15-29 Februari mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mopje, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Komen net bij de HAP vandaan. Hij bleef maar spugen. Leek wel alsof alles van heel de dag eruit kwam.
    Hij kon niet meer stoppen met hoesten en spugen.

Assistenten hoorden hem door de telefoon en vond het verstandig om met zo'n klein ventje toch even langs te komen.

Uiteraard lag hij daar weer vrolijk te lachen.

Helemaal na gekeken, en zetpillen voor het spugen meegekregen. Baarde beetje zorgen dat zijn plas luiers aan het minderen waren.

Ook het benauwde en slijm aangekaart (kon je nu goed horen). Daar hij verder (nog) geen eczeem of iets dergelijks heeft, vond hij niet nodig om er nu iets aan te doen maar wel goed in de gaten blijven houden, en anders een afspraak maken bij de KA. Hij was er niet helemaal gerust op, en dit kon zich wel gaan ontwikkelen tot iets astma achtigs.

Dinsdag heb ik toch een tel. afspraak staan met de KA, meteen maar aankaarten.

2. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

@MeloveKane, succes vandaag met de prikjes! Wel fijn dat je werk een beetje meedenkt en je vervanger 4 weken voor je inspringt! Wat ga je nu met het advies doen van de ha? De kleine een weekendje wegbrengen? Lijkt me geen makkelijke overweging..

@Gwen, hoe is het met Jaëlian? Ben wel benieuwd wat je KA te zeggen heeft, t arme manneke... beterschap! Ik hoop dat hij snel weer wat opknapt!

Gisteren is X gedoopt! Het was een erg mooie mis! X heeft de hele tijd nieuwsgierig om zich heen zitten kijken, zn knuistjes opgegeten en s heerlijk aan t doopkleed gesabbeld, hihi.. Toen hij in''bad" ging zoals R t zegt, hihi... was hij ook erg braaf en heeft geen moment gehuild! Daarna nog een klein feestje gehad thuis, was erg gezellig!

Nu nog even de laatste spulletjes inpakken en dan vertrekken we richting Scheveningen. Volgens mij gaan we wel boffen met het weer deze week!

3. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @Gwen: aaah wat zielig voor je kindje!! ben erg benieuwd wat de KA te zeggen heeft :( Niet leuk zo!!! Beterschap!!

@ Babylioucess: Leuk dat de doop helemaal goed verlopen is! Kun je daar met een goed gevoel op terug kijken!

Tja het advies van de huisarts... Ik heb er niet zo'n behoefte aan om hem weg te brengen. Als ik dat zou doen weet ik toch dat ik niet lekker slaap omdat ik dan wil weten hoe het met hem gaat enzo. Mijn huisarts heeft zelf geen kinderen dus ik denk dat ze het gevoel niet helemaal begrijpt.
    maar ik ben iig blij dat mijn werk wel mee denkt!

vandaag heeft Dean zijn 2e keer prikjes gehad :( Was niet leuk!!! hij ligt nu op bed, hopelijk slaapt hij ff lekker en anders ga ik zo lekker een eind met hem lopen!
    verder was hij best wat aangekomen, maar hij had meer mogen aankomen. Hij boog iets van de lijn af. Qua voeding ga ik nu naar 5 x150/5

Nu ff de tuin in!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Gwenolyn: beterschap met Jaelian

Babyliciouss: prettige vakantie, geniet er lekker van!

Melovekane: wat een raar advies van de HA. Maar misschien kan je hem een keer 's middags een paar uur wegbrengen dat je even wat tijd voor jezelf hebt (geen huishouden!!). Daar kan een mens ook goed van opknappen hoor!

Hier vandaag ook de tweede prikjes gehad. Siem huilde heeeeel hard maar viel gelukkig al snel in slaap toen hij weer was aangekleed. Verder lijkt hij er geen last van te hebben.
    We zitten nu definitief op 5 voedingen. om 6.00 krijgt hij live borstvoeding, dan weet ik zeker dat hij genoeg heeft, de rest van de dag krijgt hij de fles. Ik kolf elke voeding zodat hij zoveel mogelijk moedermelk krijgt.
    Hij maakt nu echt continu geluidjes, een soort hijgen lijkt het wel. Ook heefft hij zn duimpje gevonden, zo lief!! Hij ligt steeds met zn duim in zn mondje.

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @gwen: arme jongen... Gaat het wat beter nu met hem?

@babyliciouss: mooie dag hebben jullie uitgekozen voor de doop! Geslaagde dag?

@melovekane: kun je niet overdag wat bijslapen? ik ging vaak met Hidde samen in bed liggen, sliepen we beide heerlijk! En gewoon lekker vroeg naar bed en in het weekend na de ochtend voeding blijven liggen en manlief met de kleine laten tuttelen!

Fijn weekend gehad! Lekker lang! Beetje gewerkt, in de tuin gewerkt en gezeten, gewandeld. En een super goede deal bij de babydump gedaan. In december hadden we een box gekocht (deels gratis bij onze babykamer), maar de lade van de box gaat niet goed open en dicht, best irritant voor een box die 220 euro kostte! Dus wij bellen en we mochten een andere uitzoeken. Omdat wij een box met ronde spijltjes willen (beter voor kleine babyhandjes om zich op te trekken) en niet perse meer een lade willen (kan niks in!), was de enige keuze een box van 90 euro. Verschil, 130 euro en die mochten we besteden aan de Tripp Trapp die we al uitgezocht hadden! Blij!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Hier: Jaëlian voelt zich echt beroerd:(. Hij heeft vandaag het grootste gedeelte van de dag geslapen (gelukkig!!!), maar dat is niks voor hem.
    Nu gooit hij het niet aan de bovenkant eruit, maar komt het via de onderkant eruit lopen. Gelukkig genoeg biotex in huis. Kan het overdag weken en 's avonds de machine in.
    Gebruik nu maar geen forlax voor zijn ontlasting;)

Net voordat hij naar bed is gegaan nog even getempt: 39 gr.
    Ook wil hij maar onder 1 dekentje liggen (en laat dat ding nu bloed heet zijn;)). Aan de binnenkant super super zacht, en de buitenkant zit zo'n gladde laag. Niet echt ademend, maar ja, hij slaapt tenminste eronder, daar hij nu ook niet ingebakerd mag worden.

Vandaag weer veel hoesten en de bellen op zijn mond staan. 1x was het zo heftig dat hij helemaal rood/blauw aanliep, en als een vis op het droge naar adem lag te happen.:(. Er kwam me een prop met slijm uitzetten:(

Morgen maar eens horen wat de KA erover te zeggen heeft.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Babylicious: Heb je foto's van de doop? Klinkt als een mooie dienst!!

Fijne vakantie!! Jullie gaan een prachtige week qua weer tegemoet!!

@ MeloveKane: En als je 'smiddags samen met je mannetje naar bed gaat? Dat hij gewoon lekker bij jouw in bed ligt? Is dat niks?
    Persoonlijk vind ik het dood eng om met Jaëlian in bed te liggen, maar ik leg hem op het aankleedkussen, eigen deken over hem heen en lekker mijn arm op hem. Zo liggen wij te slapen.

Arm manneke, zijn tweede prikjes:(. Hoe gaat het nu met Dean? Heeft hij er nog last van gekregen?

Komt de volgende keer vast wel goed zijn gewicht!!

@ Adriana: Oooohhhhh, ook al de tweede prikjes:(
    Ooooohhhhhhhhh, wat lief dat hij zijn duimpje heeft gevonden *love smiley*. Foto??

@ Mopje: Zo dat is nog eens goede service van babydump!!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Deze deken is het:

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Koffie apparaat: Wat voor koffie apparaat hebben jullie?
    Sinds de bevalling van Jaëlian vind ik koffie weer erg lekker (daarvoor ruim 2 jaar niet gedronken).
    We hebben zo'n simpele met een glazen kan, maar vind dit erg onhandig om 1 kopje in te kunnen zetten. Worden dus altijd minimaal 2 kopjes, alleen dat 2de kopje drink ik nooit, want dan vind ik de koffie al "oud".

Met verse bonen lijkt me wel erg lekker (vooral al die verschillende bonen), maar vind die apparaten erg duur.
    Nespresso lijkt mij ook erug lekker, maar ja, de cupjes zijn weer duur.
    Dus maar "gewoon" een senseo? (heeft ook allemaal verschillende smaakjes pads).

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat ziet Jaelian er zielig uit zo, maar wel erg schattig! Ik hoop voor jullie dat het snel beter met hem gaat.

Koffie: wij zetten hier koffie op de ouderwetse manier (filterkoffie). We hebben ook een senseo maar die gebruiken we eigenlijk niet. Ik vind die oploskoffie van nescafé espresso ook erg lekker en handig voor als je één kopje wilt. Zo'n apparaat dat de bonen zelf maalt is idd erg lekkere koffie maar erg duur. Misschien kun je er eentje tweedehands op de kop tikken?

Mopje: goede service van de babydump! Maar waarom wil je geen lade? Ik vind het ideaal, er zit speelgoed in. Dat is nu nog niet zo veel maar hij is best diep dus het wordt echt Siem zn speelgoedlade ook als hij wat ouder is. En als er geen lade zit vind ik het ook zonde van de ruimte.

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Lieve foto, maar niet leuk dat hij ziek is! Enig idee waardoor? Dat blauw worden is echt eng! Ik vind het al eng als Hidde loopt te hoesten, laat staan als hij het echt benauwd zou krijgen!

Hidde had vandaag weer een "ik wil bij mama of papa zijn" dag. Gelukkig viel hij vanmiddag naast mij op bed in slaap en heb ik een paar uur op iPad kunnen werken en uitzending gemist kijken. Hij slaapt nu op onze kamer, zijn kamertje is echt bloedje heet! Schuin dak waar ook nog eens de hele middag de zon op staat.

Goed nieuws: ik krijg verlenging van mijn contract (wel weer een jaarcontract) en ik kan een dag in de week ouderschapsverlof opnemen! Dus volgend jaar 3 dagen per week werken voor bijna even veel geld:p

@koffie: wij hebben sinds kort een philips snelfilterkoffieding met thermoskan, daar kan ik makkelijk 1 kopje in zetten (water tot 2, 1 schepje) en dan heb je een goede mok. Als ik meer zet blijft dat ook lekker warm en lekker door de thermoskan.

@box: we hebben in het weekend bij de ikea een kinder opruimmeubel gekocht: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/trofast-opbergcombinatie__0084366_PE211025_S4.JPG maar dan met rode, blauwe en groene bakken. Super leuk en ik heb al veel opgeruimd! De lade in de box vind ik eigenlijk te ondiep, veel speeltjes passen niet! En je kan zo slecht stofzuigen tussen de lade en de ligplank! Met een box zonder lade heb je dat niet!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanochtend even de stad in geweest voor een nieuw koffiezetapparaat. Ach, het is toch een senseo cappuccino select geworden.
    Daarna op naar appie Hein (daar is de senseo in de aanbieding) en heb van ieder pak 1 meegenomen.
    Thuis gekomen, eerst mijn lieve vriendje fles gegeven, Joënna broodje en naar bed.
    Daarna het apparaat even door laten lopen met water, en eerste bakkie: AH eigen merk kaneel. Mho, niet verkeerd, maar zou hem niet nog een keer kopen. Daarna natuurlijk de cappuccino uitgeprobeerd: HEERLIJK!!
    Nog de cappuccino/choco pad geprobeerd (ook erug lekker) en net nog een cappuccino.

KA heeft gebeld, en was erg blij om te horen dat de rust aan het terug keren is.

Ik heb nog voor 25 dagen Nexium. Afgesproken dat ik nog 20 dagen een heel zakje geef, dan 10 dagen een half zakje en dan stoppen. Dit een dag of 4 aankijken. Als het goed gaat hoef ik geen actie te ondernemen, gaat het niet, dan even de kinderpoli opbellen en krijg ik meteen een nieuw recept, en gaan we het over een paar maanden nog een keer proberen.

Daarna gehad over zijn benauwdheid en het vele slijm. Hij blijkt een virale luchtwegeninfectie te hebben van de bovenste luchtwegen. Kan opzich geen kwaad, vele kleine kinderen schijnen dit te hebben. Hij heeft alleen de pech dat hij een grote zus heeft die regelmatig met haar snottebellen boven zijn gezicht hangt.
    Meestal begint dit pas als ze naar het KDV gaan.

Zolang hij geen koorts heeft, en zijn flessen leeg drinkt hoef ik geen actie te ondernemen. Ik kan hem ondersteunen met een neusspray.
    Als hij zijn flessen niet meer leeg drinkt en/of koorts krijgt na 2 dagen de HA bellen. Dan kan er eventueel meer aan de hand zijn (oorontsteking, longontsteking).
    Omdat zuigelingen het slijm wat ze ophoesten niet kunnen uitspugen, kokhalzen en verslikken ze zich vaak (yep, hij ligt soms echt als een vis op het drogen naar adem te happen).

Ofwel erg vervelend, maar hij laat het liever het lichaam zelf oplossen en er weerstand tegen opbouwen.

Tja, zit wel wat in natuurlijk, maar soms sta ik echt doodsangsten uit.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Adriana: Tis ook erg schattig hoe hij erbij ligt:)

@ Mopje: Gefeliciteerd met je contractverlening!!!
    Mooi opruim meubel. Zit er ook over na te denken om zo iets bij de Ikea aan te schaffen. Ze zijn zo handig.

Onze box heeft ook een lade. Leek zo handig, maar vind het niet praktisch. Ook box zakken eraan vind ik niet handig (zeker niet met een hond die er nog wel eens langs loopt).

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik kom ook weer een keer langs ;)

Hier gaat het nog steeds prima. Genieten van het mooie weer met mijn laatste verlofdagen (na volgende week mag ik weer gaan werken). Ons mannetje begint steeds meer te brabbelen, lachen en bewegen, echt genieten. En hij slaapt en drinkt goed en komt goed aan, heerlijk.
    Komende dinsdag is het hier weer tijd voor de volgende prikjes, ben benieuwd.

Ik blijf meelezen :)

15. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi Hoi,
    ook een berichtje van mij.
    Hier gaat alles op zich goed, maar de borstvoeding verloopt ineens weer helemaal dramatisch (zie ook mijn berichtje in het borstvoedingsforum). Ik ben begonnen met fulltime kolven en de rest aanvullen met flesvoeding. Ik weet niet of het echt nodig was, maar de flessen gaan leeg. En aangezien Jasmijn aan de lage kant van de curve lag, is wat extra gewicht geen probleem.

Verder is het een vrolijk meisje en is een strebertje. Vanochtend had ik haar op haar buik in bedje gelegd. toen ik terug kwam, lag ze helemaal bovenin. Ook zie ik dat ze probeert te draaien van haar rug naar haar zij. Het lukt nog niet helemaal, maar ze probeert het wel.
    Morgen 2e inentingen, dus ik ben benieuwd.
    Ik lees ook nog steeds mee!

16. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ gwenolyn, hoe gaat het met je kleine mannetje?

Hier ben ik gisten weer naar de therapeut geweest. Helaas constateerde zij dat het zo niet goed gaat komen, zolang ik zoveel last heb tijdens en na het werk. Moet dus in overleg met mijn manager hoe we het gaan oplossen. Baal er gruwelijk van, ben net weer terug en nou moet ik alweer minderen!

Gisteren heb ik een tattoo laten zetten voor mijn meisje. We hebben natuurlijk samen een behoorlijke vervelende tijd erop zitten en wilde deze verbintenis vast laten leggen. Het was mijn allereerste en ow wat was het spannend toen ik daar eenmaal was!! Ben nu blij dat ik het gedaan heb, deze staat in ieder geval vast ;)

Mijn meisje doet het heel goed. Heeft wel erg veel last van de warmte door die grote bos haar die ze erop heeft staan. Heb haar ook alleen met een rompertje in bed liggen aangezien haar kamertje gemiddeld zo'n 26 graden is. Hoe doen jullie het verder met de warmte nu. Ik geef haar af en toe een slokje water! Kleed haar ook erg luchtig.

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Hier is het ook warm boven. Hidde ligt nu zonder slaapzakken alleen met rompertje aan in bed en heeft het nog warm... Normaal slaap hij binnen 10 minuten, nu duurt het al 45 minuten! Maar ik geloof dat hij nu slaapt. (ik zit naast hem met de iPad).

@pumbaa: wauw een tattoo! Ik zou dat zelf nooit doen, maar wel lief dat het speciaal voor je meisje is!

@miepens: ik las al in het bv topic dat het niet echt lekker loopt. En helemaal balen dat ook het kolven terug loopt! Of zou dat de stress zijn? Hidde heeft ook een week de avondvoedingen niet goed willen drinken, steeds maar huilen! Maar wij denken nu sprongetje, het gaat weer helemaal lekker. En hij wilde ook geen flesje, het was gewoon even moeilijk met eten. Ik vind het echt sneu voor je, zoveel moeite om haar eindelijk goed te laten drinken en nu dit! Hopelijk krijg jij en zij wat meer rust en komt het goed. Hier ook een strebertje! Steeds proberen op zij te rollen en hij kan al van buik naar rug, maar dat is meer vallen! Zitten op mijn schoot is ok favoriet, en dan kan hij ook sinds een week alles vastpakken en naar zijn mondje brengen!

@koolmees: goede berichten! Geniet nog even van je verlof!

@gwen: hopelijk heeft J snel minder last van zijn luchtwegen, ik zou ook bang zijn! En blij met je senseo? Is dat er zoeen waar je ook melk in kan doen?

18. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @ Warmte: ja die warmte is best erg momenteel. Bij iemand al onweer??? Ik vind het wel lekker, maar vraag me af of Dean het lekker vind. Ben vandaag eerst rompers zonder mouwtjes gaan kopen. Die had ik namelijk nog iet, want ik dacht die koop ik wel in de zomer.
    Verder voelde Dean nog wel koel aan. Heb hem idd ook in zijn rompertje liggen.

@inentingen: Dean heeft er deze keer wel last van. Hij had de eerste dag echt zere beentje. Zo zielig, als ik zijn sokje aandeed ging die huilen :( Ook had hij savonds een heel klein beetje verhoging. Heb hem toen lekker luchtig gekleed en zijn dekentje er af gehaald. Vandaag is hij want ontregeld... denk dat hij overdag totaal maar een uurtje of 3 heeft geslapen. Nu ligt hij wel al weer 1,5 uur...

@miepens: succes morgen met de inentingen!!

@ Pumbaa: wat stoer dat je een tattoo hebt laten zetten! ik zou het ook niet durven haha. En wat rot dat je misschien weer minder moet gaan werken!

@ Gwen: mooi dat je een beetje duidelijkheid over je mannetje. Lijkt mij idd ook wel erg eng om hem blauw zien aan te lopen! maar gaat hopelijk allemaal goed komen.

@ koffie: ik heb ook senseo, gewoon nog een ouderwetse. Die cappacino senseo lijkt mij erg cool. Dat is de volgende die ik neem. Als je weer van het AH merk neemt moet je die roze eens nemen die is erg lekker. Die Kaneel vond ik ook erg tegen vallen. Proeft bijna geen kaneel.

@ moeheid: ja ik probeer idd wel eens tussendoor te slapen. Maar dat lukt dus niet altijd omdat meneertje dan toevallig begint te piepen haha. Wat ik nu wel eens doe is voor zijn laatste fles al vast wat slapen. Dat wil wel eens helpen. Maar vond het een rot advies van de HA, om hem maar even te dumpen voor een weekend. Misschien dat ik hem idd even een keer tussen 2 voedingen bij mijn moeder kan brengen en dat ik ff iets voor mijzelf kan doen.
    En ik vind het ook een beetje griezelig om hem bij mij in bed te leggen. Maar wat je zegt misschien op het aankleedkussen..
    gisteren trouwens bloed af genomen, morgen de uitslag.

@ EK: zijn jullie al een beetje in de EK stemming haha?! ik heb weinig met voetbal maar vind altijd de sfeer wel leuk met het EK/WK. Heb voor Dean ook 2 voetbalrompertjes gekocht bij de prenetal.. zooo schattig!

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Miepens: Succes morgen bij het CB!!
    Ik heb je topic gelezen bij BV. Meid wat vervelend dat de BV zo slecht gaat op het ogenblik:(. Zo word voeden er niet leuker op:(.

Voor zover ik weet heeft de hoeveelheid die je kolft niks te maken met de hoeveelheid die "live" gedronken word. De hoeveelheid die live gedronken word kan vele malen groter zijn als je kolft.

Leuk dat ze probeert te draaien!

@ Pumbaa: Ik snap heel goed dat je baalt om zo'n gesprek met je manager aan te gaan. Ben je net terug.
    Aan de andere kant: Het gaat wel om jouw lichaam, waar je de komende 80 jaar nog mee moet doen. Onthou dat heel goed. Wat zijn dan die paar weken/maanden op jouw leven? Als je dat nodig hebt om te herstellen: DOEN!!
    Jij loopt met de pijn, een ander niet.

Gaaf dat je een tattoo hebt laten zetten!! Foto:D

@ Mopje: Ja, hier kan ook melk in voor de cappuccino. Ben er erg mee in mijn sas, en gisteravond heerlijk cappuccino gedronken. Smaakt erg goed, met een heerlijke schuimlaag.

@ MeloveKane: Je proeft inderdaad amper kaneel. Vind hem wel lekker ruiken, maar valt qua smaak echt tegen.
    Hij gaat nu in de cappuccino:D

Ooohhhhh, arm manneke, zoveel last van zijn prikjes, en is het ook nog eens warm. Hopelijk gaat de nacht goed, en kan hij lekker slapen.

Succes morgen met de uitslag.
    Advies van de HA is natuurlijk goed bedoelt, maar komt wel over van even je kind dumpen omdat je zelf moe bent.

@ Warmte: Jaëlian heeft het ook erg snel warm, en zweet ook heel snel. OVerdag ligt hij nu in een romper. 's avonds heb ik hem wel een truitje/pyjama truitje aan.
    Sinds de koorts ligt hij niet meer ingebakerd, en verrassend genoeg gaat het best goed! Hij ligt niet in een slaapzak, maar onder zijn dekentje.

Ik geef geen extra water bij ivm zijn reflux (ben blij dat de rust aan het terug keren is:))

@ EK: Eeeeeeeeehhhhhhhhhhhh, nee nog helemaal niks aan gedaan. Geef ook helemaal niks om voetbal.
    Misschien dat ik nog wel wat voor de kinderen ga halen. Das natuurlijk wel leuk als oranje moet spelen.

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Senseo: Hij bevalt erg goed!! Vind ook de cappuccino functie fijn werken, en makkelijk schoon te maken.
    Wilden vanavond een kopje cappuccino pakken, had mijn schoonmoeder (pas op woensdag op de kinderen) de melk opgemaakt: Beetje jammer:D

@ Jaëlian: Gisteren had hij nog wel iets verhoging (rond de 37.8), maar vandaag weer helemaal in orde (36.7).
    Het lijkt nu hij met zijn warme dekentje slaapt, het slapen een heel stuk beter te gaan. Hij kan beter in slaap vallen. Het lijkt alsof zijn dekentje veel "steun" bied.
    Het weekend gaat het satijn er vanaf. Misschien dat ik het dekentje dan zo laat, of een lapje katoen aan de achterkant erop naai.

@ KDV: Morgen komt de fotograaf op het KDV. Voor Jaëlian een leuk setje gehaald.
    Vanavond een half uur voor Joënna haar kast gestaan om te kijken wat ik haar morgen zal aantrekken. Zoveel leuke kleding, maar weet niet wat ik haar zal aantrekken, zodat de dame en heer een leuk "setje" zijn morgen:)

Deel Deze Pagina