15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ mamady. haha grappig dat je zoontje zijn pop leuk vind! Kan hij alvast oefenen ;)

@ wonderbaby, ja we hebben al ideetjes voor het kaartje, word weer dezelfde stijl als bij Jayden ;)
    Oehh trouwplannen, spannend! Super mooie buik meis!
    Oeii dat klikt niet goed die hartkloppingen.. maar gelukkig was het hartfilmpje oke. Hopelijk is je bloed ook goed!

@ vogeltje, veel plezier in de stad!

@ delfino, lekker dat je nu vrij hebt tot 5 jan. Gniet ervan! Fijn dat het schilderen al bijna af is! Succes morgen in het zkh.

Ik moet om half 2 voor de eerste fysio afspraak voor mn rug, had eigenlijk vorige week al de eerste maar had die toen afgezegd ivm de omstandigheden. Ben benieuwd nu.. En vanmiddag werke om 4 uur.. blehh zo geen zin in!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Goldy s6 vanmiddag bij de fysio meis! Hopelijk helpt het een beetje! En werken bleeeh kan me goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt nog even dan hebjeheerlihk velof! ;)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zwaai, zwaai,

Lees wel vluchtig mee, maar ben erg druk met het nieuwe huis. Gaat goed daar!!

O&n, vrienden en hun dochtertje (2,5 jaar) komen naar ons, gaan we lekker gourmetten en wachten totdat we de miljoenen van de staatsloterij winnen ;)

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, weer terug van de fysio.. Ik heb een bekkenband meegekregen die ik om moet tijdens het werken en na de 30 weken elke dag om moet. Verder een lijstje meekregen die ik bij moet houden (bv na hoelang zitten/lopen/staan ik last krijg enz) En waar ik op moet letten.. voornamelijk op het werk en in het huishouden. Dus ik kan aan de slag ;)

@ delfino, idd nog eventjes volhouden en dan lekker verlof!

@ nijntje. mooi dat het goed gaat in het nieuwe huisje! Maar die miljoenen gaan wij al winnen, dus daar hoef je niet op te wachten :p hahah

5. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeienavond! :D Verkoudheid hier, bah! Door de climate control in het ziekenhuis...kan ik niet zo goed tegen. En natuurlijk ook door alle drukte van de laatste week. Vind het niet leuk, want nu moet ik bij mijn neefje uit de buurt blijven, grr!

Zij zijn inmiddels thuis, eindelijk. De kraamzorg was er 10 minuten later ook gelijk, dus dat is mooi. Voor het eerst deze week zit ik lui op de bank.

Heeft iemand tips om er zo snel mogelijk vanaf te zijn?

6. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken trouwens allemaal! Die van mij lijkt wat kleiner, terwijl ik dacht dat ik juist dikker dan normaal was :p

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    satire spammen!! ben benieuwd :D

vervelend dat je zo verkouden bent! misschien kun je stomen zodat alles lekker los blijft en komt? verder niet echt tips alleen goed los laten komen alles want anders krijg je nog voorhoofdholte ontsteking ook!

wel jammer dat je nu niet met je neefje mag knuffelen! doet hij het goed? en hoe is het met je zus?

goldy: fijn dat je weet hoe het kaartje gaat worden! wordt vast heel mooi! van jayden was ook super!

ze zeggen dat zo'n band wel werkt dus hoop het voor je! en goed bijhouden he! ;)

nijntje fijn dat jullie bezig zijn in het nieuwe huis, is het niet zwaar nu? ben je niet moe?

straks wel de baby kamer en esmee haar kamer spammen he :p ben wel benieuwd! ;)

heb net wat dingetjes bij h&m besteld.
    zijn paar dingen 3 voor 10 euro dus heb ik voor de baby en voor gelani. nog wat spulletjes voor gelani. had een kortingscode voor 50% van internet en een -€5,- kortingscode ook van internet. dus als jullie daar wat bestellen eerst ff googlen voor een code!
    heb nu 2 joggingbroekjes
    2 rompers
    2 vestjes
    1 jeans gelani
    1 trui/shirt lange mouw gelani
    1 vest gelani
    voor 44,25 inc verzendkosten!

8. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi wonderbaby :D Met de kleine is alles goed. Hij is wel een beetje geel, maar dat gaat vanzelf weer weg. Ze hebben zijn bloed getest en daar was niks mis mee.

Met mijn zus gaat het ook goed, ze kan zelf de trap op lopen, dus ze is goed mobiel. Alleen de baby tillen etc. is moeilijk. Hopelijk heeft ze met de kraamzorg een manier kunnen vinden zodat ze hem zelf 's nachts uit zijn wiegje kan tillen. De kraamverzorgster was haar slaapkamer helemaal aan het inrichten, zodat ze zo min mogelijk hoeft te lopen. Morgenochtend ga ik nog langs om te helpen met boodschappen etc.

Verkoudheid zet flink door, vanochtend bleef het nog bij niezen en keelpijn, maar nu zit alles potdicht. Grr! Heb een uur in bad liggen stomen en lig nu in bed, doe er alles aan om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Vriend verzorgt de thee met honing en Vicks keelsnoepjes ;)

Heb laatst ook een heel schattig pakje bij H&M gekocht! Was een pyama met kikkers en weet ik wat allemaal erop. Lekker goedkoop ook :D

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Satire, ik vergat je helemaal te feliciteren met je neefje... Dus bij deze nog gefeliciteerd!! Wat een horror-bevalling zeg...
    En bah nu stront verkouden... laat je goed verwennen door je mannetje!!

Goldy, de bekkenband helpt hier wel. Al merk ik dat dat wel minder aan het worden is. Ik heb hem nu elke dag om (advies van de fysio). Succes er mee, het is echt super lastig...

Wonderbaby, leuk nieuwe kleertjes besteld. Ik doe dat ook altijd voordat ik iets bestel, eerst ff kortingscodes googlen, hihi
    Moe, ja, heel erg en ga dus als Esmee slaapt ook rusten. Heb ook CVS (chronisch vermoeidheids syndroom), dus vermoeidheid is altijd al een probleem hier..

Meiden, ga douchen en dan mn bedje in. Morgen weer aan de klus, het schiet wel op en zal zeker de babykamer en esmee haar kamer spammen tzt.

10. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Satire, Echinaforce van Dokter Vogel, homeopatisch. Wel eerst ff lezen of je t als zwangere mag. Mij helpt t altijd, is snel weerstand verhogend. Je lichaam doet dan zelf de rest.

Ik ff douchen en reageer dan verder.

11. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ai goldy en nijntje ik hoop het gaat helpen die bekkenband
    en klus ze nijntje

hier zijn we ook aan het vechten geweest wat voor presentjes we gaan uitdelen ik zeg al van het begin af aan dat ik eigen confituur wil maken en dit uitdelen in leuk versierde potjes met de naam erop of zo. hij zij ook iedere keer de presentjes is jou ding ik doe de kaartjes. nu wilde ik ze gaan halen met mijn ventje alles daarvoor en wa denk je jama ik heb altijd gedacht dat we geboortesuiker gaan uitdelen ik ben dol op geboortesuiker en iedereen gaat teleurgesteld zijn als ze da nie krijgen. waarop ik antwoord iedereen moet blij zijn wat ze krijgen zij zelf moeten zelf ma beslissen wat ze weggeven als ze een kleine krijgen of al gehad hebben ik wil iets orgineels of toch iets doen wat ik zelf heb gemaakt ik ben dol op koken. ma nu doen we het allebei een zakje doopsuiker en de potjes confituur grr en hij zou zich nie moeien das nu altijd zo bij hem
    nee schat jij mag de babykamer kiezen ga ik kiezen nee die nie ik wil deze geef ik toe wordt het degene die hij wil
    schat kies jij maar kleertjes ik ben daar niet goed in voor babys ga ik winkelen jama schat da is toch nie stoer ik kies wel uit grrr gek wordt ik ervan ma toch hij bedoeld het goed en hij is erbij betrokken en dat maakt het dan minder om boos op te worden ma toch is het frustrerend. kennen jullie dit ook?

met nieuwjaar blijven wij trouwens thuis mss da ik iets lekkers ga maken en dan een filmpje kijken of zo en mss ging mijn zusje langskomen

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Satire, echinaforce mag je gebruiken hoor! Werkt echt heeeeel goed!! Bij bijna alles!
    Hoe is het nu met je zus?? Is ze de nacht doorgekomen?

Nijntje, fijn dat het zo goed loopt in jullie nieuwe huis!!

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Naomi, wat een gedoe he, die mannen!
    Maar net wat je schrijft, hij is er wel bij betrokken! :D

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu!!
    Dames, wat een buikjes!!
    De mijne is zo groot niet hoor ;)

Satire, gefeliciteerd met je neefje :D

Hier vandaag controle gehad.. Kleine sliep voor het eerst sinds de echo's :p Kan me da gelijk weer druk maken he... Om niks natuurlijk hihi ;) Alles was goed dus ze zal wel wat aan t inhalen zijn hih :p

Kheb trouwens gelijk weer nieuwe afspraken :D
    12/1 herkansing pretecho
    19/1 controle gyn
    9/2 groeiecho

15. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello again ladies,

Wat heb ik jullie lang niet gesproken en gemist zeg! Kreeg ontwenningsverschijnselen. Maar ja, waren ook waanzinnig drukke dagen met kerst en shoppen en cleanen en poetsen en admin enzo. Hoop dat jullie het lekker doorgekomen zijn.

Ja Naomi wat kunnen mannen een andere smaak hebben he. De mijne is bezig met het kaartje, maar het werd een hysterisch poppetje met zo´n ouderwetse babymuts en een tandje, nou, dat vind ik dus niet lachwekkend haha. Even doortekenen haha.
    Ik ook twee - drie manden na bevalling verhuizen, maar ik bouw wel alles op, kamertje komt begin februari, dus vind t wel de moeite. En t wordt opgebouwd en in juli laat ik t gewoon verhuizers netjes inpakken en verhuizen haha.

Satire, dan wordt t Echinaforce, eerste x wat goor, maar t went en helpt, da´s voornaamste!

Nijntje, lachen dat je af en toe voorbij flitst, fijn dat t lekker gaat, heerlijk joh, straks nieuw huisje.

Moestra, how´s life zo zonder draak? En je eigen 'draak' ook uit logeren? Wordt toch niet bankhangen he? Heb je je ramen al gelapt? Hahaha.

Ik flink gekookt en gegeten met kerst. En gesnoept. Maar niks aangekomen. Gisteren weer ff normaal gedaan (na dag patat en chocolade, dank je Supergup), maaltijdsalade en wat denk je vandaag afgevallen. Dus snel een half ciabattobrood rijkelijk belegd gegeten. Ik heb mn vriend een heel mooi beeld gegeven voor kerst, van een Spaanse kunstenaar, The Father heet het en is een blote man (met sarong) met op schoot een schattig bloot babietje. Symboliseert vaderliefde, heeft de kunstenaar zo goed weten te pakken die emotie. Hij vindt het gelukkig heeeel mooi en geniet er erg van.

Ik nu druk met administratie (ex uit mn leven en 7 maanden bedrijfsboekhouding), wat een hels karwei, maar wel voldoening gevend.

Wij met oud en nieuw in een superdeluxe hotel in Düsseldorf, heb ik man voor zn verjaardag kado gedaan, mooie lcoatie in haven met blik op Rijn en stad. Met galadiner (weer eten). Mn mooie nieuwe rok gaat m toch niet worden, lijk er dik in ipv zwanger. Dus nu een mooi chique zwart glitterjurkje.

Ik nog niet echt buikbuik. Voor mijn doen wel een buik, maar niet zo'n grote als hier wordt geshowed. Ik zal zo foto plaatsen. Ik heb ook gewoon wat meer rondom zeg maar, op heupen, bovenbenen, bovenarmen en vooral heeeeeeeeeel veel borst. Mn vriend noemt me Borstie haha.

Ik hoop dat het hier weer wat drukker en gezelliger wordt, zo tegen het einde van het jaar. Nog goede voornemens voor 2012 iemand?

Oh ja, ik heb ook twee loten met vriend voor nieuwjaar. Zou toch giller zijn om lekker wat te winnen nietwaar? Met al die dure dagen (lees: kado's) en mn exman uitkopen ben ik nu helemaal blut.

16. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, aaaah sliep ze? De mijne kickt sinds twee dagen, mn buik springt dan cm's hoog. Gek hoor. Lig er ook wakker van...

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaaa nou ons meisje is normaal ook heel druk!! Voelde gisteravodn ook echt mn buik een stukje omhoog komen zegmaar! Blijkbaar is ze nu dr slaap aan t inhalen... En tis dat ze hier over een uurtje kunnen zijn voor de riolering.. Anders had ik dat ook ff lekker gedaan!

18. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikie (en borstie)...

19. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    In sommige kleren zie je niets en in andere kleren lijk ik gewoon een dikke buik te hebben haha.

Dreamer wat komen ze doen voor de riolering? Slapen lekker he. Slaap al twee nachten rot, zou ook wel ff terug willen.

20. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Zo ook even teruglezen hoor:

Wonderbaby:Mooie buik! En mooi jurkje. Wa sta je stoer op je bed:p. Wat eng van die hartkloppingen! Geen last meer van gehad?
    Goed geshopt;) Leuk he voor zo weining zo veel!

Delfino: Hoe ging het in het ziekenhuis? Jeej, er wordt geklust dus! Hier wordt ook aan de babykamer gewerkt. Alleen niet door vriend maar door mijn moeder. Ze is de kozijnen aan het schuren/ schilderen en gaat zo met muur 1 beginnen:D

Naomi: Jammer he dat je je nu niet al helemaal kan uitleven op een babykamer! Maar je krijgt er een superhuis voor terug:d

Goldy: Hopen dat de bekkenband zal helpen. Vervelend zeg!

Nijntje: Klusse!!! Ik ben benieuwd naar de gloednieuwe babykamer!

Satire: vervelend die verkoudheid. Vooral nu je je neefje lekker wilt knuffelen. Hopen dat je snel opknapt.

Naomi: Haha die weet het ook niet.(of wel). Succes ermee;)

Girafje: success met de stomme boekhouding. grr. Je buikje is inderdaad nog niet zo als die van wonderbaby en goldy. Maar mooi hoor! Jou vriend dus ook druk met het geboortekaartje. Wat een ontzettend leuk cadeau heb je hem gegeven!

Moestra: Is jou kleine man alweer thuis? Heeft hij het leuk gehad bij oma?

Dreamer: Aaah slapend meisje, schattig:)

Hier net weer terug van de meubelboulevard. 2 nachtkastjes besteld die ik zaterdag mag ophalen. Een lekker dekentje voor op de bank, een lamp voor op de slaapkamer en de letters: LOVE voor op de slaapkamermuur en een zilver verschoonkussen.
    Pff het meiske trapte de hele tijd tegen mijn blaas aan, ik ben 2 naar het toilet geweest in een winkel omdat ik het niet hield. Hihi.

Deel Deze Pagina