Haha, de samba Zie het al helemaal voor me. De vorige zwangerschap had ik mn termijnecho met 10 weken, dus ben gewoon "meer" gewend denk ik. Van 8 tot 10 weken verdubbelen ze gewoon qua grootte he? Hopelijk over 2 weken gewoon (nog) een goede echo.
sorry ik kom gelijk met negatief nieuws. ik meld mij hier af mijn echo zojuist gaf aan dat onze pixel afgelopen woensdag het op heeft gegeven. maandag moet ik weer naar de gyn en dan krijg ik verder te horen hoe en wat
@lovelykids, he nee toch meid. Wat erg. Heelveel sterkte de komende tijd! Over beweging rond de 8 weken, mijn echo was ook 8w1d en ook nog geen beweging (afgezien van het hartje). Volgens mij begint je kindje ook pas in de 8ste week te bewegen, dus het kan goed zijn dat je het daarom ook niethebt gezien. Fijn dat je over 2weken weer mag. Ik hoop ook over 1,5 week een jumpende baby te zien.
Ja, dat is kennelijk procedure wanneer het nog kleiner is dan 2 cm... Dan is het niet groot genoeg voor een goede termijnecho.
@lovelykids, nee... sterkte voor jullie! Ik begin nu een beetje bang te worden voor maandag, of het allemaal wel goed is met mijn kleine???
We gaan gewoon duimen dat het goed zit. Weet jij wanneer jij je ei hebtgehad? Ik weet dat ik pas 3 dagen later een ei heb gehad. Daarom loop ik ook achte op de gyn planning. Bij de gyn houden ze eerste dag menstruatie (vrijdag)aan, ikzelf in gedachten de maandag erna. Nuklopt de grootte van ons beebje precies metmijn planning.
ja hier ook zo ongeveer zoiets ik wist ook dat mijn ei later was dan normaal in de berekening aan de hand van de eerste dag laatste menstruatie. ben dan ook 1 dagje teruggezet. nu alsnog 10 weken en ik ga genieten! (en alle twijfels volkomen negeren) Als het goed is over 2 weken afspraak vlos en dan gaan we het hartje horen
Nou, ik ben niet teruggezet op basis van mn menstruatie hoor. Mijn cyclus duurt gemiddeld tussen de 36 en 39 dagen! Ik ben teruggezet op basis van de meting.... Ik dacht zelf dat mn eisprong op CD 24 was (gebaseerd op vorige cycli), maar CD 26 zou op zich ook kunnen. Of een late innesteling? Ik had in elk geval op CD 39 een positieve test...
ik ook op basis van meting! maar dat had ik dus verwacht omdat, ondanks dat ik een zeer regelmatige cyclus van 27 dagen heb, mijn ei pas rond dag 17 was.
@Lovely kids- Wat een klotenieuws zeg, sterkte! @Babyproject- Als de VK zegt dat je je niet te druk moet maken dan zou ik proberen dat te doen. Het hartje klopt, das fijn. Hopen op de volgende echo, inderdaad wel goed en fijn dat ze dat doen. Dan ben je ook weer gerustgesteld. @iedereen- Ik maak me ook druk over mijn echo a.s. maandag. Hopelijk zit het bij de rest van ons goed. Ik ben zo niet mezelf op het moment, moe en geirriteerd om weinig, mijn meisjes lijken het wel aan te voelen en daar word de situatie niet beter op. Die worden alleen maar onhandelbaarder. Door mijn reactie natuurlijk. Dan ga ik weer twijfelen of ik het allemaal wel aan kan 3 kids. Ik zit mezelf echt in de weg, zou het liefst het weekend doorslapen tot maandag 16.45 uur. HELP! Ben zo blij als ik weer wat rust in mijn lijf heb, zo erg heb ik dit bij de eerste 2 niet gehad. Tis nu ook wel een stuk drukker, en het was niet gepland. Financieel zit het niet echt mee. Dus dan komt er ook wel veel op je af. Maar goed, komt goed. Positief blijven Valt soms niet mee. Rustig aan allemaal! Dat dit weekend maar snel voorbij is!
ik wens je succes met dat uitslapen... dat is mij dus niet meer gelukt sinds ik zwanger ben.... Mega geniale aankoop gedaan vandaag trouwens Een plasemmer voor in de caravan voor tijdens de vakantie... Zo hoef ik tenminste niet 4 keer per nacht naar een toiletgebouw te strompelen met een slaapdronken kop
Mooie echo vanmiddag, wel weekje terug gezet op basis van meting, morgen 9 weken! Hartje klopte en was erg beweeglijk! Over 3 weken mogen we voor de fun nog een keer.
Hoi meiden!!! Vanavond een mooie echo gehad Een bewegend miniwurmpje met handjes en voetjes en een kloppend hartje!! Helemaal super We zijn voor nu iets teruggezet naar 29 februari maar ik hou mn eigen berekening van 24 februari nog even aan tot de 12weken echo. Dan pas ik het definitief aan. Maakt verder ook niet uit, het hartje klopt en we waren weer op slag verliefd!!!
Ook hier eerder vandaag een mooie echo: een prachtig boontje met een kloppend hartje! En uitgerekende datum blijft vooralsnof 24 februari, de dag dat mijn Lief en ik elkaar ooit voor het eerst zoenden en "het iets werd"! Lovelykids: wat een verdrietig nieuws voor jou! Heel veel sterkte.
@Lovelykids... heel veel sterkte meid voor jou en je hubbie... heb er geen woorden voor... dikke knuff
Hier ff snel een berichtje, echo was super, ons guppie lag nu 2 dagen voor en we hebben hem/haar zelfs zien zwemmen en hij/zij zwaaide zelfs even naar papa & mama! Ben blij dat ik deze echo toch zelf ingepland heb, voel me nu een stuk zekerder! Alle andere meiden met een goede echo, ook super gefeliciteerd! Duik nu mn nestje in, ben zo beroerd... net toen we uit de auto stapte weer flink moeten braken, kon nog net de auto deur open gooien... tot morgen allemaal!
Esli en Lovelykids, als jullie dit nog lezen, ook heel veel sterkte voor jullie! Ik hoop dat we snel een nieuw groepjes kunnen starten. *knuffel*