O, ik ben jaloers op die lekkere vakanties van jullie! Maar het is jullie gegund @Blue: succes met je gesprek, wel spannend lijkt me, je zou daar dan na je verlof mee beginnen? Ik zag zonet dat we binnenkort de 100 dagen grens gaan passeren! Of al gepasseerd zijn! Weer een mijlpaal!!! De herhaling 20-weken echo gisteren was erg leuk, eerst even navelstreng gecontroleerd, maar die zat helemaal goed. Daarna een paar prachtige plaatjes gezien, 2D van de voetjes, zo schattig en 3 3D van het gezichtje...
Die van livera is ook van het merk Anita, maar dan wel een sportbh. Ik zal vanmiddag eens informeren of die dan ook zwangerschaps/voedings bh's hebben. Ik ga er namelijk nog een of twee scoren Mopje: gefeliciteerd met je goede echo's! En altijd leuk om je kindje weer te zien, vooral in 3D lijkt me leuk! miepens: ik heb ook pas eind januari verlof (4 weken van tevoren). Dat lijkt op zich nog een eeuwigheid, maar als je het in stapjes bekijkt valt het wel mee he. Gelukkig heeft je haarkleur goed gepakt, het zou wat zijn als je de feestdagen door moet met groen haar hahaha!
Over bh's: ik heb 't een paar dagen geleden nog eens opgemeten en ik ben echt nog niets gegroeid, m'n gewone bh's zitten ook gewoon nog prima. Ik vond m'n borsten er wel groter uit zien, maar waarschijnlijk zijn ze alleen voller. Ben benieuwd of ze nog gaan groeien de komende weken Verder gisteren de hele dag bezig geweest met 't kamertje, en het was zooo leuk! Kamer leeg gemaakt samen, beetje staan plannen en meten voor de zekerheid. Toen naar de woonboulevard, daar was 't lekker rustig. We hadden de winkel voor ons alleen en kregen echt goed advies, niet opdringerig ofzo en ze zeiden eigenlijk telkens ook wat we al wisten. We wilden eerst graag zo'n iso-fix-base voor de maxi-cosi, maar de verkoopster liet ons zien hoe het met de gordel moet en dat gaat eigenlijk wel makkelijk. (Nu hoeven wij ook niet dagelijks in en uit de auto, max. 2x per week ofzo, dus dan is het echt prima met gordel te doen!) Dat vond ik wel heel vriendelijk, want je verwacht toch dat zo'n verkoopster liever een base verkoopt dan niet! Uiteindelijk hebben we echt een heleboel gekocht, nog niet alles in huis, maar binnen twee weken oid is alles wel binnen. We hebben een nieuwe bugaboo cameleon gekocht, ik ben er echt helemaal verliefd op. In de winkel nog eens met dat ding rondgelopen, over van die hobbelige paadjes, beetje geoefend met in- en uitklappen. Echt, ik ben verliefd op dat ding Ze hadden 'm op voorraad, maar hij paste niet meer in de auto (die zat vol met ledikantje + veeel losse spullen), dus morgen gaan we 'm afhalen. Leukkk! Morgen komt ook de commode, verheug me nu al enorm op het opbouwen ervan Echt leuk hoe snel het kamertje nu ineens gaat; gisterochtend was het nog een logeerkamer, nu is 't al een babykamertje (wel nog wat kaal).
Hier gaat het verder heel lekker. Harde buiken heb ik niet bijna niet meer gehad. Maar merk wel dat het nu allemaal wat zwaarder wordt. De middagen dat onze dochter nog even lekker een slaapje doet, doe ik voorlopig even lekker mee. Van de week kregen we de nabestellingen van de 'school'foto's (peuterspeelzaal) en wat zijn ze leuk geworden. Mooie vergroting erbij gekregen. Syrae Jij ook al zo'n lekkere vakantie gehad. Heerlijk hoor. Hier zit het er vanwege mijn mans werk even niet in. Het is daar zo razenddruk dat ze al in paniek raken als hij 1 dagje vrij nodig heeft... Miepens Je zit dus niet meer groen/paars haar. Gelukkig maar. Mopje Fijn dat de echo nu wel goed te beoordelen was! Andrea Jullie zijn lekker druk geweest dus afgelopen dagen. Leuk hoor als het kamertje dadelijk klaar is. Hier zijn we nog niet zover, deze week komt hopelijk ons zelfbouwkast af, dan nog gronden en schilderen. Daarna kan ik pas aan de slag in de babykamer. Gelukkig hoeven we daar niet te schilderen ofzo, alleen maar inrichten, maar ik zou het zo graag gewoon al klaar hebben....
Ik heb de Prenatal doos overigens ook afgehaald, en mja, hij is wel leuk. Ik vind 'm wel vergelijkbaar met die van de Etos, eigenlijk. Twee mini-blikjes alcohol-vrij bier (had van mij niet gehoeven, vind ik een beetje een gek artikel voor in die doos, maar ok ), een speentje van Bibi, een Avent-flesje, een soort spuug/boer-doekje voor over je schouder van Nutrilon. En nog wat proefmonstertjes, oa. een mini-potje vitamines van Centrum.
Andrea, in welke kleurstelling heb je de Bugaboo genomen? All, zijn er al mensen die foto's hebben van de babykamer. Hier druk doende, maar nog in afwachting van de Karwei boom. Hoop over een weekje of 4 een heel eind te zijn.
@Madeliefke: basis in antraciet, aanvullende bekleding in rood. We hebben nog even over roze bekleding gedacht, maar uiteindelijk vonden we rood toch gaver Daarbij een rode voetenzak. De maxi-cosi is volledig zwart (die Total Black van Cabriofix), maar met rode voetenzak. Dus we gaan een beetje voor zwart/rood
hier druk druk druk met de kinderkamer hij is nu volkomen kaal en zelfs vloerloos, de muren zijn nu glad dus die worden binnenkort beschilderd, dan de vloer er in en dan de meubeltjes
@Madeliefke, ik heb de karweiboom net binnen en ga van de week beginnen met schilderen! jippieeee! Hier trouwens ook de Bugaboo, ben ook helemaal verliefd op dat ding! Moet alleen de aanvullende bekleding nog binnen krijgen. Net trouwens telefoon gehad van onze makelaar, vrijdag onze 5e bezichtiging! Nu hopelijk met resultaat!
Dit weekend gaan we klussen in ons nieuwe huis, eerst de woonkamer en slaapkamer klaar maken. Dan kunnen we maandag gaan wonen! Volgend weekend komen mijn ouders een weekendje klussen en gaat de babykamer geschilderd worden, kleurtjes zijn uitgezocht... Laminaat erin en wachten op de meubeltjes!
Wow, iedereen druk aan het klussen en inkopen doen! Bij ons komt de babykamer over twee weken binnen. We hebben vanavond alvast wat spullen opgeruimd, en wat een troep komt er toch elke keer weer uit die kasten he pffff. De rommelmarkt zal er weer blij mee zijn!
meiden bedankt voor het duimen, maar het is niet gelukt. Ondanks het goede gesprek ben k t niet geworden. Had wel t idee dat mn zwangerschap n groot aandeel had in de uitslag. Maar ach het zal zo moeten zijn. Ben trouwens klaarwakker! Leuk na slechts n paar uurtjes slaap
Jammer blue, dat je die functie niet hebt gekregen... Hopelijk heb je toch nog wat geslapen vannacht.
@blue jammer van de functie..... jij dus ook al slecht geslapen vannacht ik kon mijn draai ook niet vinden en heb maar geslapen van ongeveer 2.15uu tot 5.30uur daarna wederom alleen maar een beetje liggen relaxen om 7.00uur stond onze dochter aan mijn bed: 'mamma wakker worden' schattig hoor maar ik lag net weer zo lekker hopelijk val ik vanavond tijdens mijn eerste yogales niet in slaap....
@Miepens: Foto's heb ik wel, maar die zet ik hier liever niet zo openbaar neer Als je me je mailadres mailt, wil ik je wel een fotootje doorsturen? Leuk dat je met yoga begint! Ik ben er ook mee begonnen (nu 3 lessen gehad). In het begin moest ik wel even wennen, maar ik begin het nu toch wel leuk/nuttig te vinden @Blue21381: Jammer dat het niet gelukt is met de sollicitatie. En veel plezier maandag! Lekker er tussenuit. @Syrae: Ook lekker er tussenuit geweest dus, hoe was het? @Adriana85: Herkenbaar van die mijlpalen, de tijd vliegt voorbij. @Mopje: Wat leuk dat de 20 wk echo weer leuk was, en dan ook nog een mooi 3d plaatje! @Andrea85: Hier ook een bugaboo gekocht en ook hier waren we er helemaal fan van in de winkel! Leuk dat jullie al zo fanatiek met de babykamer bezig zijn! @Jacky78: Fijn dat het nu beter gaat met de harde buiken. Veel plezier met de 1e keer yoga vanavond! @Madeliefke/Babyliciouss: Leuk zo'n Karweiboom! Hebben wij ook naar gekeken, maar vind dat bij ons het kamertje daar te klein voor is. Maar ik vind het wel een leuk idee!
Yogales was leuk. Wel anders dan de vorige zwangerschap, maar toen deed ik het ook bij iemand anders. Vind het wel lekker om even te relaxen en met je eigen lichaam/baby bezig te zijn. Vandaag en gisteren is mijn man druk bezig geweest met de te maken kast. De kast staat helemaal, alleen nog even plamuren/schilderen, maar daar ga ik de hulptroepen (mijn ouders) even voor inschakelen. Want verf(lucht) is natuurlijk niet zo goed voor de baby... Hopelijk is de kast dan volgende week klaar zodat ik hem kan gaan indelen. Dan kan ik ook gaan beginnen met de babykamer.
hey dames ! wat leuk hoe druk jullie allemaal bezig zijn met kamers en inrichtingen.. wil ik ook!!! kwam even latn weten dat Yinthe een superleuke eerste verjaardag heeft gehad en goed verwend is.... terug lezen wel gedaan maar moet verder dus geen tijd om te reageren maar dat komt goed !
wendy nog gefeliciteerd! @all, slapen gaat gelukkig weer prima! Had gister alleen last van zware, vermoeide bovenbenen. Manlief was gelukkig zo lief om te masseren. Morgen heerlijk paar dagen weg!
Wendy, nog gefeliciteerd met Yinthe dr 1e verjaardag! Is ze goed verwend geworden? Blue, alvast veel plezier! Lekker er even tussenuit! @Slapen, dat gaat hier behoorlijk slecht, vannacht was t ook weer 3 uur, klaar wakker van de pijn en dan kan ik niet meer slapen. Dus dan maar naar beneden... uiteindelijk heb ik daar wel van 6 tot 7 nog een uurtje kunnen pitten, gelukkig!