15-29 Februari mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jes4, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    maandag is de jurk klaar :)

Krijg geen reactie op mailtjes nar mogelijke fotolokaties dus ik ga maandag maar eens in de telefoon klimmen.....

Hier meer mensen die echt al serieuze bekkenklachten hebben of ben ik vrij uniek?

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Syrea, vervelend van je bekken! Neem aan dat je al naar de fysio gaat? Anders snel doen.

Ik heb er gelukkig geen last van, maar een andere zwangerschapskwaal die ik nog ken van mijn vorige zw speelt weer op de Ischias. Pijnlijke bilspier. Kan er vaak niet van lopen... :( Hoop dat het na een paar weken weer minder wordt...

Melanies, je beepje houdt de spanning erin. Voordeel van een gyn boven vlos is dat je volgens mij vaker een echo krijgt :)

3. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Ik heb ook al last van bekkenklachten. Bij mijn zoontje had ik veel pijn van de BI en kon ik nog maar amper lopen/zitten/liggen.
    Nu heb ik inmiddels ook al van mijn fysio te horen gekregen dat ik niet meer te veel op een stoel mag zitten, maar dat het beter is afwisselende houdingen op de bank aan te nemen. Daarbij heb ik ook aan beide kanten last van Ischias, dus ik ondervind ook al behoorlijk wat pijnklachten ervan.

Ik vraag me af hoe het met mams is...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zal ik me dan eventjes komen melden;)

Hier gaat het met vlagen..ups&downs.
    We hebben geaccepteerd dat het is zoals het is.
    af en toe komt de woede nog boven en het verdriet verdwijnt voorlopig nog niet.
    Maar ik kan de foto's van ons mannetje zien zonder dat ik steeds weer moet huilen. Als ik alleen ben heb ik het wat moeilijker dan samen.
    Manlief is nu naar voetbal, hij moet zich afreageren. Dus is mn moeder nu bij mij en Tygho.

Lichamelijk gaat het ook wisselvallig. Mn buik en onderkant zijn nog erg beurs en gevoelig van de curetage, dat was een flinke aanslag.
    Ik hou me zo rustig mogelijk zodat ik wel elke dag een half uurtje iets kan doen met mn kleine boefje.
    Vanmiddag wil ik heel graag nog met hem een half uur naar de kermis( we hebben een hele kleine kermis) dat heb ik hem weken terug al beloofd en dat wil ik ook zo graag.
    Dus nu nog lekker in bed en straks op de bank. En vanavond weer.

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Mams, wat klink je dapper! Gun jezelf ook wel je verdriet en idd je boosheid. Het is zoooo oneerlijk wat er gebeurd is.... Hoe kwam het dat je toch een curretage moest ondergaan? Kwam de placenta niet goed af? Heel veel sterkte meid!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    We zijn echte achterhoekers en heel erg nuchter.
    We hebben heus ons verdriet en onze woede.

De placenta kwam idd niet na de bevalling van Mylan*d
    Dus ben nog een uur onder narcose geweest voor een grote inwendige schoonmaak.

Ik heb een weblog geschreven over de afgelopen week, voor de geinteresseerden.

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @Mams: Ik heb vaak aan je moeten denken afgelopen week. Je mag heel verdrietig zijn hoor! Fijn dat je moeder ook een beetje voor jou zorgt...

@Syrae: Gelukkig hier geen klachten (meer). Hopelijk blijft het zo, want over een paar dagen nieuwe baan en dan kan ik dat eigenlijk niet zo goed gebruiken...

Gisteren waren we met mijn ouders in Babypark en we hebben een kinderwagen gekocht! Het is de Stokke Xplory geworden. Het is een kado van mijn ouders en die vonden het ook een mooie (moeder) en goed in elkaar zittende en praktische (vader) kinderwagen.

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @Mams, klinkt inderdaad heftig. Fijn dat jezelf vrij nuchter blijft. En je woede en je verdriet mag je ook zeker hebben. Is niet meer dan logisch dat je al die emoties voelt. mooie naam Mylan. Goed dat je toch wat afleiding neemt door met je zoontje dingen te ondernemen. t zal niet makkelijk zijn, maar ik wens je heel veel sterkte toe.

@syrea. Spannend morgen je jurk. Je bruiloft begint steeds dichter bij te komen. Ben je al zenuwachtig?

@bekkenklachten. Ik heb volgens mij niet echt ergens last van. Af en toe wat steken in mijn linker zij. Ik denk eerder dat het bandenpijn is of misschien harde buik (al weet ik niet hoe dat precies moet voelen met mijn blubberbuik :) ).

@geslacht. Wat leuk dat er al wat mensen zijn die het al weten of het een jongetje of meisje wordt. Ikzelf kan ook niet wachten.

Gisteren zijn we naar de babydump geweest. Daar waren veel leuke spullen, maar ik heb me ontzettend in moeten houden. Het is straks veel leuker om gericht voor een jongen of voor een meisje dingen te kopen.
    Wel hebben we ons laten verleiden voor een kinderwagen. Het is de mutsy geworden. Die met leren handvat en luchtbanden. De kleur is iets van groen/blauw. En daar hebben we een rode maxicosi bij genomen. Ik vond het wel heel eng om het te bestellen, maar ze hebben me verzekerd dat bij een "teleurstellende zwangerschap' je niets hoeft te betalen en de bestelling gewoon kunt annuleren. Vandaar dat ik nu toch voor de 20 weken echo overstag ben gegaan.

Het was voor mij een hele eye-opener om in zo'n grote babywinkel te zijn. Ik heb daar dus helemaal geen ervaring mee. En het ergste was ook nog dat we echt 5 verschillende bekenden (koppels) tegen kwamen. Het is echt een sociale happening...

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    Heel veel sterkte mams.

Ja loop ondertussen bij een fisio therapeut, slaap met een kussentje tussen mijn benen en let erg op met traplopen, het helpt gelukkig allemaal wel een beetje maar ben niet pijnvrij... Ben er geloof ik erg vroeg mee, zeker aangezien het mijn eerste kindje is... Gisteren moest ik in de stad wat halen, daarnaast had ik 's ochtends opgeruimd, afgewassen en even mijn kastjes afgesopt... ik heb alleen maar moeilijk kunnen lopen in de stad... moet er erg raar uitgezien hebben ;)

10. Babyliciouss

Zo net de eerste buikfoto gemaakt met 17 weken & 6 dagen, dus volgens mij bijt ik bij deze het spits af!

11. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
  12. Babyliciouss

Ik had iniddels al gereageerd in je eigen topic, maar ook via deze weg wil ik jullie onwijs veel sterkte wensen...

Ik kan me goed voorstellen dat t erg heftig is geweest, vooral ook nog die curettage erna....
    Ik hoop dat je vandaag toch ook dat uurtje met je kleine boef naar de kermis bent kunnen gaan! Even wat afleiding zal je hopelijk ook goed doen!

13. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Al een echt zwanger buikje, mooi hoor!

14. Babyliciouss

Thanx! Ben wel benieuwd naar de rest van de buikjes! Ik voel me al zo mega, met mn buik hihi

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hier valt het gelukkig nog mee ;) er is nog neits te zien in trouwjurk met torselet (hoewel ik wel wat loze ruimte heb zitten tussen buik en borsten ;))

Ik verbaas me wel bijna elke dag over mijn borsten, die zijn echt mega! tis nu een volle H cup geworden terwijl ik altijd tussen E/F zat. Ze zijn ook veel steviger!

16. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Jip, bij de vorige zwangerschappen ook gehad.
    Nu vooral 'snachts veel pijn, en vroeg in de ochtend opstaan omdat ik dan niet meer weet hoe te liggen..
    Fysio, veel van houding wisselen en meer kun je volgens mij idd niet doen....

17. Babyliciouss

Gelukkig dat je jurk goed past Syrae, moet je nu ook niet aan denken he!

Ik voel me ook net Pamela Anderson op t moment! Normaal maar een kleine B cup, nu ook al een volle D... en inderdaad ook stukken steviger! Nu maar hopen dat dat blijft plakken na de bevalling! Helaas was t bij de 1e ook gelijk weer verdwenen toen ik afgevallen was!

18. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Deze week zal ik de mijne ook showen!

19. melanies74

melanies74 Actief lid

17 mrt 2008
    147
    0
    0
    Drenthe
    Haha ben jaloers!
    Heb normaal een kleine B,
    als ik zwanger ben een leuke volle C maar dan houd het echt wel op,,
    En dan heb ik het nog niet eens gehad over het teleurstellende effect na de bevalling en borstvoeding;)

20. Babyliciouss

Ja, heel herkenbaar! Oh wat was alles weer snel verdwenen haha, helaas!

Deel Deze Pagina