@zus01: Wat leuk!! Gaaf ook dat jullie meteen vandaag terecht konden!! Ik heb vandaag de afspraak voor de 20-weken echo gemaakt; over precies 2 weken, dus dan ben ik ook precies 20 weken. Dan krijgen we ook het geslacht te horen/zien, als het goed is. Ben errug benieuwd! Ik moet zeggen dat ik écht geen idee heb, ik voel geen vrouwelijke intuitie wat betreft het geslacht Ben echt zoooo benieuwd!! Vandaag de zwanger box bij Etos afgehaald; zitten best leuke dingen in! Ik vind die mini-tubetjes altijd wel leuk (en ook handig voor mezelf ), pakje billendoekjes is vast ook niet vervelend om te hebben, twee pampertjes, knuffeltje, speentje.. Leuk! Woensdag weer naar de vk, lijkt me echt weer heerlijk om het hartje te horen <3 @babykamertje: En vanaf 20 weken gaan we denk ik echt bezig met 't kamertje. Heel veel hoeft er niet te gebeuren, 't is een kwestie van logeerbed naar zolder, baby-meubeltjes erin (we gaan voor simpele dingen van Ikea, mijn zus heeft er goede ervaring mee, en mja, ik vind 't ook gewoon mooie meubeltjes). En dan de aankleding, woei We gaan geen muren schilderen of behangen, maar ik wil wel iets leuks op een muur hangen. Misschien een krijtbord oid? Nog even op zoek naar iets leuks. Verder vooral leuke spulletjes in het zicht leggen om de kamer echt aan te kleden. Verheug me er enorm op! Oh, en ik wil graag een fijne stoel op de kamer om op te kunnen voeden en tzt voor te lezen enzo, maar ik heb geen idee wat praktisch is. Ik heb een leuke schommelstoel gezien (heel basic) met leuningen, zal dat wel praktisch zijn?
@Zus: een jongetje, leuk, nu shoppen??? Ik heb ook over precies 2 weken de 20 weken echo. Heb zoveel zin om de kleine weer te zien
zus dus toch het gevoel wat klopte. fijn hoor dat jullie het nu weten andrea wij hebben op kamer van onze dochter ook een schommelstoel staan. Over een tijdje zal die stoel dus ook weer naar de babykamer over gaan. Dit zal onze dochter iets minder leuk vinden denk ik.... Wij vinden het heerlijk een schommelstoel op de babykamer, maarja je kunt natuurlijk ook een gewone stoel nemen (wel vind ik de leuningen erg makkelijk)
thanks allemaal! ik ga morgen zeker shoppen! het is weer de tijd van de echo's, merk ik. wij hebben de komende tijd er nog 2 gepland staan; 1 voor de 20-weken (op 3 oktober) en nog een pret-echo voor de opa en oma's op 10 oktober! kunnen zij meteen hun kleinzoon ook even in het 'echie' bewonderen. @mopje: jullie wilden het geslacht niet weten, toch?
ik had trouwens vorige week nog wel een leuke meevaller/verrassing ik had een tuniekje gekocht bij C&A en kreeg hier een kraskaart bij van Ponypark Slagharen. Je kan daar verschillende dingen mee winnen en had hem al bijna weggegooit, maar kraste hem toch nog even open. En wat denk je: een familiekaart gewonnen!!! Jee, heb geloof ik nog nooit wat gewonnen.
Leuk! Lekker dagje weg is altijd goed. De komende weken is het weer spannend bij iedereen met alle echo's en geslachtsbepalingen. Wij willen het niet weten. Hopelijk zien we het ook niet per ongeluk met de 20 weken echo Ik ga ook eens kijken voor een schommelstoel, dat lijkt me ook wel wat.
Mams, ik las op het 1-14 februari forum dat iemand had gelezen dat het bij de 17 weken mis was gegaan. Ik had toen nog niet onze eigen forum gelezen, en ik hoopte dat het niemand van hier zou zijn.. Ik ben erg geschrokken, je wordt zo even wakker geschud! Fijn dat je er zo mee om gaat, goed aan jezelf denken nu.. en natuurlijk aan je partner en kindje. Veel sterkte!!!! Oeh ben hier al een week niet geweest, tijd gaat snel. We krijgen een jongetje! het was overduidelijk te zien! Morgen naar de fontys! Ik ben benieuwd, heb je een berichtje gestuurd koolmees!! Mijn placenta ligt rechts voor, maar links voel ik al een paar weken van die kleine belletjes, en als mijn man zijn hand er op legt voel ik er iets tegen aan komen, hij voelt het nog niet.. Hopelijk gaat het snel gebeuren.. Voelen jullie het kindje al? 20 weken echo, nog ruim 2 weken.. spannnend! Fijndat het verder goed gaat met iedereen
Dat dacht ik ook! Voor euro 12 euro wat kopen en een cadeau twv euro 100.... Beetje jammer alleen dat je eigenlijk voor onze dochter (in kindje op komst) nog niet hoeft te betalen. Maarja een gegeven paard.... Andrea Mopje Kijk voor een schommelstoel eens op marktplaats. Zo heb ik de onze ook gekocht. Deze heb ik op mijn werk (destijds) helemaal laten schuren en opnieuw laten spuiten. Maar een kleine zoektocht op marktplaats is het wel waard!
wat leuk, weer een jongetje erbij. En wat gaaf dat je zo snel terecht kon. Wij wachten in ieder geval nog een week. Ik heb bij 18 weken een controle bij de gyn en nu hoop ik dat hij even wil kijken. Anders moeten we nog 3 weken wachten. Het is moeilijk, maar ik denk dat ik nog wel zo lang kan wachten. Mijn voorgevoel zegt nu ook jongetje. Ik ben benieuwd of mijn instinct me ook niet in de steek laat. bij al mijn vrienden heb ik altijd goed gezeten. Het zou wat zijn als ik bij mezelf juist mis zou zitten. Zojuist bn ik weer gaan aquajoggen. Ik vind het nog steeds niet echt leuk, maar het is beter dan niets. Binnenkort toch maar eens gaan informeren voor een echte zwangerschapsgym.
Ik voel het kindje wel al een tijdje (2e zwangerschap, placenta volgens mij achter). Gisteravond lagen we op bed en mijn man legt zijn hand op mijn buik, ik stuur hem even naar de goede kant en jahoor <plop> een schop tegen zijn hand..... Dat was wel even leuk (en een gelukstreffer want het is natuurlijk erg vroeg) Het is helemaal niet gek als je het nu nog niet voelt hoor. Gyn vertelde me vandaag ook dat het wel erg vroeg is en waarschijnlijk niet dagelijks zal gebeuren @miepens Waarom vind je het aquajoggen niks? Is de groep niet leuk, of vind je de 'oefeningen' gewoon niks? ik ga hier waarschijnlijk weer zwangerschapsyoga doen. Adresje gevonden hier in de buurt. Maar ik ga niet zo vroeg ermee beginnen. Denk dat ik november (rond 26 weken) pas wil beginnen. Voorlopig doe ik gewoon nog mijn reguliere zumbales!
Vanmorgen weer eens op de weegschaal gaan staan, pfoe, ben toch best wel wat aangekomen in de afgelopen 18 weken. Oeioei, misschien toch iets te veel gesnoept
hier al wel begonnen met Yoga, net 2 lesjes achter de rus, en volgende week al de eerste partnerles, met massage technieken (ga ik daar ff lekker gebruik van maken de komende weken Straks komt mijn visagiste langs voor de extensions
Meiden, ik lees af en toe nog wel hoe het met jullie gaat. Maar ik meld me bij deze af. Misschien dat iemand van jullie mijn mooie Mylan nog wel op de lijst wil zetten? Geboren na 17 weken op 16 september. Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap en wolken van baby's. Het ga jullie goed. Liefs
@Casey, wat leuk een jongetje! Nu kun je dus lekker gaan shoppen! Hier ook nog 2 weken tot de 20 weken echo, ben wel heel benieuwd of het een jongetje of meisje is! @Jacky, dat is wel een leuke meevaller! En leuk is dat he, als het kindje reageert op je man zn hand! Hier reageert onze uk ook soms op zijn hand, 1x was hij zo druk met schoppen dat manlief het daadwerkelijk al heeft kunnen voelen! @Miepens, ben wel benieuwd of je het deze keer dus ook bij jezelf goed geraden hebt! Ik moet zeggen daat ik bij vrienden eigenlijk ook altijd wel goed zit, dus ben nu wel nieuwsgierig of ik het ditmaal bij mezelf ook weer bij het juiste eind heb! Bijna iedereen in mn omgeving denkt dat we nu een meisje krijgen, behalve ikzelf! @Andrea, ik ben ook wel al iets bijgekomen, maar t valt gelukkig nog reuze mee! Bij mn zoontje was ik in totaal 16 kilo bijgekomen, maar toen was ik wel opgeblazen van het vocht. @Syrae, de extensions erin zitten? Mooi geworden? @Mams, nogmaals heel veel sterkte... het zal niet makkelijk zijn om hier afscheid te moeten nemen... Ik heb vanmiddag een aantal uurtjes in het ziekenhuis doorgebracht... vorige week op de controle had ik bij de gyn al aangegeven wat last te hebben van harde buiken. Maar de afgelopen dagen zijn deze helaas alleen maar toegenomen. Ik heb dus even telefonsich contact opgenomen met de assistente, om te vragen wat het max van de harde buiken mag zijn op dit termijn om het iets beter in de gaten te kunnen houden. (Aangezien ik bij mn vorige zwangerschap met 24+5 met spoed opgenomen ben met vroegtijdige weeën). Maar ivm mn voorgeschiedenis moest ik dus gelijk naar het ziekenhuis komen om alles te laten controleren. Gelukkig was de baarmoedermond goed gesloten en waren de labuitslagen ook goed. Nu moet ik dus nog rustiger aan doen als wat ik deze week al gedaan heb... en de harde buiken goed in de gaten houden!
Ook ik kom weer even meelezen hier dames. Gefeliciteerd voor degenen die het geslacht al weten, dat wordt shoppen! Hier willen we het een verrassing houden. Verder voel ik de baby nog niet, maar dat zal ook nog wel even duren (placenta aan de voor-/zijkant). Ik heb me ook aangemeld voor zwangerschapsyoga en dat begint ergens half oktober, ik ben benieuwd hoe dat is Zaterdag zijn we voor het eerst gaan kijken bij de babydump, nog niets gekocht maar wel al leuke dingen gezien. Zijn er hier al mensen die een kinderwagen hebben gekocht: tips??? @Casey1987: Was het leuk bij de Fontys? Ook mooie fotos meegekregen?? @Mams136: Ik denk aan jullie, heel veel sterkte nogmaals!!!
Koolmees, ik zweer echt bij de Bugaboo. Als werkt gewoon zo simpel en doeltreffend. Duwt erg ligt en is superstabiel. Ik ken zelfs mensen die in 1e instantie een Quinny of Mutsy gekocht hebben en later weer verkocht hebben om een Bugaboo te kopen. Over een Stokke hoor ik ook goede dingen. Zou sowieso voor een 4-wieler gaan ivm de stabiliteit en het stoep op-stoep af verhaal. Succes met shoppen