15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb nu per e-mail de bon gekregen waarmee ik bij Etos die ZwangerBox van Felicitas op kan halen. Heeft iemand hier die box al gehaald?

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    nee nog niet, als het goed is heeft lief die vandaag uitgeprint zodat ik die morgen kan ophalen :) wil je weten wat erin zit voor je jezelf blootstelt aan kilo's ongevraagde reclame?

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Toevallig heb ik die box vandaag opgehaald ;)
    Er zaten inderdaad veel reclameboekjes in, verder ook 2 tijdschriften, een doos voor billendoekjes, een fopspeen, buikzalf, proefluiers en een tutteldoekje :) Volgensmij was het dat zo ongeveer!

Hier gisteren weer een echo gehad. Erg leuk omdat deze keer wel duidelijk bewegingen te zien waren en de lichaamsdelen goed zichtbaar waren. Ook hebben we voor het eerst het hartje gehoord, erg bijzonder! Ik zal zo een echofoto plaatsen in mijn album.

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat leuk om je kindje zo te zien bewegen Koolmees!

Vandaag mn baas ingelicht over de situatie. Iedereen reageerde positief! Nu alleen morgen nog een dagje 'vertellen' en dan heb ik iedereen gehad. Pfffff....

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik ga me ook maar eens opgeven voor een doos! Ben gek op kadootjes;)
    Ik kreeg bij de VK ook al een tas vol boekjes mee en een lief knuffeltje!

@Syrae: de sollicitatie is maandag! Net wel naar de kapper geweest, was erg nodig...

@Koolmees: leuke echo, ik vind het zo fijn om te zien dat er echt iets in me leeft!

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb de laatste paar nachten telkens kramp in m'n benen, en 't lijkt steeds erger te worden (eerst ging het al over al ik m'n voet gewoon even op plat neerzette op m'n matras, afgelopen twee nachten werkte dat niet meer). Auwauw :( Iemand hier die dat ook heeft? En misschien tips om het te voorkomen/verhelpen?

7. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hoi ik kom me hier ook melden als dat mag?

Ik ben Leonie, 29 jaar en zwanger van de tweede! Mijn zoon Ruben is nu 4 jaar oud en ik ben uitgerekend op 27 februari...

Zou iemand mij op het lijstje willen zetten?

Ik heb natuurlijk niet alles terug gelezen dus spring hier in als dat mag:)
    Voel me tot nu toe erg goed, ben alleen vrij moe telkens.. Morgen mag ik weer naar de vk voor een check up en daarnaast gaat de kleine man weer naar school, druk druk dus.

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @mamaleonie, welkom en gefeliciteerd. Het lijstje staat niet in dit forum maar in een ander forum. Volgens mij is er niet echt een overzicht met namen die echt op dit topic mee kletsen. Maar naar verloop van tijd zul je ons wel leren kennen.

@de rest, pff, wat ben ik moe. Ik heb donderdag 7 uur in de auto gezeten richting oost duitsland, daarna in een niet al te luxe hotelletje overnacht en de dag erna bruiloft. Dus ja, wat dansen en laat in bed. De vorige week had ik de dag na de bruiloft overdag nog 2 uur bij moeten slapen, maar daar had ik gisteren geen tijd voor. Gisteren zijn we nog de hele dag op pad geweest om de omgeving in de buurt van de tjechische grens te verkennen en vandaag dus weer 7 uur terug in de auto. Dus jullie begrijpen dat ik het wel even heb gehad.

Ik had de angelsound meegenomen en heb lekker elke avond naar het hartje geluisterd. Dat gaf me voldoening. Het is echt steeds harder aan het worden. Helaas heb ik nog geen bubbeltjes of vlindertjes gevoeld, maar wie weet....deze week??

Goed, ik wens jullie allen een fijne avond en hoop dat jullie niet (net als ik) al te veel last van maagzuur krijgen. :)

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Welkom Mamaleonie en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Maagzuur ja daar heb ik ook steeds last van, vooral 's avonds.
    Wat is het hier verdacht stil zeg op dit forum! Is iedereen druk of moe/beroerd? Ik hoop het eerste!

10. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier geen last van maagzuur gelukkig! Wel slaap i vrij slecht, naar het toilet en om 5.30 uur kom ik niet meer in slaap....Hopelijk trekt dit bij!
    om 11.20 uur moet ik bij de vk zijn voor een controle. Gisteravond ook nog ff het hartje geluisterd maar kon em eerst niet vinden, lag het lekker achter mijn schaambeen:)
    Ik voel de baby al wel dus dat is wel fijn!

Zo, de kleine man hier net naar school gebracht.. Mama, ik wil niet, vind het veel gezelliger met jou..slik..Maar goed, ging redelijk allemaal.

Nu ff aan de schoonmaak en met de hond wandelen.

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Welkom Mamaleonie!

@Miepens: even bijtanken nu na het weekend, was het wel gezellig?

Ik voel nog niks :( Maar de placenta ligt voor zei de VK, dus het kan nog wel even duren voordat ik de eerste vlinders voel! Zolang alles goed gaat, geen probleem.

Eindelijk mijn zorgverzekering helemaal geregeld, dus ik ik ga zo maar de kraamzorg bellen, hopelijk hebben ze nog plek!

En vanmiddag mijn sollicitatie, ik heb zaterdag nog even goed geshopt, een leuk rokje en een heel fijn jasje/vestje van sweatshirt stof. Heel netjes, maar ook erg comfortabel. En zwangerbestendig! Gelukkig zie je in die kleren nog niet dat ik zwanger ben ;)

12. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Hoi allemaal<
    ik ben ook weer terug van vakantie, vandaag moest de oudste weer naar school. Hij had er heel veel zin in en wij ook, weer heerlijk in het normale ritme.
    Heb tijdens de vakantie wel meegelezen op de I-pad, maar vind het niet fijn om daarop te reageren. Vanaf hier ga ik weer reageren.

Allereerst welkom mamaleonie!

Mopje succes vandaag!
    Weten ze dat je zwanger bent?

Miepens: Jij hebt het wel druk met de feestjjes zeg!
    Leuk maar wel vermoeiend.

13. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @mopje. Ik hoop dat je sollicitatiegesprek goed is gegaan. Fijn dat je makkelijke en ook nette kleren hebt gevonden. Ik duim voor je dat het wat wordt.

@melanies, welkom terug. Ik herken het. Het typen op ipad (wat ik nu toevallig wel even doe) is niet echt handig, maar wel fijn om bij te blijven met wat er wordt geschreven.

Ik ben nog niet bijgekomen van het zware lange weekenc. Dat zal wel een paar dagen duren. Vanavond wil ikgaan aquajoggen, en daarna kan ik meestal niet meteen slapen. Maar goed, ik ga mijn best doen.

14. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @koolmees, ik zag bij de lijst dat jij morgen afspraak bij vk hebt. Veel succea/plezier!

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hey meiden :)

Ik begin vanaf volgende week met zwangerschapsyoga. Instromen was vanaf week 17 en dat ben ik dan precies :)

Verder alles hier goed, op het feit na dat de rennies er werkelijk als sinte maarten snoepgoed dorheen vliegen op sommige dagen. Ook steeds meer last van bekkenkachten, zal blij zijn als ik volgende week maandag naar de fysio kan.

16. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Dat is wel heel vervelend als dat nu al begint, je moet nog zo lang!
    Hopelijk kan de fysio wat verliichhting geven!

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    sjah :S heb normaal gesproken al last van uit de kom draaiende heupen bij bepaalde slaapkamer activiteiten ;) had het wel verwacht. Gelukkig heb ik door die overdreven soepelheid wel giga goede bekken spieren dus als t goed is moet het met de juiste oefeningen te verbeteren zijn (hoop ik tenminste, ik moet 23 september nog een openingsdans verzorgen ;))

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mamaleonie: Welkom en gefeliciteerd!!
    @Mopje: Hier ook de placenta aan de voorkant en ik voel ook nog niets ;) Hoe is het gesprek vandaag gegaan? Spannend!!
    @Miepens: Dankjewel, ik ben benieuwd!

19. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb de baan!!!
    Het gesprek was erg leuk, ze hadden 5 kandidaten uitgenodigd, dus ik had niet te veel hoop, en ik wist ook niet goed of ik wel het goede profiel had (de functieomschrijving was heel breed!). Maar anderhalf uur na het gesprek werd ik al gebeld dat ik de baan heb! En ik moet zsm beginnen.

Ik heb ze bij het gesprek nog niet verteld dat ik zwanger ben, dat leek mij niet echt nodig bij het eerste gesprek. Maar nu alles zo snel gaat, ben ik wel een beetje bezorgd... Vrijdag een gesprek met mijn nieuwe baas over de invulling van de eerste maanden en dan de week erna al beginnen...

20. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gefeliciteert! en ze mogen je toch neit afwijzen op grond van zwangerschap, dus je hoeft het ook niet te vertellen.

Deel Deze Pagina