15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hallo dames,

Mag ik me nog bij jullie aanmelden?
    Ik zie namelijk dat jullie al op pagina 120 zitten...

Grtjs,
    Aleida

2. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@Aleida, tuurlijk, welkom! Ik zie dat je vorige zwangerschap/bevalling niet geheel volgens plan verlopen is? Is je kleine kereltje er goed doorheen gekomen?

@Jes4, je gaat ons toch niet verlaten he, als je datum veranderd zou worden, blijf maar lekker hier kletsen hoor, veel te gezellig!

@Melanies, ik wil je even een hart onder de riem steken, een vriendin van me heeft het 2x meegemaakt, beide keren in verwachting van een tweeling en uiteindelijk 2x een gezond zoontje op de wereld gezet! Beide keren is er 1 vruchtje afgekomen, ook door een bloeding. Succes meid, het zullen spannende weken blijven!

@Casey, ga je naar de babydump in Eindhoven?

@Nekplooimeting, wij hebben hem volgende week donderdag, van mij mag t ook wel zover zijn, spannend!

Verder heb ikzelf ook een goede dag vandaag, alleen wel erg moe, maar dat is maar half zo erg als die verd*mde misselijkheid, blehhh... ik hoop dat het nu toch langzaam s een beetje minder gaat worden, zodat ik die zetpillen s kan gaan afbouwen, die rotdingen!

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Veel te lang niet geweest, ik red het echt niet. Ik heb volgens mij niet eens gemeld dat de eerste echo goed was. Kloppend hartje 2 weken geleden, maar wel nog heeeel klein, meer dan een week achter op groei. Daarom volgende week nieuwe echo en dan pas termijnbepaling. Wel een beetje zenuwachtig alweer. Ik denk dat ik het echt niet ga redden het hier bij te houden, dus ik wil jullie allemaal een fijne en goede zwangerschap wensen en veel plezier daarna met jullie ukkies!

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @Melanies: Wat een naar nieuws, maar we hopen natuurlijk dat de andere baby wel helemaal goed is. Het moet wel heel vreemd voelen, het idee dat je weet dat het eigenlijk twee kindjes zijn, maar eentje het niet red...

@Aleida: Welkom! Tuurlijk mag je meekletsen!

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hey meiden :) heb me de afgelopen dagen even begraven in wat nieuwe boeken die binnenkwamen... heb dus 4 boeken in 4 dagen weggelezen.....

Vandaag bij de vlos geweest, hartje klopte en ze was ontettend tevreden over de resultaten van mn bloedonderzoek enzo :)

Mijn bloeddruk is alleen gedaald tot 110/65, goed voor de beeb maar ik ben dat neit gewend... veel duizelig en zo nu en dan zwarte vlekken voor mn ogen dus :(

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hmmm syrea dat zou ik dan ook nog wel eens kunnen hebben.... Heb dezelfde klachten.

Wat fijn dat het hartje klopt!

7. SR86

SR86 Niet meer actief

Hahaha ja dat was zeker een leuk koopje!! bij de prenatal... De buikfoto maak ik volgende week zaterdag! Wil ze dan elke 2 weken ofzoiets maken vanaf de 3 maanden!

8. SR86

SR86 Niet meer actief

@ Casey1987 Ja, bij ons in de prenatal van Rotterdam... Ik liep er eigenlijk gewoon bij toeval tegeneaan, er waren nog meer leuke dingen, maar dat is meer zomer, en aangezien we nog een winter krijgen was ik enorm blij met de jeans!! Mijn moeder zei me... Je bent gek... Ik deed de broeken van je vader aan... Nou dat zie ik niet zo zitten hahaha...

@ Mopje Ben je op vakantie? Lekker hoor? waar zit je ergens? (lees"ik ben jaloers!) En het is nog even uitverkoop, dus wie weet heb je ook mazzel!

9. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Haha, nee, ik woon in de VS, maar over 3.5 week verhuizen we weer naar NL! Ben maar niet jaloers, het is hier bloedheet en ik moet hele dagen werken en we moeten alles thuis regelen voor vertrek...

10. SR86

SR86 Niet meer actief

Jeetje wat heftig! Das zeker een hoop geregel! Maar vind je het niet jammer om weg te gaan? VS lijkt me wel een onwijs leuk land om te wonen ;) of heb was je er een bepaalde periode omwille van werk?

11. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ok, dan zal ik me maar even netjes gaan voorstellen:

Mijn naam is dus Aleida, ben getrouwd en de trotse mama van Castiƫl.
    We zijn nu 10+4 zwanger van ons 2e kindje. Hiervoor heb ik 2x een miskraam gehad.
    Volgens de gyn is de uitgerekende datum, 29 feb.

Mijn man en ik vinden het erg spannend allemaal ivm de vroeggeboorte van onze zoon. Ik ben toen plots erg ziek geworden en ons leven hing aan een zijden draadje. Gelukkig is het na een spannende periode helemaal goed gekomen. Cas doet het ook super! Hij ontwikkeld zich goed zoals hoort. Echt een wondertje.

Na een tijdje werd mijn wens voor een 2e kindje toch wel erg groot en zijn we er weer voor gegaan. Dat ik het HELLP heb gehad, was pure pech. Ze hebben niks kunnen vinden. Toch blijft het spannend. Het geeft wel een gerust gevoel dat ik nu onder strenge controle sta bij een gyn van het UMCG.

Grtjs,
    Aleida

12. zus01

zus01 Niet meer actief

Heftig meid!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat de andere beeb goed blijft plakken. Komt vast allemaal goed! Hou je ons op de hoogte??

13. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom mij hier weer melden. Heb in het begin mee gekletst en daarna niet meer.

Ik heb tijdens de laatste weken al 3 keer bloedverlies gehad maar dat blijkt nu te komen door super goede doorbloeding van mijn baarmoeder.
    Ik heb nu 3 keer een echo gehad en het kleintje doet het super goed alleen kan de duur nog niet goed bepaald worden ( onregelmatig en geen idee van eisprong)maandag weer een echo en dan weten wij mogelijk meer.

Vanaf nu wil ik dus graag weer mee kletsen.

14. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @Aleida: Heftig zeg, maar nu hopen dat deze zwangerschap volgens het boekje gaat!

@Lautje: Fijn dat alles goed gaat! Dat bloeden moet wel eng zijn...

@SR86: Nou het wonen hier valt me nogal tegen... Ik heb best veel heimwee. We gaan terug omdat mijn man hier geen werk kan vinden en wel in NL! Ik ben nu ook al druk aan het solliciteren in NL voor in Oktober.

15. Casey1987

Casey1987 Lid

20 mrt 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Welkom aleida, heftig zeg, je hebt een wonderkindje, wauw! Hopelijk blijft het nu goed zitten tot het einde!

Mopje ik geloof wel dat het pittig is, zo'n verhuizing en werk zoeken, jeetje. Gek he..veel mensen dromen om naar de VS te gaan, wonen en werken..

Ja babydump, alleen we waren gister bij de ikea in eindhoven, hebben wel wat gezien, weet alleen niet of de kwaliteit goed genoeg is, iemand ervaring met ikea spullen voor babykamer?
    Prenetal was helaas al 6 uur dicht, dus niet meer binnen geweest, weer een reden om binnenkort te gaan haha!

Lautje welkom terug, hopelijk voel je je snel wat zelfverzekerder over de zw.

sow melanie, heftig zeg, ze hebben het vruchtje dus niet eerder gezien? jeetje, hopelijk komt het goed met het kindje wat er nu nog goed zit.
    Je hoort soms wel vaker dat je met een verdere echo te horen krijgt dat er 2 zitten, poeh heftig.

de zon schijnt lekker!!!! heerlijk

baby,. hopelijk is je misselijkheid snel weg!!

Groetjes!!

16. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Gisteren heb ik mijn 2de echo gehad. ik ben uitgerekend op 23 februari... de kleine was lekker druk haha.... dat was zooo gaaf om te zien.... om mijn vriend straalde helemaal...... vandaag ben ik 11 weken en zondag nacht lekker op vakantie naar Kreta :D

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ik ben nog steeds erg moe steeds dus reageer niet heel veel nog, maar dat zal binnekort vast meer gebeuren.
    Vandaag in ieder geval een mooie echo gehad met een super druk bewegend beebje :D
    Ben nu wel gerustgesteld en durf nu eindelijk wat meer te gaan genieten.
    Ik mag de 16e alweer voor een echo. Toch wel handig om conecties te hebben bij de vk :p

18. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    hey meiden,,

ik heb een vraag er zit mij zo iets dwars en mijn vriend snapt mij niet zo :(

Deze week zouden mijn beste vriendin en ik nog even afspreken voor dat ik op vakantie ga.

Ik heb haar de hele week al een beetje gesmst hoe het gaat enzovoort en wanneer wij eventueel konden afspreken. Elke dag kreeg ik te horen Sms morgen maar even.
    Vandaag weer ff gesmst: hey meis hoe is ff afspreken vandaag? ik heb namelijk gisteren de echo gehad en wil hem wel ff bewonderen aan je. dit had ik gestuurd om half 10 vanmorgen. kreeg ik om kwart voor 12 een sms ik ben aan het sporten heb geen tijd, en daarna met wat meiden de stad in en dan werken. Morgen maar even afspreken en anders in het weekend.

Ik dacht nou ja zeg!!! was nog heel duidelijk geweest dat ik morgen niet kon. koffer enzo inpakken en wij moeten naar de makelaar. en de laatste dingen nog ff doen voor de vakantie. omdat wij zaterdag een hele dag weg zijn. en dus niet thuis.

Ik sms de dus best boos nou ja dan zie je mij niet eerder dan na de vakantie en jammer dat je dan niet ff alleen voor de echo een bakje wil komen doen...

Krijg ik niet eerder dan om kwart voor 4 een sms Sorry maar ik kom na de vakantie langs hebben jullie een huis gekocht.

Het voelt echt of ze mij niet begrijpt :( ik had het nog wel ff fijn gevonden dat wij voor mijn vakantie ff een bakje gingen doen. omdat ik toch echter 2 weken weg ben.

Of ben ik nou een ouwe zeur???

Ik heb ook niet meer gereageerd op haar sms...

Ik voel mij echt raar kan wel janken maar dat doe ik toch maar niet... maar heb wel een heel naar gevoel...

Sorry voor dit lange bericht ;)

19. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Aleida : Welkom! Heftige periode hebben jullie achter de rug ,
    hopelijk verloopt deze zwangerschap zoals het hoort.
    Gefeliciteerd en lekker genieten!

Blue: Gefeliciteerd met de goede echo!

Lautje: Fijn dat er niks ernstigs aan de hand is, maar kan me voorstellen dat je er ongerust van werd.

Zus: tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
    Wil graag van het positieve uitgaan en gewoon mee kletsen.
    Sch**t alleen zeven kleuren *** voor wat komen gaat,
    de leuke periode hoort nu te beginnen en wij weten nog steeds niet of die voor ons ook gaat komen.
    In ieder geval doen jullie berichtjes goed;)

20. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Det 84: Dat is idd niet leuk als je beste vriendin zo ongeinteresseerd is in je echo. Ik zou haar bellen in plaats van sms-en. Misschien is er een reden voor haar reactie?
    Om zo op vakantie te gaan lijkt mij ook niet fijn!

Deel Deze Pagina