15-29 Februari mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mopje, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier gaat 't nu een paar dagen een stuk minder. Ze huilt heeel veel! Vind het erg lastig om te bepalen of we er de ha voor moeten bellen, want ze drinkt, plast en poept goed en 's nachts slaapt ze ook gewoon, dus dan heeft ze nergens last van. Overdag slaapt ze erg lastig.
    Het huilen/schreeuwen doet me erg denken aan wat ze deed voor de kma was vastgesteld, ik hoop dat het niet betekent dat ze voor iets anders ook allergisch is. Ik ga iig goed letten op wat ik eet en kijken of dat klachten geeft bij haar. Ze spuugt nu namelijk ook weer meer... Hmmm. Als het niet vermindert, gaan we dit weekend wel naar de HAP. En ik neem dan volgende week ook contact op met de ka. We hadden eergisteren een afspraak staan, maar omdat het zo goed ging, heb ik die vorige week afgezegd, dus hopelijk kan ik volgende week een nieuwe afspraak maken relatief snel!

Nu heeft ze iig een uurtje geslapen, ik hoor haar een beetje wakker worden nu, even afwachten of ze nog eens in slaap valt of niet :) Zo weer lekker ons ritme inzetten van wakker, voeden, knuffelen, verschonen, spelen, slapen. Misschien heeft ze daar nu wel extra baat bij.

Maar echt slopend zo'n kindje dat zooo veel en hard huilt :( Voel me soms zo machteloos, radeloos en wanhopig. Ik huil vaak ook met d'r mee...

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Veel sterkte meid!! Hier is het ook wat minder, maar begreep dat er met 3 maanden ook een flinke sprong is. Hoop dus over een weekje weer wat beter...

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Kan best een sprongetje en combi warm weer zijn. Hidde is net de 3 maanden prong uit. Maar is nu door het weer weer ontregeld!

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    't Lijkt hier ook een sprong, gecorrigeerd is ze 13 weken en volgens 'Oei ik groei' moet je inderdaad corrigeren, dus dan kan dit de sprong rond 12 weken zijn. Vanmiddag rolde ze ineens van buik naar rug een paar keer :D Dus dat klinkt wel sprong-achtig ;)

Vandaag heeft ze overdag 3 uurtjes geslapen (een keer 2,5 en een keer 30 minuutjes), dus niet erg veel... maar goed, hopelijk gaat ze zo wel lekker slapen :)

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Afgelopen week heb ik wel meegelezen maar niet de tijd gehad om te reageren... Het is een stuk drukker nu met 2 kindjes.

Miepens
    Hoe was het nu bij het CB?
    Jammer dat het met de bv telkens zo rot loopt. Maar moet zeggen dat ik ook aan het afbouwen ben. Ik vindt Lynn veel tevredener als ze kv krijgt. Lijkt toch alsof er niet genoeg voedingsstoffen in zitten ofzo. Ik weet het niet, maar heb er zo het vertrouwen niet echt meer in. Ook was ze vorige keer bij het cb niet heel veel gegroeid. Wel binnen de curve, maar wel minder dan gedacht.

@warmte
    Moet zeggen dat lynn ondanks de warmte zeer goed geslapen heeft.

Andrea
    Vervelend zeg dat janna weer zo huilt. En zeker vervelend dat je juist de afspraak met de ka had afgebeld....
    Een sprong zou kunnen, maar kan natuurlijk net zo goed wat anders zijn.

Ik ga volgende week oook de ha bellen, ik vindt dat ze haar rechterarm niet goed beweegt. Ook lijkt hij soms uit de kom ofzo, meestal op een huilmoment. Wie weet mankeert er toch wat. Dus dat wil ik laten checken!

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

@ Andrea, vervelend hoor dat de kleine zo huilt! Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat.

@ gwenolyn, hoe gaat het met jouw kleintje? Voelt hij zich al wat beter?

@ miepens, hoe was het bij het CB?

@ Jacky, ik hoop dat het niks is bij je kleintje! Wel goed dat je het extra laat checken bij de huisarts!

Hier een rommelige week. F slaapt erg onrustig door de warmte, met tijden is het op haar kamertje 28 graden. Wil haar het liefst ingebakerd hebben maar dat durf ik met deze hitte niet zo goed. Wil haar nu dus op zijn minst in de slaapzak hebben. Doe haar nu maar een rompertje aan met korte mouwen en daar het slaapzakje over. Heb alleen het vermoeden dat ze het dan nog warm heeft!! Erg lastig allemaal. Verder gaat het werken nog moeizaam. De leidinggevende wil het nog even afwachten hoe het gaat lopen. Heb het nog twee weken gegeven. Dan wil ik echt verbetering hebben. Zo niet dan ga ik terug in mijn uren en wil ik toch echt even naar een gyn. kijken of die dan wat voor me kan betekenen. Iedereen een fijn weekend!!

7. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Pumbaaa, wat vervelend dat F slechter slaapt nu het zo warm is. X heeft daar helemaal geen moeite mee, ook ik leg hem wel echt in een slaapzakje, tenminste snachts, overdag heeft hij dat niet echt nodig.
    Vervelend dat het werken ng zo moeizaam verloopt voor je.. goed dat je het even de tijd geeft, maar als t niet lukt.. rustig aan!

Jacky, ik merk t ook, erg druk met 2 kids, af en toe ben ik blij als ik even 5 minuutjes tijd heb voor mezelf! Meelezen doe ik wel continu, maar reageren zit er niet altijd in.
    Gossie, wat vervelend van Lynn dr armpje! Ik zou het voor de zekerheid ook even laten checken!

Andrea, X heeft hier ook een heftige 13 weken sprong gehad, is bijna een week van slag geweest, maar het resultaat mag er zijn, hihi.. het is nu weer zo'n tevreden mannetje! Brabbeld en lacht er flink op los. Eet de hele dag zn handjes op en speelt nu echt met rammelaartjes en doekjes. Heerlijk om te zien!
    Hoe is het nu?

Wij hebben genoten van ons midweekje weg! Hadden ook echt geluk met het weer, we zijn natuurlijk ook lekker naar het strand geweest!
    En het 'weg' zijn met 2 kids is ons ook goed bevallen, dat scheelt alweer voor als we in september naar Italïe gaan!

Fijne dag allemaal!

8. Babyliciouss

Even een vraagje, ik heb al een aantal keren gemerkt, dat X soms niet weet wat hij met de fles aanmoet. Dan lijkt hij niet te snappen dat hij aan het speentje moet zuigen en wil soms zelfs kokhalzen als ik het speentje naar zn mond breng.

Hebben jullie kids dit ook? Heeft het met het verdwijnen van de reflexen te maken, zodat hij nu 'zelf' bewust moet gaan zuigen? X is een van de oudere baby's, maar vroeg me af of jullie hier ook al iets van merken...?!

9. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Nee, net andersom, na een dag bij de oppas wil hij niet aan de borst, of hapt wel, maar dat "gebeurt" er niks en dan is het huilen! Meestal is hij dan ook moe, en lukt het na een paar keer troosten wel, soms gewoon "zonder eten" naar bed. Zielig vind ik dat, maar hij wordt dan na een uur of 2 weer wakker en drinkt dan wel goed.

Hier ook moeite met de warmte. Hidde slaapt overdag slecht. Hij heeft de puckababy echt nodig, maar die is dan weer warm. Zonet weer slaapstrijd gehad na alleen vanochtend goed geslapen te hebben. Hij is nu "weg", ik ben benieuwd voor hoelang!

@Jacky: gek van haar armpje! En als je het gevoel hebt dat Lynn het beter doet op de kv, dan is dat wellicht beter voor haar. Wat doe je met je diepvriesvoorraad?

@pumbaa: werk wat je kan! je leidinggevende kan wel zeggen dat het moet, maar naar je lichaam luisteren is ook belangrijk!

Ik ga nog even genieten van het mooie weer, er komt zo bezoek.

10. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi Allemaal,
    Bij het CB was het goed. Ze was gewoon goed gegroeid en haar gewicht was ook allemaal goed toegenomen. Echt een standaard baby.
    Over het eten hebben ze eigenlijk niets duidelijks gezegd. Ze vonden het goed hoe ik bezig was, maar ik mocht ook meteen stoppen met borstvoeding, maar ook op deze manier doorgaan. Eigenlijk een advies van niets, maar goed...ik heb gewoon een paar dagen flink gekolfd en haar aangelegd. Dat begint nu de vruchten weer af te werpen.
    Op zich geeft het me wel een goed gevoel dat er op dit moment meerdere kindjes moeilijk/anders eten. Misschien de hitte, misschien een sprongetje. Je zult het nooit echt weten. In ieder geval hoop ik dat het voor de meesten van ons snel voorbij is.
    Vandaag is het me nog gelukt om alle voedingen zonder gekrijs of getrek te geven. Vanavond om 12 uur krijgt ze een flesje afgekolfde melk van gisteren. Anders moet ik die weer weggooien en dat vind ik helemaal zonde. Maar al met al ben ik trots op mezelf dat ik toch heb doorgezet. Nu kan het natuurlijk ook nog goed, zo tijdens mijn verlof. Maar vanaf volgende week zal dat anders zijn, want dan begin ik weer te werken. Dan kan zo'n "nood-kolf-plan" natuurlijk niet meer. Ik wil in ieder geval proberen om de 6 maanden vol te houden. Dus ik ben op de helft!

@babylicious, dat drinken herken ik niet. hier gaan er regelmatig speentjes bij haar naar binnen, zowel fopspenen, flesspenen en mijn tepels. Tot nu toe zuigt ze er aan :). oeee..lekker Italie!!
    @Jacky, jeetje, wat vreemd van dat armpje. Ik kan me voorstellen dat je daar voor gaat bellen. Beter een belletje te veel dan te weinig.
    @pumba, hier ben ik ook gestopt met bakeren. Dat gaat erg goed. Haar kamertje is 26 graden, dus wel warm. Ik leg haar nu in een slaapzakje, met rompertje, en een lakentje om toch wat druk op haar lijfje te geven. Ze is gelukkig nog niet bezweet en ze slaapt redelijk door.
    @mopje, jammer dat je nog steeds moet bakeren en dat hij zo onrustig slaapt. Trouwens nog gefeliciteerd met je contract!
    @andrea hopelijk zijn jullie het sprongetje dan nu voorbij.
    @gwenolyn, zijn de foto's leuk geworden? Ik merk nu ook steeds meer dat Jasmijn iets tegen haar gezichtje nodig heeft om in slaap te vallen. Ik heb zo'n knuffeldoekje en dat ligt meestal tegen haar wangetje aan, anders valt ze niet goed in slaap. Ik ben in ieder geval wel aan het proberen een aantal doekjes aan te bieden om geen favoriet te krijgen. Stel je voor dat ik die dan kwijt raak... Dus hier meer keuzes zodat er iets minder hechting plaatsvind :)

11. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Dat slaapje van vanmiddag was weer van korte duur... 30 minuten max. Toen nog even met hem gewandeld voordat het bezoek kwam, geen effect! Bezoek was gezellig, om half 6 had meneer honger (en moe!). Na de borst viel hij wel meteen in slaap buiten in de kinderwagen. En nu slaapt hij ook goed! Ik denk toch de warmte vanmiddag.

@miepens: soms is standaard heel fijn;) maar eigenlijk geen advies dus over de voeding, behalve dat je zelf moet kiezen wat te doen. Hidde slaapt nog met zijn armpjes onder de dekens door de puckababy, dus nog geen slaapdoekje. Wel heeft hij een lievelingsknuffel. Een beer van Difrax, kadi van min broer. Die beer is heel plat en lekker zacht, ideaal voor baby's om vast te pakken. Als die beer in zicht komt wordt hij helemaal druk en gaat ook een soort van hijgen! Ik ga er denk ik nog maar 1 van kopen... Hij ligt trouwens niet echt meer ingebakerd, in de grotere puckababy heeft hij veel vrijheid, maar alleen kunnen zijn handjes niet boven het hoofdje. Ik denk dat we binnenkort gaan afbouwen, hij doet al rolpogingen:D

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Andrea: Gaat het al weer wat beterder?
    Heb je je KA nog gesproken? Kan me heel goed voorstellen dat je mee zit te huilen. Hier vloeien de traantjes ook nog wel eens.

Wat leuk dat ze rolt!! Ze is er vroeg bij:D

@ Jacky: Logisch dat je het even laat nakijken! Hopelijk is er niks aan de hand.
    Lekker aan het genieten op het water? Doet je trapondersteuning op je bakfiets weer normaal?

Jammer dat je het vertrouwen van je BV aan het kwijt raken bent. Als Lynn tevredener lijkt op KV, en jij voelt je er prettig bij, lekker overstappen. Geeft jouw ook rust.

Hier ook erg druk met 2 kinderen. Er is er ook altijd wel 1 wakker.

@ Pumbaa: Ja hij is weer helemaal opgeknapt. Wel lijkt het rochelen erger te zijn, maar hij blijft er vrolijk onder:cool:

Als je haar inbakert met alleen een luier aan?

Phoe, 2 weken, dat is nogal een ruk. Let goed op jezelf!! Jij moet nog 80 jaar met dit lichaam doen, iemand anders niet.

Ik ben van de eerste bevalling nooit goed hersteld geweest. Te snel, te veel gedaan. Dacht dat ik het allemaal al weer kon. Helaas niet.

@ Babyliciouss: Jullie hebben het echt getroffen met het weer!!
    Soms heeft Jaëlian ook dat hij moet kokhalzen van de speen van de fles. Ook van zijn gewone speen:(
    Geen idee waardoor het komt. Herken het van mijn dochter niet.

@ Miepens: Wat een strijd moet jij leveren voor je BV. Echt respect dat je het volhoud. Ik had het allang opgegeven.

De foto's schijnen ontzettend leuk geworden te zijn. Ben heel benieuwd. Nog een week of 2 en dan krijgen we ze. Zal hier een foto plaatsen.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Leuk als je vent ziek thuis komt:(. Lig sinds vrijdag ook gevloerd. Voel me kei beroerd en Jaëlian slaapt nog slechter (dacht niet dat het mogelijk was:D). Ieder uur van de nacht is hij wakker, en ik weet gewoon niet waar het aan ligt. Dit deed hij ook al voordat het zo warm werd.

Heb hem vanavond maar weer in de puck gelegd met alleen een luier aan. Hopelijk een rustige nacht.

Lig je op de bank te slapen, word je wakker van een doffe klap en een oorverdovend gekrijs.
    Joënna was van de trampoline afgevallen. Jorgen was nog geen seconde door de opening heen, draaide zich om om hem de opening dicht te maken, en Joënna stuitert er zo doorheen.

Ze heeft de klap met haar gezicht opgevangen.

De schade valt gelukkig mee. Ze is helder en alert en heeft praatjes voor 10.
    Na het avond eten nog even naar mijn schoonzus geweest en daar heeft ze nog lekker op de trampoline gespeeld.

Ze wil nu alleen niet naar bed. Eigenlijk wilden ik haar om 23.00 wakker maken, maar hoop dat ze dan slaapt.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Hoofd optillen vanuit buikligging: Doen jullie baby's dat? Jaëlian vind het allemaal wel prima als hij op zijn buik ligt. Soms tilt hij zijn hoofd op, maar 9 van de 10x laat hij gewoon zijn hoofd liggen.

@ Afplatting: Hebben jullie baby's daar last van? Jaëlian zijn achterhoofd begint echt afgeplat te raken:(. Probeer van alles om hem maar niet op zijn achterhoofd te laten liggen, maar hij vind het heerlijk, en weet zich ook in allerlei bochten te wringen om toch op zijn achterhoofd te liggen:(

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Joënna: Gisteravond sliep ze pas na 23.00 uur. Ze heeft heel veel moeite om in slaap te komen. Nog een keer naar beneden gehaald, na een half uur weer naar boven, en met de beloften dat haar deur open mocht blijven en het ligt aan op de gang is ze gaan slapen.

Vannacht om 03.00 hebben we Joënna wakker gemaakt. Ze reageerde goed op onze vragen en opdrachtjes, dus haar de rest van de nacht gewoon laten slapen.
    Vanochtend om 08.00 melden ze zich weer.

Haar linkerkant van haar hoofd is wel dik en opgezet. Verder valt de schade mee: Wat schaafplekjes, scheurtjes en sneetjes. Ze is vol op de grindtegels terecht gekomen.

Gisteren een uurtje nadat ze was gevallen nog met haar wezen douchen. Ik kon verder niks op haar lichaam ontdekken. Geen blauwe plekken, of schaafplekjes.
    Schrok wel, want op een gegeven moment leek het alsof er bloed uit haar oor kwam. Dit bleek door een schaafwondje te komen bij haar gehooruitgang.

Nu staat ze weer lekker met Jorgen op de trampoline. Bij Jorgen zit de schrik er nog flink in!!

16. Babyliciouss

Gwenolyn, wat een heftige val heeft ze gemaakt dan zeg! Pfff... schrikken! Gelukkig blijkt t mee te vallen en al je t niet vertrouwd kun je alsnog even langs de ha-post gaan!

@Buikligging, X vind het niet prettig om zo te liggen, maar kan wel al goed z'n hoofdje omhoog krijgen. We oefenen dit ook wel een paar x per dag, juist ook omdat hij t niet prettig lijkt te vinden. Dan wel voor kortere periodes, we laten hem dan geen 5 minuten liggen, want dan raakt hij echt overstuur.

@afplatting, hier nog zo'n eigenwijze bengel.. we proberen X ook continu over beide zijdes te stimuleren, heeft zelfs een zijliggingskussentje, maar meneertje wurmt gewoon zolang totdat hij toch weer heerlijk met zn bolletje de lucht in kan staren! Zo vreselijk eigenwijs is hij! Dus ik ben hem continu aan het draaien, ook in bed, maar als ik dan na 2 minuten weer ga kijken ligt hij toch weer op zn rug!
    Wij moeten as dinsdag weer naar het CB, dan komt de arts even extra kijken naar zn bolletje, ook omdat we dit met R ook zo extreem gehad hebben. Hij zat toen net in de gevarenzone om een helmpje te krijgen, maar gelukkig trok dit op een gegeven moment weer heel snel bij mbv fysio. Dus we waren al wel bekend met een voorkeurshouding, maar als je kindje erg eigenwijs is, kun je dit gewoon niet vookomen!

Hier dus even afwachten wat er dinsdag gezegd word, X heeft in elk geval geen blokkade in zn nekje, hij ligt gewoon graag met zn neusje de lucht in!

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Babylicious: De schrik zit er nog goed in.
    Ze is wel iets "hangeriger" vandaag, maar ja, vannacht weinig geslapen, vroeg wakker, warm. Verder merk ik niks aan haar.

Voor zover ik weet heeft Jaëlian ook geen blokkades. Hij kijkt rustig alle kanten op. Morgen voor de laatste keer naar de osteopaat (als het goed is), maar verwacht dat alles goed zit. Kan ook niet zeggen dat hij een voorkeur heeft voor een bepaalde kant (behalve zijn achterhoofd).

Heb jij nog tips? Volgende week dinsdag moet ik weer naar het CB. Even aanhoren wat hun te zeggen hebben, en anders ga ik zelf een afspraak bij een fysio maken. Even kijken wat hun mening is en of ze nog tips hebben.

Zou het jammer vinden als er een helmpje om zijn bolletje zou komen te zitten.

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Jaëlian heeft de hele nacht doorgeslapen!! Heb hem gisteren weer in zijn bakerzak gelegd. Vannacht Joënna wakker gemaakt, en daarna weer verder geslapen.

Jorgen vroeg vanochtend tegen 08.00 hoe vroeg Jaëlian vannacht was gekomen. Eeeeeehhhhhhh Jaëlian gekomen???? Eeeeehhhhhhh niet.......... Wij vlogen overeind, kijken in zijn wieg, en meneer ligt nog heerlijk te knorren.

15 minuten werd hij wakker vanwege een hoestbui. Flesje erin en hij sliep weer heerlijk verder.

Tegen 10.00 werd hij onrustig, dus in mijn armen genomen, en na een minuut of 15 werd hij rustig en sliep hij in de kinderwagen verder tot 13.00.

Wakker geworden, flesje erin, en in de box.
    Voor de eerste keer heeft hij echt liggen te spelen!!! Leuk met zijn handjes naar iets grijpen wat ik schuin had gehangen. Eraan trekken en naar zijn mond brengen. Hij had de grootste schik!
    Op een gegeven moment trok hij zo hard, dat hij het eraf trok. Manneke schrok zich dood, en begon even te huilen. Weer terug gehangen en weer verder spelen.

Nog even bij Joënna opschoot, en hup bakerzak weer in, en terug naar bed. Hij slaapt nog steeds............

19. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    @Gwenolyn: Jeetje zeg, wat schrikken van je meisje zeg! Dat klinkt echt heel akelig! En ook bekend... ben als kind ook een keer zo van een trampoline gelanceerd, brrr! Maar wel goed dat ze niet lang daarna weer op de trampoline ging hoor, anders heb je kans dat ze er heel bang van wordt!

En wat knap van Jaëlian dat hij heeft doorgeslapen vannacht! Wat een slaapkopje ook daarna zeg!

@buikliggen; hier wil ze eigenlijk liever op haar buik liggen in de box dan op haar rug. Op haar buik legt ze nooit haar hoofdje neer, dus op d'r buik slapen kan ze niet :D Ze wil per sé haar hoofd omhoog houden. Ze probeert ook vooruit te komen door met haar knieen af te zetten, sporadisch lukt dat een beetje, maar meestal eindigt het in extreme frustratie en moet ik het speeltje aangeven ;) Ze rolt soms bijna van rug naar buik, nog een héél klein stukje en ze is er gewoon. Maar ja, dat laatste stukje is natuurlijk het moeilijkst! Als ik haar dan help, kijkt ze super trots is ze op d'r buik ligt, heerlijk :D

Met het huilen gaat het een stuk beter weer, gelukkig, eigenlijk al meteen na mijn vorige post, dus heb geen HAP gebeld en ook de KA laat ik even zitten. Ze heeft ook overdag weer prima geslapen telkens, vanmiddag had ze weer even moeite met doorslapen, maar met een beetje hulp lukte dat wel en daarna was ze lekker vrolijk :) Ik denk dat ze zoveel huilde omdat ze echt heel moe was, en daardoor kon ze ook niet echt lekker in een diepe slaap komen ('s nachts sliep ze ook enorm onrustig). Nu let ik er echt op dat ze fysiek genoeg inspanning heeft op een dag en mentaal ook; dus lekker spelen op de buik in de box, lekker oefenen met staan op schoot (groot succes hier! ze duwt zich echt volledig zelf op met haar beentjes en staat dan echt te glunderen :D ), veel speelgoedjes pakken, doekjes pakken, mama's haar pakken ;) Veel sabbelen en knabbelen op alles. En als ze fysiek moe is, dan nog even in de wipstoel lekker rondkijken naar wat papa en mama allemaal doen; vervolgens begint ze meestal al spoeding te gapen en kan ze zo haar bed in :)

Vannacht sliep ze wel weer naast me vanaf 2 uur, maar ze sliep heeerlijk vast; geen gewapper met haar armpjes, geen gekreun, gesteun en gesnurkt, geen gejammer in haar slaap; ze lag gewoon lekker rustig te ademen en dat zag er héérlijk uit.

Nu zit ze lekker naast me in haar wipstoeltje en trekt ze haar jurkje helemaal op om er op te kunnen sabbelen, hihi!

Ben echt zoo trots op d'r, haha, grappig he, hoe trots je bent op je eigen kindje? Heerlijk gevoel!

20. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Volgens eigen metingen zit ze nu trouwens op 7,2 kilo en 65 cm, met 16 weken. Volgende week weer naar het cb, ben heel benieuwd wat ze daar meten! (Zelf is het hier een beetje behelpen; ik ga samen met haar op de weegschaal staan en trek dan mijn eigen gewicht er van af, en met opmeten doe ik gewoon met zo'n meetlintje, dan ligt ze dus te kronkelen enzo :D ) Ik vind d'r echt groot in ieder geval, haha :D

Deel Deze Pagina