Satire: Ga je ook in het Orbis bevallen? Daar doen ze idd niet moeilijk, bij Damien vroegen ze het zelf!!!
Satire Het gebeurd wel vaak datje lichaam gaat 'legen' als de bevallingonderweg is! Gebeurde hier de vorige keer direct als een gek toen de vliezen gebroken waren!
Debke Ooh dat klinkt allemaalgoed zeg! Daar tekenen we allemaal voor dat het zo verloopt! wat fijn datje niet zoveel pijn hebt en het je meevalt! En wat een schitterende zoon heb je erbij gekregen =D genietse!
Yep, bij mijn zus vroegen ze het ook. Was helemaal geen probleem. Dat is ook één van de redenen dat ik voor Orbis gekozen heb
ZZzZzZz, daar zit je dan om half 5. Kon echt niet meer slapen, had dorst en honger. Dus heb maar een boterham met kaas en stroop gegeten. Bekertje melk erbij, lekker. Maar nu ben ik dus wakker, haha!
Torties, thnx voor de tip, maar die hebben we al gebruikt... In het zh werd Levi ook al zo ingestopt, maar thuis kregen we het niet meer goed voor elkaar. Meneer gooide steeds zijn armen er uit... Als he Kiss blijkt, vind ik dat niet eens zo erg (nou ja, liever niet natuurlijk), want dan hebben we een oorzaak voor het onrustige gedrag, het vele huilen en de voorkeur.... Debke, wat een mooie man!! En wat fijn dat je de ks toch als positief ervaren hebt. Satire, oei leeglopen.... das een goed teken... O, je hebt vannacht weer honger gehad, haha Nog wel iets kunnen slapen??
Satire: Nou er is dus toch wat bezig daarbinnen Fijn dat alles goed was. Dat het maar snel gaat doorzetten. Wonderbaby: Inmiddels eindelijk doorgezet? Schattig filmpje op fb! Haha, vond ht zo grappig je stem te horen, had ik totaa niet verwacht. Moeke: Je hebt nog een paar daagjes Het kan zomaar beginnen, voorwerk zegt natuurlijk ook niet alles! Nijntje: Fijn dat Levi zo gegroeid is. Wat is er tegen het kiss syndroom te doen? vervelend hoor. Arm manneke.
Torties: 17e niet meer gehaald? Ik hoop dat je voor maandag bevalt, hoef je je hoop ook niet meer nop het strippen te vestigen. Satire: Lichaam zich lekker leeg aan het maken voor het grote moment? Ik ben ook voor ruggenprik! Zeker als ik weer zo'n lange bevalling als bij D heb. Debby: Dat klinkt als een hele ontspannen bevalling. Fijn dat je er zo god op terugkijkt. Wat en plaatje is Nigel! Ik heb al meerdere foto's op fb gezien!
Haha ik woon in Heerlen ja ik zag op FB waar jij woont, inderdaad aardig in de buurt! En ik ben ook heel erg te spreken over het Orbis! Ben daar gisteren echt megagoed behandeld.
satire kheb da precies ook da leeglopen ma vindt het nie erg mag er allemaal uit hihi nijntje toch fijn dat als het KISS is dat ze zo snel al een oorzaak hebben idd wonderbaby zo stil toevallig niet aan het bevallen he? delfino succes vandaag ik hoop dat je je ventje in je handen hebt vandaag debke echt een pracht van een ventje heb je!!! en wat goed dat de keizersnede is meegevallen. torties zo'n schattige foto's van alisa!!! helemaal ingeduffeld hihi hier gaat het redelijk steekje hier pijntje daar slecht slapen zeer irritant wachten wachten wachten
*breekt in* update delfino: ze was helaas nog niet direct inleidbaar... ze had nu anderhalve cm ontsluiting, dus net een halve cm te weinig... de artsen hebben zitten twijfelen of ze toch niet al zouden inleiden, maar omdat ze eerder natuurlijk niet echt opschoot met de ontsluiting willen ze nu voor de zekerheid toch die 2 cm aanhouden... ze heeft nu dus een ballonkatheter gekregen voor die laatste halve cm, die valt eruit zodra ze op de 2 cm zit, en dan gaan ze over op infuus met weeenopwekkers... *breekt weer uit*
Jeetje delfino krijgt het wel voor haar kiezen... Sterkte meis! Hier alles rustig! Heb net online geweldige schoenen voor mezelf geshopt als cadeautje voor na de bevalling! :-D
meiden hier nog geen baby hoor! brr wordt er haast gek van haha iedere keer die valse starten. ga nu iedere keer als ik ook maar iets voel in bad en het stopt dan weer. maar wacht het nu niet 2 uur af. gelijk in bad, hoef ik niet te denken dat het begonnen is! gister dus echt heel onrustig geweest en ze kwamen snel en duurde lang maar helaas zwakte het af tot helemaal niets meer. vanacht goed geslapen gelukkig en vandaag alleen wat harde buiken gehad die wel pijn deden maar kwamen niet achter mekaar. heb net een nieuwe luiertas besteld! zo blij, had die al gezien (rjdn die had ik toen hier neer gezet weet je nog? die beige?) en die was dus steeds uitverkocht!!! nu krijg ik hem eindelijk had gister gemaild of ze hem nog binnen kregen maar die konden ze niet na bestellen, keek ik straks toevallig op de site stond hij daar weer! dus gelijk besteld. en heb een vlaggenstok gehaald voor het geboortebord aan te hangen. en ook al aardappelsalade gemaakt! hij is heerlijk en echt super makkelijk te maken! met goldy gaat alles goed! en Rylan drinkt en slaapt goed! delfino pff wat ellendig! ik hoop zo dat de ballon er gauw uitvalt en dat ze je eindelijk verder kunnen helpen! surf hoe is ze er onder? heeft ze het zwaar of kan ze met medicijnen toch wat rusten? leegloopacties haha dat schijnt het begin te zijn, goldy had het ook stuurde ze me toen en ik had dat bij gelani ook! dus ik duim voor degene die dat nu hebben! satire en naomi toch? moeke dat heb je goed gedaan!! ben wel benieuwd heb je een plaatje? hopelijk zet het gauw door voor ons he (ik heb wel net stiekem nog een ananas gekocht, die had mvf ook gehad voordat haar vliezen braken ) debke ik zag een super leuke foto van jou knappe mannekes op facebook! grappig trouwens dat jij en satire zo dichtbij wonen! nijntje ik ben benieuwd wat er uit komt bij Levi.. aan de ene kant wil je wel iets weten maar aan de andere kant wil je ook niet dat ie dat heeft he.. maar daar groeien ze overheen toch? en met therapie is er vaak een hele verbetering toch? torties wat was alisa een mooi babytje zeg! ik ga je tips wel onthouden, ook die van sab simplex, (nog nooit van gehoord trouwens) maar wij gebruikten dus infacol wat wel ietsje hielp bij gelani. als die sab simplex sterker is en beter werkt dan ga ik dat zeker onthouden! jammer dat superguppy geen zin heeft, misschien strakjes weer samen met girafje in een mamatopic? rjdn hoe had je m'n stem dan verwacht haha is altijd raar om je eigen stem te horen trouwens! bij jou nog niks doorgezet? jammer trouwens ook dat dreamer en vogeltje hier niet meer kletsen maar in het andere topic wel.. was wel benieuwd hoe het met ze ging! moestra zag dat het wandelen met je 2 mannekes steeds beter gaat! fijn! het luisteren is dan natuurlijk een beetje een probleempje denk ik ofniet?
dit is trouwens die tas Pasito a Pasito tas 679296 - Beige - Coccinelle en hier staat hij in het rose, zie je beter hoe hij eruit ziet aan de kinderwagen Pasito Charol Roos verzorgingstas in eco-lakleder | Pasito tassen en toebehoren | My Baby And Toy Shop
@ Delfino wat vervelend dat het nog niet wil lukken, maar schijnbaar is je baarmoeder er nog niet klaar voor. @ Wonderbaby wat een leuke tas. Wel vervelend van die valse starten hoop dat het snel wel doorzet. Probeer in je achterhoofd te houden dat de voorweeen ook wel iets doen. @ Nijntje balen dat Levi kiss heeft hopelijk gaat het snel beter met hem. @ Satire hopelijk is dit idd het begin. @ Torties geweldig spul he dat sab simplex.. heb het bij Toby ook altijd gebruikt. Nu hebben we nog geen last van krampjes maar dat is misschien ook omdat we met hypoallergeen zijn begonnen.. Klop het even af Hier gaat het goed ons meisje wil graag de speen dus nu kunnen we regelmatig naar haar toe om hem terug te stoppen dat is wel vervelend. Drinken gaat ook super ze drinkt nu tussen de 60/70 ml per keer en dan 7 voedingen. Ze heeft ook al een heel mooi ritme in haar voedingen dus kan niet beter. We mogen nog niet naar buiten omdat ze niet op haar geboortegewicht zit, vrijdag weer wegen dus ben benieuwd. Ze hadden het er al over dat het beter is als ze pas naar buiten gaat als ze rond de 2500 gram is dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang. Over cyste daar krijgt ze over een paar weken een echo voor ze vinden haar daar nu nog te klein voor en dan is dat moeilijk om te doen. Merk wel dat ik met dit alles echt een dagtaak heb en dan in de avond echt erg moe ben, hopelijk is dat ook snel beter. Hopelijk zijn jullie ook allemaal snel bevallen mag nu echt wel
hihi wonderbaby ik ben juist ook stiekem een ananas gaan halen kwaad kan het niet in ieder geval hihi leuke tas trouwens vogeltje wat goed dat het zo goed gaat met je meisje. hopen dat het allemaal zo blijft!! moeke zo moet da verwen jezelf maar eens hihi
Hai Dames!! Wat vervelend delfino... Ik hoop echt voor je dat het snel achter de rug is!! Wonderbaby, bedoel je het luisteren van zoonlief? Ik denk dat ik de mazzel heb dat ik gastouder ben. Over het algemeen luistert hij best goed. Vanmorgen zelfs heel goed. Hij wilde een speeltuintje in. Dat mocht van mij. 1 keer van de glijbaan af en dan weer terug komen omdat ik nog niet zolang kan staan wachten. En dat deed hij heel braaf! (afkloppen!!!) En hij wilde de hele tijd de kinderwagen vast houden. Zo doe ik dat als gastouder ook, als ik meerdere lopende kinderen bij me heb. Satire en Naomi, ik hoop voor jullie dat het snel van start gaat!! Voor jou ook natuurlijk Moeke!