@vogeltje: gefeliciteerd met jullie meisjè!!! @moestra: klinkt heel goed je verhaal! Hoe is t lichamelijk nu met jou? Hier de dag na het ziekenhuis veel geslapen, gisteravond begonnen er echter weer weeën op te komen maar ze werden niet sterker. Heb deze keer de VK dus ook niet gebeld en ben met 2 paracetamol op gaan slapen.. Ben heel benieuwd hoe lang deze voorweeen nog gaan duren voor t echte werk begint. Ben immers al gestript en prop verloren... Toen ik nog niks voelde kon ik veel geduldiger wachten dan nu.. Hopelijk zet t snel door!! Fijne Pasen allemaal!!
vanacht gedroomd dat mn vliezen braken en naar t zkh moest maar toen werd ik wakker van jayden haha.. Helaas, kmoet nog geduld hebben! Vandaag naar mijn ouders, daar gaat jayden paaseitjes zoeken en we gaan ook gourmetten! Gezellig.. @ moeke, kan me voorstellen dat je nu ongeduldiger bent, pff ecgt vervelend dat het steeds voorweeen zijn.. Hopelijk zet het snel door in het echte werk.. Ik duim voor je!
Even een snelle zwaai heb t zo druk gehad dus weinig tijd gehad. Moet straks echt even bijlezen, hier nog steeds een baby in de buik hihi...wel veel last van buikpijn steeds. Vandaag naar mijn ouders , damien gaat paas eitjes zoeken....en man gaat vandaag het ooievaars best met het bordje landingsplaats in tuin zetten.
Nou dames, kom op!! Ik wil goed nieuws!!! Vogeltje, ook hier gefeliciteerd!! Allemaal lekker geslapen?? Hier wel! De kleine melde zich niet!! Na 5 uur werd ik wakker, dus snel wakker gemaakt. Maar hij sliep nog te lekker en liet alles gebeuren zonder te huilen! Heel fijn, maar ga me dan direct zorgen maken... (stomme hormonen! lol) Iemand nog plannen deze paasdagen? Wij krijgen vast nog wel visite, maar verder heerlijk geen plannen!
Hier ook een snel berichtje van mij met nog steeds een baby in de buik! Wij worden net met zn drietjes in ons bed wakker, fijn samen uitgeslapen en gelani dus bij ons in bed, heel lief geslapen Haha soms mag dat. Gister 2verjaardagen gehad en zomeren bij mijn ouders brunchen! Hmm Ik kom straks ff bijleren en op iedereen reageren van de vorige dag! Moestra heerlijk toch lekker laten slapen Debke en moeke steeds voorweeen pff of stoppen of doorzetten in het echte werk he.. Goldy jammer genoeg maar een droom maar wie weet de rest van de dag je meld het wel gelijk he Haha Torties ik vind jou idee van dat kadootje zo leuk dat wij dat ook gaan doen! Straks ff andere bladzijdes lezen en reageren, zit op mn tel en die bijna leeg!
hier ook geen baby nieuws. zit ook nog altijd in mijn buik!!! oh moestra zalig ik hoop dat ik ook zo'n kindje krijg!! moeke ik hoop echt voor je dat het snel doorzet zo is het niet leuk nee. oh jammer goldy dat het maar een droom was mss aankomende avond realiteit? hihi wonderbaby gezellig zo met zen drietjes in bed!!! iedereen zalig pasen!!!!!
Moeke321 Ik hoop ook voor je dat het snel doorzet! Zoveel voorwerk, hopelijk scheelt het wel bij de echte bevalling, maar iedere keer de onzekerheid of het wel of niet door zal zetten, dat is niks! Goldy Dat klinkt als een gezellige dag vandaag. Ik vind het mooi te koud voor eitjes zoeken en binnen hoort niet vind ik. Wij hadden me vader met zijn vriendin bij ons uitgenodigd voor een uitgebreid ontbijt, was super gezellig, ze waren al heeeeel lang niet bij ons geweest (zeker sinds okt. niet) Dus ze hadden onze nieuwe kozijnen nog niet gezien en de babykamer enzo. Ze hebben het zelf ook super druk met een mega verbouwing namelijk. Wij gaan wel regelmatig daar eten en ik zie me paps op het werk, dus niet dat ik ze helemaal niet gezien had ofzo Daarna lekker in het huishouden aan de gang gegaan samen met manlief, zo heerlijk vind ik dat. Soms botsen we enorm maar vaak zijn we met huishoudklusjes ook een superteam samen. Gaat dus als een raket hier wordt er helemaal blij van. Gister overigens een mega sacho dag gehad (en Alisa ook dus het was dubbel gezellig) dus dan is het vandaag extra gezellig J Debke Damien ook al paaseitjes zoeken Alisa heeft twee choco kindereieren van me vader gehad dus chocola genoeg gezien hier ze is der verzot op. Echte eieren wilt ze gelijk pellen haha Moestra Wat heerlijk zeg dat de kleine ook zo lekker heeft geslapen! Wonderbaby Heerlijk toch, zo af en toe je kleine bij je in bed! Hier mag het ook heel soms, of in bijzondere situaties (nachtmerrie/ziek) Leuk dat jullie dat ook gaan doen met het kadootje! Eerst had ik alleen het knuffeltje wat zij aan de baby gaat geven, en een paar kadootjes op voorraad klaarliggen voor als er een paar dagen veel kadootjes voor de baby komen ofzo, dan vind ik het wel zo leuk om dan ook een kleinigheidje voor haar te hebben (besteksetje van plop en nog eentje van nijntje, en een bumba puzzel) Toen dacht ik dan kan ik wel 1 kadootje in het ziekenhuis wiegje leggen van de baby voor haar Denk dat ze heel verrast zal zijn. Ze is heel lief nu voor me buik en s avonds met boekje lezen zegt ze: ik naast baby zitten! En klopt dan op me buik en kruipt er lekker tegenaan zo sweet Fijn Pasen nog iedereen!
torties echt heel lief hoor hoe je dochtertje nu al naar haar zusje doet! super schattig! gelani zijn we nu de naam van de baby aan het leren en hij kan het ook zeggen zo schattig ben benieuwd hoe ze gaan reageren als de baby's er daadwerkelijk zijn! goldy ik ben gister ook nog bij de kapsalon geweest! new blond erop (das 5 minuten aan de wasbak een blond spoeling zeg maar.. die ligt je haar 1 tot 2 tinten op zodat je een net wat frissere zomerlook krijgt, vooral voor m'n aanzet want dat werd wat donker en dof) en pap heeft daarna in een minuutje m'n haren vlug een paar cm eraf geknipt die doet dat altijd zo en dan weet ik wel dat hij eraf haalt wat ik wil en dat het recht is wat heb jij gedaan? gewoon weer netjes bijgewerkt of iets speciaals? naomi is ook fijn hoor met z'n drietjes in bed.. vooral nu we nog met z'n drietjes zijn vind ik dat echt genieten! normaal slaapt hij nooit bij ons alleen als hij ziek is of snachts wakker wordt en niet verder slaapt. hoe gaat het met jou? geen voortekenen? en hoe is het met jullie huis? moestra je hebt een heerlijk manneke! super toch dat hij nu al zo goed slaapt! gaat de voeding ook goed? en hoe vonden jullie het met een baby erbij en ook al t.homas thuis? al een goed ritme gevonden? of ging het allemaal vanzelf? debke ik zag een landingsplaats voor jullie huis super leuk!! heb je nog steeds dat het rommelt? verwacht je dat de baby de ks haalt? satire hoe gaat het met jou? ben je stiekem al aan het bevallen of zelfs al bevallen? rjdn je mag nu wel wat vaker komen kletsen hoor hihi nu we echt allemaal op het eind lopen hier heeft gelani paaseitjes gezocht en vond het echt super leuk!! hij snapte het ook dus was echt grappig.. ze waren eigelijk ook iets te simpel verstopt dus daarna nog wat eitjes moeilijker verstopt haha welke datum denken jullie te bevallen? leuk om te gokken met z'n allen? ik zou 10-4 wel leuk vinden want dan zijn we 4 jaar samen. maar vind 12-4-12 ook wel leuk haha papa zegt 14-4-12
Debke ja je foto doet het Wonderbaby Ja leuk he van Alisa, ben nu zo en zo al blij dat het nu ZO gaat en nog niet tegen negativiteit of jaloezie aanloop. Al kan dat heus wel komen natuurlijk maar dat zien we dan wel. Ik ga van het positieve uit! Ze zit wel echt onwijs in de peuterpubertijd dus poeeh af en toe! haha! Wat leuk dat Gelani het eitjes zoeken zo leuk vond! Ik heb zelf echt weinig idee wanneer ik beval, ik heb het gevoel tussen de 40 en 41 weken, dus tussen 22 en 29 april. maar puur omdat dat 1 weekje eerder zou zijn dan Alisa ivm dat het de tweede is zeg maar. Voor de rest nergens op gebaseerd Manlief denkt 27 april. of eventueel 17 maar daar durf ik niet in te geloven zou te mooi om waar te zijn 27 of 17 denkt hij ivm de 7;s. Zijn ouders zijn namelijk in een maand allebei op 27 jarig. Hijzelf op 7 , zijn broer op 27 en Alisa op 17. (wel andere maanden hoor, maar de dagen dus )
torties dat zou ook wel heel speciaal zijn als dit meisje dan ook op 17 of 27 komt! ik had aan de vk gevraagd wanneer een tweede over het algemeen komt en ze zei dat dat later was dan de eerste.. dus ik ben benieuwd haha gelani kwam met 38+6. dat is precies over een weekje voor mij. we zien het wel, vind het wel heel spannend nu en heb er ook wel weer zin in!!! haha ja zit ze in de peuterpubertijd? das wel ff aanpoten haha hopelijk gaat het allemaal goed als de baby er is maar ze zeggen dat kindjes dan extra de aandacht gaan vragen in het begin he? maargoed daar kun je ook niks van zeggen. gewoon de aandacht goed zien te verdelen.. komt vast helemaal goed met die kiddies bij ons
hihi torties da is wel toevallig al die 7ens. zou wel leuk zijn als het zo is!! hier mag de baby van mijn vriend pas komen na 12 april hihi van de moeder van me vriend op zaterdagavond, zondag, maandag of dinsdag. vanwege dat ze een eigen kapperszaak heeft en dat zijn haar sluitingsdagen dus kan ze direkt komen als het zover is. van mijn zusje mag hij niet tussen 12 en half 1 komen omdat ze dan eten moet rond delen op haar werk en kan ze niet komen. ale dan is ze helemaal niet bereikbaar. van mij mag hij komen nu al, maar mss als ik een klein beetje mag kiezen na 19 april, want dan heeft hij het sterrenbeeld stier. stomme reden natuurlijk heb liever dat de kleine morgen al in me armen ligt hihi. met het huis gaat het goed de loodgieter heeft gedaan. nu gaan ze de zolder isoleren en de muren bepleisteren. ze hebben ook eindelijk de berg die achter ons huis stond plat gemaakt. debke leuke landingsbaan!! ik had de foto al op facebook gezien echt grappig!!
@ debke, zag de landingsplaats ook op fb, leuk hoor ! @ wonderbaby, hier spoeling om op te frissen en klein stukje eraf.. gewoon weer netjes gemaakt hihi. Ik heb geen idee wanneer te bevallen, ik hoop aankomende week hahah! Hopelijk geld dat later dan de eerste hier niet want dan moet ik nu nog 3 weken geduld hebben!! @ torties, dat zou wel leuk zijn met al die 7 datums hihi!! @ naomi, hahah dat is een heel schema waar jij je aan moeten houden dan Fijn dat het goed voor uit gaat met jullie huisje! Pff ik was vandaag extreem moe zeg, nog niet zo erg gehad nu op het laatste.. ook alles ging fout.. liet vanalles vallen enz. Beetje een baaldag ondanks dat het gourmetten enz wel leuk was hoor!! En Jayden vond de paaseitjes zoeken ook heel leuk! En nu ga ik naar bed want kben echt bek af.. Tot morgen!
zo....heb even bijgelezen!! ik was echt van plan om weer actief mee te schrijven/kletsen maar jemig...waar halen we de tijd vandaan. @ vogeltje; gefeliciteerd met MALI! Mooie naam hoor!!! hoop dat alles goed gaat met jullie. @moestra; fijn dat je goed terug kijkt op je bevalling en dat het allemaal zo mee is gevallen. Dan nog veel voorweeen, pijntjes, slijmproppen verloren...ik heb 10 pagina's bij moeten lezen...sorry...weet het niet meer precies. een update vanaf de Veluwe: do bij de vk geweest. daar was een stagiaire en das erg leuk. Krijg je een heel uitgebreid onderzoek!! hihi en verder had ik eigenlijk niets te vragen dus van het kwartier zijn ze wel 10 minuten op mijn buik aan het drukken geweest! best leuk. Daarna de beeb alleen heel druk en werd ik weer verrot geschopt van binnen.... verder met F.ay naar de dokter geweest want die heeft zulke rode wangen, blijkt weer exceem te zijn...kakkie. Weer zalfjes meegekregen en lekker smeren! zegt de huisarts alleen ; ...nou meid, als ik die buik zo zie ga je de 40 weken niet halen!....duzzzz. ik gelijk in de stress want ik ben nog helemaal niet klaar voor mijn gevoel! dus hup naar de prenatal en daar weer even lekker geshopt! nu ben ik klaar Ook heeft manlief de box even in elkaar gefixt en samen met F.ay heb ik de box ingericht met speeltjes voor de baby. Madameke heeft nu ook een nieuwe 'hut' want we hebben geen la onder de box....helemaal gelukkig is het kind! vandaag werd het zoontje van een vriendin gedoopt in de kerk. zoooooo'n mooie dienst en toen die baby's allemaal de kerk binnengebracht werden, zat ik alweer te brullen! zoooo schattig en mooi!! verder ben ik zooooo moe vandaag! heb vanmiddag dik 2 uur op bed gelegen en nog het gevoel alsof ik de hele nacht heb doorgehaald met 3 flessen wijn in mijn mik....zo maar lekker vroeg mijn bed in! Ik ga weer een poging doen om actief mee te lezen en te reageren! KOMT GOED!!
goeiemorgen! Wij liggen nog lekker met zn 3en ( 4en) te luieren in bed. Zometeen maar eens ontbijten. Verder nog geen plannen vandaag. Man gaat hier buiten op de plaats aan de slag. @ satire, hoe gaat t met jou? @ mvf, jij ook al zo moe? Nu weer wat uitgerust?
Gooooooodmorning!! Hier weer zo'n geweldige nacht gehad!! Te mooi bijna om waar te zijn! Maar ik had het ook wel nodig! Heb gisteren mijn middagslaapje overgeslagen. We zouden toch verder geen visite krijgen. Stonden om 15u ineens mijn schoonzusje en beide kinderen uit Zwisterland op de stoep!! Dat was wel een geweldige verassing!! Werkelijk de hele familie wist ervan, behalve wij! Achteraf had mijn vader al een hint gegeven op FB gistermorgen, maar toen vond ik dat vooral een vreemde opmerking! haha! Nu wil ik dit ook zo graag sharen, maar ze gaan nog als verassing naar een tante, dus ik moet nog eeeeeven wachten! (is niet mijn sterkste kant! lol) Wonderbaby, eigenlijk loopt het met zoonlief helemaal vanzelf. Misschien hebben we de mazzel (of pech) dat hij al snel waterpokken kreeg toen ik thuis kwam, dus hij is nog niet helemaal zichzelf. Verder reageer ik later even weer! We krijgen zo visite! Fijne 2e paasdag allemaal!
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! geboortelijst: 17-03-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje, KS LEVI 2385gram 44cm (35+6wk) 01-04-2012 moestra (30), 2e kindje, KS R.OAN J.OSHUA 4062gram 51cm (37+1wk) 02-04-2012 dreamer (?), 1e kindje, ZH Aimée 3000gram 49cm (38+2wk) 05-04-2012 Vogeltje (30), 2e kindje, ZH MALI ...gram ..cm (37+1wk) __________________________________________________ Bevallijst: 15-04-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:LEVI 17-03-12 Dreamer (?), 1e kindje zh,fv Bevallen:Aimée 02-04-12 mamavanfay (30), 2e kindje zh, bv 16-04-2012 Girafje75 (36), 1e kindje 17-04-2012 goldy (23), 2e kindje zh, bv 18-04-2012 lyza (22), 1e kindje 21-04-2012 debke83 (28) 2e kindje zh, fv moestra (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:R.OAN J.OSHUA 01-04-12 22-04-2012 Torties (23), 2e kindje, zh, bv 23-04-2012 wonderbaby1 (22), 2e kindje,zh, bv moeke321(27), 2e kindje, zh, bv 24-04-2012 Satire (27), 1e kindje, zh, fv naomi01 (24), 1e kindje, zh, bv kwekkie4u (33),1e kindje 25-04-2012 Delfino (27), 3e kindje, zh, bv rjdn12 (23), 2e kindje, zh, bv Vogeltje (30), 2e kindje, zh, fv Bevallen: Mali 05-04-12 menn (20), 1e kindje 26-04-2012 Eliesje (30), 4e kindje 28-04-2012 Superguppy (26),1e kindje Afsprakenlijst 10 april Delfino, controle VK 10 april Debke83, afspraak gyn 10 april goldy, controle VK 11 april Torties, controle VK 13 april wonderbaby1, controle VK 13 april Satire, controle VK 16 april naomi01, afspraak gyn 17 april Delfino, controle VK 24 april naomi01, afspraak gyn 25 april Delfino, controle VK
goldy jij vandaag gezellig met ze 3en in bed leuk!! moestra wat een verrassing en wat goed dat je familie dit allemaal geheim kan houden!!! mvf ben benieuwd of je dokter gelijk zal krijgen!!
goldy fijn he alles weer netjes, straks nog geen tijd voor he wel vervelend zo moe! heb dat ook zo af en toe en dan laat ik idd ook alles vallen en dan is gelani vaak nog wat lastig, alsof alles bij een komt en je daar nog lekker chagrijnig van wordt haha nee die van jullie komt eerder! naomi jij hebt een hele lijst wanneer de baby wel of niet moet komen haha ik ben heel benieuwd wanneer hij zich meldt! fijn dat het met het huis ook lekker door gaat! wanneer is de deadline? mvf ook fijn zo'n huisarts zeg.. pff schiet je ook niks mee op, en arme fay eczeem! heeft ze er vaker last van? voel je niet verplicht om hier te komen posten he gewoon wanneer je tijd hebt! moestra wat heb jij een voorbeeldig kindje!(kindjes ) super fijn das nou echt genieten zeg! en dat jullie gezinnetje gelijk weer zo goed draait is ook super! wel pech dat T. de waterpokken kreeg maar das niet anders en idd wie weet wel een voordeel geweest geniet lekker!! oh trouwens super leuk zeg van je schoonzus!! en dat de familie dat verborgen heeft kunnen houden, nouja je hebt het natuurlijk ook lekker druk met je eigen gezinnetje he.. hier moet Toon om 12 uur werken.. niet leuk! maar dan ga ik maar iets leuks doen met m'n ouders en zusje! ook gezellig, ga niet steeds thuis zitten hoor gelani is helemaal in de ban van zijn buiknavel haha dan zegt ie gaatie in buik wauwwww, kijk us mama: gaatie in buik zo schattig is dat! en ook de kleuren kent hij! gaat ie iets kijken en dan komt er een gele eend in voor roept ie heel hard mama kijk us jeeeeeellllllllll haha het is echt genieten nu hij is echt extra lief ofzo en hij weet gewoon dat er iets staat te gebeuren
@debke: leuk he paaseitjes zoeken! Heb het dit jaar ook voor het eerst met mijn oudste gedaan (die wordt in juli 3) En gaaf gedaan hoor die landingsbaan! @moestra: lekker toch dat je ventje zo kan slapen Lieve foto heb je als avatar, echt een manneke! Leuk dat je familie ineens onverwacht op de stoep stond!! @torties: tja, zit echt iedere keer met de zenuwen als het weer begint, niet echt goed voor de ontspanning zeg maar haha. Fijn dat jullie samen goed kunnen poetsen, dat is hier wel anders Goed idee van die cadeautjes, heb ik even van je gepikt zodat de oudste meteen wat krijgt als hij op visite bij de baby komt! (had al wel kluiven voor de hond gehaald, want die wordt de laatste weekjes ook een beetje verwaarloosd) @wonderbaby: oh lekker nog ff naar de kapper. Ik heb donderdag eigenlijk een afspraak, maar vanwege al die voorweeen eigenlijk geen fut meer om erheen te gaan, maar aan de andere kant zou ik graag nog ff mijn haar in orde willen voor ons meisje er is. Gokje van de datum: ik dacht altijd de 16e! Maar nu met al dat voorwerk hoop ik toch echt wat eerder Maar goed, we zullen afwachten!! @naomi: hihi nou als jij met iedereen rekening moet houden dan wordt je gek denk ik hahaha @mvf: geeft niks hoor! Ik neem ook elke keer voor elke dag iets te schrijven, maar soms heb ik er de fut niet voor of thuis gewoon te druk met van alles haha, nou ja heb je in ieder geval het gevoel van dronken zijn zonder te drinken Balen he dat futloze.... hier moet manlief de laatste tijd heel erg veel werken (horeca) Vooral in deze periode zijn het extra drukke dagen... Mis nu wel een maatje om lekker even tegenaan te kroelen hoor, vooral met al die weeen van de laatste tijd. Gelukkig belt hij wel veel tussendoor en is mijn moeder extra lief voor me en vangt ze waar nodig de oudste op zodat ik me even op mezelf kan focussen. Gisteren wederom voorweeen, zo pijnlijk had ik ze nog niet gehad, dus ik dacht natuurlijk meteen dat het zou doorzetten. NIET DUS! Grrrrr.... Vandaag is het tot nu toe rustig, heb vanochtend gelukkig weer wat kunnen doen want afgelopen dagen heb ik er als een zombie bijgelopen en had ik het er best moeilijk mee dat ons meisje ineens toch niet kwam en het misschien wel weken zou gaan duren. Nu heb ik er weer wat meer vrede mee en probeer ik maar met andere dingen bezig te zijn. Even vies verhaal, heb zelf even mijn BM gevoeld en het lijkt erop dat hij al best wat "open" staat, dit heb ik nog niet eerder gevoeld. Ben heel benieuwd, misschien heeft al dat voorwerk toch al wel wat effect! Laten we het hopen. Strakkies lekker nog even een dutje doen met mijn koppige peutertje en dan kunnen we er 's middags weer even tegen!