Meiden wat vinden jullie van dit kamertje: Ik ben er helemaal verlieft op. En deze lieve vrouw heeft alles zelf gemaakt en gaat voor mij nu ook de lamp, aankleedkussen, laken, en luierzak maken! Vriend gaat het ding boven de commode maken. Na-apert ben ik he Ik ben nou eenmaal niet zo creatief
moestra: dat is een lekkere rustige avond voor je dan! Hopen dat je zoontje nu morgenochtend niet extra vroeg wakker is
Ach, hij moet toch naar de psz, dus om half 8 gaat mijn wekker sowieso! En om 8u krijg ik weer 2 kinderen.
er lag een zak van ava op tafel ik weet nie of je die ook in nl hebt maar daar haal je knutselspullen en heel veel meer en daar had mijn vriend ook al het voorbeeld die hij gemaakt heeft van het geboortekaartje in gedaan dus zij gaat haar handen wassen en ik was verder mijn broodje aan het opeten en ineens kijk ik en zie haar in die tas neuzen ik roep nog nee nie doen ma het was al te laat veel te nieuwsgierig wel grappig is da ze tot nu toe op alle namen commentaar heeft gehad maar met deze riep ze meteen oh wat een mooie naam hihi en mamady ik denk dat dat ook wel leuk is ale voor jou dan heel girly hihi
mamady ik had dat gezien bij dat naaitopic zeg maar is wel een leuk kamertje! moestra hoe heet de afzender van die mail als ik vragen mag naam: ik ga de naam niet verder bekend maken want ik wil dat het ook nog een verrassing blijft anders is het ook niet leuk toch.. dus ik laat jullie lekker in spanning.. (*sorry*)
Naomi: Ik ben ook wel benieuwd of jullie er inmiddels uit zijn? Je had me al wat discussie namen gepbt. Wonderbaby: jij had mij ook al eens een naam gepbt? Is dat hem nog wel?
ooow, die van de prenatal??! Wonderbaby? Daar was de afzender gewoon prenatal van! Ik kan een bon uitprinten en meenemen om de doos op te halen.
Wow, wat een rust hier!! Girafje ook nog niet geweest!! Raak er haast aan gewend, dat drukke kletsen hier elke avond! (en manlief kijkt een eng programma op Discovery over mensen die heeeeele dikke vissen vangen met hun handen en voeten... Die vissen moeten dan hun bijten... BRR!!)
Jakkie Moestra, dat programma heb ik ook wel eens voorbij zien komen, maar ik ben snel verder gezapt... Namen, iedereen al druk met namen, wij nog niet echt... We hebben wel al lijstjes gemaakt, dus ik ben benieuwd... Verder vandaag de sleutel gekregen van ons nieuwe huis, dus druk, druk, druk... Morgen een dagje werken en dan vakantie *nou ja, das lastig te zeggen met een net opgeleverd huis* Hele fijne kerstdagen allemaal!! Volgend jaar zijn onze gezinnetjes weer wat groter!!
Heb proberen terug te lezen maar het is drama geweest hier. Toby is op de peuterspeelzaal hard op zijn hoofd gevallen. Heeft een flinke bult, moets overgeven en kreeg een bloedneus Dus de hele middag bij de dokter gezeten. Nu heeft hij een hersenschudding en een wekadvies, dus mama kan er elke 2 uur uit om te controleren. Dat zal ik morgen echt voelen.
gefeliciteerd nijntje!!! Nu dus druk aan het werk! Jullie ook hele fijne feestdagen! Dat vieze programma is wel afgelopen, maar het volgende vieze is er nu voor... Kikkers eten enzo... Ik zit serieus te kokhalzen, dus als manlief niet naar iets anders wil kijken ben ik weg!
jak vogeltje! Wat erg!! Beterschap en sterkte!! Een nachtje "overslaan" is nu niet makkelijk vind ik...