Jaaa, Satire, gefeliciteerd met jullie mannetje!! Nog 3 dagen blijven, jezelf lekker laten verwennen, meid!! Moeke, na Koninginnedag, dat duurt idd nog lang... Maar wie weet besluit jullie meisje toch eerder te komen. Wonderbaby, dus de shoarma heeft niet geholpen? Balen zeg... All, sorry, voor mijn fouten vannacht. Heb op mn foon getypt en dan sluipen er wel eens foutjes in...
satire hier ook een proficiat mat je zoontje ook al zo'n ferme volgens mij gaan alle aprilbaby's heel erg knappe ventjes en dametjes zijn of ligt da nu aan mij hihi voor de rest volhouden ik weet hoe zwaar het is die laatste loodjes, maar begrijp nu eindelijk wel dat het echt de moeite waard is geweest ben nog altijd in het ziekenhuis. j.orrit begint eindelijk door te krijgen dat mijn borsten dienen voor te eten en dat hij eraan moet zuigen om het eruit te krijgen. dus hopelijk hoef ik niet iedere 3 uur aan die zuigpomp want die doet pijn hihi. gelukkig geeft hij ook niet meer over en houdt wat hij binnen krijg ook echt binnen.
Meiden ik kom even klagen! Ben zo moe, ben het gerommel zat niet doorzet. Wil zo graag de baby vasthouden! Heb zin in een lekker broodje filet americain, gerookte zalm. Lekker stukje biefstuk! En ik wil hem gewoon zien!! En ik denk gewoon niet dat hij vandaag morgen of overmorgen komt.. Brrr
Hallo dames! Ik heb even een moment om vanaf de telefoon te updaten. Vanavond ga ik naar huis, want ik voel me prima en Owen ligt toch op een andere afdeling. We rijden maar op en neer tot hij naar huis mag. Vind het heel stom om toch met een lege maxi cosi thuis te komen. Na de geboorte hebben ze een bloedkweek afgenomen, duurt 3 werkdagen voordat we daar de uitslag van krijgen. Dus waarschijnlijk woensdag. Als hij het dan goed doet en er komen geen rare dingen uit dat onderzoek mag ie naar huis. Als er wel sprake is van een infectie of iets, moet ie nog eens 7 dagen blijven. Pff. Ik hoop maar dat alles goed met hem is. Zijn temp is wel wat lager, maar dat kan ook door de antibiotica komen. Verder is de ademhaling af en toe wat snel. Allemaal niet zo heel spannend op zich.. Dus ja dan ga ik thuis maar in mijn eentje met de kraamzorg zitten. Echt stom. Bezoek komt ook natuurlijk pas als Owen thuis is. Verder gaat alles goed heb alleen wel hechtingen en flink pijnlijk stuitje, maar dat is allemaal normaal. Zal vanavond verder bijlezen!
Even een snelle zwaai! Heb niet veel tijd om te komen, maar het gaat hier super goed! Nigel is een ontzettend tevreden mannetje en slaapt van flesje tot flesje. Hij weegt nu 2740 (20 gram boven zijn geboortegewicht)! Damien is mega trots op zijn kleine broertje. Vandaag voor de eerste keer weggeweest, even naar de vrije markt, en dat ging super! Met mij gaat het dus ook super moe, mijn wond ziet er mooi uit en heb weinig last van pijn.Heb geen pijnstilling meer nodig. Alleen merk ik wel dat ik sneller moe ben, maar goed dat komt wel weer!!! Ik kom snel weer bijlezen en meekletsen! Dames die nog wachten, succes...nog even en dan hebben jullie ook een kleintje in jullie armen!
@satire: fijn dat het met jou goed gaat! Wel balen dat je mannetje nog even in het ziekenhuis moet blijven. @debke: wat een fijn mooi mannetje!! @wonderbaby: klaag maar hoor meis, ik snap je helemaal. Hier word ik ook onderhand gek.... Maar kop op we zijn er echt bijna!!
Inmiddels thuis, heb bijgelezen dank jullie wel voor alle felicitaties! Naomi, ook jij van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik sluit me erbij aan, het is het allemaal waard! Wachtenden, ook jullie komen aan de beurt. Het is ook wat, we steken jullie de ogen uit met al die schattige baby's! Ik typ gelijk mijn bevallingsverhaal, voordat ik de helft vergeten ben, haha Vrijdag overdag rommelde het al, veel krampen, maar ik had niet het idee dat het wat werd. Om half 12 wilde ik gaan slapen, maar de kramp was te heftig zodra ik ging liggen. Een half uur later ben ik weer opgestaan en toch maar eens gaan timen. Het waren toch weeen van 1 minuut, met ongeveer 8 minuten ertussen. Heb de hele nacht onder gezeten en zitten timen. Om 5 uur kwamen ze iedere 5 minuten, maar we mochten pas bellen als het 2 uur lang iedere 3-4 minuten was. Dat ging ik niet volhouden, ik had alleen maar rugweeen en lag al uren krom. Ik was inmiddels ook al bijna 24 uur op. De vk toch gebeld en ze was er een kwartier later. Amper ontsluiting, misschien een halve centimeter. Holy hell, dacht ik. Ze zag dat ik weeen had voor iemand die 5 cm ontsluiting had en ze zag ook dat ik al erg moe was en dit niet nog uren volhield met die trage voortgang. Op naar het ziekenhuis dus, en ze vroeg meteen om een ruggeprik. Die zou ik krijgen, maar de anesthesist moest opgepiept worden voor de weekenddienst. Ging dus 'even' duren. Om 10 uur (!) mocht ik eindelijk die prik gaan halen. Jezus wat duurde dat lang! De prik deed zijn werk heel goed, hij was echt goed gezet. Heb nog wat geslapen en kon goed op krachten komen. Maar de weeen zwakten af, dus ik kreeg opwekkers. Na de tweede ophoging daalde Owen's hartslag opeens. Dus gauw weer uitgezet. Dat hebben ze een aantal uur zo gelaten in de hoop dat de ontsluiting zou vorderen. 2 cm....3 cm....het schoot niet op. Dus weer opwekkers, dit keer een lagere dosis. Owen vond het nu prima. Weer toucheren, een ruime 5 cm. De arts zou over 2 uur weer komen. Toen was het 7. Zou ze weer 2 uur wegblijven. Nou, forget it. Ik moest poepen! En dat heb ik ze laten weten ook. Ik mocht voorzichtig meepersen. Zo heb ik het zelf heel snel doorgeperst naar 10 cm, want toucheren was al niet meer nodig. Ik perste gewoon, deed wat mijn oergevoel me ingaf. Ik geloof dat ik 3 uur lang mijn ogen niet open gedaan heb. Net op het moment dat ik helemaal afgepeigerd was kwam de arts eens terug en moest ik op mijn rug gaan liggen om nu 'actief' te gaan persen. Wat? Dat was ik allang aan het doen! Dat actief persen duurde dan ook maar 15 minuten, want toen was hij er Ik was wel wat ingescheurd, dus hechtingen. Jezus dat is ook geen pretje, alles brandde nog. Maar verder alles goed!
@ satire, gefeliciteerd met jullie mannetje O.wen!! Mooie naam! Ahh hopelijk mag jullie mannetje ook snel mee naar huis! @ torties, jaa het is gelukt op facebook! Wel fijn zo, wist niet eens dat dat kon! @ moeke, hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten hoor!! @ naomi, hoop dat jullie ook snel samen naar huis kunnen. @ debke, fijn dat alles zo goed gaat, mooi mannetje! @ wonderbaby, lekker klagen meid!! Hopelijk wil jullie ventje zich ook snel laten zien!
Meiden! Ik zie dat er veel bevallen zijn. Gefeliciteerd!! Ik ga straks eens even wat bevallingsverhalen van jullie lezen. Ik wil even uitleggen waarom ik mezelf had verwijdert van het forum. Ik kreeg complicaties in m'n zwangerschap en was daar druk mee in m'n hoofd maar was ook veel in het ziekenhuis. Inmiddels ben ik 13 april ingeleid en bevallen van een gezonde dochter genaamd Chriss. Ze woog 3665 gram en was 52,5 cm. Ze krijgt de borst en het loopt gesmeerd. Ik vertel m'n uitgebreide verhaal nog wel een keer. Ik ga eerst die van jullie eens lezen maar wilde toch even melden dat ik inmiddels bevallen ben. Vond het niet erg netjes om jullie in het ongewisse te laten. Liefs
Eliesje gefeliciteerd! Debke en eventuele andere Wij kletsen nu ook wat meer via privé Facebook Jullie kunnen mij PBen met jullie echte naam en omschrijving van je profielfoto als je daar ook lid van wilt zijn. Het is handig te weten voor mij wat voor profielfoto je hebt voor als meer mensen onder jou naam vindbaar zijn op FB dan weet ik niet wie ik moet uitnodigen!
Satire Balen zeg dat je nog zolang op die ruggeprik moest wachten! Maar hij is er Ik hoop dat hij snel naar huis mag! Debke Schitterend mannetje!
Deb, ik zit nu op telefoon, ik kan je niet uitnodigen. Straks op de laptop zal ik dat direct doen!!!!!