15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik mag gelukkig al om 9.45 dus zo laat mogelijk opstaan en dan snel naar het echobureau.

tsjah poging tot zennn.... mijn pc klapt bijna uit elkaar vanwege de eindeloze herhaling van het spelletje mijnenveger... ik vindt er niks aan maar het heeft wel mijn concentratie nodig dus dan denk ik niet aan enge dingen. Strakkies even afwassen en daarna werken (gastouder bij 3 jonge kinderen dus dat leidt ook wel af) en dan is lief er weer dus die kan me heel streng vertellen dat alles goed zit en ik em niet zo meot aanstellen ;) (vraag ik hem hoor! anders gaat ie zitten meeleven en dat werkt averechts)

3. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Syrae, succes met de echo morgen!

@Jes, heel herkenbaar die onzekerheid! En ja, ook hier herken ik me vaak zelf niet terug! Heb ook een erg kort lontje tov normaal en voel me erg schuldig, als ik achteraf gezien merk dat ik eigenlijk toch wel erg kort af gereageerd heb op iets. En ook de drukte van mn zoontje... haha... soms, pffff! Vanmorgen vond hij om half 6 al dat hij genoeg geslapen had, helaas was ik t daar nog niet mee eens en dan nog de nodige misselijkheid die me parten speelt... ben blij dat we halverwege de morgen zijn en dat ik na de middag ff mn rust kan pakken als mn zoontje in bedje ligt!
    Normaal gesproken geef ik hier helemaal niks om, ben zelfs een vroege vogel qua opstaan smorgens, maar merk dat ik t nu gewoon wat minder kan hebben dan normaal!

Ach ja, het zullen inderdaad wel de hormonstertjes zijn die ons parten spelen en ik hoop dat we na de 12 weken in wat rustiger vaarwater terecht komen!

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik hoop voor je nu het 5 dagen na dit geposte berichtje is dat je je een stuk beter voelt.
    en misschien een tweeling spannend hoor!

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    muiske mams en mer gaan trouwens vandaag voor intake/ eerste echo!

Succes meiden!

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

ff bijgelezen.
    zag een mooie echo voorbij komen!

in eerste instantie moest ik ook tot 4 augustus wachten (zou dan 11w5d zw zijn) vond dat ook wel laat en eigenlijk wouden ze me liever nog 1 of 2 wk later zien in emmen. maar de vk voreg mij of ik ook die testen wou dan dan zou dat te laat zijn. maar goed die wou ik niet dus vond het wel goed zo.
    maar nu had ik afgelopen donderdag mijn gesprek bij ha en die vond het nodig om mij naar de gyn te sturen.
    dit ivm mijn pap-2 uitslag in februari en nav mijn bloedverlies na de geboorte van de jongste (wat ik aan de gyn verteld had in januari met het verwijderen van de spiraal en die had dat doorgebriefd aan ha met de mededeling dat ik daar ff heen moest met de gegevens van de vk)
    dus ik de vk gebeld en die vertelde mij dat het wel meeviel met het bloedverlies uiteindelijk.
    iig kan ik nu vrijdag de 22 naar de gyn en als het goed is krijg ik dan ook een echo en dat dan (de 3e reden dat ik erheen moest) omdat de ha mijn berekening niet vertrouwde. aangezien ik hiervoor een vmk heb gehad en verder niet weer ongesteld ben geweest. maar goed heb zelf getest met ovulatiestrips dus weet wanneer mijn ei was.

zeer spannend dus allemaal

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Iedereen succes met de echo's, ik moet nog een weekje wachten...

8. Babyliciouss

Succes meiden, spannend!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou meiden ik ben er weer van de intake.
    alles helemaal picobello in orde.
    Bloed geprikt, HB was prima, bloeddruk was prima.
    Ze heeft nog geprobeerd het hartje te zoeken maar dat is helaas niet gelukt. Maar ach het is ook nog wel heel vroeg in de zwangerschap (alleen brave kindjes geven daaraan gehoor, geen kind van mij dus:p)
    We hebben aangegeven de combinatietest te willen doen en dus de nekplooimeting met 12 weken.
    Aangezien ze daar wel de termijn voor moeten weten en afspraken maken kort van te voren heel moeilijk is mag ik dus as vrijdagavond al voor een echo komen bij mn eigen VK (Die heeft een eigen echobureau buiten de vkpraktijk om).
    Ben wel benieuwd! Zal natuurlijk een heel ander beeld zijn met ong 9weken als met ons zoontje (10wk1d)
    Laten we hopen dat alles het doet!

10. Babyliciouss

Wat fijn dat je as vrijdag dan toch ook al een echo krijgt! Zal je ongerustheid vast ook wat van afnemen dan! Wel netjes dat ze dat aanbod in elk geval!

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je nu de 22e al mag!
    Gaat alles goed verder met je??

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

ja gelukkig nu wel!
    op de nodige zw.kwalen na dan.
    ik kan me van de andere 3 niet herinneren bij vlagen zo beroerd te zijn geweest eigenlijk. ik weet wel dat ik toen wel in dezelfde periode als nu toen dat weeige gevoel had.
    wat dat aangaat zegt mijn gevoel dat het nu wel goed zit.
    maar toch door de vmk ben ik wel wat onrustiger en onzekerder zeker na dat bezoekje aan de ha.
    toen had ik echt ff zo'n ik-kan-wel-janken gevoel en dat terwijl het helemaal niet zo spannend is volgens de ha.

13. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik had vanmiddag ook weer echo. Voor mij was het heel spannend omdat dit de echo was waar het vorige keer mis bleek te gaan. Dus ik met lood in mijn schoenen. Maar gelukkig is het helemaal goed met mijn kindje. De groei loopt weer helemaal volgens mijn kalender. De vorige keer lag het kindje 2 dagen achter en nu leek het zelfs 1 dag voor te liggen. En dat in 1 week tijd. Dat geeft me in ieder geval veel zelfvertrouwen. Ik zou, als ik zou willen, volgende week nog een keer mogen komen, maar dat ga ik niet doen. Ik heb geen zin om nog een keer in de stress te zitten. Mijn volgende afspraak stond sowieso al gepland voor 1 augustus bij de gyn, dus ik vind 2 weken wachten nog wel te overzien.
    Mocht ik volgende week toch ineens heel onzeker worden, mag ik alsnog even terug. Dus dat geeft me wel weer rust dat het in ieder geval altijd mogelijk is om een echo te krijgen.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ze wou het eigelijk rond de 10 weken doen maar wij zijn gelimiteerd tot vrijdagavond omdat lief elke week maandag om 4uur sochtends vertrekt en dan vrijdags pas thuis komt weer(of donderdagavond heel laat)En volgende week vrijdag had ze al vol. Die week erop gaf ons te kort de tijd om een afspraak te maken bij het regionale echobureau voor de nekplooimeting (dat kan niet op zo'n korte termijn) Dus vandaar as vrijdag al.
    Maar ik vind het zeker niet erg!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Miepens Fijn dat je een goeie echo hebt gehad.
    Kan me voorstellen dat je bloedzenuwachtig was.

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @onzekere dames: het blijft fijn om te lezen dat ik niet als enige onzeker ben, hoewel ik geen aanleiding heb om te denken dat het niet goed is, blijft het toch erg moeilijk om de knop om te zetten. Waarschijnlijk omdat ik zo gewend bent om zelfbescherming te hebben, met alle teleurstellingen van de MMM, maar langzamerhand wordt ik beetje bij beetje positiever.
    @vroege echos: ik ben blij dat ik niet zo lang heb hoeven te wachten voor een echo, hoewel ik me wel kan voorstellen dat het voor een ander moeilijk is om dat te lezen en zelf nog lang te moeten wachten. In de MMM heb ik zo vaak echo's gehad, dat ik zo ongeveer precies wist wat zich afspeelde daarbinnen. Erg moeilijk om nu niet meer regelmatig een kijkje te kunnen nemen. Ik ben blij dat die MMM nu toch ook eens een keer een voordeeltje oplevert :)
    @Zus01: Wat een mooie echofoto!!
    @Babyliciouss: Fijn dat je toch nog een echo hebt kunnen regelen!
    @Syrae: Spannend morgen!!! Alvast veel succes!
    @Mams136: Fijn dat je vrijdag al langs kunt komen!
    @Lovelykids: De 22e schiet ook al op, spannend!
    @Miepens: Wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad, geniet ervan!

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat een mooi echo nieuws allemaal. Ik ben ook wel wat onzeker hoor, al was mijn vorige MK al heel vroeg en ben ik de periode van wc-papier bekijken voor bloed gelukkig voorbij. Maar het zou echt fantastisch zijn als ik volgende week een kloppend hartje zou zien:)

18. zus01

zus01 Niet meer actief

Dank je! ben er ook heel trots op.
    Dat onzekere is zo herkenbaar. Alle echo's van de wereld en het goede advies van iedereen kan mij nog niet echt overtuigen van het feit dat ik grote kans op een zorgeloze zwangerschap heb...
    We moeten elkaar maar steunen in dit proces, toch???

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

wat een lekker gevoel moet dat zijn geweest toen je de echo had gehad vanmiddag.
    ik zit alleen raar naar je onderschrift te kijken, maar dat had je vast zelf ook al wel gezien.
    ik schrok vanmorgen toen ik het zag dus ben heel blij voor je dat je nu met goed nieuws komt

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    mijn echo vandaag was helemaal positief :D voel me nu nogal lyrisch :D:D:D ben nu uitgerekend op de 17e. 9+5 dan

Deel Deze Pagina