Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! geboortelijst: 17-03-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje, KS LEVI 2385gram 44cm (35+6wk) 01-04-2012 moestra (30), 2e kindje, KS R.OAN J.OSHUA ...gram ..cm (37+1wk) 02-04-2012 dreamer (?), 1e kindje, ZH Aimée 3000gram 49cm (38+2wk) __________________________________________________ Bevallijst: 15-04-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:LEVI 17-03-12 Dreamer (?), 1e kindje zh,fv Bevallen:Aimée 02-04-12 mamavanfay (30), 2e kindje zh, bv 16-04-2012 Girafje75 (36), 1e kindje 17-04-2012 goldy (23), 2e kindje zh, bv 18-04-2012 lyza (22), 1e kindje 21-04-2012 debke83 (28) 2e kindje zh, fv moestra (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:R.OAN J.OSHUA 01-04-12 22-04-2012 Torties (23), 2e kindje, zh, bv 23-04-2012 wonderbaby1 (22), 2e kindje,zh, bv moeke321(27), 2e kindje, zh, bv 24-04-2012 Satire (27), 1e kindje, zh, fv naomi01 (24), 1e kindje, zh, bv kwekkie4u (33),1e kindje 25-04-2012 Delfino (27), 3e kindje, zh, bv rjdn12 (23), 2e kindje, zh, bv Vogeltje (30), 2e kindje, zh, fv menn (20), 1e kindje 26-04-2012 Eliesje (30), 4e kindje 28-04-2012 Superguppy (26),1e kindje Afsprakenlijst 06 april Debke83, onderzoeken en ctg 10 april Delfino, controle VK 10 april Debke83, afspraak gyn 10 april goldy, controle VK 13 april wonderbaby1, controle VK 13 april Satire, controle VK 16 april naomi01, afspraak gyn 17 april Delfino, controle VK 24 april naomi01, afspraak gyn 25 april Delfino, controle VK
moestra ik wil het ook graag lezen fijn dat Roan het nu zo goed doet! hopelijk blijft dat ritme erin!! hoe gaat het met Thomas? moeke jeetje das balen zeg als je dan wakker wordt zonder weeen, het klonk echt alsof je ging bevallen! maar nu kan het niet lang meer duren hoor! satire hier heeft Toon ook vodafone.. geen fijn idee, hij heeft me gister paar keer proberen te bellen en dat ging dus niet pff je wordt er stapelgek van en zeker nu we op het punt van bevallen staan! hier ook een rotnacht! gelani veel wakker geweest en toen hij sliep kon ik niet meer slapen.. dus ben dood op! torties wat super lief zeg dat je een kadootje voor alisa hebt! ik denk dat ik dat ook ga doen! denk dat gelani dat heel leuk zal vinden dat hij ook iets krijgt op dat moment.. dat hij iets voor de baby heeft dat snapt hij toch niet denk ik maar andersom zou hij wel leuk vinden verwacht ik. straks maar eens kijken! en zorg nou eens dat die vluchttas klaar staat haha of iig de belangrijke dingen zoals pasjes enzo erin.. babyspulletjes ook dat scheelt al.. jou spullen kun je anders nog pakken. nijntje super dat je alweer je zw kilo's kwijt bent! 6 kilo is ook niet veel dus das er natuurlijk ook zo af. naomi hoe gaat het bij jou? slaap jij wel goed? al ergens last van, voortekenen ofzo?
naomi de puntjes mogen eruit bij moestra. bij roan dan he haha. ze typt zelf ook zonder. wel beetje jammer dat dreamer hier helemaal niks heeft laten weten en in het andere topic zich wel al heeft gemeld enzo..
Inderdaad, ik ga maar even in het andere topic lezen dan. Net een uur in bad liggen weken, maar het doet niet veel tegen de rugpijn helaas. Toch proberen om iets aan het huishouden te doen, anders ziet het er hier weer uit alsof er een bom ontploft is. Op z'n minst de vaatwasser en de was!
Ik ben vanochtend met Jayden naar de kinderkapper geweest haha. Hij is heel moeilijk om te knippen omdat hij het helemaal niet wil en voor mij nu dus geen doen met die dikke buik. Het ging een beetje moeilijk maar uiteindelijk wel gelukt haha.. ik heb thuis nog wel wat bijgewerkt want ik irriteerde me aan sommige stukjes wat ik niet mooi vond mja dat heb je als je zelf kapster bent. Ben iig blij dat hij er nu weer netjes uit ziet want het was echt veel te lang! @ torties, wij hebben dat eigenlijk niet gedaan.. maar misschien wel een goed idee idd!! @ moestra, fijn dat je mannetje goed heeft geslapen vanacht! En jullie dus ook. Ik ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal! @ nijntje, wow fijn dat je kilo`s er al af zijn! 6 kilo is niet veel zeg! Ik ben inmiddels al 15 kg aangekomen.. @ moeke, wat onzettend balen, denk je dat je gaat bevallen en dan stoppen de weeen in een keer.. sjee dat is niet de bedoeling .. hopelijk zet het alsnog snel door! @ satire, vervelend weer zo slecht geslapen. Dat is idd niet handig als je niet kunt bellen. @ wonderbaby, Hoe gaat het nu met Gelani, nog steeds diaree?
ben trouwens ook erg benieuwd hoe het bij vogeltje gaat!! Hun meisje zal er ook wel al zijn.. hopen dat alles goed is!
Ik ben ook benieuwd naar Vogeltje Wat betreft de rugpijn, het is meer constant. Hoewel het nu weer een beetje wegtrekt en ik vermoed dat het zo wel weer terugkomt. Weet niet wat ik ervan moet maken
Dan probeer ik nu even mijn verhaal op papier te zetten! Zaterdag ben ik de hele dag beroerd geweest. Maar ik gaf de schuld aan het feit dat ik verkouden begon te worden. Zaterdagavond hebben we nog flink zitten geinen over brekende vliezen en dat ik 1 april toch echt wel wilde overslaan! Rond 23u ben ik gaan slapen en om 2u werd ik wakker omdat ik moest plassen. Manlief lag bijna boven op me (we slapen nog altijd lepeltje, lepeltje) en ik kon daardoor bijna niet overeind komen. Ondertussen dacht ik dat ik dat ik al bezig was met plassen, dus toch maar wat meer kracht gezet. Toen ik zat nog even flink met mijn gewicht op manlief zijn hand gaan zitten, want ik voelde me even heeeeel sjaggi! Onderweg naar de wc was ik er heilig van overtuigd dat ik in mijn broek aan het plassen was, ondanks dat ik mijn blaas als een gek dicht kneep! Er ging geen lichtje branden... Ondergoed kletsnat. nog flink geplast en schoon ondergoed aangedaan en weer naar de wc gelopen. Weer kletsnat, nog steeds geen lichtje... Hoe dom! haha! Toen ik mijn 3e schone onderbroek aantrok ben ik toch maar eens gaan ruiken... Alleen ik rook niks... Dus geen vruchtwater dacht ik... aar ja, alles bleef lopen... Toch maar even een telefoontje richting ziekenhuis gedaan... Of ik wel oppas wilde gaan regelen, want het was begonnen! Manlief wakker gemaakt. Maar die lag nog maar een half uurtje in bed en was dus in heel diepe slaap. Hij werd dan ook sjaggi wakker! Of ik geen beter moment had kunnen kiezen en of we niet konden wachten tot het weer dag was... Mijn ouders gebeld, die namen niet op, mijn zusje gebeld, die hing weer op, weer gebeld, kreeg ik ook al sjaggi aan de telefoon! Om 3u was mijn zusje hier met haar man en zijn wij weg gegaan. Manlief nog steeds sjaggi! In het ziekenhuis werden we lief opgevangen. Bloed werd direct geprikt, een slaperige gyn aan mijn bed die ons vertelde dat er een andere mevrouw voor ons aan ging en wij daarna aan de beurt waren. Ondertussen had ik al best heftige weeen, die ik slecht kon opvangen omdat ik me zo had ingesteld op die ks... Om half 5 werden we opgehaald om naar de OK te gaan. Pas toen ging er bij manlief een lampje branden: het ging echt gebeuren! Ik was erg blij met die ruggeprik, die rottige weeen voelde ik nu niet meer! De ruggeprik zat minder hoog dan de vorige keer, dus ik was zelf ook gewoon ontspannen. Ondertussen werd alles gereed gemaakt. Het was een klein team en de gyn spoorde iedereen op een heel positieve manier aan. Ik kon mooi een beetje meekijken in de lamp boven de operatietafel. Ondertussen luisterde ik naar iedereen en kletste ik zelfs nog met manlief! En toen was hij daar! Die huil!!!!! Wat was ik blij!!!! Manlief en kleine man direct weg, vanwege de suikers was er een kinderarts bij. Maar na een minuut of 5 kwamen mijn beide mannen er al weer aan! De kleine man mocht bij ons blijven!!! (dit hadden we echt niet verwacht!! We waren er ook voor gewaarschuwd!) Dus terwijl ik weer werd gehecht en alles konden we alvast kennis maken. Wat fijn is dat!!! Manlief en de kleine gingen naar de verkoeverkamer, het was nog steeds de vraag of de kleine daar mocht blijven. Maar toen ik daar aankwam waren de beide heren daar op mij aan het wachten!! Het was toen 6 uur. We wilden iedereen wel bellen, maar ja het was wel erg vroeg op zondagmorgen... Maar om kwart voor 7 hebben we toch iedereen gebeld! Om 8u was ik op de afdeling en om half 10 ongeveer kwam mijn zusje met onze stoere grote jongen! Die was ape-trots! Zo mooi om te zien!! Al met al een heeeeeeele fijne ontspannen ervaring dat het allemaal zo gelopen is... Maandagavond kwam de gyn nog weer bij ons om te vragen hoe we het allemaal ervaren hebben. Ook daar zijn we zeer over te spreken! Een wereld van verschil vergeleken met de vorige keer!
owja, nog ter info, onze kleine man woog 4062 gram en is 51 cm lang. (we schrijven zijn naam trouwens niet volledig hier op de de site hoor Wonderbaby! Wie dat gedaan heeft in het april-forum weet ik ook niet... Ik was al blij dat jullie er puntjes tussen hadden gezet! )
@ satire, oehh nou hopelijk zet het door in echte weeen @ moestra, mooi bevallingsverhaal! Fijn dat alles zo is meegevallen en zo ontspannend is verlopen!! Lekker verder genieten van je gezinnetje.. heerlijk!
Ohhhwww vandaar die puntjes! Dat had ik niet eens begrepen, haha! Had je trouwens een foto geplaatst van de kleine? Heb ik die gemist? Klinkt als een hele goede ervaring inderdaad! En ik moet zo lachen om je sjagrijnige man...weet zeker dat dat hier ook zo gaat, hahaha!
Hallo, ff snel via gsm. Alle controles waren goed. En alles is nu gepland. Lees straks ff bij... Heb de hele tijd buikpijn...hmm
Spannend Debke! Satire, mijn avatar is een foto van de kleine man! Ik zal hier ook nog wel wat spammen! lol
amai moestra wat een verhaal zo toch nog een verrassing. ff een vraagje geloofden de mensen je toen je ze zondag belde met de mededeling dat je bevallen was? echt hele schattige foto's ook zo met de grote broer!! ik zou het ook niet willen dat de volledige naam zonder punten erop wordt gezet. ik dacht ik hoor het wel als het niet hoeft hihi voor de mensen met pijn: ik hoop dat het of snel overgaat of snel doorzet. hier ook flink last van harde buiken, maar helaas zegt dat allemaal niets
Moestra wat een lekker manneke! Mooie bolle toet lijkt hij op t.homas? Hahaha ik denk dat je ook niet meteen denkt dat het gebroken vliezen zijn.. Alleen als er een grote plons komt ineens?! Fijn dat de KS dit keer zo goed gegaan is!! Satire klinkt idd als rugweeen.. Hoe gaat het nu? Goldy ja je irriteert je dan wel snel he! Kan daar ook niet tegen Haha maar hier heeft pap het gedaan en die heeft al zoveel jaar ervaring dus kan het van geen betere nog steeds leren Debke hoe gaat het met jou buikpijnen? Fijn dat alles gepland is nu!