15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @debke: wat een lief mannetje!! En mooi hoor dat donkere haar! :D

@satire: ik had bij mijn voorweeen ook steeds al diarree, maar kan het me van mijn 1e bevalling ook nog wel herinneren, + dat ik de hele dag al misselijk was....

@nijntje: hopelijk krijg je inderdaad een antwoord, ook al is het niet prettig, ze kunnen er wel iets aan doen en zijn gedrag is dus verklaarbaar!

@wonderbaby: grrr jij ook al van die valse beginselen! Ik ga nu ook maar iedere keer meteen in bad liggen, durf het amper nog tegen mijn man te zeggen want
    die wordt er ook al helemaal nerveus van als ik het weer heb.... Zal een linkje plaatsen van mijn killer heels ;) (voor als het in de bijlage niet lukt..)
    Amazon.com: Qupid Puffin-06 Lace-Up Chunky Heel Bootie: Shoes
    Mooie luiertas heb je besteld!!! Ik heb een cowboybag als mijn eigen tas, die ik ook als luiertas ga gebruiken en krijg deze vrolijke van mijn ouders als cadeautje:
    Mix Mamas Luiertas Paars Ruit Goud | Actieprijs | Mix Mamas Luiertassen | Tassen | 4KidsNederland - speelgoedwinkel - verkleedkleding - tassen

@vogeltje: jammer dat jullie nog niet naar buiten mogen! Ach ja, toch nog niet zulk heel lekker weer (althans, hier niet) en het komt vast snel goed!

@naomi: dat dacht ik dus ook ;) Als ik het niet doe, doet niemand het voor me!
    Hopelijk werkt de ananas voor je!

2. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wonderbaby: leuke luiertas!! Ik zou zelf ook zoiets gekocht hebben, maar mijn vriend moet er ook mee lopen, haha!

Voor alle wachtenden, we delen allemaal dezelfde frustraties. Ik denk ook steeds dat het gaat beginnen. Daarstraks stond ik op van het toilet en toen liep er nog iets uit. Ik dacht gelijk dat het vruchtwater was, maar het stopte ook meteen weer na dat beetje. Dus denk het niet. Bij alles ga je nu zo redeneren, om gek van te worden! Verder weer vrij rustig hier, het rommelt niet echt.

Delfino, wat enorm frustrerend!! Een halve cm nog!!

Vogeltje, gelukkig gaat het met drinken goed :D

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    heb trouwens net mijn mannetjes naar de winkel gestuurd, heb de laatste dagen echt MEGA honger!! Trek in alles wat zoet zout etc. is, viel de hele zwangerschap wel mee maar nu is het niet normaal... Maar goed, mijn lijf zal het wel nodig hebben ;)

4. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben alweer in bed gekropen. Even naar de stad geweest en ik ben alweer op. Dus ff lekker liggen...

Moeke, hier ook best vaak honger!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    moeke sow kun jij daar op lopen? hihi ze zijn wel heel gaaf zeg!!

ja zo rot die voorweeen steeds. ik durf het ook niet meer te zeggen! haha
    ik heb net m'n ananashart op, jezus mina wie heeft dat bedacht? die vieze draadjes allemaal tussen m'n voortanden!! daar kan ik dus niet tegen he haha

zo'n cowboybag heb ik ook (ander merk LEGEND) in het gebroken wit maar die is me te zwaar.. bij gelani eventjes maar gebruikt en heb hem straks op marktplaats gezet omdat ik hem toch niet gebruik, hij is wel ontzettend mooi!

die tas die je van je ouders krijgt is ook echt leuk zeg!

satire rust maar goed uit! niet teveel stadten jij ;) dat vruchtwater kun je beetje testen als je op je hand blaast he! ik denk dat jij wel snel zal bevallen.. weet niet waarom!

moeke wat heb je trouwens 'besteld' bij je man voor de supermarkt? hihi

zullen we ff onze baby's roepen dat ze moeten komen?? haha :p

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    naomi ik hoop dat het ananashart voor jou werkt!! haha grappig dat jij ook die gedachte had ;)

moestra das wel fijn! moet zeggen dat gelani ook best goed luistert als hij 'los' mag lopen haha maar hij is nog maar 1,5 dus hij kan straks mooi met de donkey mee :D

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    weet je wat ik trouwens denk nu? als hij later komt dan 40 weken heb je ook langer verlof hihi dus daar gaan we nu maar vanuit ;)

delfino zie dat je er bent! hopelijk kunnen ze nu wel wat voor je doen?!

8. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi echt he ik kon vannacht weer eens niet slapen en ik dacht dus ma morgen ga ik een ananas halen baat het niet dan schaadt het niet hihi. de ananas zelf is wel heel lekker hmm jammie da hart niet ma toch opgegeten.

amai moeke wat een schoenen daar zou ik mijn nek dus op breken zeker weten!!

satire nog iets gekocht in de stad?

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dat hart is ook echt hard he.. ik dacht eerst dat krijg ik nooit op maar toch heb ik 'm helemaal op! ben benieuwd haha er staat op internet dat je er wel 10 moet eten wil je de juiste 'dosis' kinine binnen krijgen dus het zal wel niks doen maargoed.

10. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het valt te proberen he wonderbaby :D

Denk niet dat ik snel beval hoor. Ik denk dat ik pas geloof dat het begonnen is als ik lig te schreeuwen, haha! De ctg meette gisteren behoorlijk heftige harde buiken, maar ik had zoiets van ach...:p

Eens kijken of er nog wat op tv komt, verveel me..

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Heb ik ook! Vreselijk hè, en me bloemkool prakkie waar ik normaal zo van hou gaat met lange tanden :p

Ik wordt hier lichamelijk met de dag beperkter, buik gaat van alles zeer doen, maar niks wat op een ritme lijkt, alleen erg frustrerend want kan gewoon geen moer meer, ik vind het echt zoo bout om me zo afhankelijk te voelen!

12. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Hihi nou laat die ananas zijn werk maar doen dames!

Enne, binnenkort loop ik met mijn hoge hakken achter de wandelwagen dus heb ik steun mocht ik er niet op kunnen lopen hihihi ;) Maar denk dat t wel goedkomt!

Vanavond t aloude trucje proberen: seks ;) Hopelijk werkt het hihi

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Al moet ik zeggen dat ik tot nu toe geen idee heb hoe we dat gaan fixen hahaha

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Torties dat heb ik ook precies wat jij beschrijft! Vervelend he.. Laten we hopen dat we snel bevallen..

Moeke oeh dat je dat aandurft Haha succes hopelijk heeft het nut!!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    *breekt in *

Update Delfino:
    Op dit moment gaat het infuus open... Hopelijk snel n beebje in dr armen...

*breekt weer uit*

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Correctie: ze gaan eerst vliezen breken...

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    spannend delfino!!! Nu kan het echt niet meer lang duren!

We hebben gisteren niet meer geklust, zagen het eigenlijk allebei niet zo zitten hahahaha. We gaan toch liever weer voor kwaliteit over een tijdje ;)

Zometeen naar de verloskundige, hopend dat dit toch echt de laatste afspraak voor ons wordt....

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    snap ik moeke hahaha

surf thnx! hopelijk gaat het nu snel voor d'r! je houd ons op de hoogt he ;) echt zo vervelend dat het nu al een hele week moet duren!

hier zit ik er echt ff doorheen zeg pff alles gaat ook fout, laat alles vallen of ik val bijna. kras me aan een rits?! bordjes gesneuveld pff wordt gek van mezelf.. vannacht ook echt heel veel wakker geweest! zo half slapen weet je wel echt irritant.

heb trouwens nog een bellywarmer besteld, kennen jullie dit? ik heb maar 1 kruik dus ik dacht dan pak ik zoiets erbij.
    bij gelani eigelijk helemaal geen kruik gebruikt maar stel nou dat ik die wel nodig heb! ik heb die op mp gekocht voor 16,75 incl verzendkosten dus das nog goedkoper dan een kruik in de winkel ;)

19. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Surf, thanks voor de update! Zet 'm op Delfino!

Moeke, dat klussen zagen wij ook al niet zitten, haha! :p

Wonderbaby, I know how you feel. Hier ook dat half slapen, 30 keer wakker, niks lukt zoals je wil...en zo afhankelijk, net wat Torties zegt. Heb ik ook een hekel aan! Heb het gevoel alsof ik als een broedkip alleen maar kan zitten wachten tot het ei uitkomt. Een zeer oncomfortabele broedkip ook nog! ;)

Had vandaag eigenlijk controle, maar omdat ik eergister al in het ziekenhuis ben geweest heb ik met de vk afgesproken om deze te verplaatsen naar dinsdag. Dan ben ik precies 40 weken. Nu hopen we natuurlijk dat ik die afspraak niet meer haal, maar ik denk van wel.

20. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hup delfino je hebt nu toch echt bijna die kleine in je armen!!!

hier wel geklust ging moeilijk ma het ging, maar niets afgedaan grr zo frustrerend allemaal. ik had natuurlijk wel gedacht dat het niet helpt maar stiekem hoop je toch. ma ja kleine komt wanneer kleine er klaar voor is en ik denk dat de mijne zo koppig is en zeker om mij te irriteren en blijft zitten tot week 42. zo stom ik was de hele zwangerschap er volledig van overtuigd dat hij vroeger zou komen. ik zie weer een dipje eraan komen bij mij. vorige week ook al gehad grom grom grom.

Deel Deze Pagina