Ik ken ook alle toiletten overal haha. Nu mooi dekentje voor op bank? Lekker zo'n moeder. Is Love voor op jullie slaapkamer of babyslaapkamer?
Girafje, mijn buikje lijkt meer op de jouwe! Ben dus niet de enige hihi Oooh heerlijk ff een uurtje geslapen
hehe, biiijjjjna klaar!! Nog wat dozen naar zolder slepen en de trappen even stofzuigen en dan ben ik helemaal klaar!!! Nouwja, de ramen lappen buiten dan nog, maar het regent!! Jes! Zoonlief is nog niet terug... Hij heeft ook weinig zin om alweer naar mama te gaan geloof ik... Zal vanavond rond bedtijd wel terug komen. Mooi buikje girafje!! Hij is inderdaad nog niet zo heel groot, maar ja, bij een 2e gaat het sowieso vaak sneller hoor! Mamady, je hele huis aan het opknappen?? Geld over?! Dreamer, volgens mij slaapt de kleine nu heel veel hoor! Althans, dat las ik ergens... Zo, nu even de laatste dozen wegbrengen.
Hoii meiden, Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en ze hebben me geleerd hoe ikmezelf moet prikken. Had half 11 2 boterhammen gegeten en officieel moet je 2 uur na het eten prikken nu was ik daar half 12 dus uutje te vroeg om te prikken maar goed moest het toch leren mijn waarde was 6,9 mag nie hoger als 6,7 zijn dus moest half 1 thuis opnieuw prikken en toen was ie nog maar 6,1!! Anyway moest supervaak prikken nuchter voor en na ontbijt voor en na lunch voor en na avondeten en voor slapengaan dag erna alleen nuchter weer dag erna zelfde pffff arme vingers..... Verder moet ik naar de dieetist voor voedingsadvies en over een week hoor ik hoe veer nadat ze me waardes heeft gezien die ik gewoon kan mailen ben beetje overdonderd door alle info en dingen die ik moet laten staan kan daar nog nie zo goed mee omgaan hopelijk gaat het strax beter zie het nu allemaal echt even niet meer zitten en wou dat het al april was.... Als mijn waardes nie goed zijn deze week moet ik meteen gaan spuiten 1 voordeel wordt dan wel met 38 weken ingeleid.... Maar denk dat trug naar de vk er niet in zal zitten zoals ik nu hebbegrepen
Maak me er ook nie al t druk om hoor Moestra! Ook alleen maar logisch als je bedenkt datze nu enorm in gewicht gaan toenemen.. Moet toch ergens vandaan komen Hmm k heb me ff te goed gedaan aan de laatste paar M&M's peanut
Aangezien je klaar bent kan je dan even bij mij langskomen mijn huis kan ook wel opruimbeurt gebruiken hihi
Haha Moestra, en wat je leest is zo. Ik voel dat trillen (door handje klappen) ook niet meer zo, maar wel harde ploffen, kicking noem ik t maar. Dus ik denk dat ze tussendoor ook veel slaapt. En nu begint ze me s nachts wakker te houden. Al twee nachten grrrr. Ze had zo'n lekker ritme (de mijne).
Oh jeetje Delfino wat een stress. Wat moet je laten staan? Vind je het zo moeilijk? Goed dat je hulp dieetist krijgt.
Jaaa dat wakkere in de nacht is herkenbaar hihi Hoewel, als ik eenmaal slaap slaap ik ook wel.. Maar moet best vaak plassen en tsja als zij dan wakker is.. Lig ik eerst nog gerust 15/20 min te genieten van het getrappel
Ja ik ook paar keer per nacht wakker om te plassen en dan moet ik echt rennen haha. Stoot me dan in donker enzo.
Defino: Jee dat is even wennen. Het wordt nu in ieder geval wel in de goed in de gaten gehouden. Giraf: Love is voor op mijn slaapkamer.
oh delfino ik leef met je mee dat is inderdaad helemaal niet leuk ocharme. ik heb over 2 eken mijn glucosetest ben benieuwd of ik de test doorsta girafje mooi buikje mamady heb je nog wel geld over dalijk hihi dreamer en girafje welkom bij de s nachts houdt de kleine mij wakker club hihi
Haai allemaal. Zit weer eens even rustig, voor het eerst vandaag. Ontzettend verkouden/grieperig. Bah! De helft van mijn vrije week in het ziekenhuis geweest, en nu de andere helft ziek. Schiet lekker op zo Ik heb gelukkig nog niet zoals jullie ook 's nachts last van het geschop. Dat wordt me een beetje bespaard door de voorliggende placenta, geloof ik. Ik moet heel rustig zitten en mijn best doen om het uberhaupt te voelen. Maar, ik voel het wel, dus hoef me geen zorgen te maken. Gelukkig nog niet zo heftig als bij jullie, haha. Bedacht me gisteren dat ik nog maar 10 weken moet werken en dan begint mijn verlof. Als je het zo bekijkt lijkt het heel kort! Ik kan echt niet wachten tot die bevalling achter de rug is en we onze kleine ook hebben. Zeker nu ik mijn kleine neefje zie. Tellen jullie ook al zo af? Hahaha!
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire of naomi01 dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (21), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] kwekkie4u (33), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] mamaDy (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 02 januari moestra, afspraak VK 05 januari naomi01, afspraak gyn 07 januari Nijntje27, pretecho 09 januari Delfino, vk 09 januari Nijntje27, afspraak gyn 11 januari mamaDy, 3d/4d echo 12 januari Dreamer, herkansing pretecho 14 januari Girafje75, 3d/4d echo 19 januari Dreamer, afspraak gyn 31 januari Delfino, 3d/4d echo 09 februari Dreamer, groeiecho 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 maart naomi01, afspraak gyn 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 6 meisjes 10 jongens
Thanks Naomi!! Euhh Satire, kheb ook een voorliggende placenta.. Maar voel haar zo nu en dan toch overduidelijk hihi Vind t alleen maar fijn die bevestiging...
Delfino, wat een ellende... Maar als nu de hele week je suikers goed zijn dan? Dan is er toch niets aan de hand?? Want je schreef zelf al: na 1 uur was het 0.2 te hoog, na 2 uur was het heel keurig 6.1... Dat is toch keurig dacht ik? Ik kan me wel voorstellen dat je er even doorheen zit! Maarreh, gelukkig woon je ver weg! Kan ik je ook niet helpen met opruimen en schoonmaken! Heb ik ook nog 1 dag echt vakantie! Satire, balen dat je nog zo ziek bent! Zo moet je wel perse rust houden! Dat is dan weer een voordeel! Ook hier een voorliggende placenta. En ik heb al in mijn broek geplast, zo hard word ik dan op mijn blaas geschopt! Ik voel het schoppen overal! Ook de vorige keer had ik een voorliggende placenta, en toen voelde ik het ook al snel zo goed. Allen schopte zoonlief minder hard dan deze geloof ik... Of ik herinner het me gewoon allemaal niet meer... Girafje, lekker dat je je dan stoot iedere nacht! Heb je geen nachtlampje ofzo??! Ik kom mijn bed niet uit als het donker is!
Naomi: Is dat in belgie standaard? Nu kan ik nog lekker veel geld uitgeven, straks als ik (tijdelijk) stop met werken niet meer. Ik heb ook al een aardige spaarrekening dus ik vind dat ik dat mag! Misschien komt er ook een beetje nesteldrang bij kijken?!
Ligt het aan mij of wordt mijn handtekening niet meer weergegeven...hmmm Edit: Toch wel. Lag aan mij dus
Heey meiden, Ik is kapot van t werken. Merk wel dat ik het best zwaar begin te vinden zo de hele dag staan. Mjaa morgen weer vrij gelukkig. Morgen gaan we met zn 3tjes naar de stad winkelen.. Heb er zin in want we zijn al heeeel lang niet meer samen weg geweest. Met oud en nieuwe blijven we denk ik gwoon thuis of bij mn schoonmoeder. Volgende week dinsdag naar maasmechelen village en ook nog een keertje zwemmen volgende week. @ satire, beterschap meis!' @ delfino, hopelijk blijven de waardes goed en valt het een beetje mee.. Dikke knuffel! @ mamady, leukk weer spulletjes gekocht jij houd ook wel van het shoppen he! @ moestra, lekker dat je nu klaar bent in huis! @ girafje, klinkt goed met oud en nieuw. Vond man zeker wel een leuk kadoo? @ dreamer, fijn dat alles weer goed was met controle! @ naomi, hier laat man mij eigenlijk alles bepalen haha, hij geeft wel zn inbreng maar ik mag kiezen.