15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    mijn productiviteit is ook niet al te best :p het liefste zou ik thuis gaan keutelen met babykleertjes uitzoeken van Alisa
    maar er moet toch ook echt wat gewerkt worden jammer genoeg!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben niet verder gekomen dan drinken pakken haha! Was strax wel af tijdens het koken hoor :p tenzij manlief eerder thuis komt dan moet ik het ff eerder doen haha anders krijg ik weer moppers...

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Haha dat schiet lekker op :D
    ach, soms mag het gewoon hoor, vind ik!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh er komt een gillend meisje met broek op der enkels naar me toe rennen mama spin!! Ff kijke mama is ook bang voor spinnen nl haha!

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Zoo is iedereen op woensdag vrij ofzo?:p

Ik zal proberen bij het begin te beginnen:

Delfino: Leukk babykamerspullen binnen. zien zien zien!
    Satire: Arme zus. Voelt ze zich verder goed? Waarom op 16 graden?! 18 graden oke, maar 16! brrr

Torties: Ach arm mens, was je nog alleen op het oude forum. Naam: Ik heb het alleen aan een vriendin verteld die 4 weken verder is, ik weet ook haar naam. Verder weten jullie het!Of in ieder geval een paar dames. Ik wil jou naam ook wel weten hoor:p

Ahh ik snap dat je fink baalde dat je dochtertje maar een half liedje heb zien zingen. Heeft niks met hormonen te maken, maar wel met het moeder zijn!

Delfino: Irritnat om zulke chagrijnige mensen aan de tel te krijgen! Zeker met zwangerschapshormonen!

Mensen overslaan: Ik moet zeggen dat ik vind dat het hier erg weinig voorkomt. Alleen bij superguppy is het me al wat vaker opgevallen maar dacht vooral dat het mijn zwangerschapshormonen waren die dat opviel. Ik vind je wel gezellig hoor supergup!

Delfino: Leukk woezel en pip! En mooie gordijnen! Ben beniewd naar alle kamers als ze af zijn!

Goldy: Wat knap van je zoontje! Vond je het niet erg aandoenlijk, zo'n klein mannetje in een enorm bed? Haha, wij hebben vorige week ook een 3 kwartier in de file gestaan omdat ik persee manden wou hebben die ze bij de ikea bij ons in de buurt niet hadden:p Veel plezier!

Leuk dat tafeftje! Bij ikea kan je ook prima en vooral goedkoop eten. Maar het zal inderdaad wel stervensdruk zijn!

Moestra: Fijn dat je dat hoofdstuk nu met een goed gevoel heb afgesloten! En kan jou het schelen wat moederdraak dacht;)Ik heb vandaag de blije doos opgehaald! Volgens mij no precies hetzelfde als 2 jaar geleden. Alleen dan geen red bull!

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Delfino: Ohh mannen, mijn vriend zou precies hetzelfde doen. Voor jou ook fijne feestdagen;) Succes met iets nuttigs doen.

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sodeju haha ik moest weer een hoop bijlezen!!

ik heb alles gelezen maar ik weet niet alles meer dus sorry als ik je vergeet :p

torties vervelend zeg dat je het nu eigelijk hebt moeten missen! is ook echt niet leuk je wilt er zo graag bij zijn en je had de tijd dus dat was het probleem niet :(

delfino wordt heel mooi je babykamer! :D jullie moeten dus ook nog klussen aan andere kamers :p fijn als dat klaar is he ;)

goldy vandaag naar de ikea geweest? heb je het eindelijk binnen, zo raar dat het nergens op voorraad is he!
    stoeltje is leuk! is ook fijn, gelani heef ook een stoel voor in de kamer en daar gaat hij steeds in ook om tv te kijken ofzo.

moestra fijn dat het nu de laatste dag was he.. hoeveel kindjes heb je nu nog?

goldy trouwens wat fijn dat jayden zo goed geslapen heeft in zn nieuwe bed!!

hier is gelani weer beter gelukkig, maar nu is papa ziek.. dus ik hoooop dat ik overgeslagen wordt ;)

satire jeetje mina je zus alweer 5 dagen over tijd! waardoor dacht ze dat het vanacht zou beginnen?
    hoop voor der dat de kleine man snel komt!! is toch vervelend als je over tijd gaat!

torties jij dus ook overtijd met je meisie.. goldy jij ook he.. zou fijn zijn als deze kindjes lekker op tijd komen ;)

gelani was er met 38+6 dus ik ga er van uit dat deze overtijd komt.. weet niet waarom ik dat denk.

merken jullie ook dat het nu wat zwaarder wordt? ik bedoel met tillen (moet gelani toch nog geregeld tillen dus das best zwaar) en dan meer moe, of zou dat aan het weer liggen?
    ik zou het liefst hele dagen lekker op de bank bivakeren :p en dan krijg ik savonds ineens het idee de keuken uit te doen haha dus er gebeurd wel wat gelukkig!

ff denken volgens mij heb ik best wel veel gehad. mamady girafje lyza dreamer superguppy is niet op te antwoorden geloof ik. spijt me als dat wel zo was :p

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    mamady jij ook al de blije doos! ik ga mn mail eens in de gaten houden, daar heb jij die in gekregen denk ik he, en moestra

naam weet niemand van de familie ofzo alleen goldy weet 'm en mamady geloof ik maar weet niet of je de goede definitieve nu weet :p

oh ik heb trouwens gewerkt vanmiddag dus vandaar dat ik er nu weer ben :p morgen nog van 9 tot 12 en dan heb ik weekend!

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wonderbaby: Ojee, meestal hebben zwangere vrouwen toch een soort extra weerstand volgens mij, dus jij wordt lekker overgeslagen;) Ik heb de blijedoos ophaalkaart via de post gehad!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb dus 29 dec afspraak in zhuis dus kan dan ook nie werken betekend dat ik na morgen tot maandag vrij ben ! Iets meer als een week juppie! Eerst nog vrij regelen maar hebnu mijn bm gemailt of ze al een noodopvang heeft gevonden...

11. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ohh dat is dan wel weer lekker delfino! Heb je toch een beetje vakantie!

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Hallo zeg, ik slaap even 1 uurtje!!!

Torties, Vind je dat setje van ikea niet leuk, die kaboutermeubeltjes? Een rood rechthoek tafeltje of een blauwe (geloof ik) ronde, met gekleurde stoeltjesof krukjes. Die zijn ook niet kapot te krijgen.

Delfino, ik kreeg het idd over de email.

Verder weet ik het al niet meer.... Erg he?!
    Misschien vanavond wat meer puf en tijd... ;)

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ooow, vergeet ik helemaal te melden dat ik gewoon als gastouder mag blijven werken!! Volgens mij word 2012 helemaal top! ;)

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    mamaDy
    als je jou naam PB’t PB ik de mijne terug :D jullie houden het toch wel geheim dus daar ben ik niet zo bang voor J
    maar hier op het forum plaatsen durf ik dan weer niet, misschien dat er wel dames van mijn oude clubje af en toe kijken wat ik schrijf en die heb ik ook weer op FB enzo dus dat durf ik niet aan.

mamaDy
    oh gelukkig dus het is niet eens echt een hormomen kwestie J
    tja weet je ik snap dat niet he, van die ouders die nooit bij de info avonden zijn, of is een keertje een paar cakejes bakken voor iets, maar op zijn minst, gewoon proberen te komen als er activiteiten zijn. Opvang is toch niet alleen een must, het is toch de hele belevingswereld van je kindje!! Ik vind dat zo erg! En ook dat ze de postbakjes vol laten liggen met de knutselwerkjes enzo, bah! Je hoeft ze heus niet in te plakken zoals ik, maar ze laten slingeren :(

Jij ook al de blije doos! Jeetje! En bij de felicitas doos moest ik er ook al zo achteraan, nouja als ik met 7 maanden geen bon heb voor de blije doos dan kijk ik wel weer eens even J ik krijg de tijdschriften wel in de bus, dus ben ik wel aangemeld in ieder geval.

Wonderbaby
    Ja ik was bijna 42 weken en door het strippen en dat ik die dag erg overstuur was is ’s avonds de bevalling op gang gekomen en had meissie zo ongelooflijk in het vruchtwater gepoept (stress van mama die dag? ) dat ik ,goddank gezien het bloedverlies, zo en zo naar het ziekenhuis moest. Hele snelle bevalling voor een eerste maar yeey tot 42 weken wachten is echt niks, ik had ook een beetje verwacht dat het 39wk zou worden, dan valt het helemaal tegen!
    Dus ik hoop nu op de uitgerekende datum en een iets langzamere bevalling met iets meer gespreide weeën en placenta die er ook binnen 5 min is :D

Ooh ik zou ook het liefste hele dagen luieren en ‘keutelen’ en rommelen in huis. Baaaaaal dat dat er niet in zit!

Moestra
    Jawel die vind ik ook leuk! Alleeen heb ik zo het idee dat ze daarmee snel omkiepen, met op het stoeltje ‘klimmen’. Omdat het wat lichter is.

Super dat je als gastouder mag blijven werken! Hele last van je schouders!

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    valt mee hoor torties! Doordat de poten net iets wijder staan dan de zitting van de stoel of tafel, staat het vrij stevig.

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    MOestra: Gefeliciteerd!! daar geen zorgen meer ove"r:)

Torties: Je hebt pb;)

17. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw ok ik denk dat we dit forum als het zo door blijft gaan ook zo vol is en direct door naar 3 kunnen gaan hihi

ehm ik heb foto's langs zien komen heel mooi vondt ik ze

torties ik begrijp dat je dat niet leuk vond ik zou ook gehuild hebben

moestra gelukkig maar zou ook maar raar vinden als ze je daarom niet meer laten gastouder zijn

de naam van onze jongen staat nu vast en mijn vriend heeft ook het geboortekaartje af echt heel mooi en ik zei dit tegen mijn zusje (zij wordt de meter) toen ze hier was en zij zo van oh wa is de naam ik zeg da houden we wel geheim en we hebben ook een mooi kaartje waarop zij is gaan rondneuzen en ze heeft gevonden had ik nie verwacht dus roept ze ineens oh wat een mooie naam en kaartje had nie gedacht da ze zo nieuwsgierig zou zijn ma ze heeft beloofd om het tegen niemand anders te zeggen

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Oooh Naomi, ik dacht dat mijn zusje erg was!!! haha!

Torties, nu word ik ook wel erg nieuwsgierig naar jullie naam!
    En ook naar die van wonderbaby trouwens! ;)

Ik heb zoonlief al in bed!!
    Niet omdat hij zo stout was ofzo hoor!
    Hij wilde weer niks eten... (ik heb niet zo'n zin...)
    En zodra ik mijn bord leeg had liep zoonlief naar de trap en ging naar boven. Wat doe je! Vroeg ik.
    Ik ben een beetje moe.
    Wil je naar bed dan??! Ja, ik ben moe.
    Dus die ligt er al...
    Voor de zekerheid maar luuv op zijn borstkas gesmeerd en hem paracetamol gegeven. Hij zag wel bleek en snotterde flink...

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Naomi
    waar is ze gaan zoeken dan, dat ze zo zeker weet dat dat jullie kaartje en naam is ?

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Hoe kan ik trouwens een abbo weer uitschakelen??!

Deel Deze Pagina