zo dames ik heb alvast een deel II geopend.. aangezien ik ook deel I geopend heb dacht ik dat is mijn taak dus hier kletsen we gezellig verder! girafje we werken aan je elite memberschap hahaha
Neeeej, Nijntje, jij hebt het eerst nog heeeeeeel druk met verhuizen en babykamer maken enzo! En je maakt je niet te druk om ons! Verhuizen is wel wat belangrijker dan wij!
verhuizen vind ik ook altijd wel leuk, alleen nu kan ik zo weinig... Nog 2 nachtjes en we kunnen aan de slag....
Vind je dat leuk????! Vreselijk vind ik het!! Alles inpakken, alles uitpakken, alles opruimen en 50 keer al die stof weghalen... pfff, niet mijn ding!
Ik zou wel willen verhuizen! Daar heb ik het stoffen, inpakken en klussen echt wel voor over Het resultaat daar doe ik het voor.
Wij zijn toch ook verhuisd? Deel I naar Deel II. Vind ik ook een hele klus. Ook ff abbo nemen. Jullie hebben wel vuurwerk gemist! Voor het zingen de kerk uitgaan!
whahahaha, voor het zingen de kerk uitgaan... De heren die hier bij de dames horen hebben dat allemaal duidelijk NIET gedaan!
Whoehoe dubbel feest! Meiden ik ga slapen! Morgen staan om 8 uur de kids weer voor de deur. Nog 2 daagjes:d
Je bent me net voor: Ik ga ook naar boven en mijn bed opzoeken! Morgen weer een drukke dag, ervan uitgaande dat draakje morgen nog wel komt! Als ze niet komt, ben ik VRIJ!!!
Truste MamaDy! Moestra haha je eigen feestje gemist! Haha. Gefeli! Heel dom, hoe neem ik ook weer abbo?
via meer opties en dan staat onderaan abbo nemen. Volgens mij heb ik iets fout gedaan, kwam weer op pagina 1, ipv 2...