15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog geen baby helaas.. dus als troost nog maar een pakje voor de baby haha. Voor Jayden kon ik helemaal niks vinden dus morgen of zaterdag nog maar naar Einhoven.. moet wat he!

@debke, gefeliciteerd met jullie zoontje Nigel, hele mooie naam!!

@ wonderbaby, haha hier ook nog van plan om morgen of zaterdag naar eindhoven te gaan.. wil nieuwe kleren voor Jayden halen.

@ moeke, Fijn dat je mannetje vandaag een deel vrij had genomen!

@ mvf, hopelijk beval je al eerder maar wel fijn om te weten dat ze anders volgende week misschien gaan strippen!

@delfino, gelukkig was de ctg goed en wat super dat dit weekend jullie
    3de beebje geboren gaat worden!! Spannend!!

@ nijntje, gelukkig is Levi weer opgeknapt.. lastig dat hij nu niet meer wil slapen zeg.

Plassen; hier moet ik er meestal 1 of 2 x per nacht uit.. maar val daarna gelijk weer in slaap gelukkig!

2. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    @ delfino SPANNNNNNENNNNDDDDD!!!! maar wat gun ik het je zeg!!

Net lekker anderhalf uur geslapen en word ik wakker gebeld door ......jawel....MANLIEF!!! de l*l.... (o sorry...dacht dat je al wel wakker was....) maar goed, toch weer anderhalf uur te pakken.

Kom ik beneden, komt de overbuurman aanlopen met een tasje.

Had vanochtend iets op FB gezet over dat de VK het dit weekend wel mooi vond voor mij om te bevallen. allemaal reacties en hij zei ook morgen of anders 25 April. de geboortedag van ene El Salvador (de verlosser...) geen idee...maar ik reageerde met 'Hé doe eens lief!! dan word ik echt helemaal knetter!!'
    stuurde hij weer 'Zal ik de wonderolie komen brengen?' ik weer...'Ja heel graag samen met de ananassen, bitterlemon en frambozenbladthee en alle andere weeopwekkende meuk!'

drie x raden wat er in het tasje zat! hahaha
    een ananas, fles bitterlemon en een pakje frambozenthee van lipton! hahahaha lig helemaal dubbel hier!!! Van de buurvrouw mocht hij geen wonderolie geven want dan was ik over twee weken nog misselijk!!

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Debke, Gefeliciteerd!!! Mooi mannetje hoor!

Delfino, waaauuuw!!! Leuk om te weten!! Ik hoop voor je dat alles snel aanslaat! :D

Nijntje, fijn dat het weer beter gaat met Levi. Fijn ook dat je collega zoveel herkent. Ik stel me zo voor dat je dit wel rust geeft...

MvF, lekker irri van je man!! Humor van je buurman!

Wonderbaby, echt, dat je nog aan shoppen kan denken!!

Goldy, Jij ook al steeds aan het shopppen!! Waar halen jullie de puf vandaan!

Hier: vanmorgen voor het eerst weer eens naar de winkel geweest. Ik ben rustig begonnen, de etos. Daarna zoonlief van de psz gehaald. Lekker om weer wat onder de mensen te zijn, maar er ontgaat me nog veel!

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Even een snelle zwaai uit t ziekenhuis, Nigel doet t super goed en met mij gaat t ook goed. De pijn is nog te doen gelukkig!
    Ik kom snel alles vertellen! Xxx

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    delfino fijn dat jullie mannetje het goed doet en dat je het weekend je mannetje in je armen hebt!! super!!

nijntje fijn dat je herkenning ziet! hopelijk kun je er wat mee!

goldy jeej leuk vooruitzicht nog hihi wat voor iets heb je voor de baby gekocht? en heb je wat in je hoofd voor Jayden?

moestra dat winkelen is ook best zwaar maar ik dacht dat helpt wel haha was bij gelani ook ;) en het is wel ff leuk hoor ;)

mvf geweldig je buurman!! heel leuk :D hopelijk helpt het hihi :D

debke ook hier nog eens gefeliciteerd met jullie mooie zoontje Nigel! fijn dat alles goed gaat! dat je maar snel opknapt na je ks!

hier gelani's nieuwe kamer net gebracht! wat is ie moooooiii :D:D:D ik zal zo eens foto's posten!

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ mvf, wat grappig van je buurman ;)

@ moestra, haha nou ik doe het wel op mn gemak en tussendoor ook even rustig bij de bakkerij bart gezeten een lekker broodje gegeten. Maar nog bekaf toen ik thuis was hoor.. Maarja beter als thuis zitten steeds.
    Lekker dat je vandaag ook weer even weg bent geweest!

@ debke, Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Hopelijk snel opgeknapt en lekker thuis verder genieten. Ben benieuwd naar je verhaal!

@ wonderbaby, Heb het gekregen van smam. Zo`n zacht pakje van de c&a overslagvestje en broekje lichtblauw met wit.
    Voor Jayden wil ik vooral wat stoere spijkerbroekjes en shirts met korte mouw.
    Ben benieuwd naar de foto`s van Gelani`s kamer!!

Hier hebben we lekkere trek.. hahah :p En toevallig hebben bekende van ons pas een pizza/shoarma tent geopent dus daar gaan we dadelijk eens lekker van bestellen :D

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    debke: Fijn dat alles goed gaat met jullie beiden! Mooi mannetje! :D

goldy: Wat een schattig pakje! Je shopt wat af zo ;)

Nijntje: Lijkt me heel lastig hoor, zo'n inimini mensje is toch weer heel anders dan een baby die met 40 weken geboren wordt. Wel fijn dat er ook andere mensen zijn met wie je erover kunt praten.

Delfino: Spannennnnnnnnnnd, ahhhh! Dit weekend sowieso weer een beebje erbij, hi hi!

Al zo veel baby's geboren en we zitten nog niet eens op 15 april! :$ Heb zo'n gevoel dat wonderbaby, goldy en ik als laatste aan de beurt zijn :p Hoop het niet!

Ik duik mijn bedje weer in, ben weer moe! Lekker tv kijken.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wauw een heel leuk pakje Goldy! wij hebben eergisteren shoarma besteld savonds :D lekker toch!

Ik zal is foto's spammen :p

Satire nee toch haha

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ satire, ik hoop het ook niet hoor haha :p

@ wonderbaby, Ziet er mooi uit!! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in het grote bed. Wanneer gaat hij erin?

Hier wat last van harde buiken en andere pijntjes maar nog niks dat op weeen lijkt dus zal wel niks zijn.. maar toch HOOOOP ik zoooo dat het doorzet in echte weeen hahaha. errrugg!!! Ik wil ons mannetje in mn armen!!!!!!!!!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    succes morgen DELFINO!! Hoop dat het allemaal snel in werking gaat!!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Thnallemaal!! Hier nacht zonder slaap bibber bibber help vind het best eng allemaal!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ziet er mooi uit!! :)

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Succes Delfino snap dat nauwelijks geslapen hebt!

Hier werd ik om 2 uur wakker van gelani want die liggen nu ff op de babykamer in zijn ledikant zodat zijn kamer en meubels dus ff konden luchten. Maar die moest dus huilen en heb ik maar bij ons gepakt, sliep gelijk verder.

Werd ik om 5 uur wakker van gerommel en zit dus nu in bad om te kijken wat het doet.. (bij gelani werd ik ook om 5uur wakker:p)

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @plassen 's nachts: hier gelukkig "maar" 3 keer. Moet zeggen dat ik dat wel half slapend doe. Enige vervelende dat ik om 6 uur al klaarwakker ben en honger heb ;)

@debke: gefeliciteerd met N.igel!!!! Hele mooie naam, stond ook op ons jongens lijstje
    En fijn dat het goed gaat, we horen van je!
    @naomi: hihi erg he als je normaal al nergens op kunt wachten, dan is dit onzekere gedoe alleen maar frustrerend. Ik ben normaal ook miep ongeduld, dus snap je
    helemaal!

@delfino: fijn dat alles goed was, je gaat je toch zorgen maken als je minder leven voelt he!
    wow en een datum whahooo!!! En zo snel al meis, wow dat had je waarschijnlijk helemaal niet verwacht, goed hoor meid!!
    Kan me goed voorstellen dat je slecht hebt geslapen, succes meid! Je hebt je prulletje bijna in je armen
    @nijntje: balen dat hij niet wil slapen.... Gelukkig kun je je ei bij iemand kwijt!

@goldy: tja, we moeten iets doen om onszelf bezig te houden he ;) Hier van de week nog even naar de babydump geweest en ze hadden korting van mexx (ik koop dat altijd
    alleen in de uitverkoop, scheelt je al snel 25% of zelfs 50%!) en heb een heel schetig jurkje gekocht! Even kijken of ik het kan uploaden zometeen :D
    Ook voor de oudste nog wat leuke zomerkleertjes gescoord.
    Leuk pakje heb je gescoord!!
    @mvf: lekker die vent van je hahahaha. Enne, zo'n buurman wil ik ook wel! ;)

@wonderbaby: mooie kamer hoor!

Hier gisteravond weer wat voorwerk, maar wederom niet doorgezet.
    Was wel lekker dat mijn mannetje vrij was, die heeft zowaar de ramen gelapt en de vriezer schoongemaakt, af een toe boos worden lijkt de oplossing hihi
    Vandaag gaan we lekker even samen lunchen, de kleine mag naar de creche en dan hebben we nog ffies wat tijd samen. Kunnen we er even tegen de komende tijd!
    Hopelijk bevallen we allemaal in april, mensen zeggen soms tegen me "tja, het kan ook nog in mei hoor" maar dat wil ik helemaal niet horen grrrr

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delfino, heel veel succes dit weekend en alvast gefeliciteerd! :D

Moeke, ja het kan inderdaad nog Mei worden, maar dat willen we niet horen nee. En we willen ook niet horen dat de meeste vrouwen over tijd gaan met hun eerste kind :p

Vandaag weer controle, ben benieuwd en ook weer niet. Het zal hetzelfde verhaal zijn als altijd, de enige nieuwe ontwikkeling is mijn opgeblazen vochtlijf. Maar dat is normaal. Bij een zwangerschap is zowat alles wat je bij de VK noemt normaal. Zal ik eens zeggen dat mijn dikke teen eraf gevallen is? Misschien kijkt ze dan vreemd op....;)

Wonderbaby, jij hebt ook weer controle he? Succes!

17. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedenk me net dat ik nog niet eens een adressenlijst heb voor de geboortekaartjes ;) Lekker op tijd...straks toch maar eens adressen gaan zoeken!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo ik lig heb de ipad mee ctg gehad was goed net geen ontsluiting heb nu gel en rommelt enorm nu dus kan zelfs vandaag nog worden!

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Succes Delfino!!!!

20. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goldy: Schattig pakje weer!!

Nijntje: Ahgos. Het is ook nog maar zo'n klein mannetje.

Wonderbaby: Stoere kamer! Ik zag hem ook al op facbook voorbij komen. Hoe ging het slapen in zijn nieuwe bed? O ik lees het al;) SPannend gerommel!!! Hou ons op de hoogte;)

Moeke: Balen dat het steeds net niet doorzet. Het kan gewoon elk moment gebeuren;) En het wordt sowieso april hoor:) Geniet lekker van elkaar!

Satire: Hier vandaag ook weer controle. Inderdaad altijd hetzelfde. Adressenlijst ben je lekker op tijd mee:p En je had nog wel zo'n mooi "to Do"lijstje! Paniek nu?;)

Deel Deze Pagina