hey meiden Het was inderdaad een heeeerlijke dag! wel erg druk maar dat hoort erbij Gisteren gebruikt om bij te komen, gisteravond nog een feestje en ik wilde 's avonds nog eventjes naar onze stamkroeg, aangezien we elkaar daar ook hebben ontmoet en het vrijdag na het feest echt niet ging om daar nog even heen te gaan. Zal zo ook even een foto opzetten.. Heb hier ondertussen al wel besloten een buikband te kopen, eht serieus, vrijdag avond en gisteravond, allebij de keren bij het afscheid: pas hier op hoor! hand op mijn buik... Zoo, gaat goed zeg! weer hand op mn buik, en ga zo maar door (niet leuk als je van meer dan 80 man afscheid moet nemen)
Mooi Syrea! En jullie hadden prachtig weer! Wij hebben tot nu toe alleen wat kleertjes gekocht. De meeste grote dingen hebben we natuurlijk al. Na de 20 weken echo beginnen we aan de babykamer. Eerst nog even de bevestiging dat het echt een meisje is, haha. We hebben sinds 2 dagen wel een naam! Vriendje is gezwicht voor de naam die ik zo graag wil. Lief van hem he?
Mooie foto Syrae! En zo te lezen was het een geweldige dag! Mer, leuk, een meisje! Hier nog een dik weekje wachten tot de 20 weken echo voordat we weten of het een jongetje of meisje is, ben benieuwd! Wij hebben van het weekend toch nog een 2e ledikantje bijgekocht via MP voor onze boef. We hadden op vakantie geprobeerd of hij niet in een juniorbedje zou kunnen slapen, maar dat was toch nog echt geen succes! Dus nu voor de tijd te overbruggen toch een ledikantje erbij! Nu dus eerst nog de werkkamer leegmaken en dan kan onze boef dus om naar die kamer.
Na alle berichtjes hier over jongen of meisje en de leuke verhalen bij de zwangerschapsgym gaan we steeds meer twijfelen of we het echt niet willen weten... Gisteren was ik weer bij de VK en alles goed! We hadden nu de buurvrouw (van een paar huizen verderop) van mijn schoonouders en natuurlijke mochten we nog even een echo maken! Leuk zeg! We hebben wel geluk, 1 echte medische echo en al 3 "voor de lol"! Volgende week de 20 weken echo...
@Mopje, wij hebben volgende week vrijdag ook de 20 weken echo, we zijn ook heel benieuwd of het nu een jongen of meisje is! We twijfelen wel nog of we het deze keer aan de rest van de familiie vertellen wat het is. Dat hebben we de vorige keer wel gedaan, maar nu weten we het nog niet. Ik denk dat we het sowieso een tijdje voor onszelf houden, voordat we uberhaupt iets vertellen, als we dat dus al doen!
Heb ik gisteravond een heel verhaal getypt, wil ik het plaatsen , klapt onze internetverbinding eruit.... Ahhhhh Nou ga ik het nog een keer proberen. Syrae Je zag er prachtig uit! En jullie hadden ook schitterend weer. Nog een beetje aan het nagenieten? Ik heb gisteren flink ingeslagen bij de prenatal. Mamamazzeldagen, dat scheelt echt wel. Heb een paar shirtjes, rompertjes, een slaapzakje knuffeltje, nog wat klein spul, een flessenwarmer en een kolf gekocht. Bij prenatal mag je de kolf (mits verpakking ongeopend is) gewoon nog terugbrengen als blijkt dat je hem toch niet nodig hebt. Dus daar loop ik verder geen risico mee.
@Syrae, wat zag je er prachtig uit. Verder is het hier (gelukkig) vrij rustig. Het is ook zonde van het mooie weer om veel achter de computer te zitten. Ikzelf heb het ook erg druk gehad en geen puf meer om een verhyaal te typen. Wel lees ik natuurlijk elk berichtje. Maandag had ik controle bij de gyn. Zover ze zagen (en ze hebben alleen voor de fun gekeken) zag alles er goed uit. helaas hebben ze niet naar het geslacht gekeken. het kindje lag er niet goed voor en de apparatuur is ook niet fantastisch en het was een coassistent die ook geen harde uitspraken zou durven doen. Nu dus wachten op de 20 weken echo. Natuurlijk om te zien of alles goed is met het kindje en om te weten of we een jongen of een meisje krijgen. Zojuist de triptrap stoel besteld bij de babydump (was net iets goedkoper dan bij de prenatal). Binnenkort moeten we nog eens weg voor een kinderkamertje. Ik denk dat we dat over 2 weken gaan doen. Helaas kan ik het kindje nog niet voelen (denk ik). laatst had ik het gevoel dat mijn baarmoeder op en neer ging toen ik mijn hand op mijn buik legde, maar ik voel geen kriebeling of belletjes als ik gewoon stil zit. Dus ik weet het echt niet. Dus ik wacht maar (ongeduldig) af. Ik ga vandaag mijn kledingkast eens goed uitmesten en daarna naar mijn schoonzusje die de sleutel van haar nieuwe huis heeft gekregen. Mijn vriend is daar al aan het helpen, maar ik heb daar totaal geen zin in. Gelukkig heb ik een goed excuus....
ik heb de lijst ook even weer aangepast en de geslachten in kleur erbij gezet. Ook heb ik vermeld dat Mams al bevallen is van een zoontje Mylan. Mocht ik dingen verkeerd hebben gedaan, dan kun je dat natuurlijk zelf veranderen. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/285352-15-29-februari-mamas-lijst-7.html#post11001065
Ik zie net dat jij morgen je 20 weken echo hebt. Heel veel succes! En zijn jullie er al overuit of jullie het geslacht willen weten?
Ik kom ook weer even zwaaien! Ik weet niet of ik het al heb gezegd, maar ons meisje krijgt een zusje! Zo leuk! Bij de geslachtsecho hebben ze gezien dat mijn placenta aan de voorkant zit, en helaas merk ik dit erg goed. Jennifer voelde ik al heel vlug bewegen, maar haar zusje heb ik vandaag voor het eerst 1 keer gevoeld. Hopelijk wordt ze snel sterk genoeg en trappelt ze zo hard dat ik het wel moet voelen
@Jacky, ook ik heb goed ingeslagen met de mama mazzeldagen! Scheelde echt best veel geld! Ik heb de Bugaboo gekocht (zonder aanvullende bekleding, die koop ik zodra we weten of het een j/m is) een badje, maxicosi en nog wat klein grut! Was ook erg leuk om te doen, hihi @Miepens, jammer dat ze het geslcht nog niet hebben kunnen zien he! Ik ben benieuwd, wij hebben as dinsdag de 20 weken echo en hoop het dan te weten te komen! We hebben al een geslachtsecho laten maken, maar toen was ons guppie heerlijk eigenwijs en hield zijn/haar beentjes goed gesloten haha. Jij dus ook al rustig aan begonnen met de inkopen! @Babyproject, leuk! Weer een meid!
Laaatste tijd weinig tijd en puf om te reageren, de 2 oudsten kregen achter elkaar aan de waterpokken, en zijn ze alle 3 de laatste dagen om 5 uur wel uitgeslapen:x Wij helaas niet, en dat voel ik wel aan het einde van de dag. Wel alles weer bijgelezen! Volgens mij wil bijna iedereen hier wel weten wat het geslacht is... Wij deze keer ook, bij de andere 3 niet. Hopelijk komen we er donderdag bij de 20 wk echo achter, zelfs de vk is wel erg nieuwsgierig na 3 jongens Fijn weekend allemaal!
hoi dames ik ben ook uitgeteld in feb en wil graag mee kletsen hier een buikfoto van bijna op de heflt ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Wat een mooie buik!!! Na een drukke week vandaag eindelijk weer even tijd om te lezen en de typen. Gisteren op kraambezoek geweest bij vrienden, wat een gek idee dat ik over 20 weken ook zo'n hummeltje heb... En we gaan toch weten of het een jongetje of meisje is! Ik heb er zoveel zin in maandag!!! Geniet allemaal nog van het mooie weer vandaag!
Vandaag hadden we de 20-weken-echo en alles zag er prima uit Baby was wel koppig en liet zich niet enorm goed bekijken, dus dat was een kwestie van veel rondspringen... uiteindelijk wel alles in beeld gekregen, maar sommige dingen niet heel duidelijk. Baby was ook erg actief aan het trappelen met de beentjes en zwaaien met de armpjes. En we hebben met onze eigen ogen gezien wat het is, dus nu weten we of we een zoon of een dochter krijgen Zo leuk! Mijn man zei meteen na de echo dat hij het toch wel graag wil vertellen, terwijl hij juist degene was die het geheim wilde gaan houden, haha We hebben besloten daar nog even over na te denken
Andrea, gefeliciteerd met de goede echo. Leuk dat jullie het geslacht nu weten. Ik moet nog een week. Ik kan niet wachten!!