oh goldy daar ben ik jaloers op hihi wat een geluk graag gedaan dreamer mamady ja dat is standaard tussen de 25 en 26 weken hier
Dat was een derde beroerde nacht op een rij. En eigenlijk kan ik die arme kleine niet de schuld geven. Ik was klaarwakker, lag te piekeren, had halve kramp in benen, mijn buik lag op geen enkele wijze lekker, mn vriend lag 'zwaar bewolkt' naast me, er rende een zwijn langs het huis met honden erachter aan whaha de dagelijkse dingen whaha moet er nu zelf om lachen. Maar eigenlijk ben ik ook verdrietig. Gisteren stress en strijd met ex gehad en vandaag maak ik de administratie omtrent letterlijke en figuurlijke scheiding klaar. Geeft voldoening, maar ook veel stress. En mn vriend is al drie dagen erg somber wat wel te begrijpen is. Qua werk. Hij zou een 'honarar' krijgen omdat een klus van twee jaar niet doorgaat (dus ook niet de twee jaar verwachte omzet), voor kerst hoorde hij dat er een flinke schadeloosstelling kwam waar hij zeker 5 maanden mee vooruit kon met zn bedrijf en lekker veel thuis kon zijn als kindje geboren wordt en is. En nu schijnt t misschien toch teruggedraaid. Maar dat hoort ie maandag pas. In dat geval komt hij in financiele problemen met zn bedrijf. Ik ben altijd van t positieve tot t slechte nieuws er is. Mn vriend andersom. Ziet de wereld vergaan terwijl misschien maandag wel goed nieuws. Vind t zwaar en word er verdrietig van. Ook omdat ie heel kortaf en kattig doet. Ik probeer t zoveel mogelijk te begrijpen en m te steunen, maar ben blij dat ie overdag naar zn werk gaat. Hij heeft ook niet meer zo'n zin in oud en nieuw. Klote, want t is onze eerste en heb wat heel bijzonders gegeven. Hoop dat ie morgen zn zorgen een beetje loslaat en ook ff aan mij denkt. Erg echo? Maar hem kennende wordt t morgen wel gezellig. We kunnen om 15 uur al in hotel. Ik ga mn zin toch maar weer opbouwen. Ik hoop voor iedereen op een heel mooi en positief 2012. Sorry ben van huis uit geen klager, maar ben zo snel verdrietig, voor t eerst in de zwangerschap. Meer last van?
Zo klaagklaag voorbij. Lekker rustig en gezellig wakker geworden en ontbeten. Nu douchen en weer lekker aan de slag. Kleine kickt gezellig, is inmiddels ook wakker. Hier in DE gisteren wat gesneeuwd, maar nu weer weg. Wat zijn jullie plannen vandaag?
Ach Girafje, wat een ellende!! Ik kan me wel voorstellen dat je op dit punt zo snel verdrietig bent eigenlijk wel voorstellen... Je sluit toch een hoofdstuk van je leven af. Leuk of niet leuk. En tegelijk zit je alweer midden in een nieuw hoofdstuk! Heel leuk! Maar het komt vast allemaal goed! xx
Nou inderdaad, of je van een horror nog ff de slechte ontknoping leest en ondertussen al begint in een bestseller van een roman!!
thnx moestra! @ girafje, vervelend die situatie, kan me voorstellen dat jullie allebei een dipje hebben. Komt vast allemaal goed! Hier samen met man al alles gepoetst, met zn 2en ben je zo klaar he! Dus zometeen richting eindhoven, en we nemen mn schoonmoeder ook mee shoppen.. is ze er ook even uit!
oei girafje niet leuk maar achter de woklen schijnt altijd weer de zon veel plezier goldy en ik hoop dat je schoonmoeder ook een beetje van het dagje uit kan genieten
Oeps girafje, das nie fijn nee Goldy, ik hoop dat jullie een beetje van het dagje uit genieten!! Hier kapot na het werken.. Vanavond maar op tijd naar bed en morgen tussendoor nog maar een uurtje plat... Is me gister ook wel goed bevallen
wow wat is het rustig geweest hier! Nou flink gewinkeld vandaag, vooral manlief had veel nieuwe kleding gekocht. Jayden was alleen niet zo gezellig, was erg moe en vond het niet leuk om de hele tijd in de buggy te zitten. En me schoonmoeder kreeg het ook even zwaar toen we ergens gingen eten en dat wisten we niet maar toen vertelde ze dus dat ze daar altijd met schoonvader ging eten als ze daar in de stad kwamen.. Dus tjaa.. verder toch wel fijn geweest hoor om een dagje weg te zijn. Morgen nog dagje werken van 8 tot 2.. en dan op naar het nieuwe jaar.. hopelijk word dit een beter jaar..
Hi ladies. Even voor de meiden van de Whatsapp chat: Ik ben uit het gesprek, omdat er heel veel binnen kwam en ik die stomme telefoon niet fatsoenlijk ingesteld krijg zodat ie er mee om kan gaan Misschien binnenkort een ander toestel, dan zal ik kijken of ik die wel kan instellen zoals ik wil.
oooooh gelukkig satire! We schrokken al! je bent er vroeg bij! Ben je alweer beter? En hoe is het met je zus?
hey is iedereen zich al aan het bezatten ofzo hihi ik wil iedereen al een gelukkig nieuwjaar wensen en dat alles wat je hartje begeerd maar mag uitkomen
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat we allemaal lieve, mooie, makkelijke maar vooral het allerbelangrijkste: Gezonde kindjes ter wereld mogen brengen!