wow satire, spannend!!! zet m op meid!! torties, n prive facebook, geen idee hoe dat werkt.... heb jullie trouwens niet eens op fb... moeke, t zit je ook niet mee, hè? welterusten en hopelijk baby nieuws morgen....
Go satire!!! Hopelijk heeft t doorgezet meid! Hier om 1 uur na een paar pillen en gekke bewegingen in slaap gevallen, meisje was nog wel heel onrustig maar heb toch redelijk kunnen slapen.. Hopelijk is ze zo van de zenuw af en heb ik een normale dag vandaag! En voor de wachters een dikke knuff t duurt eeuwen maar we zijn er nu toch echt bijna!!
moeke, gelukkig heb je nog wat kunnen slapen. hopelijk gaat jullie meisje niet weer zo vervelend liggen... satire, ben erg benieuwd... maar denk dat t wel is door gezet, want anders had,je wel wat gepost.... fijne zaterdag ennuh, beebjes, 21-04-2012, is een hele mooie datum, haha
@ Moeke hoe gaat het nu? Nog veel last? @ Satire spannend maar ik denk dat het wel heeft doorgezet. En de rest die wachten ga eens bevallen zeg Hier gaat het super ons meisje weegt nu 2460 gram groeit echt als kool. In de buik misschien geen pokon maar nu wel Zal dadelijk eens foto plaatsen
Ik heb em al aangemaakt maar ik heb ook niet zoveel mensen vn hier op FB dus zonder jullie echt nam kan ik jullie niet uitnodigen. Voor wie wil, PB je naam maar. Het is een Facebook paginanwaar je iets op kan posten en iedereen die lid is kan het lezen en meldingen krijgen. Mensen die geen lid zijn kunnen de pagina niet vinden en ook niks lezen
Ik krijg zojuist bericht van Satire. Ze ligt in het ziekenhuis en heeft ene ruggeprik gehad voor de rugweeen. Helaas zijn daardoor de weeen afgenomen, dus nu krijgt ze iets om de weeen weer wat op te wekken.
Balen dat de weeen daarmee zijn afgelopen maar met die wee opwekkers kan t nooit meer dagen duren!! Oh meiden ik wil ook!!
Satire Jeej heb je je beebje al!!? Ooh ik lees dat de ruggenprik voor afname van de weeën heeft gezorgd L Zet em op meid! Hopelijk komt je smurfje vandaag, het eerste stier-kindje Moeke Oouch L ik denk dat ik weet wat je bedoelt, ik lig al een week lang af en toe met pijnen waarvan ik denk dit is bijna niet te handelen L Ik hoop dat we snel mogen bevallen! Leuk dat je ook op FB komt, het werkt echt super relaxed, want FB-en doen we bijna allemaal wel. Wij hadden een privé forum gemaakt voor de sept 09 mamas maar daar werd het de laatste tijd onwijs rustig en sinds een tijdje hebben we nu dus die FB en het contact is weer helemaal terug. Ik vind het ook makkelijk omdat ik zo slecht ben in echte namen van FB te onthouden bij welke forumnamen de mensen hier horen L Ben echt deels een beetje gehandicapt geraakt met me geheugen na de eerste zwangerschap Wonderbaby Ik hoop het ook voor je meid!! Ik heb vannacht wel weer wat fatsoenlijke uren slaap gehad gelukkig L maar ooh wat voelt me lijf als een walrus zeg en ze is zo diep ingedaald dat ik zo wat het gevoel heb dat ze naar buiten komt prikken. Als ze dat nu ook eens deed.. En de onderkant van me buik begint nu zo langzamerhand op permanente menstruatiepijn te lijken, maar ik heb meer het idee dat dat komt door het beurs zijn omdat ze zo ongelooofelijk druk is ipv dat ze van plan is geboren te worden Mannetje heeft vandaag vrijgezellenfeest van zijn broer, die trouwt 2.5-0.5-2.012. Hij is zojuist weggegaan, dus vanaf een uur of 21.00 vanavond zeg ik, BEEBJE, KOMT U MAAR !!
@wonderbaby: hier ook moe en misselijk maar durf nergens meer op te hopen :-S @torties: pijnlijk he die krampen en steken ook ik heb t gevoel of ze ieder moment een hand naar buiten kan steken hahaha Hoe vind ik nu de fb die je hebt gemaakt?
Gister is het zoontje van naomi geboren, zijn naam is Jorrit! Gefeliciteerd meid! ik ga ff verder lezdn
hey allemaal even snel een berichtje. ik ben gister bevallen van onze zoon jorrit. het was een zware bevalling die ik nog wel eens zal vertellen. hij weegt 3070 gr en is 55 cm.