15-29 Februari mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mopje, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Echt lastig om lachjes te fotograferen! Ik heb er gisteren eentje kunnen vastleggen :)

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat een lieve foto's! Hidde ligt lekker te slapen nu, al vanaf 12 uur, om half 3 even gedronken en weer door geslapen. Ook wel nodig, hij was vannacht tussen 1 en 5 veel wakker... Gelukkig lag ik alleen op de kamer, de andere moeders en babies waren naar huis of verplaatst. Hij krijgt nog paracetamol, en als die uitgewerkt raakt heeft hij nog wat pijn, maar verder gaat het goed met hem. Ik weet nu ook goed wat voor pijnhuiltje hij heeft :(

Nu nog minder spugen en meer slapen en ik heb en superbaby!

@gwenolyn: lekker zo'n avond/nacht. hopelijk kan hij dat ook de nacht door!

@prikjes: niet leuk, Hidde heeft de eerste gehad, moest zijn twee eigenlijk vorige week, maar uitgesteld naar deze week wegens verkoudheid en nu weer uitgesteld naar volgende week!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb het idee dat er hier best veel huilbaby's zijn (met of zonder bekende oorzaak), en nu ook al meerdere navel-/liesbreukjes....

Hier gaat het trouwens boven verwachting goed.
    Het huilen is echt flink minder geworden. Tuurlijk, elke baby huilt, maar dit is gewoon aan te horen zeg maar.
    En of het door de osteopaat komt, of iets anders, maakt mij niet zoveel uit, als ze maar tevreden (en zonder pijn) baby is!

Deze week ineens heel veel kraamvisite.... gezellig, maar druk, zeker als er dan ook nog kindjes meekomen. Maarja dat is wel weer gezellig voor Amy!

Mijn man is gelukkig ook weer van zijn longontsteking af, maar moet wel nog even rustig aan doen.

Syrae
    Zo dat is al een flinke jongen! Lekker hoor dat het zo goed gaat!

Gwenolyn
    Wat een lekkere bink heb jij toch, om vrolijk van te worden.
    En wat heeft hij dan super geslapen vannacht (jammer dat het net niet de nachtelijke uren zijn (23.00 tot 06.30 zou natuurlijk veel mooier zijn), maar het begin is er zeg ik!
    Hier gaat het eigenlijk best goed. Tuurlijk huilt ze weleens, maar dit heeft dan nu een aanleiding. Ze is moe, heeft pijn, vieze luier etc. Ook is het niet het krijsen van voorheen. Ze is dan gewoon stil als je haar oppakt.... Heerlijk dus.
    Vorige week vrijdag naar de osteopaat geweest en volgende week dinsdag ga ik weer. Hij had een 'blokkade' in haar nek geconstateerd en hier werkt hij nu aan. Het lijkt te helpen, maar helemaal zeker weten doe je dat nooit!

Andrea
    Dat is haast al een schaterlach zo te zien! Leuk hoor.

Mopje
    Fijn dat het meegevallen is en Hidde nu weer lekker thuis is.
    Gelukkig dat jij de kamer niet hoefde te delen, scheelt toch weer!
    Nu hopen dat hij weinig pijn heeft en hij snel opknapt!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Lachende baby's; is er soms iets mooiers op de wereld? Ik krijg ook af en toe een lachje van Siem (zonder geluid), meestal 's ochtends net na de voeding. Echt geweldig vind ik dat! Check mijn avatar.

Syrae, wat een flinke kerel heb jij! Hij doet het dus goed op mama's melk.

Mopje, veel beterschap voor Hidde, ik vind het echt zonde voor hem dat hij al zoveel heeft moeten afzien in zn jonge leventje.

Jacky, vreemd dat je nu opeens weer veel kraamvisite krijgt. Wel leuk dat je nu buiten kan zitten, en de kids buiten kunnen spelen. Hier had de visite van vanmiddag afgebeld maar dat vond ik stiekem niet zo erg, ik was hartstikke moe en heb nu nog lekker een tukje kunnen doen :)

Gisteravond drama-avond gehad, heel de avond heeft hij gehuild, en hard ook! Gelukkig sliep hij rond half twaalf en dan gewoon weer lekker tot half 6 :D Dat had ik niet verwacht. Ik denk dat hij een regeldagje had, hij kwam ook al zo vroeg 's middags.
    Zo druk als hij gisteravond was, zo rustig is hij nu. Hij ligt lekker al te slapen, straks maak ik hem nog een keer wakker om te drinken en dan hopelijk weer tot 6 uur doorslapen.
    Ikzelf heb vandaag een soort baaldag. Ik ben alweer =met hoofdpijn opgestaan vanochtend en de hele dag last van mn benen gehad (misschien spierpijn van het fietsen maandag?). Ik denk dat ik me de laatste dagen iets te veel heb ingespannen en daar nu de prijs voor betaal.

Oké iedereen een goede nacht gewenst met slapende baby's!

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    echt stom, gisteren de felicitas doos opgehaald, zit daar nestle pyamapapje in, goed tot 17-7-2012... Volgens de verpakking mogen ze het hebben vanaf 6 maanden, mijn kereltje is pas 6 maanden op 25-8-2012!

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier heeft ze vannacht goed geslapen, ze viel heel mooi zelf in slaap (we hoorden wat gehijg en getrappel en ineens ademde ze heel rustig en sliep ze). Even kijken, om 22.30 uur gevoed, toen weer om 0.30, 2.30 en vervolgens 'pas' om 5.30 en 8.30 weer. Nu ligt ze weer lekker te slapen :) Heb ik lekker kunnen douchen!

Over een uurtje naar het ziekenhuis voor mijn laatste controle bij de gyn. Wond is wel nog steeds open, dus ben benieuwd wanneer ze verwacht dat het echt genezen is!

Verder hopelijk genieten van het weer, jullie ook?

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ja die heb ik ook. Nou zou Hidde die net mogen op 7-7-12, maar om hem dat nou te gaan geven als het bijna over datum is... Ik heb het gedoneerd aan een vriendin met een ouder kindje! Ik kreeg ook een e-mail dat ik de baby doos van de prenatal kan ophalen. Die zit hier jammer genoeg niet in de stad, ik ga mijn moeder vragen hem voor mij te halen.

Hidde heeft met vlagen heel veel honger na de operatie, soms niet en dan slaapt hij na wat drinken meteen door. Gisteravond om half 9 met hem naar bed gegaan, wat liggend gevoed en zo zijn we samen in slaap gevallen. Om 22.15 werd meneer wakker en kwam mijn man boven. Hij huilde alles bij elkaar! Extreme honger! Hij viel aan op mijn borst, dat had ik zo nog nooit meegemaakt! Jammer genoeg toch om half 2 en half 5 weer honger... En om 2 uur na het eten heeft hij vakkundig mijn man ondergepoept toen hij een paracetamol wilde geven! Wat heb ik gelachen:D

@jacky: fijn dat het nu beter gaat bij jullie. ik hoop dat de komende weken ook bij jullie wat rustiger zijn en dat jij ook kan gaan genieten van je verlof!

@gwenolyn: goede nacht gehad?

@adriana: baaldagen heb ik ook genoeg... gewoon aan overgeven, de dag erna gaat het weer beter!

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Oja, en een foto van een lachende Hidde!

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ook weer eens een berichtje vanuit hier (ik lees wel regelmatig mee).

Wat een lieve foto's. Hier is het ook nog niet gelukt om een lachje vast te leggen, wel heel schattig!

Hier gaat het prima. Ons mannetje doet het nog steeds goed. Hij drinkt goed, komt goed aan en slaapt veel. 's nachts kunnen we er de klok op gelijk zetten dat hij precies 4 uur na de laatste voeding zich meldt, maar de rest van de nacht slaapt hij keurig door.
    Ik ben ook begonnen met het aanleggen van een voorraad, omdat hij voldoende melk heeft uit 1 borst. Bij elke voeding kolf ik 10 minuten van de andere borst, met als resultaat dat ik nu al 2.5 liter in de diepvries heb liggen :) Als ik weer ga werken wil ik wel gaan kolven op het werk, maar het is altijd fijn om wat achter de hand te hebben voor het geval het dan niet goed lukt.
    Hij begint ook steeds meer wakker te zijn en dingen te doen, de tijd vliegt.

10. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @syrae, dus jij hebt een heet mannetje. Dat wordt nog wat in de zomer. Gelukkig voor jullie is de temperatuur dus nu alweer wat lager. Wat stom zeg van dat pyamapapje!
    @sab simplex…ik zie nog niet veel effect. Het is nog steeds veel scheetjes, borrelen en ’s avonds echt eventjes krijsjes ivm dwarszittende scheetjes. Ik heb nu ook infacol in huis, maar daar begin ik nog wat later mee. Eerst eens doorzetten met sab simplex. Misschien heeft het gewoon zijn tijd nodig.
    @adriana, Voel je je weer wat opgeknapt? Hier precies hetzelfde probleem met (aan)kleding van het kindje met het weer. Ze zeggen 1 laagje meer dan jezelf, maar ik ben een enorme koukleum. Dus ik vind het wel moeilijk. Hier ligt Jasmijn in haar bedje in haar gewone kleertjes en dan in de puckababy en dan onder dubbelgeslagen lakentje en een dubbelgeslagen dekentje. Ik ben ook al begonnen met een voorraadje melk in de diepvries. Niet zozeer ivm werken straks, maar meer om mijn productie nog even omhoog te krikken zodat ik zeker weet dat er uit mijn borsten straks genoeg voeding komt.
    @kolven, ik heb sinds vorige week een eigen kolf. Het was een flinke investering, maar wel een hele fijne. Ik heb de medela Freestyle gekocht. Echt veel fijner dan die huurkolf. Deze kolf is veel mobieler en de zuigkracht is net zo goed!
    @mopje, wat heeft Hidde toch al veel meegemaakt. Wel een hele leuke foto zeg! Zo leer je wel de huiltjes van je kindje wel snel kennen, maar liever toch op een andere manier. Fijn dat hij toch goed kan slapen.. en goed dat hij aangeeft dat hij honger had. Hihi, dat onderpoepen komt me bekend voor (helaas ben ik meestal het slachtoffer)
    @babyliciouss, ach gossie, de eerste prikjes. Gelukkig heeft hij zich groot gehouden. Ik denk dat ik zelf het straks ook heel moeilijk zal hebben…
    @andrea, fijn dat Janna zo goed groeit. Ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen. Wat een bos haar zeg en wat een prachtige glimlach. Jij hebt wel gebroken nachten volgens mij met de voeding. Hier krijgt Jasmijn nog net niet helemaal voeding op verzoek. Overdag mag er van mij maar max 3,5 uur tussen zitten en ’s nachts mag er maximaal 6 uur tussen zitten. Maar meestal komt ze ’s nachts toch uit zichzelf rond 4 uur. De voeding daarvoor zit meestal tussen 11 en 1.. Dus het zijn redelijke tukjes die ze maakt. Het is hier maar zelden dat er maar 2 uur tussen een voeding zit.
    @gwenolyn, Het lijkt me inderdaad erg pittig als je al zo’n eigenwijze koter rond hebt rennen. Wat een olijk koppie!
    @jacky, fijn dat het zo goed gaat bij jullie en dat de osteopaat goed heeft geholpen.
    @babyproject, hoe gaat het bij jou met de voeding??
    @koolmees, Fijn dat bij jou ook alles goed gaat. Knap dat jij al met 1 borst kunt voeden. Mij lukt dat maar soms. In dat geval kolf ik ook nog wel af, maar dan komt er iets van 60 -80 cc uit een borst. Maar ik probeer het niet te overdrijven…

11. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hier gaat alles dus opzich goed, op die krampjes na. Het is gewoon zielig om haar die pijn te zien hebben. Maar ze is gelukkig nog wel troostbaar en het zijn echt geen lange huil uren, maar eerder kwartiertjes tot een half uur. Maar ikzelf kan er gewoon niet zo goed tegen en dan voelt het al snel heel lang. Maar het hoort er nu eenmaal bij. Als je een baby zou hebben die nooit zou huilen, zou er volgens mij ook iets niet kloppen...

Vandaag weer naar het weeguurtje op het CB geweest. En ik ga steeds meer stralen. Ze was nu (ondanks mijn koorts) ruim 300 gram aangekomen in 1 week. Alleen op borstvoeding (en 1 flesje moedermelk). Nu had ze wel net voor de weging wat gegeten, maar dan nog...200 gram in een week is ook al heel mooi. Dus ik ben zo ontzettend blij en trots dat ik heb doorgezet met de borstvoeding.

Ik zou haar 's nachts dus mogen laten doorslapen, maar nu meldt ze zichzelf. Maar dat is helemaal geen probleem. Als je dan opstaat en dat lieve glimlachende koppie ziet, dan smelt je echt helemaal.

gisteren heb ik haar in de tummy tub gedaan (alleen water, geen zeep). Dat vond ze heerlijk. dus vanavond misschien weer.

Hier hebben we het ook heel druk met kraamvisite. Lijkt wel of mensen een maand wachten en dan pas komen. Eergisteren had ik een deel van mijn collega's over de vloer. 11 man!! Maar gelukkig konden we lekker in de tuin zitten (handig met de muisjes). Ik vond het wel leuk om mijn collega's weer eens te zien!

ook nog een fotootje van mijn meisje (na het vingerverven..., wat nog geen succes was :)) Bekijk bijlage 234018

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, het is even geleden maar ben jullie niet vergeten. Heb genoten van het mooie weer de afgelopen week want met twee kinderen binnen blijven is niks. Verder lijkt het kraambezoek ook sinds deze week pas echt op gang te komen. Dus lekker druk. Verder gaat het goed hier.kate is rustig en tevreden. Ze laat zich alleen echt goed horen als ze honger heeft of een schone luier moet. Ze slaapt nu in de avond van 23 tot 5 dus dat is best te doen.

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @miepens: fijn dat de bv nu goed gaat en dat ze zo goed gegroeid is! Lekker voeden op verzoek nu, ze krijgt vanzelf een ritme. Ik was met Hidde ook best huiverig, maar dat ging (tot de operatie...) ook goed! Krampjes zijn echt niet leuk :( Maar het gaat over! Als de sab simplex niet werkt zou ik geen infacol gaan halen, dat is namelijk hetzelfde goedje, alleen minder geconcentreerd!

@koolmees: genieten hoor, zo'n tevreden baby... En dat je de rust kan vinden voor het kolven van je andere borst vind ik knap. Ik doe dat meestal 's ochtends ook 1 keer, maar Hidde heeft wel aandacht nodig...

Hidde krijgt nu weer veel flesjes ipv de borst, hij dronk na de operatie te onregelmatig en had vaak na een uur weer honger! Dus ben ik weer aan het kolven:( Maar zonet weer de borst geprobeerd, eens zien hoelang hij wil slapen, hij is de hele ochtend wakker geweest! De nacht ging goed, van 9:00 tot 0:40 geslapen, en daarna pas om 4:40 weer wakker met een dichte neus, niet eens honger, dat kwam pas toen papa het neusje had leeggezogen en ik gekolfd had! En vanochtend lekker tot 9:00 geslapen!

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Even ego, kom vanavond even lekker bijlezen en kletsen.

Voor maandagavond hebben we een afspraak bij de osteopaat staan. Ben heel benieuwd of ze iets voor ons kan betekenen.

Ook even een foto van vanochtend showen. Jaëlian lag even in zijn ledikant (normaal in een wieg) zodat ik even mijn handen vrij had voor Joënna om haar om te kleden. Zij wilden bij haar broertje liggen en daar omgekleed worden: Prima, en dan krijg je dit resultaat:

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Voor Joënna een kid-sit gekocht voor achter de wagen. Net mee geoefend, nou ze vond het helemaal geweldig........... tot ik achteruit ging met de wagen, en deze iets kantelde. Meteen roepen "nee, nee, nee", en nu er natuurlijk niet meer op willen:x.

Morgenochtend als haar humeur weer goed is, weer eens oefenen.

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook zo'n heerlijke broer/zus foto :)

Nou het was hier duidelijk 6 weken huilpiek deze week. Mannetje huilde veel en maakte hazeslaapjes van 30-45 min. De nachten gaan gelukkig wel helemaal top. Meneer slaapt van 21.00-4.00 en dan tot 7.00-8.00 uur.

Gewndolyn, hier ook een kid-sit. Heerlijk ding!

Mopje, zo te lezen is het erg pittig! Hoop dat het allemaal snel wat makkelijker gaat.

Koolmees, fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!

Blue, heel herkenbaar, met 2 kids is het toch errug druk en lastig om actief mee te schrijven. Probeer wel alles mee te lezen.

Miepens, wat super dat het zo goed gaat met je meisje!

Jacky, hoe is het met jullie?

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Andreea85: Wat een heerlijke lach foto. Daar word je meteen vrolijk van:)

Hoe was de eind controle bij de gyn?

@ Mopje: Hoe gaat het met Hidde? Is hij een beetje aan het bijkomen van zijn operatie?

Heerlijke lach foto van je mannetje:)

@ Koolmees: Zo dat is al een aardige voorraad in de vriezer!

@ Jacky: Fijn dat het bij jullie gelukkig weer de goede kant op gaat, en niet telkens meer ligt te krijsen.
    Heeft de oudste het naar haar zin gehad bij opa & oma?

Fijn dat de osteopaat lijkt te helpen!! Ben benieuwd wat hij dinsdag zegt over de blokkade.

Grappig om te lezen dat je afgelopen week zoveel kraamvisite hebt gehad. Dat ga ik komende week krijgen.

@ Syrae: Anders een mailtje eraan wagen naar Nestlé. Misschien krijg je wel nieuwe;)
    Vind dat ook altijd stom in die dozen.

@ Adriana85: Leuke lach foto van Siem!

@ Miepens: Fijne kolf heb je aangeschaft. Ik denk dat je daar een hoop plezier mee gaat hebben.

Heb je al het idee dat de sab simplex begint te werken?

Wouw, Jasmijn groeid echt goed op je melk!! Logisch dat je daar super trots op bent.
    Durf je al een beetje op verzoek te voeden?

@ Madeliefke: Heerlijke foto! Wat een prachtig haar heeft je dochter.
    Ik hoop dat Joënna weer snel op de kid-sit gaat zitten. Denk dat het ook een beetje eigenwijzigheid is.

18. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Lieve foto's van broer en zus... Zijn de meisjes blij met hun broertjes???

Hidde is alweer opgeknapt, na een paar dagen niet (goed) aan de borst willen drinken (dus ik weer kolven...) drinkt hij weer en is iets minder rusteloos. Tot vannacht, heerlijk geslapen van 23:00 tot 3:00, na de fles weer in slaap gevallen, maar om 5:00 wakker en veel spugen, zelfs bij ons in bed wilde hij niet goed slapen. Om 7:00 de borst en daarna heeft mijn man hem mee naar beneden genomen zodat ik door kon slapen (lief;)). Na zijn ranitidine heeft meneer 2 uur diep geslapen... Ik denk dat de medicijnen wel helpen, maar niet lang genoeg? Dus tegen het einde van 12 uur er tussen in gaat hij weer meer spugen. Misschien kan ik hem het beter geven bij de avondvoeding van 23:00? Zonet wilde hij weer niet gaan slapen, behalve op ons... Dus nu ligt mijn man met hem op bed. Gelukkig gaan we woensdag naar de ka, ik ga al mijn vragen en zorgen opschrijven, ik ben benieuwd wat hij nog kan doen.

Straks weer kraambezoek, vrienden van ver weg, daar heb ik wel zin in!

19. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @gwenolyn, en hoe is het oefenen met de kidsit vandaag gegaan??

@gwenolyn en madeliefke, wat een leuke foto's van jullie kindjes. Echt schattig.

@mopje, wat ontzettend jammer van het spugen zeg. Zou het ook misschien liggen aan het drinken uit een flesje ipv de borst? Ik weet het niet hoor, maar ik zag bij Jasmijn dat ze veel meer teruggaf als ze uit een flesje dronk, dan aan mijn borst.

De Sab simplex helpt nog steeds niet heel erg. Ik weet natuurlijk niet hoe het zonder zou zijn, maar ze heeft nog regelmatig krampjes. Maar het is niet dat ze ontroostbaar is. Zeker als er een flinke pruttelscheet uit is gekomen, is het goed.

Gisteren een middagje met haar de stad in geweest. Bij de VD zitten voeden in het openbaar. Ging super! Ik heb mooie voedingst-shirts gekocht, dus dan valt er nog minder te zien en dan ook nog een sjaal er overheen en dan zie je niet eens dat ik bezig was.

Verder heb ik me getrakteerd op rode laarsjes. Ik ben helemaal happy. Ook de felicitas doos opgehaald. Gelukkig zijn mijn nestle papjes tot augustus houdbaar, dus ik red het volgens mij net.

Ik heb alleen nog geen ophaalbericht voor de babydoos van de prenatal. Jullie wel??

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Meiden, met Lynn lijkt het nu dus al 1,5week goed te gaan. Geen idee wat de echte omslag heeft gemaakt, maar wij zijn blij!
    Gisteravond ging het 2uurtjes 'mis'. Maar gelukkig slaapt ze nu de nachten al supergoed door. 23.00uur laatste fles en tussen 5.30 en 8.00 komt ze voor de eerste fles. Heerlijk!

Schrok van de week wel even:
    Ik ging Lynn op de weegschaal zetten en kwam uit op RUIM 4.5kilo. Dat betekend dat ze in ruim 1 week 800 gram is aangekomen?!
    Of de weegschaal van het CB heeft een afwijking.....

Eergisteren kraamvisite, gisteren kraamvisite, vanmorgen en vanmiddag kraamvisite.... Iedereen weer naar huis en nu is het huis weer lekker opgeruimd!
    Vanmorgen en vanmiddag was het supergezellig, maar wel druk met ineens 6 kindjes in huis (leeftijd van 0-5).

Komende week hebben we nog geen afspraak staan, zou de agenda ook leeg BLIJVEN? We zullen het zien van de week.

@foto's
    Jee wat een lieve foto's zie ik voorbij komen! Super hoor.

Madeliefke
    Hier gaat het de laatste 1,5 week eigenlijk heel goed. Nagenoeg niet meer gehuild!
    Of het de osteopaat is of iets anders, geen idee, maar dat maakt me niet zoveel uit, als ze maar lekker tevreden is!

Gwenolyn
    Ja onze oudste vond het logeren heel leuk. Ze vraagt er nu nog weleens om.....
    GElukkig is de rust hier in huis ook weer een beetje terug. Het gaat nu al 1,5 week goed met Lynn!
    Kraamvisite komt hier ook nu pas een beetje op gang. Maar moet zeggen dat ik in die huilperiode daar ook niet echt zin in gehad zou hebben. Maar bij jullie is het nu dus ook druk(ker) aan het worden.

Hoe is het gegaan met de kidsit en Joënna? Wilde ze vanmorgen wel weer erop?

Morgen naar de osteopaat! Hopelijk gaat het jullie (ook) helpen!

Mopje
    Het is fijn dat Hidde van de operatie al opgeknapt is, maar wel vervelend dat hij zo blijft spugen. Het wil maar niet echt beter worden he.
    Verder wel alles goed?

Miepens
    Leuk dat je al lekker de stad met haar bent in geweest! En het voeden ging dus goed, super hoor! En lekker jezelf verwend met nieuwe laarsjes, dat is altijd leuk.
    Hoe lang gebruik je die sab simplex nu? het heeft ook even de tijd nodig denk ik....
    Hier ook nog geen afhaalbericht van prenatal.

Deel Deze Pagina