15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    worden jullie soms ook zo gek van jullie man??! Ik hier vandaag ff wel!! Ik had voor eerste kerstdag afgesproken met mijn zusje en zwager. Mijn zusje zei nog: moet je dat niet even overleggen?? Neee hoor, zei ik. Dat vind manlief wel gezellig als jullie komen! Dus ik stuur hem een smsje met de medeling. Krijg ik een boos smsje dat ik eerst had moeten overleggen! Dus ik zeg: nou ok, dan zeg ik het weer af. Maar dat mocht niet. Want hij vind het ook gezellig als ze komen, maar het ging om de toon. Dus als ik had gesmst: vind je dat goed, dan was er niks... Terwijl ik het probleem sowieso niet zie...

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah, je man ook last van hormonen Moestra?
    Pff haal laatste tijd wel meer mensen door elkaar op t forum :p Sorry hihi :)

Pff kheb ineens een rothumeur... En waarom, geen idee.. Vriend heeft dezew eek vroege dienst, staat gelijk aan half 7 half 4 en dan steeds een uur later met een max van half 10 beginnen.. Begint ie morgen dus om half 7.. jaaa en dan zal t wel een uur of 6 worden.. Mja hebben morgen wel met vrienden afgesproken om 20.00 dus voel de bui alweer hangen... Haasten haasten haasten.. Dan is tie tegen 18.15/18.30 thuis, dan eten, afwassen opruimen, dan wil ie vast nog douchen blablabla.. Zal denk k het grootste irritatie punt zijn voor nu :p

Kga zo sluiten... Even iets eten en op tijd weg :D

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    2 weken vakantie!!!

Girafje: Fijn dat het zo gezellig was! En succes met de vele paginas doorlezen:D.

Moestra: Haha, zo heb ik er ook wel 100 van mijn vriend. iIk snap je dus helemaal.

Dreamer: Veel plezier zo! Kom je ze wel showen?

Torties: Ik vroeg aan haar waar ze het vandaan had en toen vertelde ze dat ze alles zelf had gemaakt, van het een kwam het ander en nu is ze dus voor mij aan de slag. Voor zover ik weet ben ik de enige.

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Aaah, gelukkig dat het niet aan mij ligt! ;)
    Ik zal het vanavond nog wel weer te horen krijgen als hij uit zijn werk thuis komt... pff... MANNEN!! Je kan er niet met en je kan er niet zonder! ;)

Nouw, zoonlief hier toch echt ziek geloof ik... Toen hij moest huilen (om niks) klaagde hij ook over pijn in zijn hoofd. En ik vind hem de hele dag al wat warm aanvoelen... Maar niet zo dat ik denk dat ik even zijn temp moet meten...
    Hij is net even onder een warme douche geweest, paracetamol gehad, luuv op zijn borstkas en neusdruppels gegeven.
    Hopen dat hij nu wel doorslaapt, want dat scheelt voor hem, maar ook voor mij!

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Pfff, wat is het hier weer stil!!!
    Niks aan!!

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ons mannetje is de nacht goed doorgekomen en buiten dat hij vandaag wat moe en vervelend was had hij nergens last van.
    Ik zelf ben kapot heb geen tijd gehad om wat te slapen vandaag dus ga zo naar bed. Wilde ook niet te vroeg gaan.
    Het ergste was dat de momenten dat ik vannacht even kon slapen het meisje in mijn buik zo actief was dat ik daar niet van kon slapen.
    Dus alles bij elkaar heb ik vannacht zo'n 2,5/3 uur geslapen.

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Fijn dat alles goed is afgelopen Vogeltje!!
    Slaap lekker, hopen dat je kids je even rust gunnen en dat je morgen een klein beetje mag uitslapen!

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou het was helemaal niet druk gister bij de ikea gelukkig! En het is dus maccie geworden naderhand haha :p
    Vanavond even naar de stad geweest, heb een kei stoer boxpakje gezien bij de h&m maar heb hem nog niet gepakt omdat ik thuis nog een bon voor 50% korting had liggen.. dus morgen maar weer even terug :p

En ik heb zelf maar het woezel en pip stoeltje besteld voor Jayden want peetoom heeft allemaal andere kadootjes gehaald omdat ze dat stoeltje niet meer hadden in het blauw bij de intertoys.
    Als het goed is komt het morgen binnen :D

Nu lekker op de bank aan de tuc cream en onion mmm hihi

@ moestra, hahah ach die mannen, moeten ook wat te zeuren hebben :p Betrschap voor je zoontje!

@ mamady, wat lief van die vrouw dat ze dat voor je wil maken!
    Geniet van je vakantie!

@ torties, ik heb anders ook wel een site voor je.. die maken ook alles voor de babykamer in alle stofjes die je maar wil..

@ dreamer, veel plezier, ik ben benieuwd!!

@ nijntje, ook lekker vakantie, geniet er van. En probeer beetje rustig aan te doen want dat is vervelend als je zo`n last heb van je bekken!

@ girafje, jij heb het druk zo te lezen!

@ delfino, voel jij je weer wat beter?

@ vogeltje, ahh wat zielig voor je zoontje, hoe gaat het nu met hem??

@ naomi, hopelijk vanacht een betere nacht meis!

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    He, ik word hier op mijn wenken bediend! ;)

Torties, gelukkig maar dat het niet superdruk was bij Ikea! Ik zou daar niet vrolijk van zijn geworden...
    Ben benieuwd naar je boxpakje!

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ vogeltje, ahh gelukkig is alles goed met je ventje! En zelf maar lekker op tijd naar bed, even weer op rust komen!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moestra, ik ben goldy hoor :p

12. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    vogeltje ik hoop dat je nu wel een betere nacht hebt gehad

goldy wat goed een geslaagd uitje dus

ik heb een redelijk goede nacht gehad ben wel aan het hopen dat het feit da da kleine kereltje in mijn buik het leuk vindt om s nachts de mama wakker te houden geen vooruitzicht is op wanneer hij eruit is hihi

13. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen! :D Laatste dag werken, morgen kerst! Wow, wat is het jaar weer snel gegaan.

Lees allemaal perikelen met man/vriend, honden, katten, kinderen. Klinkt allemaal heel bekend hoor, hier gaat ook niet altijd alles van een leien dakje ;)

Gister nog even bij de VK geweest, alles in orde. Mijn zus is nog steeds niet bevallen, zucht. Woensdag wordt ze sowieso ingeleid. Vandaag moet ze naar het ziekenhuis op controle. Als dan blijkt dat ze nu al ingeleid moet worden ben ik morgen tante, haha!

Wat hebben jullie allemaal op de planning vandaag?

14. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goeienmorgen!

Vogeltje: fijn dat het mannetje goed de nacht is doorgekomen. Nu jij nog bijkomen!

Moestra: Hoe is het nu met je zoontje?

Goldy: Je bent goed geslaad dus. Pakje showen he;)

Satire: ohh wat spannend!! Ik ben erg benieuwd!

Naomi Haha, ojee dat hoop ik ook voor je! Mijn zoontje sliep met 6 weken door! En dat was volgens velen ouders erg snel!

15. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de kleine ook vaak overdag actief, maar dat is denk ik omdat ik overdag de hele dag aan een bureau zit. Tot ongeveer middernacht voel ik hem nog, maar hij houdt me 's nachts (nog) niet wakker. Ik moet wel zeggen, je kunt een kanon naast mijn oren laten afgaan en ik slaap er doorheen, dus het kan aan mij liggen ;)

16. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    Regenboogje (30), 2e kindje
    Dreamer (?), 1e kindje [M]

16
    Girafje75 (36),
    1e kindje [M]

17
    goldy (23), 2e kindje [J]

18
    lyza (22), 1e kindje [J]

21
    debke83 (28), 2e kindje [J]
    moestra (30), 2e kindje [J]

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje [M]

23
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (21), 2e kindje [J]

24
    Satire (27), 1e kindje [J]
    naomi01 (24), 1e kindje [J]
    kwekkie4u (33), 1e kindje [J]

25
    Delfino (26), 3e kindje [J]
    mamaDy (23), 2e kindje [M]
    Vogeltje (30), 2e kindje [M]

26
    Eliesje (30), 4e kindje [M]

28
    Superguppy (26), 1e kindje [J]

Afsprakenlijst
    29 december Dreamer, afspraak gyn
    02 januari moestra, afspraak VK
    05 januari naomi01, afspraak gyn
    07 januari Nijntje27, pretecho
    09 januari Delfino, vk
    09 januari Nijntje27, afspraak gyn
    11 januari mamaDy, 3d/4d echo
    14 januari Girafje75, 3d/4d echo
    31 januari Delfino, 3d/4d echo
    13 februari naomi01, echo
    17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    16 april naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

6 meisjes
    10 jongens

17. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedesmorgens,
    Oei, ik moet 25 pagina's bijlezen zie ik haha. Gezellig. Heb morgen sowieso tijd. Vanmiddag ms ook. Ik nu in auto (bijrijder) naar Duitsland. Gisteren bij mij in rondte gecrosst om vanalles te regelen en te kopen (pak vriend voor nieuwjaarsgala, kerstboodschappen, kadootjes enz) en datzelfde soort riedeltje vandaag in Duitsland. Vanmorgen om 8 uur (!) afspraak bij meubelmaker gehad die soort ijsschotsmeubel voor onze beursstand gaat maken voor De Modefabriek in de Rai in januari. Mn vriend heeft mijn beursstand ontworpen, wordt zo gaaf. Sommigen bezig met babykamer, wij met beurs haha. Over babies gesproken, ze is ineens erg gegroeid de laatste dagen (jurkje voor kerst gekocht op dinsdag, vandaag te strak), en ze trapt in de rondte, af en toe best heftig (gezellig dan niet meer juiste woord) en soms denk ik: nu plas ik spontaan in mn broek. En dan denk ik, hoe ontwikkelt zich dat de komende maanden. Handjes en voetjes door de buikwand zichtbaar?
    Fijne dag allemaal en meld me vandaag weer.

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    goede morgen meiden!

goldy ik ga straks speuren naar je pakje haha ben benieuwd welke je bedoelt! gister is hier nog een pakje binnen gekomen, zal is kijken of ik een foto erop krijg

vogeltje vermoeiend he maar lekker rustig aan doen..

girafje dat meen je niet! misschien ligt ze wel anders ook? want ik merk hier veel verschil in hoe meneer ligt. hij is ook zo ontzettend druk dat ik soms denk hij komt zo door mn vel heen haha
    je hebt het goed druk! hoe was het etentje?
    wel leuk hoor kerst in duitsland! waar ergens? ligt daar nu sneeuw? dat zou het kerstgevoel wel helemaal af maken he..

satire nog niet? dat inleiden kan ook lang duren he dus ga er niet vanuit dat als ze haar vandaag inleiden dat je morgen tante bent, kan soms wel paar dagen duren.. zou wel fijn zijn als ze gewoon vandaag beginnen, ik heb er nooit zo'n goed gevoel bij als ze de kindjes zo lang laten zitten..
    fijn dat bij jullie alles lekker loopt!;)

mamady super zeg dat ze voor jou ook aan de slag gaat, zelfde stofjes allemaal of heb je wel een eigen touch eraan gegeven? nu ben ik wel benieuwd hoe het er straks bij jullie dan uit ziet ;)

naomi fijn dat je toch redelijk goed geslapen hebt! het is niet te hopen dat de baby's drukker worden snachts he haha

moestra heeft last van zwangerschapsdementie en ik ook jeetje mina das echt vervelend :p
    ook bij klanten kom ik gewoon niet uit mn woorden, leg dat dan maar altijd goed uit want anders denken die ook wat een dom iemand..
    verder alles goed met T? en de babykamer? heb je daar nog iets aan gedaan?

nijntje jij had ook kerstlunch ofzoiets gehad op school toch? en delfino ook.. hoe was dat?

torties hoe gaat het met jou? ben je er wat overheen van het verdrietige van kdv?

superguppy dreamer lyza hoe gaat het met jullie?

wij gaan straks ff naar de stad, was van plan bij de visboer een broodje gerookte zalm te eten, dus hopelijk hebben ze verse gerookte zalm niet uit de vacuum!! heb er steeds zo'n zin in maar helaas de visboer hier heeft ze uit de vacuum

ff plaatje toevoegen van mn nieuwe pakje voor de baby, ben er helemaal verliefd op! had nog een bon liggen dus die er maar bij gelegd

19. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awwww, leuk pakje!

Ik begrijp nog steeds niet welke vis wel en niet mag. Heb zo'n bakje Johma tonijnsalade gekocht voor de kerst, maar weet niet of ik dat wel mag eten...

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ff snel.. Kleintje had er geen zin in gister :(
    Gaan 12 jan terug... Heb wel al wat foto's. Zal ze
    vd week ff showen :)

Zooo nu snel weer aant werk :)

Deel Deze Pagina