Hier gister ook weer geshopt. Zou eigenlijk naar de film gaan, maar dat ging voor de 2de keer niet door. Vanmiddag naar de vlk. Ik ga toch maar mijn grootse angst bspreken (misselijk worden tijdens bevalling) Wilde ik eerst niet zeggen maar ben nu toch zo bang enorm in paniek t raken als ik misselijk wordt.
Nou, ben terug van de controle. Had weer dat rare mens. Nu ligt opeens zijn hoofdje niet vast. Vorige week zat ze nog trots te verkondigen dat hij wel vast lag. Vervolgens moest ik er maar vanuit gaan dat ie pas in Mei geboren wordt, want ze verwacht hem niet eerder. Lekker inspirerend dat mens! :x Krijg je weer een tijdschrift in je handen geduwd met de melding 'geniet ervan' en toedeloe. Nogal logisch dat ie mogelijk pas in Mei komt, maar serieus, laat iemand hoop hebben. En verander je diagnose niet elke week!
Ben ik ook bang voor, zeker omdat ik nu al misselijk wordt van de krampen en pijntjes. Hoe moet dat straks dan wel niet....heb geen zin om tussen de weeën door ook nog constant boven een emmer te hangen Ben benieuwd wat je VK ervan zegt!
@ wonderbaby, oehh spannend.. en hoe gaat het nu?? Rommelt het nog steeds? @ moeke, goed idee.. daar kan ik ook nog even gaan snuffelen haha zolang de baby nog besluit in mn buik te blijven Ben benieuwd naar het jurkje! Super dat je man gister ook nog wat klusjes heeft gedaan! Nee april duurt nog lang zat, mei willen we helemaal niet meer zwanger zien hahaha! @ satire, hahah doe dat eens!! Dan zal ze wel raar kijken idd! Hier de laatste week flink opgeblazen, heb echt een dikke kop gekregen hahah. Adressen zijn idd wel handig @ delfino, wat spannend zeg!! Ik duim voor je dat alles snel en voorspoedig loopt! Hou ons op de hoogte! @ satire, wonderbaby, rjdn, succes op controle vandaag! @ rjdn, jammer dat de film niet door ging. Wij gaan waarschijnlijk morgen naar de bios.. Ben je bij de eerste bevalling ook misselijk geweest? @ satire, pff balen zeg! Maar volgens mij kan dat wel.. dat als ze ingedaald zitten en "vast" zitten ze nog wel altijd terug kunnen.. Toen ze bij mij zeiden dat hij vast zat zei ik nog; ohh dus hij kan nu niet meer terug.. en toen zei ze alles kan, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Hoe gaat het eigenlijk met torties? Al even niks meer van gehoord?
Hier ook nog steeds een zeurend gevoel en vooral erg pijnlijk onderin als hij beweegt.. Maarja da wil niets zeggen. Volgens mij zit hij gewoon zo ontzettend laag dat het meteen zo`n zeer doet als hij een keer beweegt.
Satire: dat is wel het laatste wat je wilt horen. Ik heb een overgeef fobie waar ik al meerdere malen voor in therapie ben geweest. Ik zal dus niet boven een emmer hangen maar eerder flauwvallen of hyper ventileren. Dat moet natuurlijk niet gebeuren. Goldy: al die pijntjes, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik weet nou ook niet meer wat nou wat is. Vervelend is het in ieder geval wel. Hopen dat het toch iets doet bij jou Bij de bevalling van mijn zoontje beh ik even een beetje misselijk geweest. Maar ik had als voorzorg ook bijna 24 uur niks gegeten op een paar droge crackertjes na nu heb ik ook weer de neiging alleen maar droog voer te gaan eten.
ah satire dat is niet echt hoopvol nee snap dat je dan baalt goldy leuk pakje echt heel schattig en hier ook die steken. was het maar zo dat het iets wilde zeggen. het enige wat dat zegt is dat de kleine nog altijd in men buik zit helaas ik denk dat ik ook bij de laatste ga zitten ik heb de hele zwangerschap gedacht dat hij vroeger ging komen ma nu begin ik toch mijn twijfels te krijgen zalle wonderbaby leuk kamertje!! gelani trots zeker? moeke ik hoop dat het gerommel snel doorzet bij je het is al vooral zo vervelend voor je omdat je er zo dicht tegen aan hebt gezeten he rjdn balen van de cinema maar shoppen is ook leuk!! nog iets leuks gekocht? en het is het beste als je je zorgen toch uit dan kunnen ze er rekening mee houden he.
rjdn: Je had het inderdaad al eerder over je fobie gehad. Zo erg heb ik dat niet nee, dus kan me voorstellen dat je dat wilt aankaarten bij de VK. Ze hebben toch vast wel anti-misselijkheidsmiddeltjes daarvoor?
Ff update: Net ctg gehad alweer haha me buik lijkt wat onrustig hopelijk zet het door die weeen voel ik nl wel!
*breekt in* even een update van Delfino: nog geen doorzettende weeën, helaas.... lijkt voornamelijk nog op het voorwerk... scheelt mssn voor morgen, dan werkt het infuus mssn des te sneller... *breekt weer uit*
@ Delfino spannend hopelijk zet het snel door. Wat is de reden dat ze nu inleiden als ik vragen mag? @ RJDN wat vervelend dat je bang bent om misselijk te worden, is idd goed om daar over te praten met je vk. @ Satire lekker hoopvol van je vk maar wat zij voorspellen wil niet altijd iets zeggen. @ Goldy vervelend dat je die pijntjes hebt hopelijk doet het snel iets wat het echte werk is. @ Moeke hopelijk heb je snel het echte werk al die voorweeen is ook niets. Hier gaat het goed moest wel even mijn draai vinden met 2 kindjes. Ons meisje doet het echt super dinkt erg goed, ze zit nu op 7 voedingen. Krijgt voor de nacht om 22.30/23.00 haar laatste fles en komt dan weer rond 2.30/3.00 en dan weer rond 7.00 dus dat is netjes. Ze is wel heel snel moe dus het is echt drinken en dan weer slapen. Haar temp gaat nu veel beter we zitten nu op 1 kruik en 1 extra deken. Met een beetje geluk mag ze eind volgende week voor het eerst naar buiten. Met mij gaat het ook goed heb bijna geen last van de knip ( die heb ik gehad omdat ik anders een totaal ruptuur zou hebben gehad) wel last gehad van stuwing maar dat wordt ook beter.
had ik een heeeeeel verhaal getypt....is het weer weg!!! aaaaargggghhhhh!!!!! dus maar weer opnieuw! @wonderbaby gave kamer hoor!! heel leuk! maaruh..... lig jij nu stiekum te bevallen!? heeft het gerommel nog doorgezet!? @rdjn Geef het wel aan hoor de fobie! die verloskundige zijn echt wel wat gewend hoor!! en je moet je tijdens je bevalling helemaal over kunnen geven en als daar een angst in de weg zit dan kan dat je ontsluiting echt blokkeren!! DOEN HOOR!!!! @satire Hier ook zo'n beeb die de ene week in het bekken ligt en de volgende week is gedraaid en dan weer los ligt. de ene week moet ik dus gelijk bellen bij vliezen breken en op bed gaan liggen en de andere week hoeft dat weer niet! nu ligt ie er weer in maar niet vast. maaruh...ook voor jou is het misschien handig om aan te geven bij de vk dat je je niet op je gemak voelt bij 'dat rare mens'... Ik denk dat ze dat liever horen vooraf dan dat jij achteraf met een rotgevoel zit! en tja...ik heb makkelijk kletsen....mijn VK is de verloskundige van het jaar 2011 hihi hier is de hovenier klaar en de tegels liggen erin DAAAAAAAGGG mega zandbak. nu kan manlief op zijn gemakje de borders afmaken en de plantjes erin fixxen en dan hebben we een heerlijke achtertuin waarin de kids straks heerlijk kunnen spelen en weinig kunnen slopen! Fay is net opgehaald door schoonzus en die blijft daar lekker slapen. Vrijdag de 13e is nog steeds wel geinig om te bevallen dus zo eerst maar eens een patatje naar binnen werken en dan als toetje de ananas van de buurman! dan de hele avond aan de bitterlemon!! iemand nog meer weeopwekkende tips!? (jaja manlief even lief aankijken en een de sexy lingerie voor de dag maar of we daar nog puf voor hebben....)
spannend delfino!! @ vogeltje, wat fijn dat alles goed gaat! Hoe vind Toby het om grote broer te zijn? @ mvf, Fijn dat de tuin bijna klaar is! Voetmassage schijnt te helpen hihi Ik zit nu rustig even op de bank. Mn schoonmoeder heeft Jayden meegenomen naar de stad. Man is buiten in de stal weer aant klussen. Ik ga zometeen misschien even langs mijn vriendin die ook pas een kindje heeft.. verder rustig avondje op de bank met hollands got talent denk ik..
@goldy ik zeg tegen manlief 'voetmassage helpt!!' Nou dr klinkt me hier een zucht!!!haha windkracht 8 door de woonkamer!! Hij heeft geen rug meer over na het gesjouw met alle tegels!
hahah nou dan maak je een goede deal met je man en zeg je, ik zal eerst jou rug masseren als jij daarna mn voeten masseert
Haha...nog helemaal niet aan gedacht!! Zal ie er in trappen Op dit moment heeft 'de man met de hamer' gewonnen en ligt ie naast me op de bank te tukken!!
hihi die mannen ook de mijne zegt ik wil vandaag/vanavond nog uitrusten en dan mag hij morgen komen de slimmerik. nie eerlijk die kleine luistert nu al meer naar de vader dan naar de moeder grrr vogeltje fijn dat het zo goed gaat je kunt trots zijn op je meisje