15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Fijn wonderbaby! Ik ben 3 weken terug ook geweest. Voordat de banden werden omgezet staken er alweer voeten uit. Voelde me ook best lullig. Maar ze zeiden precies hetzelfde. Morgen weer onzeker= weer bellen! Fijn idee. Hebben ze nog een echo gemaakt?
    Ik ben vanaf woensdag ook echt aan het wachten, het wordt allemaal steeds spannender. Het moet namelijk toch en keer gaan beginnen.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja de echo was ook goed, vruchtwater voldoende gelukkig.

ja je denkt echt bij alles zou dit het zijn enzo.. gek he.. wel echt spannend! ben blij dat ik het er met jullie over kan hebben anders werd ik denk ik gek! ;)

heb net alvast m'n nieuwe luiertas ingeruimd :D leuk is dat!! heb hem vandaag binnen gehad en hij is echt super mooi en heel erg praktisch vooral, veel vakjes!!

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Hey dames hier al de hele dag harde buiken en pijnlijke steken in mijn onderbuik.. Misschien gaan we vannacht wel samen satire, we zijn er klaar voor hè ;)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat hoop ik dat voor je moeke!!!

5. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja we gaan samen voor de winst vannacht! :D

6. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @naomi: spannend!!! Het is erg stil, dus denk dat je bezig bent :D

@torties: hihi hier denk ik ook steeds bij elk plopje dat mijn vliezen breken, weet dat nog van de 1e keer! Maar goed, tot nu toe niks....
    heftig nachtje heb je achter de rug, hopelijk slaapt iedereen vannacht beter
    En zit je haar weer goed?

@satire: haha, ik loop al 2 weken met een dikke tena lady in mijn ondergoed (lekker charmant!!) omdat ik ook steeds bang ben dat er ineens een plens water uit komt zetten,
    vooral omdat dit bij de 1e ook echt heel veel was.... Hopelijk leiden onze krampen nou eens ergens toe!

@wonderbaby: nou gelukkig dat ze je gewoon serieus nemen dan hoef je je ook niet schuldig te voelen dat hij daar ineens wel beweegt! En tja, ze zeggen het bij elke controle
    "bij minder leven meteen contact opnemen", nou en je wilt alleen het beste voor je kindje toch!?
    En past alles netjes in je luiertas?
    @rjdn: spannend he die laatste dagen, je wacht echt en denkt bij elk pijntje "zou het?" Bij de 1e had ik helemaal niet zoveel pijntjes, toen leek het ook veel sneller te gaan!

Vanaf morgen worden het Stier kindjes, ipv Ram kindjes. En mijn gevoel zei nog wel zo dat het een ram kindje was hihi ;) moedergevoel laat me in de steek hehe
    Ben vanmiddag bij een klein baby'tje wezen kijken, een van mijn yoga maatjes is 2 weken geleden bevallen en ik dacht "als ik een baby zie zo klein, krijg ik weer een beetje moed"
    Aan de ene kant wel, aan de andere kant wil ik het ook zoooo graag, ons kindje in mijn armen :-D
    Verder nog veel krampen en steken, maar niks wat echt op weeen lijkt, zal dus wel weer niks zijn.... Maar goed, we kunnen altijd hopen tegen beter weten in! Ik vind zelf de 21e
    een hele mooie datum :))

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hebben we nog allemaal buddy's? misschien moet ik ff buddy's zijn met iemand anders zodat ik goldy niet hoef 'lastig' te vallen dat ze het hier moet posten. zal haar sowieso laten weten maar misschien toch makkelijker?

via whatsapp is dat ook gemakkelijk toch? dus wie wil pb maar

ik ga toon straks even om een voetmassage vragen :D schijnt ook te werken, moet je masseren bij de hiel in die deuk?! dus dat laat ik hem maar ff doen ;)

moeke wie weet begint het nu wel niet met het breken va je vliezen.. je kunt er niks van zeggen he das zo raar!
    ik had bij de eerste ook niet zoveel pijntjes enzo en nu echt! ahh ook gewoon dat met die valse starten is gewoon rot want precies zo begon het bij gelani maar dan toch stopte het steeds..

ik vind 21-4-12 ook een hele mooie datum!! :D ben benieuwd welk(e) kindje(s) dit ook een mooie datum vinden! hopelijk een paar ;)

naomi ik ben zo benieuwd meid! hopelijk is je kleintje er al!! :D

oh moeke trouwens alles past er in ja, heb 2 grote vakken dus mooi 1 voor de baby en 1 voor gelani das wel makkelijk!! en verder nog een hoop vakjes dus ik kan makkelijk alles kwijt..

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Je mag mijn nummer wel hoor, wonderbaby.

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Al iets bekend van Naomi???!

10. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Lieve Hayke, ik wil ook best hier voor je posten, zit toch vaak genoeg op ZP ;) Ook al ben ik geen april 2012 mama :p

11. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook whatsapp, kan ook een buddy zijn :) pb me maar even voor het nummer!

Hier waren de krampen weer weg, tot nu. Het komt weer wat opzetten. Het zijn steken en harde buiken, maar in mijn rug is het echt kramp die komt en weer gaat. Hetzelfde gevoel als menstruatierugpijn, alleen heftiger en niet constant.

Ik heb geen idee hoe weeen voelen, iemand die hetzelfde ervaart?

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    He miep je moet mn naam hier niet neerzetten Haha aangezien er niet zoveel zo heten;)

Ik heb al een buddy maar jou houd ik ook wel op de hoogte hoor ;)

13. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, en als ik op mijn rug lig doet het veel meer pijn. Op mijn zij gaat het beter. Bij de ctg had ik ook flinke harde buiken toen ik op mijn rug lag. Toen moest ik op mijn zij gaan liggen en poef...weg harde buiken.

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Satire
    Rugweeen voelt ook echt als menstruatie pijn en als ze sterk zijn is het bijna niet op te vangen. ( rampzalig, maja je kan niet kiezen hè )
    Ook is mij verteld dat op je zij weeën effectiever zijn dan op je rug.

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    In principegaan we straks naar het april mama topic natuurlijk maar hebben er ook mensen interesse in een privé groeps Facebook?
    Dat heb ik met de sept. 2009 mama 's

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    Au!!!!! Net de VK gebeld, t lijkt alsof ze met messen in mijn buik en vagina steken.... Zijn absoluut geen weeën, maar het blijkt dat mijn dame op een zenuw klem ligt... Grrrr kan er ook nog wel bij! Heb net in allerlei onmogelijke posities gelegen zelfs half op mijn kop in de poging haar van die zenuw af te krijgen, hopelijk helpt t want dit is hels!!!

17. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Torties, dan heb ik echt rugweeeen als ik lig. En ze zijn echt een hel. Het trekt helemaal door tot mijn tenen. De buikweeen kan ik wel managen, daar puf je doorheen. Maar die rug? Kan niet eens ademhalen dan...;)

Heb het net een half uur volgehouden in bed, na de derde 'wee' ben ik weer opgestaan. Ze duren maar 10 of 15 seconden en ze komen eens per 10 minuten ofzo...soms wat meer tijd ertussen.

Ik hoop dat het doorzet of stopt, wil niet de hele nacht met pijn op de bank zitten voor niks! :$

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeke, dat klinkt mega pijnlijk! Hopelijk ben je er inmiddels vanaf en lig je prinsheerlijk te slapen :D

19. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben toch maar eens gaan timen...ze duren 1 minuut en heb ze iedere 7-8 minuten nu. Zittend kan ik ze wel veel beter opvangen.

Zou het dan toch? Hahaha

20. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit inmiddels al op elke 4 minuten en hij duurt een minuut. Dit nog 2 uur doen en dan mag ik de vk bellen.....die kleine schopt wat af daarbinnen trouwens!

Deel Deze Pagina