Hey meiden, Ks, ik heb er nu twee gehad en beide keren was het appeltje eitje... Heb nu ook al weer autogereden, ben al weer voorzichtig aan het tillen, dus het kan echt meevallen. De datum weten is heel speciaal, mar daarom wilden wij het geslacht niet weten, want anders is nikx meer een verrassing. Maar deze keer wist Levi ons toch te verrassen door eerder geboren te worden, dus ook al weet je een datum, je hoeft het niet te halen, haha Vogeltje, ben ook erg benieuwd.... Meiden, met pijntjes... heel veel sterkte!! Nog even volhouden! *makkelijk gezegd door iemand die niet zo ver gekomen is, maar wel goed bedoeld*
Nijntje: Wat fijn dat het zo meegevallen is! Ik hoop dat het me mee gaat vallen haha! Heb je niet veel pijn gehad dan? Het is ook wel speciaal om de datum te weten, maar vind het gewoon een gek idee haha! Maar het is wat je zegt hij kan ook eerder komen!
wonderbaby: Ik heb ook de volgende afspraak op de 13e, haha! En inderdaad, ik moet eigenlijk even in bad gaan. Misschien doe ik dat straks nog
Nee snap ik debke! Ben benieuwd wanneer jullie kleintje geboren wordt! Leuk dat je het geheim houdt Satire gaan we mooi gelijk op! Jij bent vandaag ook geweest ofniet? Donderdag 12 april komt babydump nog bezorgen.. Dan heb ik echt alles binnen.. Heb mn tas gister ook maar ff gemaakt, voor de baby stond er al.
@ wonderbaby. super dat alles weer goed is! Ik heb wel een foto op de andere computer, zal zo wel eens kijken. Volgens mij hangt mijn buik nu een stuk lager dan toen. Goed dat je je tas klaar hebt gezet haha het kan zomaar gebeuren!
Hahah ik hoop het! Geen zin om weer overtijd te lopen! Volgende week vind ik wel een mooie week om te bevallen Ik moet dinsdag weer naar vk
Effetjes bijgelegen maar reageren zonder echt pc lukt niet zo goed, ik kan het gewoon niet onthouden Dreamer Mooie naam heeft je meisje!! Nijntje en moesten trouwens ook mooie namen! Wel grappig, ik heb dat niet snel dat ik veel namen leuk vind, maar deze allemaal zeker wel!
Hier net een paar pittige harde buiken gehad maar verder niks. Zit ook zo lekker mezelf in de weg, verveel me, terwijl ik meer dan genoeg kan bedenken om te doen, en slaap zwaaaaar sh*t achja nog eventjes.. Dit weekend de belangrijkste dingen maar echt gaan afmaken: - De tweede helft van de vluchttas - De schone babykleertjes allemaal in de kast
Voor de mama die een tweede of meer kindje krijgen: Hebben jullie iets bedacht voor als de baby geboren is ten op zichte van je oudere kindje bedoel ik? Alisa neemt een muziekknuffeltje mee als ze met me oma naar het ziekenhuis komt wat ze samen met mij en me man heeft uitgezocht om aan de baby te geven en ik heb stiekem een klein kadootje van de baby voor haar.
Goedemorgen!! Geprobeerd een beetje bij te lezen. En dit is blijven hangen: Nijntje, wat jij schrijft herken ik me, uiteraard, helemaal in!! Bij mij zijn ook beide keizersnedes erg meegevallen. Vandaag mogen de hechtingen eruit, daar ben ik wel blij om, want die krammen irriteren me wel een beetje. En hier stond ik voor 11 april op de planning voor een ks, maar dat werd dus 1 april omdat de kleine man zich al melde. Moeke, die misselijkheid herken ik!! Ik was zaterdag de hele dag misselijk, maar schoof de schuld naar mijn beginnende verkoudheid... Achteraf wat naief... Ik was volgens mij al lang bezig... lol Satire, nog een beetje kunnen slapen?? Torties, vervelend dat je zo slecht slaapt enzo... Met een kleintje erbij is een beetje slaap wel fijn! Goldy, je buiken lijken wel op elkaar vind ik! Wonderbaby, lekker dat jullie samen thuis waren!! Wie en wat heb ik vergeten nu??!! Hier gaat het super!! Afgelopen nacht lekker kunnen doorslapen zonder een huilende baby... Het was nu gewoon een flesje geven en weer in de reiswieg leggen en verder slapen. Ik roep het niet te hard, maar ik hoop dat we het juiste ritme van dag en nacht te pakken hebben! De kleine man is erg tevreden en krijgt zijn flesjes al mooi om de 4 uur! (voordeel van 8 pond! ) Ik heb 2 dagen flinke last van stuwing in mijn borsten gehad, maar ik merk dat ook dit nu langzaam beter word! Iemand nog belang bij mijn hele bevallingsverhaal eigenlijk? Wil het jullie ook niet opdringen! Fijne goede vrijdag allemaal!
hey meiden, Torties, wij hebben een doos duplo gekocht voor esmee als cadeautje. Maar ze is toch wel erg verwend. Leuk dat jullie een cadeautje van jullie meisje voor de baby hebben! Vluchttassen, je kunt hem maar klaar hebben staan!! Satire, bah zo slecht slapen... Daar had ik bij Esmee echt geen last van, maar nu bij Levi.... zucht, veel te herkenbaar... Ik was de dag voordat mijn vliezen braken, ook helemaal niet lekker. Had geen honger, bijna niks gegeten, dus wie weet.... Ben zo benieuwd wanneer jullie beebjes komen! Goldy, jouw buik hangt idd erg laag, en wat voor een buik! Ik ben mijn zwkilo's trouwens al weer een week kwijt... Vorige week stond ik al op -0,5kg. DUs dat is ff een meevaller. Ik moet er wel bij zeggen dat ik maar 6 kilo aangekomen was... Fijne goede vrijdag en fijne paasdagen!! Wij zijn weinig thuis, dus weinig online.... Maar als ik er weer ben, wil ik babynieuws!!!
@moestra: hihi was dus een voorteken dat misselijk zijn! Ik heb zelf een hele vreemde nacht achter de rug. Gisteravond rond een uur of 6 begon ik hele lichte weeen te krijgen, ik herkende ze meteen wee van de vorige keer... Alleen kwam er heel snel een ritme in, ze kwamen om de minuut en duurden steeds 40 seconden. Heel pijnlijk was het niet maar moest ze wel even wegzuchten. Om 19:50 waren ze nog steeds in zelfde ritme en heb ik de VK gebeld. Ze heeft me even gecontroleerd en ons meisje zat goed vast en mijn BMmond was al goed zacht. Echter nog geen ontsluiting. Ik moest in bad gaan liggen en wachten wat de weeen zouden doen. Om 22:30 opnieuw VK gebeld, want nog steeds weeen. Toen zijn we naar het ziekenhuis gegaan en heeft ze opnieuw gekeken of ik al enige ontsluiting had. En ja hoor, maar liefst 1 cm Te weinig om mijn vliezen te breken, maar teveel om weer naar huis te gaan en te slapen (had nog steeds weeen). Eenmaal daar heeft ze me wel gestript en kreeg ik een prik om te gaan slapen. Manlief moest weer even naar huis en we zouden hem bellen mocht er iets veranderen... Helaas werd ik 's nachts wakker en kwam tot de conclusie dat ik helemaal geen Ik ging er gisteravond eigenlijk bijna vanuit dat ik vandaag of morgen ons kindje zou hebben. Kan natuurlijk alsnog doorzetten, maar ben inmiddels weer thuis en vind het even heel moeilijk om nog op mijn lichaam te vertrouwen. Sorry voor het hele verhaal, maar moest het echt even van me afschrijven....
"Helaas werd ik 's nachts wakker en kwam tot de conclusie dat ik helemaal geen weeen meer had" bedoel ik natuurlijk
Ah moeke, dat is inderdaad echt vervelend! Maar wees gerust, veel langer zal het toch niet meer duren denk ik. Kan me wel voorstellen dat je enorm baalt! moestra: Ik lees graag je bevallingsverhaal! Kom maar op Hier dus ook weer een rotnacht. Werd om 01.00 uur wakker om te plassen, kwam daarna niet meer in slaap. Om 3 uur ben ik er maar uit gegaan en rond 4 uur weer terug. Tot half 10 heb ik nog van die hazenslaapjes gehad. Door de storing bij Vodafone (mijn werkgever) is mijn hele telefoon op hol geslagen. Kregen mijn vriend en ik ook nog eens vannacht alle sms'en die we elkaar gestuurd hadden 400 keer dubbel binnen op onze telefoons. Ik kan nu niemand bellen of sms'en, alleen WhatsApp werkt. Heel handig als je ieder moment kunt bevallen. Vodafone kan er ook niks aan doen, maar ik moet wel even een oplossing hiervoor bedenken, want straks ben ik al bevallen voordat mijn vriend op de hoogte is, haha!
amai moeke wat een verhaal ik hoop voor je dat ze binnenkort toch wel echt doorzetten!!! moestra natuurlijk willen we je verhaal horen ik ten minste wel!! satire torties leef echt met jullie mee. ik doe hier ook geen oog dicht. nijntje ik hoop dat ik die kilo's er ook net als jou zo snel af heb goldy die buiken lijken echt op elkaar!! wonderbaby fijn dat bij jou ook alles in orde was!!