15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Gefeliciteerd Casey, wat goed dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Ja ik schrok ook van die dame uit babyboom, het gevaar is nog niet geweken. Maar idd proberen te genieten; fijne vakantie.

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    ha meiden, k heb n kleine uk op de echo gezien met n mooi knipperlichtje :) ben wel wat minder ver en dus voorlopig 29 feb uitgerekend. Uk was 5.4 mm. K ga er steeds meer in geloven!

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    pippie gefeliciteerd! En casey wat fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad!

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Fijn Blue!

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb me net aangemeld bij mvm.
    Ben benieuwd hoe snel ze reageren....
    Nog meer meiden die meedoen?? Of bewust niet mee willen doen?

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja, ik plas al 2 weekjes mee, ga nu mn 3e week in :) op zich weinig moeste voor een groot goed

7. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Ik doe inderdaad ook mee aan MvM.
    Bij mij belden ze dezelfde dag nog terug.
    Ik ben nu vanaf afgelopen zaterdag aan het sparen.
    Gisteren het intake gesprek gehad...
    Wat fijn dat sommigen al een knipperlichtje hebben mogen aanschouwen!

Zijn jullie ook zo misselijk met overgeven enz?
    Ik kan met moeite iets binnenhouden. Ik kan met gemak 4x per dag overgeven en dat over de hele dag verspreidt.
    Gisteren zetpillen gekregen van de huisarts... Ik blijf misselijk, maar het overgeven is wel minder. Maar ja, eet ook niet zoveel.

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Dat klinkt niet goed... Als je niks binnenhoudt wel weer naar de dokter gaan hoor, de kleine heeft ook honger;)

Mijn misselijkheid is beter dan vorige week, maar vannacht had ik wel verhoging, en ben vandaag thuisgebleven omdat ik me echt heel slap voel. Ik zit er aan te denken om het volgende week aan mijn baas te vertellen zodat hij snapt als ik weer een beetje "afwezig" ben. Maar ben er nog niet uit...

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ik heb pas 1 keer overgegeven maar ik voel me wel verschrikkelijk vaak ontzettend misselijk... op de een of andere manier wil dat overgeven hiero niet zo... Ergens wel prettig, ergens ook neit omat ik soms de hele dag met een zichzelf omdraaiende maag zit.

10. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Als eerst Casey hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk! Ik wil jullie heel veel liefde en geluk wensen. En moge al jullie wensen uitkomen!

Ik ben een aantal dagen helemaal knock out geweest, had geen fut om op te staan lag gewoon 24-7 op mn bed. Het enige wat ik deed was overgeven. Ben uiteindelijk gisteren naar de huisarts gegaan en heb iets gevraagd tegen de misselijkheid en verstopping. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst naar de toilet ben geweest, behalve om over te geven natuurlijk.

Huisarts heeft me Emesafene voorgeschreven en een soort poeder voor betere stoelgang.
    Emesafene heeft bij mij echt goed geholpen. Sinds gisteravond voel ik me nog wel misselijk, maar niet meer zo vaak als eerst.
    Aan de andere kant ben ik bang om die medicijnen in te nemen omdat het misschien een miskraam kan veroorzaken.

14 juli mag ik naar de gynaecoloog voor de eerste echo. En 21 juli echo bij de huisarts!
    Spannnendddd

11. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Alina, ik heb ook Emasefene zetpillen gekregen van de huisarts. Bij mij helpen ze ook redelijk, hoef niet meer over te geven en kan zelfs weer iets eten. Ben wel nog misselijk, maar niet meer zo extreem als 3 dagen geleden!

Aan de andere kant ben ik bang om die medicijnen in te nemen omdat het misschien een miskraam kan veroorzaken.
    Ik heb navraag gedaan, voordat ik de zetpillen meenam bij de apotheek, volgens mij kunnen de zetpillen geen kwaad voor de ongeboren vrucht. Of heeft iemand jou iets anders verteld, omdat je dit opschrijft?

12. Ladydotje

Ladydotje Actief lid

10 jun 2011
    132
    0
    0
    verkoopster
    vlakbij Breda
    Casey, gefeliciteerd!!! Fijn dat de dag perfect was!

Wij hebben gisteren besloten dat we ons nieuws pas bekend maken als we een geslachtsbepaling hebben gehad. Als het dan goed te zien is zeggen we ook gelijk wat het is. Als het bij de eerste keer niet duidelijk te zien is zeggen we het ook gewoon... Mits we het zo lang volhouden natuurlijk met stil zijn ;)

Hier ook misselijk, zonder overgeven, tot nu toe goed vol te houden...

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Verveldend dat overgeven; ik ben wel misselijk, maar als ik wat eet zakt het wel weer. Alleen vannacht bleef het aanwezig; maar heb toen ook niets gegeten.
    Heb me ingeschreven voor mvm; maar nog niets gehoord. Zal toch wel druk zijn vermoed ik; of misschien vakantietijd.
    Vinden jullie ook dat deze weken te langzaam gaan; normaal vind ik de tijd vliegen en nu kan het niet snel genoeg gaan...
    Ik kom eigenlijk thuis ook tot vrijwel niets; vanwege de vermoeidheid en mijn humeur. En toch ook het gepieker; wat als....
    Middelste meisje is gisteren ziek uit school gekomen; koorts, braken, zielig! Net nu de vakantie begint.
    Vanavond moet ik werken en aansluitend heb ik het gehele weekend bereikbaarheidsdienst; na de 12 weken hoeft dat niet meer, maar nu zou ik er ook wat voor over hebben om niet het risico te lopen midden in de nacht mijn bed uit gebeld te worden (werk in het ziekenhuis). Maar goed, er zit niets anders op.
    Mijn broer komt morgen thuis van vakantie; ik weet nog dat ik dacht...als hij terug komt ben ik alweer 8,5 week. Dat heb ik toch mooi gehaald.
    Wij hebben zelf pas over 3 weken vakantie.

14. Suzanne86

Suzanne86 Actief lid

5 jul 2011
    358
    0
    0
    Interieurverzorgster(poetsmiep) en huisvrouw / mam
    Veldhoven
    HELP, ik heb 2 zwangerschappen gehad zonder maar 1 keer misselijk te zijn. Tot nu toe ging deze ook nog goed, maar vandaag...
    Ik kan geen luchtjes verdragen, mijn vriend was aan het stofzuigen(de lieverd) maar de lucht die van dat ding afkwam, deed mij doen kokhalzen, zijn luchtje die ik altijd lekker vind ruiken, misselijk word ik ervan. Ik heb een tasje kleertjes van mijn schoonmoeder van de meisjes, en zelf die lucht kan ik niet ruiken, net boven de pot gehangen, gelukkig bleef mijn ontbijtje erin. :( Wat erg dit zeg!

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zelf hoef ik niet over te geven gelukkig, maar kan ook niet veel verdragen. Stond vanmorgen een ei te bakken en moest gewoon weg van het fornuis....echt het was niet te doen joh.
    Verder ook af en toe wat dizzy, maar dat had ik bij mijn dochter ook. Moest toen op mijn ijzer gehalte letten, dus zal nu vast weer het geval zijn.
    Verder nog niet terug gebeld door mvm.
    Wij hebben onze vakantie er al op zitten voor dit jaar....gelukkig gaat de tijd op mn werk wel sneller met mooi weer. Werk in de kinderopvang dus met mooi weer zitten we heerlijk heel de dag buiten ( behalve als ze slapen ;) )

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb net toch even een potje zitten janken bij het lezen van geboortekaartjes teksten...

Zo mooi... En nu heel erg hopen dat we over 8 maanden ook zo'n tekst op ons kaartje hebben :)

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    baaaaa al die stomme emoties door horormonen! ik vindt ze irritant! kan niet eens meer de galgenhumor die lief en ik deelden waarderen :(

18. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Ik heb helemaal niets gehoord van iemand of ergens gelezen.
    Het kwam opeens in me op dat het misschien schadelijk kan zijn voor het vruchtje. Het is gewoon een angst wat ik heb. Alhoewel de huisarts duidelijk heeft aangegeven dat vrouwen dit tijdens hun zwangerschap gewoon kunnen innemen. Op zich hoef je dus geen zorgen te maken.

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    Ik heb trouwens vandaag mn eerste meegroei BH aangeschaft en ik moet zeggen dat mijn beide meisjes dolbij zijn ermee, ze doen veeeel minder pijn en deze BH zit wel zoooo geweldig lekker!

Heb nu alleen nog last van gevoelige tepels maar die voel ik alleen als ik eraan zit of iets er langs gaat zeg maar.

20. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat een goed idee, ik moet er misschien ook aan, ze doen elke dag meer pijn...

Deel Deze Pagina