PANOS: wij zijn gisteren wezen zwemmen bij d'n ekkerman in veldhoven. Entree voor 4 personen was 13 euro. je kan er ranja kopen voor 30 cent per bekertje. een tosti kost 1,20 en worstenbroodje 80 cent... Er worden ook zwemlessen gegeven en wedstrijden gezwommen enzo. is alleen wel binnen, maar goed, en vond het vrij fris in het water. wel ook een glijbaan, spannende stroompjes etc kindjes zonder A moeten vleugeltjes en daar word op gelet. oh en er zit een mini binnen speeltuin in.. met van die reuzen legoblokken en een wip enzo...
Jeetje 17 al weer! Wat hebben wij het leuk gehad op de parade zeg! Samen met een amazone-indiaan muziek gemaakt en gedanst (hoe leuk, maar geen foto want was aan het meedoen haha). Zelf poffertjes bakken, ijsje eten en 2 meter appelschil maken bij de appelfee, inclusief appel en wens . Eenmaal thuis picnicken in de tuin, ze koos aardbeien en bessen in de supermarkt met een broodje en een plak worst, geen slecht idee .
RiTi Klinkt als een heerlijk bourgondisch kind! Vooral die plak worst doet het hem... Wow, 17 delen...blijft bijzonder....Fijn dat jullie er nog allemaal zijn! Doortje Hoe is het met je? LW Hoe is het met kitty? Je moeder al gesproken? Hier vandaag dagje relaxed. Jammergenoeg wel een heel slecht luisterende Lizzy.... gewoon niet luisteren totdat je boos wordt...grr.
@collo; oren vol met bananen ook? Het zal de leeftijd wel zijn want Luca is momenteel ook zo, gewoonweg niet luisteren.
Collo, lekker hoor een relaxt dagje. Van hieruit gezien zijn je verhalen over Lizzy altijd geweldig en lekker eigengereid, in de praktijk best vermoeiend denk ik. Plak worst werd het halve pak worst icm de hele doos bessen en een hompje brood. Ik had echt gedacht dat ze voor friet zou gaan.
Dees Zit me af en toe inderdaad wel eens af te vragen of ze goed hoort, maar als er dan een snoepverpakking kraakt dan weet ik weer dat dat wel zo is... RiTi Ja, Lizzy is echt een karaktertje hoor. Vaak kan ik het wel hebben, maar soms dan geeft zij even een tandje gas bij en is hier het lontje een beetje korter....niet zo gezellig... Moet mezelf niet zo uit de tent laten lokken door haar. Daar doet ze het waarschijnlijk voor. Ze kan er slecht tegen als ik heel rustig blijf en haar bv heel rustig in de hoek zet. Maar ja, soms is het lastig om jezelf even te resetten....
Kom even snel aanwaaien. En zag tot me verbazing dat we naar deel 17 zijn gegaan. Tel maar op 17x5000 hihi Arrrg heb het Zooo druk. Heb handjes te kort. Kitty en Nijntje maken het goed. We hebben nu 2 geelwang babyschildpadden. Een jongen en meisje.(zo lief) Sophie moeten we weer de teugels aan trekken. Ze is deze dagen echt handen vol.en een grote mond. Voor zo kleine meisje niet echt charmant. Bij mijn rommelt het heel erg,maandag als ik toch bij de vk ben even melden. Verders heb ik niet veel te melden. @collo met Kitty gaat gelukkig alles goed. Ik ben gister nog bij me moeder geweest. Met me moeder gaat het naar omstandigheden goed hoor. Hoe gaat het met jou en je gezinnetje? @all hoi hoi,hopelijk gaat alles goed met jullie?
Hier is het wachten op Dees en kids!!! Gezellig!!! Milan heeft zn liedjes opgezet, dus dat wordt meezingen Beau en Luca...en Dees..whaha
@chicken; Van meezingen kwam weinig helaas, die keyborden waren een succes. Wij zijn nu net weer thuis gekomen, helaas niet echt bij kunnen kletsen met je maar we vonden het erg leuk en gezellig. De lunch was ook gezellig