Jeetje dames, wat hebben jullie een hoop gekletst.. Heb weer een paar dgn last van forummoeheid Kga morgen ff proberen de laatste tien pagina's terug te lezen!
He meiden was ik weer, gisteren gewerkt en moest met visie verslag aan de gang en ik weet van mezelf als ik dan iets anders ga doen dat er dan niks van terecht komt (A) Moest flink wat bij lezen hier zeg, jullie hebben het druk gehad Morgen weer werken en vandaag toch teveel gedaan en dat is goed te merken aan mijn buik Maar nu lekker met een laptopje op schoot dus is wel goed te doen. Kan niet op iedereen reageren want heb geen idee meer wie wat vertelde Sorry daarvoor! Zal vanaf morgen alles weer bijhouden en weer meeschrijven
Mamady mooi kamertje!! Vogeltje beterschap met je kleine ben je de nacht een beetje doorgekomen? Nijntje juppie de sleutel lekker aan de klus! S6! Hier vanmorge weer moeten spugen moet nog werken ook pffff
vogeltje oei ik hoop dat het snel beter gaat delfino ocharm ik voel met je mee ik heb vannacht echt een rotnacht achter de rug mijn hond begint net als gister maar nu om half 4 snachts te piepen ik wordt wakker en weet gewoon da ze flauw bezig is uiteindelijk hoor ik mijn vriend anders ademen dus die is ook bijna aan het wakker worden. dus ik stap uit bed en roep naar beneden op een harde fluisterstem da ze stil moet zijn waarop mijn vriend helemaal wakker wordt ik naar de wc terug in bed probeer goed te liggen maar het is toch al zo moeilijk een fijne slaaphouding te vinden gromt mijn vriend nu blijf stil liggen of ga op de andere kamer liggen. waarop ik heel kwaad wordt zeg van toch kappot met mijn dekens naar beneden loop de hond buiten zet bijn nie meer binnen laat toch wel gedaan uiteindelijk grommelen tegen de hond natuurlijk en toen ben gaan huilen. uiteindelijk ben ik nie meer in slaap gevallen omdat nu de hond wel kan slapen als ik er bij ben en ze snurkt en de kat loopt eerst al spinnend over me heen en nadien gaat ze met de kerstboomballen spelen grrr komt mijn vriend naar beneden om te gaan werken en begint me over mijn hoofd te aaien hij zegt dat hij nie zo had moeten zeggen maar hij kan ookal nachten nie goed slapen sorry moest het even kwijt meiden
Och Naomi, wat een ellende! Ben je vandaag lekker vrij?? Kan je het in elk geval rustig aan doen! Vogeltje, hoe is jullie nacht verlopen? Delfino, jij ook heeeeel veel sterkte vandaag... xx
Naomi jeetje meid vreselijk als je geen goede nacht rust kan krijgen heb het niet met honden of katten maar met de kids en dat gaat al een maand zo! Hopelijk kom je beetje de dag door knuff!
Goeienmorgen! Laatste dagje werken whieee! Naomi: Ohh wat ontzettend vervelend, een verstoorde nachtrust is zo erg. Succes met de dag doorkomen Delfino: ahhh het houdt ook niet op he Sterkte vandaag. Dreamer: Forummoeheid?? wat is dat? Lyza: Lekker rustig aan doen! Moestra: Voel je je bevrijdt?!! Vogeltje: Hoe gaat het met het mannetje?
Goeiemorgen! Naomi, balen je nacht zeg Normaal kan je het al niet zo lekker hebben maar nu helemaal niet!! Probeer vandaag wat extra te rusten meid! Delfino, balen dat je weer moest spugen Heb je dit nog erg vaak? Mamady, vakantie na vandaag??
merci meiden heb een klein beetje kunnen bij slapen ma voel me nog niet helemaal top fijn mamady feestje hihi moestra ik had gedacht da je nu nog meer hier zou zijn nu je lievelings gastkindje nie meer komt hihi
trouwens zijn er nog nieuwe afspraken voor op de lijst want met al da gebabbel is het weer ver naar achter gegaan
Hier nog niks bijgekomen aan afspraken... Zal volgende week wel weer komen Kheb zin in vanavondd hihi
Vogeltje, hoe is het nu met Toby? De nacht goed doorgekomen? Delfino, jakkie weer moeten spugen... Mamady, bijna vakantie!! En we hopen half, eind januari over te kunnen. Ik ben benieuwd... Dreamer, heel veel plezier vanavond!! All, dadelijk kerstdiner op school en dan dus vakantie!! Heb gister wel veel te veel gedaan, heb super veel last van mn bekken, zucht...
Moestra idd 3d echo... Hebben het niet doorgegeven maar dat kon ter plekke nog als je er was dus zal wel goed zijn Mn oma gaat ook gezellig mee.. Zit een beetje in een dipje en aangezien ze toch twee dgn gaat oppassen is t wel leuk als ze er ook een beetje bij betrokken is
mamaDy supergaaf dat ze dat gaat doen! Ik vind het echt heel mooi! Doet ze het alleen voor jou of voor meer mensen ook nog in andere stofjes ofzo? Naomi Ooh op die manier! Nu snap ik het! Ach wat een rotnacht L knuffel meid! Nijntje Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis1 Vogeltje Ach wat een pech voor je zoontje! Beterschap! Delfino He balen dat spugen! Afspraak: Ik moet 27 dec.naar de VK ik weet het tijdstip even niet meer.. volgens mij rond 9.00
Even snel voorbij vliegen.... Gisteren bij Jopie gegeten met team, Le Garage van Joop Braakhekke. Was erg culinair, heel gezellig en aan eind lekker melig (voelde zoals bij elk uitje einde avond na slokkie teveel en dat zonder slokkies!). Had me opgedoft en dat was gelukt. Vandaag in de rondte gereden maar alles gelukt. Vanavond kerstboodschappen doen en huisje cleanen. Dan vrijdag zaterdag Duitsland (dan tijd genoeg hier bij te lezen, pagina 26?!?!) en dan zondag hier weer heen, kerstdiner bij mij thuis voor familie. Lekker stress vandaag dus. Maar alles goed. Via app ff beter bereikbaar. Liefs.