15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    Van harte meid!! Geniet van je mannetje!!!

2. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    *Breekt even in.

Mama van Fay. Knap gedaan hoor de bevalling. Nu aansterken en lekker genieten. Ik ben trots op je.

ps. onderschrift is nog wel een geheim ;)

* uitbraak

3. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    WAUW!!!!!!!!!! och meid....wat gun ik je dit!! (wist heel niet dat jij op zp zat!!;)

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik ook van jou niet maar het verhaal van Fay, Luca en geboortedatums klopte helemaal. Maar echt even mondje dicht tegen iedereen. Maandag eerste echo. Als dit goed gaat is het echt een wonder. De artsen hadden geen vertrouwen meer in de cryo en toch is het wonder geschied

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mvf wat een verhaal zeg.. Dat ze ook zolang op de placenta hebben gewacht zeg.. Goed dat je hebt aangegeven dat je even aan wilt sterken! Nu lekker genieten van je gezinnetje

linda gefeliciteerd met je zwangerschap!, zover ik kan lezen in je onderschrift is het een waar wonder! Ik duim dat alles goed zal gaan!!

6. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    Lieverd, ik bid voor je!!!

(Dus jij had ook last van je hormonen tijdens het dopen van C;)

7. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer, de nachtbraker. Kan in geen enkele houding liggen zonder kramp, harde buiken, rugpijn. Hier op de bank geen last van nu, dus het is niet zo dat het begonnen is ;)

Vriend kan ook niet slapen, dus zitten we samen op de bank te gapen en moe te zijn...

8. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal ik denk dat het hier begonnen is vliezen zijn gebroken denk ik en als vriend zijn eten op heeft vertrekken we naar het ziekenhuis dat moet hier als je denkt dat de vliezen zijn gebroken ik weet niet wanneer ik nog iets kan laten weten ma jullie zullen het wel lezen op facebook denk ik zo

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ohhh Naomi: heeel veel succes!! Jeeeej!

Satire: ik las je prikbordbericht al. Hier ook vervelende nachten. Keelpijn, oorpijjn, krampen in buik. Wie weer zet het bij ons ook snel door. Slaap je smiddags wel wat bij ?

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Zet hem op naomi!!!! Spannend!!

Satire en rjdn balen dat jullie zo slecht slapen! Ik slaap redelijk maar wel buikpijn door blaasontsteking als ik naar de wc moet. Zometeen vk, ben benieuwd of die wat weet..

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    MvF
    ooh wat naar van de placenta :( de eerste keer had ik dat ook en heb ik bijna 3 ltr verloren.
    Nu krijg ik idd ook gelijk een infuus enzo, maar ik ben wel zenuwachtig dat ze weer te lang gaan proberen!
    gelukkig zit het bij jou derop nu, lekker aansterken en genieten!!

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Satire
    ooh gezellig zeg!
    Hier was slapen vannacht ook 1 compleet drama! en veeeel pijntjes gehad helemaal onderin de buik, paar keer een knapje dat ik dacht, hee waren dat me vliezen, maar nope, geen lekkend vruchtwater.

Naomi
    Jeeej wat goed! zet em op meid!!

Wat bevallen de meeste lekker op tijd zeg, jeeej! ik zit in een deja vu, haha daar ga ik weer, lekker over tijd en de rest amper :p haha neehoor meiden, ik gun het jullie, mijn meisje komt ook wel :)

Hier vanacht tot 03.00 wakker gelegen, tjee wat is dat niet leuk zeg. En rond 02.00 werd me dochter wakker, om mama roepen, maar ik stuurde papa zodat ik hopelijk de slaap kon gaan vatten.
    Papa kwam alleen zoo uit een coma dat hij iets sneller dan normaal zijn geduld verloor. Moppie wilde bij ons slapen maar hubbie en ik hadden afgesproken sinds de vorige keer dat dat ellende was dat we haar echt in der eigen bed houden tenzij ze zeker weten ziek is. Dus dat deed hij ook maar dochtertje kreeg een mega huil/driftbui en die handelde papa eventjes niet..
    Dus ik er alsnog heen om hem snel af te lossen en bij mij was ze (wonder boven wonder hoor!!) gelijk rustig en daarna bleef het ook rustig tot 07.00 gelukkig.
    Waarschijnlijk een enge droom geweest.

Om 13.00 word ik door de vriendin van me vader opgehaald, gaan we gezellig samen een paar uur bij de kapper zitten.
    Daar ben ik aan toe! iets leuks voor mezelf tussen al het geverveel en pijntjes door! hopelijk breken daar de vliezen niet ineens ofzo :p
    Ik krijg het ook nog eens van me papa kado, echt lief, dus ik probeer ondanks de enkele uurtjes slaap vannacht er even van te genieten voordat het straks weer tijd is om mezelf een flink poosje weg te cijferen :)

Wonderbaby
    wat naar dat je blaasontsteking hebt, heb je er wel medicijnen voor?
    Dan wordt de pijn hopelijk snel minder!

13. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes naomi!! Ik hou FB in de gaten :D

Wonderbaby, erg vervelend die blaasontsteking. Dat kan er ook nog wel bij he?

Torties, ik zal ook wel over tijd gaan, dus je bent niet helemaal de enige. Hier ook 's nachts krampen en pijn, dat je echt denkt van dit is het. Maar nee. Pijnlijke harde buiken heb ik wel nog.

Moet vandaag eigenlijk naar een verjaardag, maar als ik zo'n rugpijn blijf houden moet mijn vriend maar even alleen. Ben ook steeds bang dat spontaan mijn vliezen breken, haha! Dat is ook omdat ik steeds zo'n druk voel daaronder.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bahbah ik zit met vriendlief in het ziekenhuis voor de ctg omdat ik de bang minder voel maar het zit vol en er zitten nog 2 vrouwen voor ons dus dat wordt hier wel wat uurtjes wachten. Het is hier kei het in een inimini kamer dus wordt langzaam aan gek Haha

Torties vervelend zo'n nacht zeg, gelukkig ging alisa gauw slapen nadat jij geweest was.. Het is wat met die mannen en hun slaap he Haha
    Wie weet beval je dit keer toch wat eerder! Daar gaan weer gewoon voor ;)
    Geniet bij de kapper, ff alle aandacht voor jou!

Ben benieuwd hoe het bij naomi gaat!

15. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met wachten, wonderbaby! Lekker druk daar..

Ik ga maar even in bad, kijken of de krampen dan weggaan.

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wonderbaby: Ik neem aan dat je nu inmiddels aan de beurt bent? Hoop dat alles goed is!

Satire: Krampen wat afgezwakt?

17. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bad heeft niet geholpen. Ben maar weer in bed gekropen. Er zit geen regelmaat in, maar ze komen wel. Vriend is dus maar alleen naar de verjaardag, haha

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Dan begint het toch wel spannend te wordn nu?;) Laat vriend de biertjes staan?

19. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja hij laat ze staan. Toch denk ik dat het hierbij blijft ;)

Maar misschien komende nacht...wie weet :D

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    satire lekker rustig aan! ik hoop dat er snel regelmaat in komt en dat dit dus het begin is!!

hier was alles goed op de ctg. daar bewoon de baby natuurlijk wel gewoon (schijnt normaal te zijn volgens de gyn) voelde me echt een aansteller maar gelukkig stelde de gyn me gerust dat dat waarschijnlijk door die banden komt. ze zei ook liever 10 x te vaak dan 1 x te weinig, als het morgen weer zo was moest ik gewoon weer bellen! ze was dus echt heel lief! ze hebben niet gekeken of ik ontsluiting had helaas. had wel harde buiken dat je daarop kon zien maar helaas zet het allemaal niet door.

meneer heeft het nog veelste goed bij mama! ;) ach we zien het wel we mogen pas klagen als ik uitgeteld ben en dat is maandag ;) komt goed!

Deel Deze Pagina