15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, hier snel een berichtje, ook ik ben nog steeds zwanger ;)

Vogeltje, gefeliciteerd en geniet ervan!!

Het voorwerk hier is weer grotendeels gestopt, nu voelt het alleen alsof ik een voetbal tussen mijn benen heb en ik moet echt 24 uur per dag plassen ;) Toch hangt mijn buik nog steeds hoog, je zou zo niet zeggen dat hij ingedaald is. Maar ik heb ook een heel kort bovenlijf, dus veel 'hangruimte' is er ook niet.

Wat is Pasen toch saai! Als je kinderen hebt lijkt het me wel leuk, maar nu is het gewoon rotweer, alles is gesloten en er is niks op tv :D

Dus vandaag maar wat in huis rommelen, misschien kan ik nog iets van mijn lijst strepen...

Fijne pasen aan iedereen! Veel plezier met eieren zoeken en lekker eten :D

2. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    @goldy ja heb een heerlijk nachtje gehad!! Maar 3x mijn bed uit om te plassen. das meestal 5x;)

@moestra wauw superleuk zo'n verassing!! Voor mijn 30e verjaardag hadden mijn man en schoonzus ook vanalles geregeld! Superleuk!! Geniet ervan!!

@wonderbaby fay heeft steeds wel schrale wangen gehad van de winter dus ik al heel goed smeren met calendulan. maar het ging gewoon niet over en nu zag je gewoon dat het pijn deed en jeukte dus maar. even naar de HA voor een zalfje! hopen dat het gauw minder wordt!
    Enne mijn HA is een mega lieve man. heeft jaren verloskunde gedaan en heeft er wel kijk op denk ik dan. van mij mag de beeb komen!! Ik eb gelukkig niet zo'n lijst als naomi1 alleen vrijdag is niet handig omdat dan de tegels in de achtertuin gelegd worden.

Voor nu zit ik heerlik op een stoeltje in Ballorig en manlief is druk in de weer met Fay...wat zal die lekker slapen zo!;)
    Fijne pasen!!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moestra, super fijn dat jullie weer een goede nacht hebben gehad! Leuk dat je schoonzusje en kinderen er waren!

@ naomi, hoe voel jij je vandaag? Nergens last van?

@ wonderbaby, ahh schattig dat Gelani zo onder de indruk is van zn navel :D. En fijn dat hij extra lief is!! Hier is Jayden extra stout haha en hij wil heel de dag alleen maar naar buiten!

@ moeke, balen dat je man zoveel moet werken de laatste dagen. Fijn dat je moeder een beetje bijspringt!

@ satire, Gelukkig is het voorwerk gestopt maar jammer dat het niet door heeft gezet.

@ mvf, ohh ballorig is heel leuk voor die kleintjes he! Veel plezier nog!

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Vogeltje: Gefeliciteerd!!! Gaat alles goed met het kleine meisje? Wat een leuke naam!

Moeke: Wat spannend zeg! Hoe gaat het nu inmiddels?

Torties: Je hebt dus gezellige paasdagen gehad:) Fijn! Ook altijd leuk als het schoonmaken samen zo opschiet. Scheel veel!
    Hier ook vaak chaggo dagen. Fijn dat je denkt dat het pas met 41 weken gaat gebeuren, dan kan het altijd mee vallen!

Wonderbaby: Leuk he paaseitjes zoeken. Schattig als ze er weer eentje vinden. Wat leuk Dat gelani lekker begint de kletsen. Mijn zoontje denkt dat zijn zusje uit de navel komt. hihi. Veel plezier vandaag met je moeder en zusje!

Naomi: Waarom mag de kleine pas na 12 april komen van vriend? Haha wat een geplan allemaal van familie:p Fijn dat het huis lekker opschiet!

Debke: Haha leuk die landingsbaan!

Mamavanfay: Vermoeiend die vermoeidheid;) Ik probeer nu smiddags steeds een dutje te doen. Helaas Slaapt zoontje niet elke dag meer dus lukt het me niet altijd. Lekker bezig met de laatste dingen in huis? Het blijft spannend he wanneer de kleine komt! Vervelend van het exceem. Mijn zoontje heeft het ook. Ik moet hem 2 keer per dag insmeren met koelzalff. Doe ik dit een paar dagen niet dan zijn de plekken erweer. Verder is hij nooit ziek dus ik mag eigenlijk niet klagen!

Goldy: Balen van je baaldag! Vandaag hoop ik op betere dag
    voo je!

Satire: Balen dat het voorwerk is gestopt. Al zegt het natuurlijk helemaal niets.

k ben zo benieuwd wie de volgende zal zijn. Hier had ik vannacht veel last van pijnlijke harde buiken.

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    hmm, nu heb ik even tijd om te reageren, maar weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb vanmorgen...

Moeke, wat vervelend van al die pijnlijke voorweeen... Je zou denken dat bij een 2e je beter weet wat er komen gaat, maar ik was nog net zo verrast als bij de 1ste... En ook net zo onzeker en gespannen...

Jammer van het slechte weer vandaag... Ik had zo'n zin om nog even weer een stukje te lopen met de kleine man, maar dan moet het wel droog zijn...

Satire, ik vind al die feestdagen saai!! Ook met kinderen... ;)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ff snel een baby check, maar geen paaskindjes??

Hier erg druk. Vanmorgen met levi naar de hapost geweest. Hij heeft al sinds gisteren ondertemp (35,0 - 35,3) die we niet omhoogkrijgen. Verder slaapt hij heeeeel veel. Morgen aar de kinderarts (afspraak stond al), maar voor nu, ons mannetje heel goed in de gaten houden...

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ow bah Nijntje! Wat eng!!
    Wat zou dit kunnen zijn??

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hier even een teken van leven, wij zijn vandaag thuis gekomen. Ons meisje doet het super goed en wij zijn zo trots.
    Ze weegt 2220 gram en is 41,5 cm.
    Ze drinkt haar flesjes heel goed heeft alleen wat problemen met haar temp.
    Maar ze is zo rustig en tevreden.
    Heb zelf een volledige knip gehad dus dat voel je.
    De bevalling is uiteindelijk erg snel gegaan en dat was maar goed ook want ze reageerde snel toen de weeen erg heftig werden.
    Zat om 18.00 nog op 4 cm en een half uur later op 10:$ Ze is uiteindelijk om 18.48 geboren na 4 minuten persen.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    satire ik dacht al dat je was bevallen haha zag ik nou dat je vandaag naar de ikea bent geweest? en dat het heel druk was haha

mvf fijn dat je ha zo'n lieve man is! en wie weet heeft hij ook gelijk, nou dat heeft hij sowieso kan nooit meer lang duren haha maar wie weet wel heel snel!! hopelijk voor je! hoop voor fay dat de creme/zalf goed en snel werkt! zo zielig als ze er zo'n last van hebben!

goldy jayden extra stout oeh das extra zwaar nu! gelani is natuurlijk ook wel paar keer per dag stout maar merk wel dat dat nu zwaarder is hoor! bij jou nog niks geen voortekenen?
    vandaag nog iets gedaan?

rjdn gelani kletst echt al heel veel! hij was heel vroeg met praten en ik denk zo vaak god wat ben je toch slim, dat je dat al snapt haha zo leuk is dat!! ah laten we het ook maar op die navel houden dan haha later komt ie er wel achter dat dat niet zo is hihi hij zal nu wel echt nieuwsgierig zijn he!!
    oeh pijnlijke harde buiken vanacht, maar daarna zeker weer over? hopelijk zet het gauw door (voor ons allemaal natuurlijk :D)

moestra nog lekker gewandeld? hier is het steeds grauw en regen geweest!

nijntje goed op je kleine mannetje letten! hopelijk weet de kinderarts er iets op.. doe je nu steeds warme kruiken erbij?

vogeltje van hartje gefeliciteerd met jullie meisje Mali! super leuke naam! en kei fijn dat ze het zo goed doet en dat jullie lekker thuis zijn! sow is de bevalling ook super super snel gegaan, maar dat moest ook wel he.. ze doet het nu goed dus nu lekker aansterken jij en je meisje snel wat groter groeien ;) hebben ze nog wat gezegd over haar cystes?

hier fijn vandaag nog wat gewinkeld met pap en mam. Toon was werken. was toch wel ff fijn er tussen uit en heb niet heel veel hoeven slenteren. (bij gelani paar dagen achter mekaar gewinkeld en toen dus gelijk bevallen) dus stiekem hoop ik hier ook op haha
    ga gelani zo lekker naar bed brengen en in bad. papa is nog ff naar de schietclub, die zal zo weer thuis zijn.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    delfino jij trouwens al bevallen stiekem? hihi hoe gaat het met je?

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Vogeltje, jeetje, super snel zeg! Fijn dat alles goed is!
    Nu maar flink in de weer met kruikjes!

Wonderbaby, dat je daar nog puf voor hebt, om te winkelen! ;)
    Nee, niet meer wezen wandelen vandaag... veel te grauw... Komende dagen word het hem ook niet geloof ik, als ik het weer zo zie...

idd, delfino, waar ben jij???!

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen alweer 39 weken, heb weer controle en een drukker dagje dus dan zijn we weer wat verder ;) vorige week riep ik nog dat hij nog wel even mocht blijven zitten maar nu mag hij echt wel komen hihi.

@ rjdn, wie weet ben jij wel de volgende :p Zijn de harde buiken weer weg ?

@ nijntje, wat zeiden ze ervan bij de ha post?? Hopelijk is zijn temp snel weer normaal.

@ vogeltje, ahh wat fijn dat jullie thuis zijn!! En wat een klein moppie, maar wisten natuurlijk al dat ze klein was he. En wat snel gegaan, gelukkig maar. Nou geniet lekker samen met je gezinnetje!

@ wonderbaby, ben nog even bij mijn ouders langs geweest met Jayden en daarna lekker in bed gelegen toen Jayden zn middagdutje deed. Qua voortekenen niet echt, verlies alleen wat meer en dikkere afscheiding (sorry beetje onsmakelijk).. Maarja dat wil natuurlijk nog niets zeggen.. Jij al iets van voortekenen?

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Nog heeeel even goldy!! :D (flauw he?! ;))

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delfino: Inderdaad, waar ben je ergens? :p Misschien toch nog een paaskindje?

Nijntje: Wat zielig voor arme Levi! Hopelijk komt hij er snel bovenop!

Vogeltje: Jeetje wat een snelle bevalling, haha :D Die knip klinkt pijnlijk!

Hier net wakker, korte nacht gehad. Vriend is werken, na deze week heeft hij 2,5 week vrij. In die weken MOET het gebeuren! Maar je zult zien dat ik pas beval als hij weer moet werken in week 41...;)

Ons bed staat wel eindelijk eens op klossen! Nu heb ik wel een trapje nodig om erin te komen, maar ok...hahaha.

Vandaag doe ik niet veel, heb een hele berg series klaar staan om te kijken. Denk dat ik mijn bed niet echt uit kom. Alleen vanavond even mijn neefje ophalen bij de opvang.

15. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei nijntje ik hoop dat het snel goed komt met levi!!

rjdn mijn vriend heeft vandaag en morgen voor zijn werk een cursus omdat hij sinds kort bij de vakbond zit als afgevaardigde en hij wilde graag die cursussen doen en als ik beval gaat dat niet hihi

vogeltje ben blij dat het allemaal goed is met je dochtertje geniet er maar van en hou die temperatuur ma goed in de gaten!!

doe maar rustig aan satire zo moet da hihi!!

echt wonderbaby gaan winkelen nu nog!! ik wordt al moe als ik er alleen al aan denk!!

delfino debke en goldy succes op de controle hoop dat alles in orde is!!!

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Nijntje: Ahh kleine Levi. Ik ben benieuwd wat de kinderarts vandaag zegt.

Vogeltje: Wauw wat een mooi gewicht en wat fijn dat alles zo goed is gegaan! Hoe nu verder met de cyste ? Wel balen van die enorme knip zeg:(.

Wonderbaby: Zozo nog geshopt. Wat heb je allemaal gekocht? Pijnlijke harde buiken zijn weer weg hoor;) De laatste dagen wel veel misselijk.
    Satire: Lekker rustig dagje. Geniet!!

Goldy: Alweer 39 weken! HIj mag nu wel echt komen hoor:p hihi.

Delfino heef gister volgens mij nog wat geplaatst op facebook. Het kan ook eergister zijn geweest;)

Naomi: Ohh dat snap ik het. Hier heeft mijn vriend nog 2 examens. De laatste volgende week dinsdag, ik hoop voor hem dat meisje dus na volgende week dinsdag komt. Dan ben ik ook 39 weken dus zou ik prima vinden;)

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @moestra: ja ik dacht ook dat ik deze keer veel rustiger zou zijn als het begon maar toch ben je weer net zo gespannen als de 1e keer ;)

@vogeltje: fijn dat jullie thuis zijn!

@satire: hihi, mijn man heeft bij de 1e ook 2 weken vrij genomen en het was precies goed gepland want hij werd 2 dagen nadat mijn man vrij had geboren :D

hier is alles weer rustig, gisteren helemaal geen voorweeen meer gehad en voelde me ook weer ietsje fitter. Vandaag maar weer eens kijken hoe we de dag doorkomen, gelukkig is manlief een dagje vrij, dat scheelt weer ;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier alles nog binnenboord hoor ;) heb geloof ik heel wat bij te lezen hihi dus dat ga ik nu maar even doen! ;) zo naar de vk en ben zenuwachtig niet normaal!!! hoop zo dat we afspraak gaan maken voor inleiden want trek het niet meer!!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moestra heerlijk joh van die goedde nachten! En wat een leuke verrassing!!!

@ Vogeltje GEFELICITEERD!!! Met je dochtertje!! Wat een leuke naam zeg!!

@ wonderbaby wat leuk he als ze kleuren gaan leren ☺

@ satire hier ook niks gedaan met pasen hoor gisteren lag ik hondsberoerd op de bank we hebben ook niks met pasen maar zullen vanwege dat esmay naar de “grote” school gaat volgend jaar wel wat gaan doen.

@ nijntje heel veel s6 bij de KA meis hopelijk komt alles goed met zijn temp!

@ goldy jeej vandaag 39 weken!! ☺ s6 bij je controle!!

@ rjdn haha klopt had gisteren idd wat geplaatst op fb ;)

20. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    Goede morgen allemaal!!

Hier heerlijk uitgeslapen tot kwart voor negen!! Toen ben ik maar eens gaan kijken of Fay het nog wel deed...;) Heerlijk zo'n kind die snapt wat haar moeder nodig heeft!! Nu even een broodje eten en dan gaan we de badkamer poetsen!!

@delfino suc6 bij de vk. hoop op goed nieuws voor je!

@nijntje suc6 bij de KA. vervelend voor je mannetje joh!

@wonderbaby met fay heb ik destijds ook nog geshopt met 40+3 ik was het zooooo zat toen. maar na een leuk jurkje gescoord te hebben, kon ik er weer helemaal tegenaan! ;)

@iedereen die niks gaat doen vandaag......rust lekker uit!! Ze zeggen tenslotte niet voor niets dat je goed uitgerust aan je bevalling moet beginnen ;)

Deel Deze Pagina