goldy ik heb vanacht gedroomd dat het bij jou begonnen was hihi je had ook al 1 cm hahaha had gehoopt te lezen op mn telefoon dat het echt zo was. vloog er gelijk heen maar helaas geen berichtje van je echt spannend he ik vind het nu spannender dan bij gelani moet ik zeggen.. toen leefde ik naar de 40 weken toe en kwam hij eerder. lekker chocolade taart hmmmm ben benieuwd of je vk gelijk heeft! hopelijk niet! satire/naomi ik vind zwanger zijn ook echt heel leuk en bijzonder vooral.. maar alles natuurlijk om een prachtig kindje vast te houden wat opgroeit en steeds meer leert.. maar ik ben het dus met goldy eens satire wat een vrienden joh, ik zou terug sturen nee sorry wij komen niet want das dan echt te zwaar als de baby er nog niet is en als hij er wel is dan kan het helemaal niet. zeker als je alleen maar op de receptie uitgenodigd bent.. dat noemt zich vrienden.. moeke vervelend dat je man niet een uurtje thuis wilde blijven.. verwacht je dat ze inwendig onderzoek doen? moet zeggen dat Toon ook heel moe is elke keer als hij thuis komt en weinig zin heeft om wat te doen. uiteindelijk doen we nog vanalles samen, opruimen enzo maar dat had hij dan van te voren niet gedacht haha hier vanmiddag lekker met z'n drietjes thuis! zo fijn is dat!! morgen komt eindelijk gelani zijn kamer binnen!! joehoe hopelijk nog net op tijd!! ook de laatste spullen van de babydump komen binnen. gelani zijn kamer is speciaal voor ons gemaakt zo in indonesie, die is met de boot hierheen gekomen dus ben heel erg benieuwd. heb al foto's gezien maar in het echt is natuurlijk toch net ff anders. hier ook geen voorweeen of iets wat er op lijkt.. geen tekentjes ofzo. verwacht dus dat meneer nog een tijd blijft zitten.. ik zit al steeds in m'n hoofd met dat de baby wel de 13e zal komen haha
Heb oppas kunnen regelen voor vrijdag! Scheelt weer hoef ik iig nie alleen vannacht veel voorweeen gehad heb nauwelijks geslapen met als gevolg voel me nu een enorme sombie!
In deze zwschap denk ik er ook zo over!! Krijg ook veel tehoren nog even volhouden tis nog maar max 2 weken kan dan wel janken want 2 weken kunnen heeeel lang duren als je je zo rot voelt!
@ wonderbaby, was je droom maar waarheid hahah! Helaas nog niets.. gisteravond wat harde buiken gehad.. meer niet! Ben heel benieuwd naar Gelani`s nieuwe kamer!! @ delfino, gelukkig heb je nog oppas kunnen regelen. Balen dat je weer zo slecht hebt geslapen.. doe maar lekker rustig aan vandaag! Hier ga ik wel beetje proberen wat leuke dingen te plannen want ik merk dat ik nu echt ga zitten wachten en dan duurt het alleen maar langer. Morgen ga ik even de stad in met mn mama.
delfino gelukkig nog een oppas gevonden!!! goldy da is zo ik probeer ook voor een paar dagen in de week met vriendinnen of zusje ofzo iets te plannen dat ik niet thuis zit op alles wat mijn lichaam aan het doen is te letten hihi wonderbaby als het waar was geweest van goldy had je vannacht wel over mij mogen dromen hihi satire wat zijn dat nou voor 'vrienden' ik zou mss zoiets doen van oeps vergeten hihi moeke ik hoop dat je man snel een beetje aangenamer wordt voor je deze laatste weken zijn al erg genoeg!! iemand nog iets voor de lijst ga ze morgen weer updaten dus er mag ook snel iemand weer bevallen!!!
Moeke: Die dipdagen heb ik ook hoor, met mijn vriend. Bijv. als hij zich de moeite neemt om over zijn schone was heen te stappen die ik klaargelegd heb op de trap, zodat hij het zelf even kan inruimen Alles 60 keer moeten vragen. En van die opmerkingen als: "Tja, ik ga maar slapen, want IK moet morgen werken..." :x Dat is dan als grapje bedoeld, maar je kunt je er zooooooooo aan irriteren. wonderbaby: Bij jou ook al zo stil? Hier ook geen voortekenen meer. Alleen een nieuwe kwaal erbij, ontzettend stijve, dikke vingers 's ochtends! Maar geen voorweeën of iets dergelijks, dus ik denk ook dat het wel week 41 gaat worden. Maar, je weet het nooit natuurlijk goldy: Zitten wachten, ja dat is hier ook. En dan lijkt de tijd wel achteruit te gaan. Ben vandaag maar wat gaan rijden en bij mijn zus geweest. Samen nog even naar Ikea geweest, je moet toch wat he? Thuis zitten in je eentje is zo hersendodend... naomi: Niks meer voor de lijst Delfino: Hahahaha, het is nog maar 2 weken, dat hoor je echt van iedereen. Ze beseffen zich inderdaad niet dat dat heeeeeeeeeel lang kan duren! @zwanger zijn: Nee, ik heb er genoeg van Het heeft zijn mooie momenten en het is heel speciaal om te ervaren, maar nu is het mooi geweest.
Man man man man....de bureaucratie hier in Nederland... Het UWV heeft eindelijk bepaald dat ik inderdaad zwanger ben en inderdaad al 4 weken recht heb op zwangerschapsuitkering. WOW! Maar krijg ik het dan nu ook uitbetaald? Neen. Want ze hadden mijn rekeningnummer niet. Jezus mina zeg! Ze krijgen wel van het uitzendbureau te horen wat mijn salaris was en hoe veel uren ik werkte, maar het rekeningnummer, ho maar! En dat moet ik eerst schriftelijk vermelden, kan niet telefonisch. Daar gaat dus weer een tijd overheen, oh my goooooooooood. Het UWV. Je hebt er geen woorden voor.
Zo rustig weer hier zeg.. wat doen jullie de hele dag hahah.. @ satire, dat was een goed idee van je, hier vanavond ook naar de ikea geweest met zn 3tjes.. Haha vind het ook wel mooi geweest nu ja! Pff wat een @#~!%$#@! daar bij het uwv zeg. Hoe moeilijk kan het zijn, damn! Hier dus nog naar de ikea geweest, meteen paar kadootjes voor Jayden gekocht (bedankt torties voor de tip ) En morgen ga ik naar de stad met Jayden en mijn ouders.. Flink lopen hahah misschien zet het wat in werking
@satrire, heb nog nooit met het uwv te maken gehad maar ben geloof ik heel blij dat dat zo is! Wat een gedoe zeg!! heb je dan officieel wel recht op 16 wk uitkering net zoals een werknemer die in dienst is bij een werkgever? (of stel ik nu een heeeeeeel domme vraag?) @wonderbaby ben benieuwd naar de kamer van Gelani. Fay slaapt sinds een maandje op haar nieuwe kamer in mijn oude 1 persoonsbed! 't kind is er helemaal gelukkig mee! enne vrijdag de 13e heb ik ook staan op mijn lijstje! Fay op 1 april...deze op vrijdag de 13e..... moet wel een beetje bijzinder blijven (en 29 feb heb ik al overgeslagen! ) @naomi, ik moet morgen weer naar de VK. om half 9!! wat een tijd!!! hoe verzinnen we het weer. Morgen ochtend weet ik dus mijn nieuwe afspraak. zal wel volgende week donderdag worden en dan strippen....(hoop ik...) en zooooooooo he...wat ben ik moe!!! zal het een voorteken zijn!? Ik duik mijn bedje in!!
Hoi dames, Pfoe lig al een half uur wakker... Ik dacht ik ga maar even t forum lezen kan ik daarna misschien weer slapen! Mannetje heeft gisteren de boodschap begrepen en vandaag vrij genomen tot 5 uur! Verder hoop ik voor ons wachtende mama's dat het weer ook wat beter wordt, dan gaat voor mijn gevoel de tijd sneller en zit ik ook beter in mijnl vel jullie ook?
satire wat een gezeik met het uwv zeg! zodra de overheid geld nodig heeft weten ze je rekeningnummer wel te vinden hoor! maar van de andere kant, laatst was op sbs6 met die kale man dat de buurman van een 18 jarige moeder van een gehandicapt kindje zijn rekeningnummer door had gegeven en dus haar geld kreeg. (was trouwens wel weer schriftelijk gebeurd haha) mvf ja ik post een foto als ik tijd heb hopelijk komt hij vandaag hier ook.. vanmorgen staat die container er dan met alle meubels die gelijk meekomen dus die moeten ze uitladen en dan nog bezorgen zei Toon, maar ik zei die mensen verwachten niet elk moment een baby en wij wel dus zorg maar dat wij eerst zijn! goed bij kunnen slapen? of ben je stiekem bevallen? hebben jullie allemaal een buddy trouwens? moeke nog kunnen slapen? ik hoop ook op mooi weer hoor, al is dit al beter dan vorige week. doe mij maar lekker weer een graad of 20 haha goldy heb je goed bekeken! je raad nooit wat wij gister nog gedaan hebben hihi we zijn naar eindhoven wezen winkelen. was wel zwaar moet ik zeggen. en ik denk dat ik vanmiddag ook nog ff met ons mam en ons inge mee naar helmond sjees, das niet zoveel lopen en zijn we wel ff lekker buiten. wij zitten te wachten hier op de babydump. die komen tussen 8 en 12 maar omdat wij boven wonen en ze onze deur nooit vinden zit ik dus fijn voor het raam te kijken of ze er toevallig aankomen, zit niet zo lekker dus hopelijk niet al te lang zo zitten. gister gelani en toon nog laten knippen door m'n vader dus die zijn ook weer netjes. en verder heb ik af en toe weer steekjes onderin die ik wel herken van de bevalling van gelani maar de baby zal vast nog niet komen. (bij gelani begon dat snachts 5 uur en heel die dag ermee gelopen, werd steeds heftiger en die dag erna om 12 uur is hij pas geboren dus verwacht niet al te veel en nu zeker niet, zal wel voorwerk zijn)
nee hoor nog niet bevallen!!! helaas! net terug van de VK. alles weer in orde. heb wel aangegeven dat ik gewoon echt niet meer slaap s nacht en maar lig te woelen. Ik kan ook echt niet meer lekker liggen. blegh...zweet mijn nachthemd uit en mijn neus loopt steeds vol snot. gebruik dan stiekum neusspray anders zuig ik echt vacuum... maar dat vond ze wel zorgelijk dus volgende week ben ik 40+4 en misschien dat ze dan strippen. met fay hebben ze het destijds gedaan met 40+5 en dat heeft geholpen toen. maar een hele nacht doorslapen....het lijkt me heerlijk!! of maar 1 x eruit voor een nachtvoeding met de weet dat je er met een half uurtje weer inligt!!! afgelopen nacht wel 6 x naar de wc gemoeten en neussnuiten....sorry hoor....ben het zoooooo zat. morgenmiddag komt mijn schoonzusje Fay halen en die blijft daar dan lekker slapen. kan ik even een beetje uitslapen en bijkomen. de hovenier komt morgen de tegels leggen in de tuin dus ook dat komt goed....manlief is morgen lekker vrij en de rest van het weekend ook. (hopen dat niemand zijn meterkast uitfikt ofzo) en dan vindt ik het wel tijd om te bevallen eigenlijk! @wonderbaby, zijn ze er al. dat gemier over tussen 8 en 12 altijd. die chauffeurs hebben allemaal een schema waar ze heen moeten en weten haast op de 10 minuten af hoelaat ze er zijn! Ik denk dat ik daar maar een soort smsdienst voor uit ga vinden!dat levert goud geld op joh!! Wanneer beginnen de inschrijvingen weer voor 'het beste idee van NL' weer!? @moeke idd! als het zonnetje schijnt, is de wereld een stuk leuker! Voor mijn verjaardag heb ik een heerlijk ligbed gehad voor in de tuin alleen tja, met dit weer ga je daar niet voor je lol opliggen (nu is de tuin een grote zandbak dus ook daar ga je niet voor je lol inliggen.... ) @naomi volgende week do 19-4 mogen we weer naar de VK mocht de kleine er nog niet zijn. TOEDELS!!!
klaag maar hoor dag mag hier juist hier ahaha ze zijn er nog niet maar misschien kun je een app ervoor maken? haha zou wel makkelijk zijn want het is idd lang hoor om steeds te kijken wat er voorbij komt pff gelukkig was wel weer alles goed bij je, goed aangegeven dat je het niet meer trekt! dat je zo weinig slaapt is vooral zo rot he.. icm met je verkoudheid.. ik moet zeggen dat ik er vanacht weer voor het eerst een keer uit moest om naar de wc te gaan! sorry maar dat verbaast me ook ontzettend haha
hoef jij er echt anders nooit uit!!??? JALOERS!!!!!!! ik echt al vanaf week 30 ofzo (als het niet eerder is.....) dat ik er minstens 2x uit moet! om knetter van te worden!! en als ik dan de hele avond aan de thee loop te lurken maar ik drink maar 1 glaasje drinken, juist omdat ik zoveel naar de wc moet! enne een app ontwikkelen....gaat lukken. dat wordt hem helemaal. met een gprs dingetje erin dat je precies kunt zien waar je chauffeur rijdt met jou spulletjes! gaat hem helemaal worden! wat een time management!!! nu nog even een krachtige naam verzinnen voor het product!
Goeiemorgen allemaal wonderbaby: Nooit eruit 's nachts om te plassen? Wat een luxe! Ik moet er gemiddeld 3x per nacht uit, haha. En dat is net als bij MvF ook al een hele tijd zo. Ben blij als dat straks ook voorbij is! moeke: Inderdaad, als de zon schijnt voel ik me ook veel lekkerder! En dan heb ik ook meer zin om iets te doen, dan op de bank te zitten en druk bezig te zijn met...niks. Heb je nog kunnen slapen? MvF: Blegh, zo slecht slapen, dat is echt niet leuk. Hier ook datzelfde probleem, ik sta doodmoe op En iedere 10 minuten zijn mijn vingers gevoelloos 's nachts. 's Ochtends helemaal stijf en pijnlijk...ook weer iets nieuws. Het zal wel te maken hebben met vocht vasthouden. Ik hoop voor jou in ieder geval dat ze de volgende keer strippen! Kan me helemaal voorstellen dat je gek wordt langzamerhand. Verder zit ik hier te wachten op meneer van de waterleverancier. Onze watermeter wordt vervangen. Ze zouden tussen 10 en 12 komen...ben benieuwd! Wat betreft voortekenen...niks. Gisteren bij het lopen wel af en toe steken rondom het schaambot en ik heb nu weer ongesteldheidsrugpijn, maar daar blijft het ook bij. Afwachten dus
hopelijk komen ze bij jou snel satire zodat je er niet al te lang voor hoeft te wachten! 2 uur is ook beter dan 4 hoor wie weet zet het nu wel door, je weet het nooit das het rotte he.. je denkt oeh misschien nu wel maar dan gaat het weer over.. ik wed dat die van mij morgen geboren wordt haha zeg steeds nee niet vrijdag de 13e! satire ik was net trouwens op je fb aan het kijken, heb je je haar nu in een bob? want je hebt wel mooi haar, vond dat langere tot je schouders zeg maar je ook super mooi staan!