15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames, even snel bericht (vanaf mijn nieuwe ipad, woohoo!)

Ik lees vanavond even bij, ben zo weg. Met mijn zus naar een zwangerschap en babybeurs hier in de buurt. Zal geen pretje zijn met die dikke voeten, maar lopen helpt wel. In de ochtend zijn ze het dikste namelijk. Raar he?

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    delfino ik hoop dat ze je nu eindelijk in kunnen leiden!! duim duim duim

torties nog gelukt om beetje te rusten?

goldy fijne avond gehad met z'n tweetjes? dat winkelen is wel best zwaar he dat vond ik ook toen ik in ehv geweest was, maar goed geslaagd voor jayden das fijn! welke maat kleding heeft hij nu?

moeke hoe is het vanacht gegaan? de vk nog gebeld? ik denk dat ik dat ook doe als ik nu weer een tijd last hebt en het weer stopt.. ze kunnen me vast verder helpen als ze maar willen! ;)

debke fijn naar huis met nigel! genieten!

moestra fijn zeg dat het boodschappen doen zo meeviel! hoe gaat het met T.homas?

mvf fijn dat jullie tuintje ook weer op orde is! ik denk dat ons tuintje net zo groot is.. (we hebben een dakterras zeg maar) maar genoeg plek om te spelen hoor!

naomi hoe staat het bij jou? is er nog geen klein mannetje?

april2012mama vervelend he als je steeds denkt zou het begonnen zijn en het zet niet door.. hopelijk zet het gauw door!

satire hoe is het met je voeten/benen? benen goed omhoog! en hopelijk is de kleine man er heel snel!! niet teveel doen he lekker rustig aan!

nijntje hoe gaat het met jullie?

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hallo dames, wat een vreselijke nacht heb ik weer gehad... :(
    Heel de avond niks aan de hand, lekker filmpje gekeken met schoonzus en ineens net voordat ze wegging kreeg ik vreselijke kramp. Mijn meisje leek zich eruit te willen duwen, even op handen en knieen gezeten en het leek te zakken. Manlief kwam ondertussen uit zijn werk en het begon weer op weeen te lijken. En ja hoor, om de 4 minuten hielden ze ongeveer 50 seconden aan. Ik dacht ik ga nog eventjes naar bed toe met een warme kruik, dan zal het wel zakken. Nou niet dus, om 1 uur ben ik maar in bad gaan liggen want het deed behoorlijk zeer en om 2 uur de VK toch maar weer gebeld (wel niet wel niet, ik wilde niet weer voor niks) Maar goed, ze was al in het zkhuis en we mochten komen... Aangezien manlief net 13 uur gewerkt had en net in slaap was gevallen durfde ik niet voor niks te rijden en sprak ik af het nog een uur aan te kijken. Heb 2 paracetamol genomen en ben op bed gaan liggen en helaas zakte het net voor 3 uur weer af :( Ben nu echt heel erg moe en ga zo de VK bellen dat ik gek wordt van al dit voorwerk. Sorry voor mijn geklaag hoor dames, maar wachten is zonder al die voorweeën al moeilijk genoeg ;)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    moeke jeetje! misschien toch naar het zkh moeten gaan? hadden ze misschien je vliezen kunnen breken? ik zou nu gewoon de vk bellen en idd zeggen dat je het nu echt zat bent dat je straks niet meer in staat bent zo te bevallen als je gewoon niet kunt rusten!

satire doe je wel rustig aan? lekker op tijd gaan zitten?! en snachts een kussen onder je benen zodat die wat hoger liggen dat scheelt met het dikker worden ;)

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Morgen, VK maar hoef je niet meer speciaal erop te zetten hoor :)
    Daarna woensdag 25-04 weer.

6. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh moeke wat erg voor je!! echt als ik jou was zou ik je vk bellen en vragen of ze aub aub iets wilt doen.

satire idd een kussen onder je voeten moet echt helpen als je gaat slapen.

goldy een avondje met zen 2tjes gezellig was het een leuke film?

oh delfino ik hoop voor je dat het vandaag de dag is!!

hier een hoop gerommel en pijntjes die natuurlijk maar weinig tot niets zeggen en ook een hele hoop verveling en nergens zin in hebben om te doen. zo slepen de dagen zich wel heel langzaam voort.

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Nu met dochterlief even ontbijten, reageer ik later even uitgebreider!

8. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB!

geboortelijst:
    17-03-2012 Nijntje27 (30), 2e kindje, KS LEVI 2385gram 44cm (35+6wk)
    01-04-2012 moestra (30), 2e kindje, KS R.OAN J.OSHUA 4062gram 51cm (37+1wk)
    02-04-2012 dreamer (?), 1e kindje, ZH Aimée 3000gram 49cm (38+2wk)
    05-04-2012 Vogeltje (30), 2e kindje, ZH MALI 2220gram 41,5cm (37+1wk)
    12-04-2012 debke83 (28), 2e kindje, KS NIGEL 2720gram ..cm (38+5wk)

Bevallijst:

15-04-2012
    Nijntje27 (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:LEVI 17-03-12
    Dreamer (?), 1e kindje zh,fv Bevallen:Aimée 02-04-12
    mamavanfay (30), 2e kindje zh, bv

16-04-2012
    Girafje75 (36), 1e kindje

17-04-2012
    goldy (23), 2e kindje zh, bv

18-04-2012
    lyza (22), 1e kindje

21-04-2012
    debke83 (28) 2e kindje zh, fv Bevallen:NIGEL 12-04-12
    moestra (30), 2e kindje zh, fv Bevallen:R.OAN J.OSHUA 01-04-12

22-04-2012
    Torties (23), 2e kindje, zh, bv

23-04-2012
    wonderbaby1 (22), 2e kindje,zh, bv
    moeke321(27), 2e kindje, zh, bv

24-04-2012
    Satire (27), 1e kindje, zh, fv
    naomi01 (24), 1e kindje, zh, bv
    kwekkie4u (33),1e kindje

25-04-2012
    Delfino (27), 3e kindje, zh, bv
    rjdn12 (23), 2e kindje, zh, bv
    Vogeltje (30), 2e kindje, zh, fv Bevallen: Mali 05-04-12
    menn (20), 1e kindje

26-04-2012
    Eliesje (30), 4e kindje

28-04-2012
    Superguppy (26),1e kindje

Afsprakenlijst
    16 april naomi01, afspraak gyn
    16 april Torties, controle VK
    19 april goldy, controle VK
    19 april mamavanfay, controle VK
    24 april naomi01, afspraak gyn
    25 april Torties, controle VK

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoii meiden ben naar huis gestuurd :(

woensdag 8 uur melden ziekenhuis gaan ze kijken of die ene rot cm er uitzichzelf bij is gekomen zo niet krijg ik een ballonkatheter die voor die 2e cm moet zorgen maar 1 ding is zeker ga vanaf woensdag niet meer naar huis zonder baby!

10. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Hoi meiden, de VK komt zo naar me toe! Ben er gewoon een beetje nerveus voor,.. Al heb ik wel t idee dat ze me begrijpt, ik laat van me horen!

@delfino: jee meis het zit jou ook niet mee hè! Knuff

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ torties, gisteravond ook weer allemaal pijntjes, hoe is het nu is alles weer rustig?

@april2012mama, welkom! Hier ook vaak pijnlijke harde buiken.. maar gelukkig niet misselijk..

@ moestra, fijn dat het je mee viel! En ohh die kraamtranen, dat had ik de eerste keer ook heel erg.. hoop dat het deze keer ook meevalt!

@ debke, super dat jullie vandaag naar huis mogen! Ben benieuwd naar je verhaal!

@mvf, Ik was de eerste zwangerschap totaal 23 kg aangekomen. Deze keer tot nu toe 16 geloof ik..
    Ik hoop voor je dat je op je uitgerekende datum mag bevallen!! Dus kom maar op beebje!!

@ satire, veel plezier vandaag! Das wel raar ja dat je voeten sochtends het dikst zijn.. normaal is het andersom haha.

@ wonderbaby, Jayden heeft allemaal verschillende maten hahah, ik heb maat 92, 98, 104 gekocht dus ligt echt veel aan de kleertjes. Schoenen heeft hij al maat 24 :$

@ naomi, jaa het was gezellig, film was ook wel lachen!

@ delfino, wat ontzettend balen zeg, pff nu zal je er wel echt helemaal door heen zitten, denk je dit weekend je beebje te hebben en dan zit je alsnog weer thuis!! Dikke knuffel!!

@ moeke, ennn??? wat zei de vk, ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!! Ben benieuwd!

Hier; Film was leuk! Gister rond 12 doodmoe naar bed gegaan maar kon gewoon niet slapen.. sliep pas om 03.00. Maarja heb wel tot 11.00 vanmorgen in bed gelegen haha.. Vandaag rustig aan, alleen een wasje draaien en straks ff snel op en neer naar de c1000. Man is nu Jayden ophalen.. Pijn van het lopen is wer gezakt gelukkig.. keelverkoudheid word alleen maar erger :(

12. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Nog steeds maar 1 cm ontsluiting, ze kon me strippen maar dat zou waarschijnlijk alleen maar nog meer valse weeën geven... Nu plasje naar de dokter gebracht om te zien of het misschien een blaasontsteking is!

Nu maar even slapen ben kapot!

13. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delfino, ik las het al op Facebook, wat een tegenvaller! :( nu zit je weer op het wachtbankje bij ons...ik leef met je mee!

Moeke, wat vreselijk al dat voorwerk en dan zet het steeds niet door. Zo krijg je er gauw genoeg van ja. Ik zou inderdaad ook niet laten strippen dan, vaak haalt dat toch weinig uit las ik.

Debke, fijn dat jullie naar huis mochten! :D

De kraammarkt vanochtend stelde niet veel voor, binnen een half uur waren we er al doorheen. Verder de hele dag lui op de bank. Zal vannacht de tip van het kussen onder de voeten proberen. Maar ik woel zo erg dat het waarschijnlijk niet lang daar blijft liggen, haha ;)

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moeke, pff balen zeg.. Weet je al of het blaasontsteking is?

@ satire, lekker, hier ook zo`n luie dag gehad!

Hoe is het met de rest??

Hier begin ik sinds vandaag volgens mij deeltjes van de slijmprop te verliezen.. Bij Jayden begon dat 2 dagen voor de bevalling.. Dus hopelijk wil het nu weer wat zeggen.. ben benieuwd!

15. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    @delfino he kak!! Wat balen zeg!! En dat terwijl je echt dacht dat je nu met je beebje zou zitten!!

@moeke das ook balen zeg!! Probeer goed je rust te pakken hoor!! Lekker warm douchen voor het naar bed gaan werkt hief altijd prima!!

@goldy hoop het voor je!! Hier nog geen slijm te bekennen!!

@all
    nou...dus niet op de uitgerekende datum....of er moet zich binnen nu en snel een speedo bevalling aandienen maar nog geen voorwee,krampje, harde buik....niks!! En ik ben zoooooo benieuwd naar t manneke!! Kom maar op met die pijn!! hihi

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @satire: jammer dat de markt zo kort was!

@goldy: spannend meis, hopelijk heb je snel je mannetje in je armen!

@mvf: ik vind dat jij het recht mag opeisen om nu als eerste te bevallen hoor!

Hier gisteravond weer doorgekomen zonder voorweeën, dat was wel fijn want zo kon ik tenminste goed slapen! Ik heb ook geen andere keus dan me erbij neerleggen dat die voorweeën mij nu eenmaal treffen en te wachten tot ons meisjè er klaar voor is.... Ik ben wel klaar met mensen die zeggen dat ik er nog maar even van moet genieten. Al weten die natuurlijk ook niet dat ik het zo zwaar heb de laatste week want heb dit alleen tegen 2 vriendinnen en mijn ouders verteld ;) Vandaag is mijn man thuis dus heb ik weer wat afleiding.

17. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    En wederom de nacht doorgekomen zonder niks nakkes nada!! Aaaaarrrggggghhhhh kom nou!!!!!!

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedemorgen,

Voor alle wachtenden een knuffel!!

Hier voor het eerst alleen met 2 kinderen.
    Ik heb de ochtendspits overleefd!
    Maar ik kruip zo lekker wel weer op de bank met een dekentje! ;)

19. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    MvF, nu wordt het wachten helemaal moeilijk! Over tijd = niet leuk. Hopelijk snel!!!

Moeke, fijn, een nachtje zonder voorwerk :D ik ben zoooo benieuwd wanneer het bij iedereen echt doorzet.

Moestra, veel succes met de kids vandaag!

Goldy, laten we hopen dat het een voorteken is ;)

Hier nog niks van tekenen, mijn buik hangt alleen wel weer wat lager. Vannacht wakker geworden van de pijn in mijn handen. Het kussen onder de voetjes heeft misschien tien minuten op zijn plek gelegen, haha. Ik ben te wild...

Maar geen slijmprop, geen weeen, niks. Ik ben saai ten opzichte van de rest ;)

20. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @satire: hihihi bij jou begint het gewoon ineens! Zul je zien dat je nog voor ons bent ook :-D

@moestra: kijk weer een overwinningspuntje, alleen met 2 kids!!! Goed gedaan meis!

@mvf: lijkt me vreselijk om over tijd te gaan, knuf meis!!

Er komt hier vast ineens een paar dagen niemand, dan weten we dat er veel baby's zijn geboren :))

Deel Deze Pagina