Oh moestra dat heb je trouwens wel slim gedaan, misschien dat ze dan allebei dezelfde knuffel mogen? Ik had dat vroeger niet leuk gevonden als ik er dan geen kreeg of is je zoontje niet van de knuffels? Was ik wel en gelani is ook echt fan van z'n knuffels die geeft hij steeds kusjes enzo heel lief! Iig veel plezier en ben benieuwd wat er in die doos zit haha ik heb me mail goed in de gaten gehouden steeds maar heb 'm dus nog niet
girafje amai ik hoop dat alles goed afloopt moestra en wonderbaby winkel ze mamady ik denk dat er toch wel meer stoere roze jongenskleren moeten zijn wel zielig ja ocharme
@ moestra, veel plezier met shoppen ! @ wonderbaby, jij ook ondanks je er niet zo`n zin in hebt.. misschien komt het wel als je daar bent Ben benieuwd naar je jurk! @ naomi, nee kheb ze niet zelf gemaakt, laten maken via internet @ girafje, poeh zeg wat heftig, gelukkig word het allemaal goed in de gaten hehouden! Wij gaan vanavond bij mijn ouders gourmetten, En Jayden krijgt zn kadootjes. We zijn natuurlijk niet echt in de feeststemming gezien de omstandigheden , maar man wou toch de dingen doen die we hadden afgesproken. En jaa eten moet je toch he.. dus 1e kerstdag met mn familie bij mn oom en tante. En 2e kerstdag komen mn schoonmoeder, schoonbroertje en de zus van mn schoonvader hier eten. En wat gaan jullie deze kerst doen? Iedereen fijne dagen gewenst!
He, wat was dat lekker!! Even neuzen bij de Prenatal! Heb een leuk pakje gekocht met slofjes en zoonlief heeft een schattig knuffeltje uitgezocht. Hij nam zijn taak heel serieus, het liefst nam hij de grootste mee! De blije doos is wel geinig hoor! Maar ik blijf het vreemd vinden: bier erbij... Ik heb direct even gevraagd of ik op mijn wandelwagen ook de nieuwste kap kan zetten. Die is namelijk uit te ritsen, en die van mij niet. Dus als ik mijn wandelwagen in de lig stand heb, dan helpt de kap niets... Maar goed, daar word ik nog over gebeld! Van manlief kreeg ik ook nog iets. Een kerststukje van de benzinepomp... lol Nouwja, tis goed bedoeld zullen we maar denken! Ik zal later nog even foto's maken en hier plaatsen! Nu even snel bezig met mijn stroopwafeltaart! Hopen dat dit iets word!
Lieve allemaal, Allereerst wil ik jullie allemaal heel fijne kerstdagen wensen! Ik ben vandaag in Duitsland. Om 18 uur begint in Duitsland officieel Heiligenabend. Ik ga een echte Duitse kerst beleven. Kinderen geloven hier in de kerstman zoals bij ons in Sinterklaas. Liedjes zingen rond de kerstboom en dan ineens kadootjes voor de deur. Per kind een berg en die scheuren ze dan in 1x open haha. We vieren t bij de zus en zwager van vriend, die hebben drie jongens. Ook zijn moeder en broer komen daar. Morgen naar mijn huis. Tafel mooi dekken, huisje schoonmaken en 5 gangen voorbereiden. Zal nog stressig zijn. Maar wel zin in. Dan komen mijn ouders, zus, zwager en neefje van 5. Maandag lekker met zn tweetjes. En nee, hier in Duitsland ligt geen sneeuw, is net over de grens. Fijne avond en ik pop tussendoor wel voorbij. Moet nog steeds bijlezen LOL.
mamaDy superleuk zeg! ben heel benieuwd hoe je spulletjes worden! Goldy aah dus jij hebt lekker geshopt ben benieuwd naar de site dit spulletjes voor me in de gewenste stof kunnen maken! Naomi ik wil je geen angst aan jagen maar het gedrag van je baby in je buik is wel degelijk een indicatie voor na de geboorte ik had dat eens gelezen en heb erop gelet bij me dochtertje, sterker nog: elke nacht rond half 4-4 uur moest ik plassen en dochterlief is tot dat ze 6 maanden was rond half 4 wakker blijven worden snachts Wonderbaby lief dat je het vraagt! ja heb het inmiddels een beetje 'verwerkt' leuk pakje heb je gekocht! mamaDy wij hebben een Miele stofzuiger.. gaat nu al 7 jaar mee en doet het nog prima! Lyza hier stopt meisje ook heel vaak met druk doen als ik manlief roep en czijn hand erop komt! maar ook vaak genoeg dat ze begint, nadat hij me buik heeft ingesmeerd Kwekkie en Satire een buikband helpt inderdaad maar die moet je niet permanent dragen, dan worden je banden alleen maar slapper. Ik heb zo eentje van Anita: Buikbanden - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, Goldy ooh ook een superleuk pakje! En gaaf dat naambord! waar heb je die laten maken? of zelf gemaakt? Moestra lust jou zoontje nog potjes dochterlief haalt er hier compleet der neus voor op, zelfs de peutermenutjes waar veel meer smaak aan zit moet ze niet meer. En ze kreeg het Aaaltijd, maar sinds ze echt volledig met de pot mee eet, wilde ze het steeds minder en nu helemaal niet meer! Girafje ik duim voor je dat het geen geplande keizersnede wordt! ook vanaf hier iedereen fijne dagen gewenst!
Goldy, heel veel sterkte gewenst, vooral met dit soort dagen erg moeilijk en emotioneel. Maar wel fijn bij elkaar. Denk aan jullie. Satire, ben je al tante???? Ben zo benieuwd hoe het gegaan is!!! Iedereen met bandenpijn, bekkenpijn en andere vervelende zwangerschapskwalen, sterkte ermee en hopelijk wel genieten van de feestdagen!!!! Fijne twee kerstdagen nog allemaal!!!
@ torties, www.borduurstudiolulu.nl is de link voor de spulletjes voor de babykamer en www.houtenlabel.nl heb ik de naambordjes laten maken. thnx girafje!
Heeft iedereen eerste kerstdag goed gevierd? Niet teveel gegeten? Wij zijn los gegaan op de chocolade fontijn. Daarna stiekem met mn kerel aan de duivenkater.. jummie! En ook dat was niet genoeg! Ook nog mini worstenbroodjes
Zo mijn zoontje slaap zomaar nog,en ik ben een keer erg vroeg wakker. Ik ben helemaal onthand! Gister hebben wij bij schoonouders gegeten. Vandaag is vriend jarig en gaan we even de meubelboulevard op. En morgen vieren wij kerst met mijn moeder. D wordt dan zo verwend. Ik was niet te stoppen met cadeaus kopen! Hebben jullie een fijne eerste kerstdag gehad?? Goldy: Hebben jullie ook nog een beetje kunnen genieten ondanks het grote verlies? Fijne dag allemaal!
ik denk dat ik weer een paar kilo ben bijgekomen hihi en jullie? en dan bedoel ik nie van de kleine hihi
Haaaai. Duitse kerst was grappig. Kinderen denken dat Christuskind kadootjes brengt. Liedje zingen en dan alle kadootjes openscheuren. Lekker en niet te veel gegeten. Dag erna naar NL gesjeest en huis opgeruimd, schoongemaakt, tafel mooi gedekt en met eten begonnen. 5 gangen geserveerd en eigenlijk zonder stress. Veel gegeten, was echt vol, maar er niet van aangekomen gek genoeg. Mijn Gazpacho kwam t beste aan (koude rauwe spaanse soep), die was echt heeeeeerlijk. En ook weer gezellig. Wij mooie wipper voor kleine gekregen. Vandaag met zn tweetjes luieren. En vanavond doen we de 5 gangen nog eens, want genoeg over haha. En jullie?