Hoi meiden, ik heb de afgelopen dagen niet kunnen mee lezen, omdat ik erg druk was en er wordt ook zoveel geschreven. Gefeliciteerd voor alle nieuwe mamas! Ik ben zwanger van de derde, van mezelf vrij slank en heb het idee dat ik echt al een buikje begin te krijgen. Ik ben nu pas zeven weken, dus dat houd iknooit verborgen tot twaalf weke. Meer mensen daar last van?
ja! pas mn gewone spijkerbroeken niet meer goed (sluiten precies op mijn navel) die zitten nu al zo strak dat het aan het einde van de dag echt heel erg zeer doet.
Ik heb nu veel sneller dat broeken niet meer lekker zitten dan tijdens mijn vorige zwangerschap... Toen ging het begin langzaam en opeens ging alles supersnel, nu gaat het begin iig sneller... Hoop niet dat het met de zelfde snelheid doorzet anders word het echt een olifantendracht
Ik heb mijn broeken al een week op de 'vreethaak' lange shirtjes erover en niemand die het ziet! Ik heb nu een lekker broekje aan met elastieke band (lang leve het lekkere weer!).
Hier ook alweer last van te strakke broeken. Voor thuis de positiebroeken weer uit de kast gehaald. En nu met dit warme weer lekker linnen broeken met elastieken rand aan.
Hier nog geen last van broeken die niet meer passen, maar merk wel dat ik soms een wat opgeblazen buik heb door opgezette darmen... ziet er ook gelijk zo zwanger-achtig-buikje uit, dus hier wel een lang shirtje aan met een leuke grote ketting erop om t te camoufleren!
Hmmm, mijn wasbordje was ik na de 1e wel kwijt, maar toch een heel net plat buikje teruggekregen zelfs na de 2e. Als mijn buik nu iets boller is denk ik natuurlijk graag dat het van de nieuwe zwangerschap is, maar misschien is dat gewoon het makkelijkste excuus! Als zometeen de meisjes wakker worden gaan we met vrienden naar een lekker kinderbadje in het Amsterdamse bos. Heb net een enorme pastasalade in mekaar gedraaid, dus het avondeten is ook geregeld: gezellig picknicken!
Wauw Whabbit super leuk picknicken!! gezellig! Zus, heftig zeg, hopelijk is dit dan wat je er uiteindelijk voor terug krjigt, een mooie zwangerschap en een mooi kindje! Spijkerbroeken heb ik nog geen last van, maar merk wel ná het eten dat het dan niet lekker meer zit, zet mn buik wel op haha. Bh's die beginnen nu toch wel echt te strak te zitten. Vanochtend in het ziekenhuis geweest, controle was goed, wondjes genezen goed. Daarna verloskundige gebeld en verteld vd operatie. Zij vond het heel raar dat de gyn in ziekenhuis niet meer gekeken heeft ná de operatie en dat we daar ook geen afspraken meer hebben. Nu heeft ze voor ons geregeld dat we volgende week maandagochtend, een inwendige echo krijgen, ivm spanning ná de operatie en voor de bruiloft. Dan ben ik ruim 7 weken, dus dan zal er vast en zeker wat te zien moeten zijn.. Spannend! Echt super nieuws, dus nog maar een weekje in spanning. En hopelijk met gerust hart trouwen en dubbel genieten!! Vanavond lekker bbq-en bij mijn ouders voor mn verjaardag. Fijne avond allen!
Syrae: wat jammer dat je je zo ellendig voelt, hopelijk duurt dat niet al te lang! Casey gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Fijn dat je nu eerder voor een echo mag, scheelt een boel gestress. Whabbit: lekker gepicknicked? Het was er een perfect weertje voor! Helaas moet ik hier wel zeggen dat je met kinderen nooit meer kan uitslapen Victooria: Ik was mijn buikje van 5 maand geleden nog niet kwijt, maar hij is nu nog boller dus heb vandaag maar weer positierokjes en broeken gekocht. Alles wat ik net weer een beetje aan kon zit nu weer voor geen meter. Ik hoop dat dat opgezette straks weer wat verdwijnt als de darmen weer wat rustiger zijn zodat we het nog even verborgen kunnen houden.
Hier hetzelfde probleem. Was in mijn zwangerschap slechts 6,5 kilo aangekomen, toen met bevalling zo'n 10 kilo afgevallen en sindsdien (7 maanden) ben ik alweer 5,5 kilo aangekomen... Dus weeg nu 2 kilo meer dan voor de zwangerschap, al mn oude kleren begonnen me te krap te worden. Heb dus met alle liefde mn positiebroeken weer uit de kast gehaald
Casey: wat fijn dat je nu toch wat eerder een echo krijgt! Kan me voorstellen dat je nog meer dan een ander uitkijkt naar die bevestiging dat het allemaal goed zit. Ik hoop dat hier de positiekleding voorlopig nog niet nodig is hoor! Bij de eerste heb ik die pas aangetrokken toen ik 21 weken was, bij de 2e op een week of 16 volgens mij. Nu gaat je lichaam blijkbaar iedere keer weer sneller in de zwanger-stand, maar ik hoop toch nog wel even mijn "gewone" kleding aan te kunnen! Hier eind van de middag heerlijk bij het peuterzwembadje in het bos gezeten en aansluitend daar gegeten. Was erg gezellig! Hoop dat er nog heel veel mooie dagen volgen, maar ik geloof dat het na morgen weer even gedaan is he?
'T zou vandaag al gaan onweren en hagelen... Wel jammer hoewel dit wel opeens heel warm was. Wilde eigenlijk vandaag gaan zwemmen maar dat word toch wel heel moeilijk omdat ik vandaag heel veel moet regelen...
Heerlijk die regen! even afkoelen, na die vreselijke nacht...heb geen oog dicht gedaan. Wel jammer voor de mensen die vandaag nog buiten-activiteiten gepland hadden staan Hoe gaat het met de dames? Hier niet veel verandering, behalve missschien wat meer zenuwen voor de echo van donderdag. Gelukkig zijn we al vroeg aan de beurt. Kan niet wachten!
Oh spannend he; ik vrijdag. Maar ook weinig nieuws. Dat slapen; ik slaap als ik zwanger ben ook veel lichter. Heb nu een man naast me (door de sleutelbeen luxatie) die behoorlijk snurkt (normaal gesproken slaapt hij op zijn buik en snukt ie niet); dus al 3 nachten halverwege de nacht naar logeerbed (nou ja, matrasje op de grond) en dan die hitte. Pffff. Maar wel jammer dat er vandaag niet meer gezwommen kan worden!!
ja idd maar ben wel blij dat het weer een beetje afkoeld. Moest gistern rond half 3 op de fiets naar mn werk, emt tegenwind en dan dwars door de stad met die warmte straling van de gebouwen... was echt niet leuk! voelde me helemaal niet lekker! nu heb ik wel wat overgewicht en kan ik zowiezo niet zo goed tegen drukkende hitte maar dit had ik nog neit eerder meegemaakt zeg... wat een ellende.
Hello ladies, Hierbij wil ik me ook graag aansluiten bij jullie clubje. Ik ben uitgerekend op 24 februari, vorige week testje gedaan bij de huisarts. Dit is mn tweede kindje. Eerste kindje is in 2007 overleden aan wiegedood (na 3 maanden). Heb er een aantal jaren heel moeilijk mee gehad. Hij was 5 weken te vroeg geboren, maar alles is daarna prima gegaan. Geen enkele complicatie. Dit is dus mijn tweede zwangerschap en ik hoop dat het dit keer goed en beter zal gaan! Ik heb nog geen last van kwaaltjes, alleen dat ik ontzettend moe ben. Vooral met dit warme weer word ik al moe van het nietsdoen.
Alina, welkom. Wat vreselijk dat je je kindje bent verloren Ik wens je een fijne en goede zwangerschap toe.
Welkom Alina! Gefeliciteerd! Wat heftig, om je kindje af te moeten geven... kan me voorstellen dat dat enorm veel verdriet met zich meebrengt, ook nu tijdens een nieuwe zwangerschap! Verder ja... moeheid! Pffff... en dan met dit weer! Ben niet vooruit te branden!
Het is idd heel heftig, vooral omdat ik bang ben dat er misschien weer iets naars gaat gebeuren. Ik mag in de tweede week van juli bij de huisarts langsgaan voor een eerste echo..spannend! Hebben jullie al echo's gehad?