerk, maar ik geloof wel. Klinkt misschien raar, maar ik kan ook geloven in God zonder iemand over hem te horen praten. Ik kan zelf lezen en ik heb hersens gekregen om over alles na te kunnen denken. Mijn ouders zijn helemaal niet gelovig, dus ben ook niet met de kerk opgevoed...
Hoi dames! Flexgirl, heel veel sterkte, balen! Ik ga eigenlijk nooit naar de kerk, ik gelooof niet perse in God, maar wel dat er iets meer is dan alleen 'ons' op de wereld. Vind het wel heel mooi dat mensen ergens naar toe kunnen. Ik steek wel altijd als ik in een kerk ben, zelfs in de stilteruimte in het ziekenhuis vorige week, een kaarsje aan. Symbolisch voor ons kindje hihi. Muiske, mooie ketting hoor!! Je zal zeker niet kunnen wachten om hem om te doen! Ik vind de armband van mvm ook erg leuk, maar...daar wacht ik nog even mee. Gisternacht/ochtend wat kleine veegjes donkerbruinbloed/slijm, niet heel veel. Denk na 3 of 4 x plassen was er een klein beetje. Sinds gistermiddag uurtje of 1 niets meer gezien. Ik was zo in paniek sochtends, dat mijn moeder langs is gekomen om me te steunen. Zij heeft zelf 3 miskramen gehad, en vroeggeboorte bij 30 wkn (helaas binnen 10 dagen overleden )..Maar ze zei ook, meid, je bent ook ter wereld gekomen, en mijn broertje ook, dus geloof maar dat het goed komt. Wilde eigenlijk maandag de verloskundige bellen, uitleggen van de operatie en dat ik me zorgen maak, en er veel mee in mijn hoofd zit, en ja met bruiloft in vooruitzicht is het niet fijn zoveel in je hoofd te zitten. Toen mijn moeder naar huis ging was ik weer stuk zelfverzekerder, heerlijk, moeders! Probeer er nu in te vertrouwen! Ik ben in verwachting van ons 1e kindje. Ben bijna (morgen hihi) 24 jaar. Mijn vriend (bijna man dus, over 2 weken) is 25 jaar. Verder zijn we nog niet heel lang bij elkaar, maar wel super gelukkig. Er was meteen een dikke vette klik! Andere dames, oeeeh , ook trouwplannen, wat spannend! Mijn wens was toen ik stopte met de pil, met zn 3e daar te staan bij het trouwen, en nu is mn wens op het laatste moment uitgekomen! Yeah! Nog 4 dagen en dan hebben er een paar een echo, spannend! Vandaag heb ik een feestje, vrijgezellenfeestje van mezelf, ik weet het toevallig, maar wat we gaan doen, geen idee haha, laat me verassen Laat de zon maar schijnen! Fijne dag iedereen! En WELKOM nieuwe aanstaande-mammie's!
casey: leuk vrijgezellenfeestje! spannend dat je niet weet wat je gaat doen, ben je er per ongeluk achter gekomen dat het vandaag is? lievefamke:ik vind het heerlijk om te werken, mijn eigen ding doen is echt ontspannend.Maar als deze zwangerschap goed gaat denk ik wel dat het 3dagen gaan worden.. Al is het alleen al vanwege de kosten voor de opvang maar vooral om de kids persoonlijke aandacht te geven. Lenthe87: we wilden eerst graag 2 kids, toen toch 3.maar toen de drie er waren toch nog een vierde! Dit is echt de laatste Ik ben nu 37 dus hadden we geen jaren de tijd meer (vonden wij) Door alle mk en langere tijd die we bij de eerste 2 nodig hadden besloten om het er nu maar op aan te laten komen..resultaat 1x ongesteld en toen alweer zwanger Ik ben wel kerkelijk opgevoed maar kom al jaren niet meer in de kerk. Wel hebbeen we bewust voor een chriselijke school gekozen, omdat we het belangrijk vinden dat ze weten wat het inhoud..
casey, leuk een vrijgezellenfeest!!!!!!!! malanie, ik werk nu 3 dagen, vind het wel fijn hoor. Vooral omdat je dan allebei de helft van de tijd een klas hebt (ik iets meer). Met 4 dagen ben je toch bijna als enige verantwoordelijk..
Weet niet meer goed wie het vroeg over mijn relatie ed, maareh..ik heb nogal wat 'volgers' en mijn situatie is niet echt standaard. Dus als iemand het zou lezen zou het meteen duidelijk zijn wie ik ben. Ik heb 2 kindjes, het is dus mijn 3e (kan aangepast in de lijst?) en ik zou graag zélf aan mijn kinderen vertellen dat er een broertje of zusje komt. Snap je het een beetje? Klinkt misschien een beetje lullig, maar helaas is de situatie ernaar om even 'stiekem' te doen. Als het bekend word in de familie dan zal ik ook zeker uitgebreid mijn verhaal uit de doeken doen.