15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    he bah wat vervelend! das niet leuk en vooral erg stom (vooral van die buurman :S)

Succes

2. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Mams, wat vreemd! En echt niet leuk dat jullie nu weer niet zelf het nieuws kunnen vertellen...

@Casey, echt zo leuk, met zn drietjes trouwen! Heel veel plezier alvast!

Pfff, ik voel me echt niet lekker! Ben al dagen de hele dag door misselijk, vanmorgen was ik ook weer vriendjes met de pleepot. Ik ga zometeen de huisarts s bellen, denk niet dat hij iets voor me kan doen, maar stiekem hoop ik natuurlijk van wel, voel me zo belabberd...

3. Muiske

Muiske Lid

23 jun 2011
    43
    0
    0
    NULL
    Het donkere zuiden
    Ik voel me ook al verschrikkelijk beroerd, en net nu ik veel gedaan moet krijgen ivm verhuizing...
    Ben er over na aan het denken om eens naar een chinees kruidenwinkeltje hier in de stad te gaan als het zo blijft...

4. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat jullie allemaal zo misselijk zijn!
    ik heb er gelukkig (nog) geen last van.
    sterkte allemaal.

Blue, ik zie dat jij vrijdag je echo hebt. Spannend!

5. Babyliciouss

@Muiske, ik heb al vanalles geprobeerd, maar niks helpt! In bed eten is ook geen succes, want zodra ik opsta komt t er weer uit, en eerst moet ik t er al s in zien te krijgen als ik zo misselijk ben...
    Maar midden in de verhuizing zo ellendig zijn, dat is helemaal niks!

Ik mag vanmiddag bij de aptheek iets op gaan halen tegen de misselijkheid, dus nu ook hopen dat het helpt!

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ik ben met vlagen verschrikkelijk misselijk, inclusief kokalzen maar der komt bij mij niets uit! das ook vervelend want dan blijft het misselijke gevoel continue aanhouden :S pfff

Vanmiddag voor t eerst naar de Vlos! heb er zo'n zin in!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben er inmiddels al achter wat er gebeurd is...
    Het is maar hoe vergezocht je het kunt vinden he...

Een vriendin van mij had vermoedens dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn.
    Had het hier met haar moeder over gehad.
    Die moeder ging gezellig bij dr zus op de koffie (mijn overbuurvrouw dus) Hadden een gezellig babbeltje over dr dochter en diens vriendinnen(oa ik dus) en de kindjes.
    En zij liet dus, tegen mn buurvrouw, ontvallen dat haar dochter een vermoeden had dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
    Betreffende buurman(woont nog bij zn ouders thuis maar is 5 jaar ouder dan ik dus absoluut geen buurjongen hahaha) heeft dit dus opgevangen en ervan begrepen/gemaakt dat ik zwanger ben. En aangezien er over gesproken werd zou ik alwel zeker 12 weken zijn.
    En hij heeft dat dus op die verjaardag hardop aan de groep meegedeeld.

Echt super ver gezocht...En echt lullig... Bah.

Publiekelijk ga ik er nog geen aandacht aan besteden, alleen de mensen inlichten die we willen inlichten(familie en goede vrienden)zodat die het iig van ons horen ipv de plaatselijke roddelpers... en de rest komt dan wel.

syrea, veel plezier bij de vlos!

babylicious, fijn dat je wat krijgt tegen de misselijkheid!!
    Hopelijk helpt het.

8. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    syrae, spannend! Laat je weten hoe het geweest is?
    ik moet nog 1 weekje wachten, dan krijg ik mijn echo. Heb er zin in, maar is toch ook wel een beetje spannend

9. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    mams, dat is wel heel erg zeg, zoals dat gegaan is! sommige mensen...

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    bij mij geen echo hoor (tenminste dat denk ik) die is in Haarlem in een apart echo centrum, is een samenwerking tussen de verschillende verloskundigen hier.

11. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hallo meiden!
    Ik wil me hier ook graag bijvoegen.. Beetje laat maar dacht al langer zwanger te zijn tot ik er bij de eerste echo achter kwam dat ik niet al bijna 7 week zwanger was, maar nog maar 5 week.. Ben nu dus op 16 feb uitgerekend i.p.v 4 feb.. (oh ja en ik kon jullie eerst ook niet vinden haha)

12. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    alles was goed bij de vlow (oeh, al dat sporten heeft mn bloeddruk mooi verlaagd :D, 110/75)
    Morgen even bellen naar het echo centrum en dan zelf de afspraak met hen maken, dus die plan ik hopelijk voor volgende week woensdag. Blijkt dat ik door die klompvoet van mijn moeder geen recht heb op een vlokkentest ofzo, maar ik moet wel speciaal naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo omdat ze daar dan even extra goed naar moeten kijken. Ach, omt vast goed ;)

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Mams, echt lullig voor je dat het zo gegaan is...
    Ikzelf zie er best wel tegenop, de week of weken dat het bekend wordt. Woon in een klein dorp en dan word je steeds door iedereen aangesproken, daar houd ik niet zo van... Ook al bedoelt iedereen het wel goed. Wij willen dus zo lang mogelijk wachten met het nieuws te vertellen, tot 13e of 14e week ofzo.

Ik heb eigenlijk al een paar dagen niet of nauwelijks iets gevoeld, maar dat komt mss doordat ik het erg druk heb op dit moment met mn werk.
    Verder ben ik nog niet misselijk, sterkte aan allen die daar wel last van hebben, onthoud dat het voor een goed doel is!

14. Casey1987

Casey1987 Lid

20 mrt 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oeh mams, wat vervelend, bah roddels! en dan ook nog eens wat niet waar is (12 weken), vervelend zeg, waarom kunnen mensen niets eens hun mond houden of ff eerst 'nieuws' halen bij de persoon zelf? Jeetje..

Morgen is dé dag! Ik heb er onwijs veel zin in, ben zo blij dat ik die echo maandah heb gehad,. scheelt veel stress haha! Hoofdstuk operatie, hoofdstuk echo afgesloten en nu tijd voor de bruiloft! Duimen jullie voor een zonnetje?

Ik ken het, moodswings haha, eerst ging mn vriend een frietje halen, ik wilde heel graag speciaal. Tot 3x toe vroeg ie: wat wilde je nu, mayo of speciaal, ik zo speciaal. Uiteindelijk kwam ie binnen met de friet, na 1 uur, en vroeg ie, wat was het ook al weer? Ik zo speciaal, hij zo oh dan heb ik de verkeerde...oeh was zo pissig.. En afgelopen maandag had ik zo'n zin in ketchup chips, hebben we echt NOOIT in huis, en ik verheugde me er al een paar dagen op.. Dus ik kijk in de kast om chips te pakken, zie ik alleen paprika, dus ik vraag aan mn vriend, waar is de ketchup chips, zegt ie: die is op..
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. ik had er zo'n zin in!
    Ik heb mn vriend het boekje : help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van kluun gegeven, 2 weken terug, die is ie nu af en toe aan t lezen haha, misschien kan ie dan dit soort dingen plaatsen! Daarna kan ik er wel om lachen en schaam ik me wel hoor hahah!

Wauw wat gaat het snel bij ons, schiet aardig op!

Nou, kom vrijdag nog even kletsen denk ik? Succes voor de echo's!

Groetjes!

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    veel plezier morgen!

16. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Casey, een hele fijne dag morgen. Geniet ervan!

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Zo herkenbaar dat verhaal over eten! Maandag was ik 's middags eindelijk niet misselijk en wij boodschappen doen, en een lekker gebraden kippetje gehaald. Zijn we thuis, is er op TV reclame voor pizza, dus ik:
    Oh pizza, daar heb ik zin in!!! Manlief zucht een keer en maakt toch maar de (veel gezondere) kip voor me klaar.

We wonen nu ~ 5 maanden in de VS en mistte wat eten betreft alleen lekker brood. Maar nu ik zwanger ben mis ik echt alles! Ik zou een moord doen voor voor een bord boerenkool met spekjes of een saucijzenbroodje... Of een krentenbol...

Succes met de echo's! Ik zag gisteren op de website van de verloskundige dat ik er pas 1 met 20 weken krijg:(

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Casey, fijne dag vandaag! :)

19. Babyliciouss

Casey, maak er een hele mooi dag van vandaag! Geniet ervan!

Mopje, hihi... moest wel ff lachen om je verhaaltje over eten, kan me voorstellen dat dat wel erg lastig is als je in de VS woont!
    Ik daarentegen kijk met lange tanden naar mn eten... brrr... moet t me naar binnen wurgen!

Mams, wat belachelijk! Zo zie je ook maar weer hoe verhalen de wereld in geholpen worden en hoe mensen t kunnen verzinnen!!! Maar ondertussen is t dus wel mooi gebeurd!

Vannacht heb ik de wekker gezet om 3 uur voor een zetpil te pakken. En voel me nu een beetje redelijk... heb nog niet hoeven onvergeven en heb net een kleine kom yohgurt op! Jippieeee, haha

20. Ladydotje

Ladydotje Actief lid

10 jun 2011
    132
    0
    0
    verkoopster
    vlakbij Breda
    Naam
    Hier nog helemaal niks...
    Zal best moeilijk worden denk ik...

Pandora
    Ahhhh wat verschrikkelijk voor je buurvrouw!! :(:(:(
    Zal voor jou ook niet fijn zijn om dat te horen met je hormoontjes enzo :(

Whabbit
    Wat vervelend dat je het misschien niet lang geheim kunnen houden. Hoop dat je het toch nog ff kunnen rekken (indien gewenst;))
    Hier heb ik daar geen last van! (en reden genoeg om daar van te balen :( ben zoiezo 'flink/dik' )

Cindybaby
    Ahhhh meid wat ontzettend verdrietig nieuws :(:(:( heel veel sterkte

victoria
    Neeee ook al.... :(
    Heel veeel sterkte meis....

Jes4
    Wat fijn dat je het hartje hebt kunnen horen!
    Hopelijk over een maandje goed nieuws voor de meiden!
    Hihi wat schattig dat je man nu trots is op zijn zaadjes!
    Wel superfijn zeg dat het toch nog gelukt is!

Lenthe
    Hier ook een stuk minder misselijk dan bij de eerste maar vorige week alles nog oke dus heb vertrouwen!
    Kan ook makkelijk dat het nu heel anders zal zijn allemaal

Casey
    Pfff ik hoop dat het daar bij blijft voor je...
    Aahhhh ik zie dat je een mooie echo hevt gehad inmiddels!!
    Super!!!
    Enneh je gaat vandaag trouwen??
    Fijne dag! Geniet er van!

Eten/drinken
    Hier nu al een tik: verse tonijn!
    Jummie!!!
    Maar das wel een dure hobby:(

Blue
    Wat fijn dat je weer zwanger bent!
    Hoop van harte voor je dat je nu een mooi gezond plakbeebje hebt!

Efteling
    Pff 4 dagen daar??
    Zou gillend gek worden!
    Maar ben er ook heeeel vaak geweest en ben het daar ook wel beu.
    Zou ook wel ergens in willen as ik jou was denk maar denk dat ik het toch niet zou durven.. Veel plezier alvast!

Babylicious
    Blehhh meid wat een zware zws heb jij gehad!
    Hopelijk deze keer wat soepeler!
    Wat fijn dat de echo goed was en dat je gerust gesteld bent!

Chan22
    Gefeliciteerd!!!!

Testen
    Ik vind dat ook een goede reden hoor!
    Had er zelf nog niet echt over nagedacht omdat ik er simpel nog niet bij stil had gestaan maar nu ik dat wel doe heb ik toch ook een beetje die gedachte in mijn hoofd. Weet alleen niet hoe mijn vriend er over denkt

Syrae
    14 weken al? Kan dat al dan??

Mams136
    He bah wat vervelend zeg!! Wat stom! Hoe komt die overbuurman daar dan aan???
    Oww zo dus... Het eeuwige roddelcircuit.... Zucht!!

Missme
    Gefeliciteerd!!!

Zit te denken... Ik loop bij gyn en moet van 8 wkn tot 34 wkn wel baar vk ( daarna weer naar gyn) en nu heb ik me bij vk alvast aan moeten melden en heb ik daar volgende week een echo, maar ook volgende week nog een keer bij gyn... Zit maar 1 dag tussen dus das eigk wel beetje onzin toch? Ga denk gyn afbellen en een weekje verzetten maar... Als dat kan tenminste...

Nou heb een uur gedaan over het bijlezen en reageren... Hopelijk kan ik het nu wat beter bijhouden hier... ;)

Deel Deze Pagina