15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goldy: Stoer pakje!! En wat leuk die naambordjes!

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Mamady, ik heb een philps. Al 6 jaar ofzo. Nooit problemen mee.

Goldy en Vogeltje, hier even heerlijk op de bank gelegen. En toen ik ergns aan de oppervlakte verbleef, hoorde ik ineens de achterdeur! Helemaal vergeten dat het meisje kwam thee drinken die hier afgelopen jaar stage heeft gelopen!
    Maar ik moet zeggen, nu de gastkinderen weg zijn, voel ik de energie stromen! ;)
    Ik kreeg trouwens nog weer een leuk presentje!!

Goldy, mooi pakje en mooi naambordje!!

Zoonlief vind hier net iets uit: als hij aan de deur gaat hangen, handen aan de deurklink (beide kanten dus), dan heeft hij een soort schommel. Grote lol!!
    Benieuwd of hij zo nog wil eten!
    Ik doe maar een potje. Dat vult altijd net iets minder.
    Manlief en ik bestellen vanavond wel wat! JUMM!!;)

3. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi moestra da zal wel hij voelt zich dus al een stuk beter

mamady wat een pech toch met de stofzuigers

goldy mooi pakje en heb je da bordje zelf gemaakt das echt kei sjiek (sjiek= mooi in belgie)

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Jeeej, zoonlief heeft zijn bord al leeg!
    Hopen dat deze stijgende lijn zo doorgaat! Dan is hij niet ziek met de kerst!

5. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker ego, ik post zonder bijgelezen te hebben haha. Maar ik haal t wel weer in en zal iedereen nog persoonlijke aandacht geven (voor de kerst). Smile.

De gynocoloog uit t AMC belde me dinsdag, maar had zijn oproep helaas gemist. Hij belde vandaag gelukkig nog eens. Ik moet/kan bij mijn eigen verloskundigenpraktijk blijven (die ik dan ga inwisselen denk ik, ze zijn met zn vieren, heb iedere x een ander en kunnen me bij mijn bijzonderheden niet echt helpen, zij willen me ook liever uit handen geven). Ik kan ook niet in AMC bevallen zoals t er nu naar uit ziet, wat ik wel wilde, wil Almere niet na de drama's daar. Kijken of ik de nieuwe verloskundigen zo gek krijg om naar Blaricum te gaan. Nu zei de gynocoloog ook dat er een kans bestaat dat ik door de pap3b niet gewoon mag bevallen, maar het kindje met keizersnede gehaald wordt. Dat kwam even rauw op mn dak. Wil ik zo graag 'zelf doen'. Maar dat beslissen ze 17 februari, wordt weer extra spannend dus die kolposcopie (binnen kijken). Maar ik droomde over een 'normale' bevalling dus daar ga ik maar vanuit.

Op de tweede dag robd gecross kiepte ik vanmiddag bijna om in de branderij waar we alle wijnen voor kerst haalden (is ook gemeen om daar te zijn voor zwangere haha). Zo snel mogelijk naar huis en in bed. Drie uur als een blok geslapen. Mn buik deed zo'n pijn, moeilijk uit te leggen, maar voelt alsof zij groter wordt dan baarmoeder ende boel nu echt moet gaan groeien anders knap ik. Ook voelde ik vandaag via de buitenkant een voetje, dat vond ik wel weer heel grappig. Lig nu nog met mobieltje in bed en blijf nog ff lekker liggen. Ja, ik word vanzelf teruggefloten haha. Dus rustig avondje.

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Voor ik je verhaal verder lees Girafje, maar wat is pap3b??
    Of heb ik iets gemist??

7. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb je dab gemist haha (in andere topic die jij ook niet bij kon houden). Ik zal kort uitleggen. Pap3b kwam uit de test uitstrijkje baarmoederhalskanker. Veel onderzoeken en bloedtesten en kijken daarbinnen uiteindelijk bij mij inderdaad voorstadium kanker, kanker in wording, maar nog geen kanker. Moet alleen wel weggehaald. Begin december bij kijken gelukkig geen tumoren gevonden (waren ze bang voor) en besloten na zwangerschap weg te halen. Wordt wat grotere ingreep met ruggenprik of algehele narcose. We hebben de zoals hij noemt 'zwaar ernstige afwijkingen' gezien, laat ik t zo zeggen, mijn vriend was drie dagen stil. Nu gaan ze 17 februari weer kijken of t niet erger geworden is en of t dus mag blijven tot na de bevalling. En nu hoorde ik dus vandaag dat ze dan ook bepalen of t vaginaal bevallen (zo zegt hij dat) of keizersnede wordt. In geval van keizersnede mag t wel in AMC.

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ja, dat heb ik dan gemist ja... Ik volg t daar ook al een paar dagen niet meer. En wat een rust! Maar wat een heftig verhaal joh! Hopen dat alles meevalt en dat je geen ks hoeft...

9. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind t ook heerlijk alleen deze te hebben. Ben naar jullie ook erg nieuwsgierig en weet tenminste wat van jullie.

Ik schreef dat ik mn jurkje dat ik dinsdag kocht gisteren al niet meer paste. Dat was omdat de kleine meid in de breedte lag en dan heb je heel wat extra buik(rol). Nu weet ik wat dat gedoe down there vandaag was, mevrouw is weer in de lengtw gedraaid!! Thank you little one! Ik kwam net ff uit bed en heb weer een mooi langwerpig buikje. Had t gewenst (was al bang dat ik die mooie nieuwe rok voor oud en nieuw ook niet meer zou passen). Echt, het draagt haar zo veel lekkerder, ook meer plek voor darmen en organen haha.

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    zou het dan, eindelijk maar toch?! Ik heb het ineens op de heupen! Opruimen, schoonmaken en bedden verschonen! En dat terwijl ik de hele dag geen puf had! ;)

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Moestra heerlijk ik hoop dat ik dat snel krijg :p

Girafje klinkt ook wel heftig, je bent er best rustig onder of lijkt dat? Want ik zou volgens mij echt gestresst zijn..
    Zei toch dat het kon zijn hoe ze lag :p wel fijn dat het nu wel weer past :D

Lyza fijn dat de kleine druk is, hier wordt hij ook rustig als ML z'n hand erop legt, als gelani dat doet dan schopt hij meteen heel schattig!

MamaDy wij hebben een dyson, heerlijk ding!!
    Kwam het door die zak van de site ja :p ben ik nog ergens goed voor geweest hè haha
    Mag ik vragen wat ze ervoor vraagt om dat te maken? Misschien dat ik haar ook vraag of ze die set na maakt die ik gezien heb. Hoeft alleen maar zo'n zak aankleedkussenhoes en bedbeschermer/stootrand.. Ach ik zie ook wel

Ben net geslaagd voor m'n kerstoutfit! Heel blij mee :D is op de zelfde zin als de tia mix jurk van mamalicious

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    maak je wel ff een foto als je je jurkje aan hebt wonderbaby?!

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    jeeeeej! Eeeeeindelijk ga ik morgen even neuzen bij prenatal!! En natuurlijk mijn doos ophalen. Zoonlief mag van mij een knuffeltje uitzoeken voor de kleine. Ik hoop hem op die manier er nog een beetje op een goede manier erbij te betrekken.

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    iiiieeeehh!! Ik weet niet zeker, maar volgens mij drukt er een voet of handje bij mijn buik... Net een knobbel... ;) manlief vind het reuze grappig, maar ik vind het vooral gek!

15. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik had dat ook voor het eerst vandaag. Ik geloof voetje. Gek he?

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    nou, best wel! Als ik niet zwanger zou zijn, dan zou ik denken aan een enge ziekte... Heeeeel vreemd! Hij laat zich ook niet wegdrukken...

17. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee zij ook niet! Zij is kleine baas haha. Maar ik ben dankbaar dat ze weer in lengte ligt. Maar oh je als die voeten straks groot zijn...

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    whaha, dat dacht ik ook al! Mijn blaas is nu al vaak doelwit, dus dat word nog wat! Ben al wat urine verloren in zijn spel!

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Gorafje: A wat naar toch, je zou het het liefste direct weghalen. Maar dat kan helaas niet:(. Als jij niet zwanger was geworden had je het dus niet eens geweten? Eng idee! Gelukkig wordt het nu goed in de gaten gehouden! Ik zou het wel heel erg voor je vinden als het je niet gewoon mag bevallen. Wat is hier eigenlijk de reden voor?

Haha dan is jou meisje al groot! Mijn meisje ligt nog steeds overal in mijn buik. voel af en toe wel een klein bobbeltje, denk dat het haar kontje is:D. Voetje lijkt mij sterk zijn nog zoo mini.

Wonderbaby: Ik pb je wel even;) Ben benieuwd naar je outfit.!

Moestra: veeel plezier bij prenatal!!! Leuk van je om je zoontje er op die manier bij te betrekken. Ik vind het nogal sneu voor mijn zoontje. Hij is helemaal gekvan roze, maarja ik ga natuurlijk geen roze kamer voor hem maken. (hij heeft wel een roze kussensloop:p). Maar nu krijgt zijn zusje wel een roze kamer! Hetzlfde met kleertjes. Mijn zoontje heeft 1 roze(jongens) trui die hij het liefst elke dag aanheeft, en zusje heeft 90% roze. Arm mannetje.
    Dus wondrbaby;): (denk dat ik het best bij jou kan zijn) ALs jij toevallig stoere ROZE jongens kleding tegenkomt... Let me know!

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Moestra en girafje dat zijn jullie baby's ja haha leuk is dat hè! Hoer doet meneer dat ook! Voelt soms echt of hij uit je buik komt hè!!

MamaDy gerrem das eigelijk wel zielig! Als ik iets leuk tegen kom dan denk ik aan jou! Roze kan best leuk zijn voor een jongen maar je hebt er heel weinig van hè

Ik heb m'n zusje belooft vandaag nog mee te gaan winkelen maar eigelijk heb ik totaal geen zin, vind dat zo zielig om af te zeggen dus denk dat ik toch maar ga, als ik te moe wordt dan gaan we maar gewoon

Deel Deze Pagina