@zus wat erg dat je zo ziek was! voedselvergiftiging misschien gehad? je mag zeker een molletje nemen als je zwanger bent hoor!
ik dacht ook aan voedselvergiftiging. maar mijn man heeft hetzelfde gegeten en nergens last van gehad (en hij is juist degene met de zwakke maag bij ons). ik ben allang blij dat het nu weer over is! en dat ik dat molletje heb genomen, voelde me stukken beter daarna. hoe gaat het met jou verder?
Zow ivm wat probleempjea bij mijn eerste twee zws-en mag ik morgen even langs komen bij de gyn. Hoop dat alles goed is. Na de blijde dag gisteren is vandaag de stress er ineens goed in gehakt
Allemaal gefeliciteerd meiden!!! Ik mag er ook bij! 31 jaar - zwanger van de 2e - 17 februari Grappig dat hier ook een jes4 is!
jes1: wat leuk dat jij hier ook bent; idd grappig jes1 en jes4. Nu zullen ze het erbij moeten blijven zetten, anders weten we echt niet over en tegen wie ze het hebben. Ik vandaag ook weer getest; beide strepen even donker (en teststreep weer donkerder dan de vorige); dus echt weer een mooie test. Ik weet het meiden; ik moet ermee stoppen en dat ga ik ook proberen. Wil alleen nog graag een testje waar de controle streep lichter is.... Bij mij is de angst voor een mk misschien ook wat groter omdat we moeilijk zwanger raakten (>4 jaar) en ik al 38 ben... Ladydotje: waarom is de stress ineens toegeslagen? Melanie: fijn om nog een 35+-er te mogen begroeten! Veel liefs allemaal.
Ik weet wat je bedoelt; wij zijn immers ook ruime tijd bezig geweest en als het nu mis zou gaan, zou ik echt niet weten wat ik zou moeten doen. het verdriet zou erg groot zijn in ieder geval. ik heb net (puur uit angst en omdat ik gister zo ziek ben geweest) nog maar een test gedaan. vrijdag gaf de CB digital nog 2-3 weken aan en nu al 3+ weken... die van vrijdag zou wel kunnen kloppen, want ik weet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad (26 mei, toen ook de inseminatie gehad) 2 weken later zou ik dus precies 4 weken zwanger zijn, a.s. donderdag zou dat 5 weken moeten zijn, maar volgens deze huidige test ben ik dat vandaag dus al? nou goed..mss hoog hcg? neemt mijn angst voor een MK wel beetje weg. ook al heb ik geen reden voor een MK. de afnemende pijn in mijn borsten, gaf mij wel aanleiding daartoe. iemand anders daar ook mee te maken met die afnemende gevoeligheid van de borsten?? voel me echt een beetje paranoide worden
zus: het is normaal dat dat op en neer gaat die gevoeligheid. Geen zorgen; ik had het ook. Nu weer gevoelig! Kan je niet in verwachting zijn van een tweeling?
Angst, onzekerheid.. Kan ook averechts werken..dames we moeten positief zijn en blijven! Wel goed om te horen dat de testjes donkerder zijn geworden.. Ik heb wel gehoord dat het wel eens meer of minder kan zijn ivm veel of weinig drinken enz. Ik denk dat ik mezelf echt ga maken als ik nog meer ga testen, het is een mooie streep, en ja wie weet kan ie nog donkerder, maar als ik daar op ga focussen en uiteindelijk blijft ie zo donker als nu, raak ik in paniek. Stop nu ook met temperaturen. Morgen naar de dokter. Wat een mooi mutsje, echt heeeeeel leuk! Hey spannend, morgen al een echo voor onderzoek, ben benieuwd of je dan al iets kunt zien, dat zou wel heel gaaf en leuk zijn! Spannend zeg! Duim voor je mee! Vandaag vaker plassen, om het uur, viel vandaag erg op. En moe na een dag werken, maar 15 minuten met de ogen dicht op de bank doet dan weer wonderen. Ik snap goed als je het dierbaren verteld, ze zijn niet voor niets dierbaar, je blijschap kunnen delen is ook super, anders moet je je steeds inhouden, lijkt me ook niet bevordelijk. Tegen collega's enzo te zeggen wacht ik zelf wel mee. Hoe denkt de rest hier over?
Hey meiden, Hier ook zwanger Dus ik kom me ook maar even melden bij de februari mama's. 17 februari 2e kindje Ik zal mijn best doen af en toe te posten maar ik denk niet dat ik het helemaal bericht per bericht bij ga houden (sorry) maar dat komt omdat ik ook al in 2 andere topics actief ben... Gefeliciteerd allemaal hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
Thanks voor het welkom! Bijzonder om hier zo veel oudjes en 4de kindjes te treffen buikje: hier ook een opgezet buikje of was dit al zo?? Wij laten eerst een combinatietest doen en afhankelijk daarvan verdere onderzoeken dus het liefst houden we het zo lang mogelijk stil, maar of dit haalbaar is hangt wel af van mijn buik. zus: als zwangere ben je veel vatbaarder voor een evt virus. Ik ben nooit ziek, maar als ik zwanger ben pak ik elke buikgriep op die ik tegen kom! Johanna gefeliciteerd! Beetje algemene reactie, vind de hoeveelheid posts een beetje lastig om persoonlijk op iedereen te reageren. Moet er nog inkomen, komt goed!
15/2 Syrae (24) 2e kindje 15/2 Jes4 (40) 4e kindje 15/2 Pippie (23) 1e kindje 15/2 Victoria (?) 3e kindje 15/2 Vogeltje (29) 2e kindje 16/2 Cindybaby (40) 4e kindje 17/2 Johannal (32) 2e kindje 18/2 Zus01 (37) 1e kindje 18/2 Melanies74 (37) 4e kindje 19/2 Casey1987 (23) 1e kindje 19/2 Babyliciouss (30) 2e kindje Mich1982 1e kindje Lenthe87 2e kindje Ladydotje 2e kindje Marv
En hop mezelf gelijk al maar even nuttig gemaakt en het lijstje opgezocht Heb de kleurtjes maar even gelaten (hoe meer 'moeilijke dingen' in het lijstje hoe minder gebruiksvriendelijk meestal komen er dan steeds meer foutjes in) maar hey wie ben ik...? Als jullie kleurtjes willen go ahead
15/2 Syrae (24) 1e kindje 15/2 Jes4 (40) 4e kindje 15/2 Pippie (23) 1e kindje 15/2 Victoria (?) 3e kindje 15/2 Vogeltje (29) 2e kindje 16/2 Cindybaby (40) 4e kindje 17/2 Johannal (32) 2e kindje 18/2 Zus01 (37) 1e kindje 18/2 Melanies74 (37) 4e kindje 19/2 Casey1987 (23) 1e kindje 19/2 Babyliciouss (30) 2e kindje Mich1982 1e kindje Lenthe87 2e kindje Ladydotje 2e kindje Marv Weet niet hoe t veranderd is maar ben toch echt zwanger van de 1e Ik ben ergens best een flapuit dus ik praat graag over mn zwangerschap. Ik heb het ondertussen al aan 3 vrienden verteld, zij waren ook diegene die op de hoogte waren van ons proberen. 2 vrienden van mijn man weten het ook, maar die hebben het geraden. De rest van de mensen, inclusief onze ouders mogen nog even wachten. Ik heb het niet aan mijn moeder verteld, ondanks dat wij een hele goede band hebben. Mijn moeder is er ergens op tegen dat ik al "zo jong" en "zo pril in de relatie" aan kinderen begin. Zodra we de eerste echo hebben gehad gaan we het aan onze ouders vertellen, mits alles dan goed is.
Gefeliciteerd meiden! Ik kan me hier ook melden! 21 feb uitgerekend en tweede kindje Ik vind het nog erg spannend ivm met eerdere miskramen. Over 3 weken al eerste echo!
15/2 Syrae (24) 1e kindje 15/2 Jes4 (40) 4e kindje 15/2 Pippie (23) 1e kindje 15/2 Victoria (?) 3e kindje 15/2 Vogeltje (29) 2e kindje 16/2 Cindybaby (40) 4e kindje 17/2 Johannal (32) 2e kindje 18/2 Zus01 (37) 1e kindje 18/2 Melanies74 (37) 4e kindje 19/2 Casey1987 (23) 1e kindje 19/2 Babyliciouss (30) 2e kindje 21/2 Esli1980 (30) 2e kindje Mich1982 1e kindje Lenthe87 2e kindje Ladydotje 2e kindje Marv
15/2 Syrae (24) 1e kindje 15/2 Jes4 (40) 4e kindje 15/2 Pippie (23) 1e kindje 15/2 Victoria (?) 3e kindje 15/2 Vogeltje (29) 2e kindje 16/2 Cindybaby (40) 4e kindje 17/2 Johannal (32) 2e kindje 18/2 Zus01 (37) 1e kindje 18/2 Melanies74 (37) 4e kindje 19/2 Casey1987 (23) 1e kindje 19/2 Babyliciouss (30) 2e kindje 21/2 Esli1980 (30) 2e kindje 22/2 Ladydotje (31) 2e kindje Mich1982 1e kindje Lenthe87 2e kindje
@ zus en andere miskraam-angstigen. Ik word makkelijk zwanger maar ik heb helaas wel veel miskraam-ervaring. Ik heb mezelf in die tijd helemaal gek gemaakt. Ik voelde continu aan mijn borsten en heb geloof ik wel honderd tests gedaan. Ik voelde me bij alle 4 de zwangerschappen echt precies hetzelfde, de ene dag meer, de andere dag minder. En ook bij de miskramen waren de testen knal positief. Ze kunnen ook wisselen doordat je minder drinkt. Dat zijn echt enorme verschillen! Pas na week 8 voelde ik me iets anders, misselijker, maar dat hebben andere miskraam-forum-vriendinnen niet gehad. Dus het zegt allemaal niets! Pas als er bloed in je broek is moet er een alarm bel gaan rinkelen. En dan weet je het nog niet zeker! Pas een echo geeft zekerheid Het is heel jammer, je wil je graag ergens aan vast houden. Maar het blijft een kwestie van geduld! Probeer rustig te blijven, dat is ook beter voor de baby! Je kan trouwens nergens van een miskraam krijgen, stress, sport sex, het maakt allemaal niets uit, behalve natuurlijk als er iets anders aan de hand is en de gyn zegt dat je rustig aan moet doen Op naar de 12 weken dames!
Nou...over de mk krijgen? Volgens mij wel als je in het eerste trimester in een te heet bad/sauna gaat, vooral als lichaam dat niet gewend is. Voor zover ik heb begrepen van de vk destyds Ook is het de rest vd zws niet goed om bv te lang in de zon te liggen voor de temperatuur vh vruchtwater