Hallo allemaal, Ik lees al een poosje af en toe mee dus tijd om mezelf ook eens voor te stellen Ik ben Nannaf, getrouwd en mama van 2 kindjes van 3,5 en 1,5 en nu zwanger van de 3e! Ik ben uitgerekend op 24 februari 2012 Ik weet niet of ik vaak mee zal gaan kletsen maar ik lees in elk geval graag mee Met al 2 kindjes rondlopen gaat het zo snel en als ik dan hier even meelees sta ik even stil bij dat 3e wondertje in mijn buik Nou tot een volgende keer!
Hoi Nafnaf, Welkom! Wat leuk dat je alweer zwanger bent van de derde! Wat lijkt me dat heerlijk! Ik lees ook altijd mee en post niet heel actief, maar dat geeft niet hoor... Wel leuk dat je 4 daagjes later dan mij bent uitgerekend! Liefs S
@Nannaf, welkom! @zus, Leven en dood liggen inderdaad heel dicht bij elkaar. Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Zo te lezen heb je de belangrijkste beslissing (om toch op vakantie te gaan) al genomen. Probeer dan dan ook straks van te genieten. @Mopje, wel fijn dat je wat mensen spullen mee terug kunt geven naar Nederland. Dat scheelt echt een heleboel geld. En straks als jullie weer hier zijn kun je op je gemak weer gaan rondkijken voor nieuwe meubeltjes (en natuurlijk kinderkamertje) Dat is ook fijn! @babylicious, fijn dat jij de vakantie nog in het vooruitzicht hebt. De mijne lijkt al zo ontzettend lang geleden. Ik ben alweer dik 5 weken aan het werk. En mijn volgende vakantie duurt nog heel lang, namelijk eind november. Gelukkig heb ik eind augustus 2 dagen vrij ivm de bruiloft van mijn zwager. Maar dat zal wel niet uitrusten worden, maar juist erg vermoeiend. @Mams, mooie echo foto! En wat wordt het allemaal steeds duidelijker, he? Je ziet echt duidelijk het hoofdje met bijbehorend neusje en een duidelijk handje. Echt leuk! Ikzelf heb vrijdag de combinatietest. Dus ik vind het wel spannend om straks te zien hoe ons kindje gegroeid is. ik heb gisteren het nieuws wereldkundig gemaakt op hyves en facebook. Leuke reacties (ik had ook eerlijk gezegd niet anders verwacht ). Gisterenavond ben ik voor het eerst in 12 weken weer gaan sporten. Dus ik ben ook erg trots op mezelf. Ik ging op maandag normaal gesproken bodysteppen, maar dat vind ik nu echt veel te heftig. Ik heb nu gekozen om tussen de oude dames te gaan aquajoggen. Het is niet echt fanatiek en vermoeiend, maar altijd beter dan de hele avond uitgeput op de bank te liggen. zijn jullie aan het sporten? Doen jullie hetzelfde als voor de zwangerschap?
@Miepens: Leuk een nieuwe auto, wat voor een heb je gekocht? En wat fijn dat je het hartje zo af en toe kunt horen! Hier deed ik niet aan sport en nu dus ook niet @Andrea85: Wat een mooie profielfoto, fijn dat het nu steeds "echter" begint te voelen! @Babyliciouss: Lukt het nog om te wachten op de bloeduitslag? Spannend! Hoe is het nu met de misselijkheid? @Mams136: Alvast veel plezier met de angelsound. En fijn dat de kwaaltjes een stuk minder zijn! En een mooie echofoto! @Mopje: Succes alvast met de verhuizing!! @Jes4: Gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting! @Zus01: Wat ontzettend erg van je tante, ik kan me je dubbele gevoel nu goed voorstellen, heel veel sterkte!!! @Nannaf: Welkom en gefeliciteerd!! Hier komende vrijdag weer een echo. Blij dat ik de 12 wk grens gehaald heb, maar ben pas echt gerust (hoop ik) als de echo vrijdag ook gewoon goed is! (geen signalen dat er iets mis zou zijn, maar toch) Hier gaat het verder goed. Ben wel even beroerd (moe, misselijk, hoofdpijn) geweest, maar dat lijkt *afkloppen* sinds dit weekend minder te worden.
@koolmees. We hebben een ford focus station gekocht. Waren we toch al van plan, maar nu hebben we helemaal een goede reden. De kinderwagen (die we natuurlijk nog moeten uitzoeken) zal er makkelijk in gaan. Ik heb ook vrijdag echo. Ik vind het ook spannend ondanks dat we de 12 weken zijn gepasseerd. In ieder geval heb ik het hartje gisteren nog gehoord op de angelsound, dus dat is in ieder geval een geruststelling dat dat het nog doet. Nu dus zien of het kindje is gegroeid en of het nekplooitje goed is. Spannend!
Meiden, morgen zijn we allemaal de 12 weken grens voorbij!! Wat een mijlpaal he Nannaf welkom!We zijn op dezelfde dag uitgerekend zie ik Ik ben nu nog op mn werk...(half uurtje nog) en als ik thuis kom, hoop ik dat de postbode geweest is en wat bij de buren heeft afgeleverd (de angelsound verwacht ik vandaag of morgen) Morgenvroeg weer naar de VK. Hadden we hier eigelijk een lijst? Ja he Waar is die gebleven?
Ja, er is een lijst, maar die staat in ander topic. Nl: -> 15 - 29 februari mama's -> Lijst http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/285352-15-29-februari-mamas-lijst.html
Dankjewel Nou ik heb het weer getroffen hoor.. Heb mn Angelsounds ontvangen maar volgens mij issie stuk :S Komt niks geen geluid uit! Nog geen ruis...
@Mams, heb je er een batterij ingedaan? En iets van een gel om te geleiden??? Zal wel, maar dacht vraag t ff voor de zekerheid, hihi @Miepens, fijn is dat een station he! Wij hebben er ook eentje, kan m niet meer missen als je weg gaat met een kind als je gaat overnachten! Wat je dan niet allemaal meesleept! @12 weken, bijna zijn we er allemaal! Super! @Koolmees, fijn dat jou klachten ook aan t afnemen zijn! @Nannaf, welkom! Jou dochtertje scheelt qua leeftijd nog geen maand met ons zoontje, leuk! Pfff, heb weinig puf vandaag! Sinds gisteren zonder zetpillen, heb nu wel een kleine terugslag, maar wil van die zetpillen af. Nu hopen dat t elke dag weer een beetje vooruit gaat, net zoals de afgelopen dagen met zetpil!
Even snel alles gelezen: @Babyliciouss, balen dat het zonder zetpil nog niet goed gaat. Jij hebt het van ons allemaal wel het ergst geloof ik! Bij mij deze week nauwelijks misselijkheid gespot @Miepens: Leuke auto! Ben al stiekem marktplaats aan het kijken voor een autootje, manlief krijgt een lease, maar die ligt vol met dierenmedicijnen en ander vies spul, dus daar gaat geen kinderwagen in! @Nafnaf: welkom en gefeliciteerd! @Mams136: Haha, lege batterij! En nu wel gelukt??? Hier druk met de laatste week werk! Moet nog even alles eruit halen wat nog kan, maar met de vermoeidheid is het vooral werken eten slapen...
Goeiemorgen meiden! @Mams, dat is ook heel handig, een lege batterij! Niet echt logisch, als je iets nieuw koopt! Inmiddels wel gelukt? Ik heb gisteravond ook nog even naar ons treintje geluisterd, wat een mooi geluidje is t toch! @Mopje, nog even doorbikkelen dus deze week, zal je wel zwaar vallen... het lijkt me wel een heerlijk vooruitzicht, weer terug naar ons kikkelandje! En ja, ben wel erg misselijk geweest, maar ik heb de dans van uitdroging in elk geval kunnen ontspringen. Kan me herinneren dat Pandorabeads in het begin wel in het ziekenhuis lag (we hebben overigens niets meer van haar vernomen valt me nu in). Vanmorgen is het in elk geval al weer iets beter, dus hoop dat ik er snel vanaf zal zijn! Vandaag s kijken of ik mn eerste buikfoto kan maken, heb al echt een zwangerbuikje! Bij zoonlief had ik zo'n buikje volgens mij pas tussen de 18-20 weken! Het gaat zo hard bij een 2e, niet normaal!
@mopje. Ik kan me voorstellen dat het nog even doorbikkelen is. Maar daarna laat je je maar lekker door je ouders even in de watten leggen. @babyliciouss, leuk buikfoto's. ik ben het ook nog steeds van plan, maar ik neem er de tijd niet voor. Dus uiteindelijk stel ik het steeds maar uit. @mams, lege batterij is inderdaad niet handig. Nu moet ik wel zeggen dat wanneer ik een andere koptelefoon er in stop dat ik ook niet altijd meteen contact heb. Je kunt er zelf een tweede aan vastmaken zodat je met z'n tween tegelijkertijd kunt luisteren. Is ook leuk. Ikzelf heb gisteren niet meer geluisterd. Misschien vanavond.
@Miepens: Hier moeten we ook nog gaan kijken voor een nieuwe auto, ook omdat we hiermee te weinig ruimte hebben. Maar we hebben nog wel een tijdje om rond te kijken @Mams136: Is het inmiddels gelukt met de angelsound?? @Babyliciouss: Ik hoop voor je dat je misselijkheid gaat zakken, is zo vervelend. @Mopje: Succes met de laatste werkweek! @Babyliciouss: Leuk een buikfoto, ga je 'm hier ook plaatsen?
De angelsounds doet het inmiddels maar ik kan het hartje nog niet vinden. Net bij de VK geweest en zij kon het wel vinden, maar het was echt nog heeeeeeel zachtjes te horen. Probeer het over een weekje weer Verder was alles prima in orde, bloeduitslagen waren ook goed. Mooi hoog ijzer gehalte en goede bloeddruk. Helemaal weer APK dus
Hoi meiden, ik kom mezelf ook maar even aanmelden. Was voor mijn miskraam best wel actief op het forum, maar door de miskraam wilde ik bij deze zwangerschap even afwachten hoe het ging lopen.. Ben nu 12,5 week dus ik denk dat het nu wel goed zit (mijn banjer klopt niet, dacht dat ik al verder was..) Ik ben 26 feb uitgerekend. Dicht bij de schrikkeldatum dus! Nou meiden, ik lees vanaf nu hier ook lekker mee
Hoi Kaarr! Fijn dat het nu wel goed gaat! En welkom bij ons clubje. Alle echo's en onderzoeken goed? Volgende week weer controle, ik kan niet wachten om het hartje weer te horen... Ik zit nu toch te twijfelen over de angelsound...
Hoi Kaarr, wat heftig zeg! Logisch dat je nog even wilde afwachten! Maar wat fijn dat nu alles goed is! 12,5 week, dan mag je inderdaad roepen! @ Mopje... Lekker hoor! Volgende week mag je weer naar ons kikkerlandje! Spannend he? hahaha... Ik heb volgende week ook weer controle bij de verloskundige! Kijk er helemaal naar uit... Lijkt me zo heerlijk om het hartje weer te horen... Een angelsound schaf ik niet aan, want ik denk dat het je erg onzeker maakt als je het even niet kan vinden ... Verder donderdag naar de psych, meneer gaat eindelijk mee, dan gaat de therapie wellicht beginnen en vanaf daar trek in mijn eigen plan! Liefs S
@Kaarr, welkom! Fijn dat we nu bijna allemaal de 12 weken voor bij zijn! @SR86, succes bij de psych, ik hoop dat het voor jullie nog wat kan betekenen... @Mopje, nog 2 dagen en dan zit je werk in de VS erop, toch? Wat een fijn vooruitzicht weer deze kant op te komen!
@Kaarr, welkom. Ik kan me ook voorstellen dat je het na je miskraam even had gehad op deze site. Ikzelf had dat ook. Eigenlijk sinds mijn zwangerschap ben ik weer actiever. @Mopje. Het weer ziet er voor komende weken goed uit hier in nederland, na een bedroevende zomer. Dus je komt op het goede moment terug. @SR86 ik hoop ook dat de psych jullie op weg kan helpen en goede handvaten kan geven. Angelsound. Ja, ik gebruik hem nu ongeveer om de dag. Gewoon om even gerust te zijn. De laatste dagen heb ik het hartje zo gevonden. Gisterenavond met een volle en met een lege blaas (vriendlief wilde toch nog heel even luisteren nadat ik naar de wc was geweest). het is wel een soort van geruststelling. Morgenmiddag ga ik de nekplooimeting laten uitvoeren. Spannend, maar ik heb ook veel zin om ons kindje nu weer met de echo te kunnen zien. Weten jullie trouwens of die echo in of uitwendig is? Ik heb tot nu toe alleen maar inwendige echo's gehad. Ik wil namelijk rekening houden met "down under" en een eventuele volle of lege blaas.