Gefeliciteerd Naomi!! De bevalling ligt nu achter je, geniet van je mannetje en hopelijk voel je je snel weer ok!
Satire zit op 2 cm ontsluiting. Ze krijgt geen weeenopwekkers omdat het hartje van de baby dan daalt... Later hoor ik vast wel weer meer
He toch moestra das ook niet goed dat de hartslag dan daalt.. Hoop echt voor der dat het snel doorzet! Hier last van mn onderin echt menstruatie pijn wat ik herken van gelani. We gaan er niet vanuit dat het nu wel doorzet maar ik hoooooop het zo ontiegelijk Haha we zien het wel, gaan vanavond ff lekker eten bij de shoarmatent das een hele goeie en bij gelani is het die nacht begonnen dus wie weet baat het niet dan schaad het niet he
Naomi GEFELICITEERD met jullie zoon! ik zal ff fotootjes plaatsen van onze kanjer! ik kom later vertellen over de bevallen ect. eerst ff bijkomen van alles wat er is gebeurt laatste 2 weken!
@ Naomi, Gefeliciteerd met jullie mannetje Jorrit!! Wat een lang ventje zeg!! @ satire.. hopelijk is jullie beebje al geboren!! @ delfino, mooie foto`s van je knapperd! Groot gelijk meid, eerst ff bijkomen en genieten! @ wonderbaby, en nog steeds pijn?? Hopelijk zet het snel door! @ torties, ik wil ook wel op die facebook pagina. Hier gaat alles goed. Het drinken gaat nog steeds super en verder is Rylan ook heel tevreden. De krampjes zijn wel echt aanwezig dus dan lekker bij mama of papa in de armen en wiegen maar haha. Jayden heeft de afgelopen 2 dagen wel heel slecht gegeten en een beetje uit aant dagen, vandaag ging het wel weer wat beter. En bij Rylan blijft hij heel lief en zorgelijk en heel veel kusjes en knuffels geven hihi. Met mij gaat het ook goed alleen begin ik erge last te krijgen van mijn rug. En wat gaan de dagen nu weer snel zeg! Nog maar 2 dagen kraamhulp en dan gaan we het zelf weer doen.. De kraamhulp is trouwens ook super! Ze doet echt veel meer tegenover die ik bij Jayden had. Het bezoek is echt een wereld van verschil. Bij Jayden hadden we het de eerste week super druk. En nu hebben we het echt een stuk rustiger.. maar dat vind ik niet erg hoor. Zo kan ik echt genieten van mijn kraamtijd. Ik zal hier onder nog mijn bevallingsverhaal plaatsen. Succes met wachten nog en hopelijk kunnen we snel met zn allen kletsen in het mama gedeelte!
Mijn bevallingsverhaal Op zondag 15 april begon ik deeltjes slijmprop te verliezen.. verder nergens last van. De volgende ochtend stond ik op om te gaan plassen. Daarna weer terug mn bed in en toen kreeg ik ineens weeen (het was toen 07.30) eerst even afgewacht en ze bleven regelmatig komen. Ze kwamen om de 3 minuten en hielden 30 sec aan. De weeen waren nog wel goed te doen en heb toen samen met mn schoonmoeder hier binnen nog beetje opgeruimd en schoongemaakt. Ondertussen werden de weeen wel steeds sterker. Rond 11 uur gaan douchen en daarna om 11.30 de vk gebeld. Die was er om 12.00 en ik had toen al 4 a 5 cm ontsluiting! Ik moest manlief bellen dat hij naar huis toe kwam en dan meteen naar het ziekenhuis (onderweg weer het spoor dicht, sjee ook al bij de bevalling bij Jayden hahah). Om 12.45 kwamen we in het ziekenhuis aan.. de weeen werden ondertussen nog pijnlijker. Om 13.10 heeft de vk mijn vliezen gebroken.. en vanaf toen waren de weeen echt heel heftig.. om 14.10 begon ik echt een druk eropte voelen.. om 14.25 begon mijn baarmoeder al automatisch te persen maar ik mocht nog niet mee persen, om 14.31 mocht ik een deel van de wee mee persen en een deel van de wee moest ik weg puffen, meteen na de eerste keer persen stond het hoofdje al.. na uiteindelijk 7 min en 3 persweeen was ons mannetje Rylan geboren. 3515gr en 49 cm. 7 minuten later is de placenta gekomen. Gelukkig kwam hij deze keer wel meteen. Ik ben deze keer niet ingeknipt, had alleen 2 kleine schaafwondjes/scheurtjes waar wel 3 kleine hechtingjkes in gezet zijn zodat het mooi zou genezen. Om 17.00 waren we al weer thuis. Dus we hadden een hele vlotte bevalling die ik heel positief heb ervaren.
@delfino: mooi mannetje heb je op de wereld gezet! @goldy: klinkt als een fijne bevalling, kijk je er zelf ook zo op terug? Hier vanavond gelukkig tot nu toe geen beknelde zenuwen
Naomi Ook hier nog,gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Satire Meid kop op! Hopelijk gaat het straks ineens snel! Goldy Ik had jou al gelijk uitgenodigd voor de pagina omdat jij al in mijn even vriendelijkst bekend was? Net als de res die ik allemaal al in mijn eigen vriendenlijst had. Komt de melding bij jullie wel aan ofzo? Anders moet ik even uitzoeken wat er mis gaat. Ik zie jullie allemaal wel staan bij de leden namelijk!
Moeke321 Ik heb je nul drie keer geprobeerd uit te nodigen en daarna kan ik je pas in de groep uitnodigen. Maar steeds wordt de knop om je uit te nodigen weer beschikbaar. Misschien kunnen we beter even proberen of jij mij kan benaderen op FB Ik zal mijn naam even PB-en
naomi, super gefeliciteerd met jullie mannetje j.orit!! goldy, wat n fijn verslag, heel positief! hoer trouwens ook ristiger qua visite. torties, heb je mij kunnen vinden op fb? satire,.ben erg benieuwd...
Hey meiden, wat is het stil hier! Alle mama's druk met de baby en de rest aan t bevallen? Ben zo bang dat het bij mij niet vanzelf gaat gebeuren.. Als dat zo zou zijn word ik pas ná Koninginnedag ingeleid heeft de Vk me verteld! Whaaaahh dat duurt nog eeuwen! @satire:hoop dat je inmiddels van je beebje aan t genieten bent!
Ja ze is gister bevallen van o.wen. Om 22:00. Ze moeten nog 3 dagen blijven staat op fb Ook hier nog eens gefeliciteerd meid! Hele mooie naam en ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Hier nog steeds wat gerommel maar ik denk nu echt dat hij de eerste dagen niet komt.. Ik denk dat we straks eens een stukje moeten gaan wandelen haha
Satire n Naomi; Gefeliciteerd met jullie BOYSSS! Ben erg benieuwd hoe alles gaat! Goldy: Klinkt als een snelle bevalling! Fijn dat je er zo goed op terugkijkt. Wat een schatje is het! Hier vannacht 3 uur wakker gelegen. Viel ik eindelijk in slaap, draait vriend zich om, om lekker in mijn gezicht te ademen. GRR. Ik heb last van mijn bekken en vannacht ook van mijn schouder/arm. Kon mijn draai dus niet vinden!! Helaas geen gerommel.