15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Welkom Ladycake! Gefeliciteerd met de echo!

@Blue, stemmingswisselingen heb ik ook wel last van! Herken mezelf soms niet eens.. heb soms zo'n kort lontje! Zit gelijk boven op de kast!

@Pandorabeads, vroeg me af hoe t inmiddels met je is meid!?

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Welkom ladycake!

Hier ook onwijs zere (.)(.) Nog steeds.
    En idd pukkels! Vreselijk! Zoveel en zo groot! En werkelijk overal!
    Daar heb ik echt de balen van:(
    Bij de zw.s. van zoontje ook niet gehad zo erg!

3. zus01

zus01 Niet meer actief

yups, wij laten vervolgonderzoek afhangen van uitslag combi-test.
    of we daarom deze zwangerschap zullen afbreken bij negatieve uitslag, daar hebben we eerlijk gezegd nog helemaal niet over nagedacht. dat zien we op dat moment wel...
    de keus zou misschien wel 'makkelijker' zijn als we al een kindje zouden hebben, maar gezien ons traject van moeizaam vervulde kinderwens, is bij ons elke kindje welkom! (zeg ik nu....)

@kwalen: ik heb vandeweek een opleving gehad en voelde me prima, maar werd daar de nacht en dag daarop weer genadeloos voor gestraft: moe moe moe en weer lekker misselijk.
    de boobs blijven constant zeer doen, maar er valt mee te leven (ben het al gewend, denk ik). maar vooral snachts wil ik nog eens schrikken van de pijn.
    ik hoop echt dat die vermoeidheid uiteindelijk een keer minder gaat worden, want het tast echt mijn gemoedstoestand aan. dan wordt het genieten van mijn zwangerschap ook echt een opgaaf.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ja, pijnlijke boobs! Die zijn er zeker, en de pukkels, nog erger dan wanneer ik ongesteld moest worden...

@ladycake, welkom en gefeliciteerd met je echo!

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier pukkels, moemoemoe, de hele dag beetje weeeig en misselijk, weinig eetlust en pijn in mn Borsten en onderrug en veel duizelig (met zo nu en dan zwarte vlekken voor mn ogen)

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Babyliciouss: Alvast succes voor morgen!
    @Jes4: Gefeliciteerd met je goede echo, wat fijn!
    @Ladycake: Welkom en gefeliciteerd met de goede echo!
    @Kwaaltjes: Omdat ik hier niet heel veel misselijk ben geweest, dacht ik dat het hier met de kwaaltjes wel meeviel. Maar als ik jullie kwaaltjes lees, heb ik toch eigenlijk best wel kwaaltjes: heel moe, af en toe misselijk/kokhalzen, regelmatig pijnlijke boobs, puistjes, weinig eetlust, zeurend gevoel onderrug en prikkelbaar. Ik hoop zo dat morgen bij de gyn nog steeds alles goed is!

7. Casey1987

Casey1987 Lid

20 mrt 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oeeeeeeeh!! spannend allemaal hier!

Veeel positieve echo's, wauw super goed hoor!

Ik ben weer terug van vakantie, het was heerlijk even weg te zijn! Wel momenten onzeker geweest, dingen gegeten die achteraf niet mogen bij zwangerschap, gelijk onzeker blabla. Ben niet echt meer misselijk, maar een enorme puistenuitbraak gekregen, niet normaal. daar ook behoorlijk onzeker over geworden, maar het is voor een goed doel. Verder witte afscheiding in mijn onderbroek, niet normaal, maar ook dat hoort er allemaal bij hé haha! Volgende week woensdag de echo, het gaat nu wel lekker snel.

Welkom nieuwe!

Ik heb nog niet echt over combietest nagedacht, maar ben ook pas 24 en mijn vriend 25, geen opvallende ziektes in de familie, dus zie ook geen reden om het te doen, ons eerste kindje en voor ons gevoel is het welkom, met of zonder syndroom.. Het is spannend volgende week, als alles dan goed is, ga ik het echt goed geloven haha.

Hebben jullie ook al een mini buikje? kan mijn buik niet meer inhouden haha, een klein hard buikje.. knoop van broek moet los als ik lang zit

Gaat snel hier met aantal weken, al weer richting de 10/11 weken!
    Sorry voor ego berichtje, maar als je 10 pagina's bijleest, weet je ff toch niet meer hoe en wat, wat gezegd heeft haha!
    Dat komt wel weer!

Groetjes, fijne avond

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik denk dat wij daar in jullie geval precies hetzelfde over zouden denken. Ik weet ook niet hoe ik reageer als ik er daadwerkelijk voor zou staan; maar dan moet mijn verstand gaan overheersen!

9. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hallo Lieve februari mama's,

Wil iemand mij van de lijst halen. Ik heb helaas weer een miskraam gehad. Al de 4e. :(
    Met 8 weken kregen we te horen dat het hartje te langzaam klopte en 3 dagen later was het gestopt.

Gelukkig ben ik gezegend met een heel lief en gezond dochtertje en daar geniet ik maar extra van.

Ik wens jullie een heerlijke en mooie zwangerschap. Februari is een prachtige tijd voor een kindje. Wat had ik dat ook graag gewild. Jullie moeten er maar extra genieten want het is en blijft een wonder!

Liefs,
    Esli

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lieve Esli: wat verschrikkelijk om te horen. De 4e al; jeetje meid hoe ga je daar in godsnaam mee om?? Ik wens je heel veel sterkte.

11. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Esli: wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte.

Hier morgen eindelijk onze 1e echo om 10.45. Vind het toch wel weer heel spannend. Hoop zo een mooi kloppend hartje te zien...

Verder nog steeds geen klachten, hooguit wat moeier. Ga op mijn vrije dagen 's middags even naar bed als ook de meisjes slapen, heerlijk! Maar mag vergeleken met de meeste hier bepaald niet klagen!

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @Esli, wat erg... Ik ben er echt van geschrokken. En dat voor de 4e keer... Ik hoop dat je veel steun hebt aan je dochtertje en man nu.

13. Babyliciouss

Jeetje Esli... wat heftig... heel veel sterkte voor jou en je mannetje meid!

14. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @Esli, och meisje toch. Wat een ellende. Heel veel sterkte en ik hoop dat je het toch een plaatsje kunt geven en niet de hoop opgeeft!

@klachten. Bij mij vallen de klachten op zich wel mee. Af een toe een vlaag van misselijkheid, maar niet overgeven. Moe, concentratie problemen. gevoelige borsten (maar doen niet pijn ofzo) en krampjes in mijn buik. het bruin verlies is nu al een dikke halve week weg en dat mag het van mij blijven :)

Mijn moeder is nu erg bezorgd en belt elke dag. Ook vindt zij dat ik volgende week gewoon een echo moet laten maken, omdat de echoscopiste dat had aangegeven dat ik dat wel mocht doen als ik me zorgen maakte. Maar ik ben bang dat ik juist dan weer meer stress krijg. Ik heb de afspraak bij de gyn al over 1,5 week. Dus dan vind ik het onzin om volgende week nog een echo te maken. Dan kan ik beter een ander de kans geven, toch. En mocht het zijn dat ik weer bloedverlies zou hebben, kan ik toch terecht. Dus ik vind het zo goed. Maar dat begrijpt mijn moeder niet. ouders....zucht!

@Whabbit, succes vandaag. Ik hoop echt voor je dat je een kloppend hartje ziet!

15. Babyliciouss

Voor alle meiden die een echo hebben vandaag (t zijn er volgens mij nogal wel wat!) heel veel succes!
    Ik heb ondetussen ook wel al een beetje last van zenuwen en moet nog tot 17.30u wachten, hihi... dat word een lange dag!

16. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @babyliciouss, jij ook veel succes. niet te zenuwachtig zijn. het komt vast goed!

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Esli1980: Oh nee wat vreselijk :( Heel veel sterkte meid!!!

@Casey1987: Ik was al stevig, dus merk niet echt dat ik een buikje heb, maar merk wel dat het wat meer opgezet is en ik een strakkere broek niet goed kan verdragen. Hier gaat de knoop van de broek ook regelmatig open :)
    @Whabbit en babyliciouss: Succes vandaag!!
    @Miepens: Wat lief dat je moeder zo bezorgd is, maar ik kan me ook wel voorstellen waarom je ervoor kiest het niet te doen. Sterkte met de onzekerheid!

Hier zometeen de 1e afspraak met de gynaecoloog van het ziekenhuis (heb hiervoor een echo gehad bij de kliniek waar we in behandeling waren), ik hoop dat ik ook weer een echo krijg. Spannend!!

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Koolmees, mocht jij vanuit Geertgen niet naar een verloskundige?

Esli, wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte!

Echomeiden, veel succes vandaag!

Ik krijg vanwege mijn vakantie mijn 12 weken echo met 10 weken. Baal er wel een beetje van. Heb hem liever nog wat later. Maar het is niet anders. Nog meer meiden die de 12 weken echo al wat eerder hebben?

19. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Alle echodames veel succes en plezier vandaag!
    Ik heb de termijnecho afgelopen woensdag gehad en was toen 9 weken en 5 dagen dus ook erg vroeg.
    Baal daar ook wel van hoor, blij om ons kindje gezien te hebben natuurlijk maar nu duurt het wel heeel lang tot de 20 weken echo :(

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Esli, heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina