15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo Jayden ligt lekker op bed.. die is helemaal blij met zn nieuwe spongebob crocs haha..
    Dan ga ik nu maar mn laatste dingen afwerken op het lijstje. Hebben we dat ook weer gehad!

@ wonderbaby, is ook lekker een niks doen dagje!

@ rjdn, misschien kun jij met debke buddy-en dan? Haha tenminste als ze nog niet bevallen is want we hebben na de krampen van gisteravond nog niks gehoord :p
    Met mij gaat het goed, hobbelen lekker verder idd :p Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.

@ satire, ik denk ook wel dat ik weer overtijd ga haha..

@ moeke, ook leuk dat je weer komt kletsen. Lief van je vriendinnen dat ze een babyshower hadden geregeld!'

@ delfino, oeiii spinnen haha, vanavond maar even zeggen dat je de kamer hebt onderzocht en er geen spinnen meer te bekennen zijn :p

@ vogeltje, wat belachelijk zeg! Ik snap dat ook niet hoor sjee.

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    vogeltje da meen je niet hoe belachelijk. echt je moet je niet laten doen!!! anders ga gewoon naar het ziekenhuis en blijf daar gewoon ze kunnen je niet dwingen te vertrekken. of mss toch een ander ziekenhuis

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames,

Hier nog alles rustig...straks naar de gynaecoloog ben eens benieuwd!

Dreamer: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!!

Wow wat gaat het snel zo!!!

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vogeltje: Wat belachelijk :( begrijp het ziekenhuis echt niet pff

5. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff even de vaatwasser uit- en ingeruimd, een doekje over de kookplaat, gestofd en gezogen en ik ben alweer moe. Om over mijn rugpijn nog maar niet te spreken...

Schiet niet op zo! En ik ben alle 'overbodige' dingen al van mijn lijstje aan het strepen :p

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Hier ff snel een zwaai!!
    Heb heeeeel snel even gelezen.
    Vanaf mijn laatste bericht, daarvoor niks... Volgens mij was er van alles aan me gericht, maar wie weet kom ik er de komende dagen nog aan toe...

Wij zijn vanmorgen ontslagen in het ziekenhuis!! Om 12u zaten we met z'n vieren in de auto naar huis!
    Het huis was zo mooi versierd!!! Daar gingen mijn traamkranen!! :D
    Manlief nu met zoonlief de kaartjes rond aan het brengen in de straat en ik beetje rommelen in huis! Heerlijk!
    Met de kleine man gaat het goed!
    Hij drinkt nu super!! (lang leve difrax!!!)
    Maar man, wat een klein beetje!! haha!

Ik hoop snel weer lekker mee te kletsen met jullie!!

7. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie lekker thuis zijn en alles goed gaat, moestra! :D Nu lekker genieten!

Hier een typisch dagje van 'niet te genieten', haha. Kon de stofzuigerzakken niet vinden, vriend wist ook niet waar ze waren. Dag humeur...;) Ga je nieuwe halen bij Blokker, hangt het juiste type er niet bij. Ik stond op het punt om te ontploffen daar in die winkel, toen er net een aardige winkelmedewerker kwam helpen. Hij viste zo de juiste zakken uit het rek en ik was hem heel dankbaar, haha!

Mijn hormonen slaan echt op hol...

8. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh ik heb nu steeds van die steken helemaal onderin...teken dat de baby zakt? I hope so!

9. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dreamer gefeliciteerd!

Dat hoefde de vK niet eens te kijken dat wist ik zelf al gelijk! Mijn vliezen braken natuurlijk en Het vruchtwater was bruin! Soms is het wat groenig, dan is er ook in gepoept maar nu zelfs bruin.

Dat was ook pijnlijk maar ik wist natuurlijk niet wat er gebeurde, het was zwart voor me ogen en ik hoorde bijna niks doordat me oren dichtgeklapt waren dus voor ik besefte wat ik voelde wat het al voorbij. Me moeder en vriend vertelde me wat ze gedaan hadden.

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Defino, oei aárdig wat voorwerk misschien! Spannend!
    fijn hè die peuters ( hoe ouds kaylee ook alweer?)
    Alisa ziet heeeeel vaak een leeuw, zo fijn =p maar ik krijg haar gelukkig makkelijk uitgelegd dat die buiten in de dierentuin zijn. Dan gaat ze wel lief slapen.

Moeke321
    Wat leuk, ook een babyshower gehad! Ik ook nog de 25e maart zo leuk! Twee fotootjes staan op mijn Facebook.
    Voor wie nog vrienden wil worden op FB moet maar ff pben! Hier nou me hele naam neerzetten is ook weer zowat.

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ debke, en hoe was het bij de gyn?

@ moestra, Fijn dat jullie lekker thuis zijn nu! Lekker genieten van je gezinnetje!

@ satire, hopelijk heb je morgen een betere dag ;)

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Vogeltje
    Oh meid wat een baggerzooi! Zeker weer iets typisch voor NL. om je gewoon naar huis te sturen terwijl de hartslag van de baby reageert op de harde buiken! Bah!
    En rekening houden met de stress en de zorgen voor de moeder? Ho maar dat is der ook niet bij! Hou je rustig meis, dat is het enige wat jij kan doen voor je beebje!

13. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Goldy
    Had je nog veel op je lijstje staan?

Satire
    Fijn hè dat gebrek aan energie, hier is het ook een ramp!

Ooh stofzuigerzak crisis! Haha wat een killer voor je humeur hè die situaties! Helaas doen die zich bij mij ook vaak voor! Niks gaa echt soepeltjes, maar probeer er flexibel op mee te deinen! Haha ! Het helpt een beetje!

Lekker genieten moestra ! Gebruik je difrax flessen? Welke gebruikte je eerst dan?

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames,

Ben nu pas terug van het ziekenhuis!!!
    Aangezien ik wat vochtverlies had en omdat het vruchtwater vermindert was moest ik voor onderzoeken naar de verloskamers.
    Heb CTG gehad, bloed geprikt en bloeddruk gemeten, en een echo gehad...en toen kwam het leukste...vruchtwater onderzoek.
    Bah vond het bij Damien toen ook al vreselijk...pff
    Gelukkig was het geen vruchtwater en mochten we naar huis maar het kan wel zijn dat er een scheutje bovenin zit dus moet het goed in de gaten houden.
    Verder ook afgesproken dat het een geplande keizersnede wordt...tenzij meneer zich eerder aandient en de ontsluiting heel snel gaat!
    Kom morgen ff bijlezen...ga maar eens mijn bedje opzoeken zo!!!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is nog rustig hier, toch niet stiekem aant bevallen allemaal he :p
    Ik ga Jayden zometeen naar opa brengen en dan gaat mama even lekker naar de pedicure.. kzal meteen eens een voetmassage laten doen haha zeggen toch dat dat de bevalling opwekt :p
    Haha nee doe maar niet, hij mag van mij nog wel een weekje blijven zitten.

@torties, er staan nu nog maar 2 dingen op dus bijna klaar, eindelijk! :D

@ debke, dus je hebt nu ook al een datum voor de ks?

16. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    debke spannend!!!

goldy laat ouw ma goed verwennen ja zo moet da!!
    wat betreft het klusjeslijstje ik schrijf er de hele tijd nog dingen bij hihi niet slim van mij.

hier juist naar de dokter geweest baby nog niet ingedaald. niet leuk van mij mag die komen want bij de laatste echo was hij al behoorlijk groot en hoe langer hij erin blijft zitten hoe groter hij wordt.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoi meiden ff snel

ben net trug van de vk

mijn ijzer is super mooi nu dus hoef geen tabletten meer te slikken alleen nog gravitamon.
    beeb lag met hoofd naar beneden en is mooi ingedaald n ligt vast!!
    bloeddruk was goed en nu totaal 10 kilo aangekomen.

over inleiden tja dat zien we volgende week wel das nog afwachten dus heb iig geen garantie gekregen dat ze ook daadwerkelijk gaan kijken of mijn lichaam eraan toe is ze willen alles afwegen wat is goed voor mij en wat is goed voor de beeb.... naja dat zien we dus volgende week wel!

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames,
    Hier een goede nacht gehad, vanochtend belde het ziekenhuis al over de keizersnede, en we hebben nu eindelijk een datum gekregen voor de keizersnede!!! :D Zo spannend!

Vrijdag moet ik voor onderzoeken naar ziekenhuis en erna nog een CTG dus ben eens benieuwd!

Vandaag is man ook lekker thuis, dus even lekker genieten met z'n drietjes!

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Debke: Aaah wat spannend zeg! Ik ben erg benieuwd! Heb je inmiddels al een buddy?

Satire: oei oei, Herkenbaar. Nog eventjes!

Vogeltje: Wat belachelijk!!! Heb je inmiddels al actie ondernomen?! Spannend morgen de grote dag!!!

Delfino± Fijn dat jeijzer goed is. Voel je je ook wat beter? Voor jou komt het nu ook lekker dichtbij;)

Zoals het er nu uitziet is vogeltje de volgende!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ naomi, haha dat deed ik ook steeds, maar nu weet ik niks meer te bedenken dus nu nog alleen die 2 dingetjes en dan is het klaar! Balen dat beebje nog niet was ingedaald!!

@ delfino, fijn dat alles goed was! En mooi ingedaald ook!

@ debke, fijn dat jullie een datum hebben, nu dus echt aftellen.. wat spannend!!

Hier al steeds harde buiken maar niet pijnlijk. En beebje blijft gewoon druk dus die lijkt er ook geen last van te hebben haha. Morgen weer controle, ben benieuwd. Vanavond hebben we weer een kraamvisite haha blijft leuk!

Deel Deze Pagina