15 - 30 april 2012 mama's! DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar! Dat we allemaal een mooie, gezonde beeb op de wereld mogen zetten :D

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom in 2012!!!
    en iedereen de jaarwisseling overleefd?

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Allemaal de aller beste wensen en een heel gelukkig 2012! Het jaar waarin onze beebjes geboren gaan worden!!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

even snel iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!!
    zal vanaf nu proberen meer online te komen haha drukke dagen zijn die december dagen ook he? :) hebben een neiuwe computer dus moet goed komen nu :D

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2012!

dat onze baby's maar gezond en wel netjes op de afgesproken datum geboren mogen worden ;)

ons jaar begon goed, mn nicht die precies 10 jaar ouder is op de dag af vertelde dat ze weer zwanger is, nu 9 weekjes. ze hebben al een meisje van dan 3 jaar. ze wil graag een broertje hihi

6. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Dat onze baby's maar gezond ter wereld mogen komen!

Hier drukke boel.
    Mannetje is thuis, dus helemaal gezellig

7. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallootjes allemaal!

Ook vanaf hier een heel gelukkig, gezellig, gezond en magisch jaar gewenst. Spannend met onze gezinsuitbreiding. Ik heb er zoooooooo'n zin in. Jullie ook???

Wij een romantisch oud en nieuw gehad in een luxe hotel in Düsseldorf. We hebben niks gewonnen met onze staatsloten, maar ze zijn in het hotel wel vergeten twee x het (dure) galadiner te berekenen haha.

Vandaag nog een smokkeldagje thuis aan het werk. En morgen duik ik langzaam de drukke in en gaat mn seizoen van beurzen, collectie opbouw en verkopen beginnen. Benieuwd hoe me dat vergaat.

Nogmaals een heel fijn jaar allemaal en eerst maar een heel fijne dag!!!

8. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo allemaal al wat bekomen van het eindejaar?

moestra ik zie dat je vandaag naar de vk moet succes

ik ga sbiet winkelen 1ste dag van de solden en de laatste dag van mijn ventje zijn verlof dat is wel minder

9. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar.

Hier begon ik niet zo goed heb gisteren de hele avond op de verloskamers gezeten.
    Ik had zo'n krampen en pijn in mijn onderrug, gelukkig is er nog niets te merken aan de baarmoedermond maar heb wel volledige rust en als het eind van de week niet beter is wordt ik opgenomen.
    Ze zijn bang dat ik op deze manier de 40 weken echt niet ga halen.
    Volledige rust met een peuter is echt niet makkelijk.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    och vogeltje toch!! gelukkig is er niks aan de gang maar je moet wel echt rustig aan doen, en dat is niet te doen met een peuter! en je kleintje is ook nog echt klein dus die moet zeker tot de 40 weken blijven zitten eigelijk he..
    knuffel!

girafje jee das altijd mooi meegenomen dat ze dat niet berekend hebben he haha vlug huiswaarts en niks zeggen ;)

naomi wel je aankopen showen he! ben benieuwd wat je hebt gekocht ;)

superguppy geniet van jullie dagen samen!

hier ook veel heel erg moe en dus ook heel veel last van mn buik!
    gisteravond ging het wel ff dus toen me over gegeven aan de nesteldrang en heel de keuken uitgedaan, kerstspullen opgeruimd en de was bijgewerkt. helaas ben ik nu dus nog geen 5 cent waard!:(

hoe gaat het met de rest van de meiden??

satire met je kleine neefje? en is je verkoudheid over?

goldy zielig voor je schoonmoeder zeg! :( was gelukt met de kortingscode he :p

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ach vogeltje, wat een slecht begin van het jaar!!! Hopen dat alles goed komt meid!

Dankje Naomi!
    Helaas was het een ware K*T afspraak vandaag!!
    Een leerling gyneacoloog en leerling verloskundige.
    De gyn meette mijn bloeddruk en vroeg me ondertussen van alles. Terwijl je stil moet zijn tijdens bloeddruk meten!! De band werd weer van mijn arm gehaald en ik werd al naar de behandeltafel gestuurd. Er werd snel door beide gevoeld en heel snel naar het hartje geluisterd die deze keer snel gevonden werd.
    En toen kon ik weer gaan! (laat het 3 minuten zijn geweest!)
    Maar ik wilde mijn bloeddruk weten. Ow, die is goed hoor zei die gyn. Ja, maar hoeveel dan? ow gewoon goed. Dat vraag ik niet, ik vraag hoeveel was het? Ow, gewoon 135/80. Dus ikz eg: dat is toch te hoog??! Of in ieder geval aan de hoge kant?!
    Neeeeeee, hoe ik er wel niet bij kwam!
    Dit was een smalle band, dan meten ze sowieso hoger.
    Toen zei ik: dan moet er nu zeker een echo worden gemaakt?
    Noouuwjaaaa, hoe ik daar wel niet bij kwam?!
    Nouwja, ik dacht dat ik hier in het ziekenhuis onder controle moet blijven omdat er elke keer een echo moet worden gemaakt.
    Nee hoor, ik kreeg geen "pretecho's...
    (naaahjaaaa!!!)

Helaas was ik zo onder de indruk van deze bazige dame, dat ik niet echt voor mezelf opkwam...
    Pas toen ik thuis kwam (na een ritje ikea waar we de hele winkel in de file stonden, zo druk was het!) Kwam de stress...
    Toen ik mijn moeder belde begon ik ook spontaan te huilen!
    Ik wilde al bellen voor een klacht, helaas kon dat na 16u niet meer...
    Morgen ben ik de eerste! GRR!!!

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    iedereen een gelukkig en gezond 2012!

@ delfino, fijn een nieuwe computer, kun je weer vooruit ;)

@ wonderbaby, leuk dat je nicht ook weer zwanger is! Hoe gaat het eigk met die andere nicht, is het daar al gelukt?

@ superguppy, veel plezier samen!

@ girafje, hier helaas ook niets gewonnnen. Wel een meevaller dat ze het vergeten waren te berekenen :p

@ naomi, en geslaagd met shoppen?

@ vogeltje, zo weer schrikken zeg! Dat is idd moeilijk als je al een peuter rond hebt lopen, is er niemand die je kan komen helpen?

@ moestra, sjee wat vervelend dat de afspraak zo rot verliep!!
    Nog wat gekocht bij de ikea?

Hier vandaag een hele drukke dag gehad. Morgen gaan we met vrienden (die in maart hun 1ste kindje verwachten) shoppen voor de beebs.. heb er zin in!

13. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vogeltje: Vreselijk! Hopelijk komt het allemaal goed en hoef je niet terug naar het ziekenhuis voor een opname. We gaan gewoon voor de 40 weken, ook jij! :D

@moestra: Ja...gynaecologen...dat is een volk apart. Die vergeten al gauw dat ze een mens voor zich hebben, met gevoel en onzekerheden. Pfft!

Mijn verkoudheid/griep is weg, godzijdank. Sinds vandaag kan ik weer normaal functioneren. Lekker is dat, de eerste helft van mijn vrije week bracht ik in het ziekenhuis door, de tweede helft ziek in bed ;) En morgen weer aan het werk, gaat de wekker weer om half 6 *gaap*

Nu eerst nog even van de laatste uurtjes genieten met nieuwe afleveringen van Teen Mom 2. Altijd leuk om te zien hoe die meiden de boel verknallen, haha.

Verder ook hier wat nesteldrang :p Vandaag eindelijk het boxkleed voor mijn zus gemaakt, en we hebben gelijk onze eigen box al opgezet, haha! Daar staat ie dus nog 17 weken, met 4 katten erin!

14. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    vogeltje da meen je niet oei das nie fijn hij moet er wel nog even in blijven zitten he

we zijn gaan shoppen voor mijne vriend da zal ik ma nie showen he nie zo interessant al heeft hij wel een hele mooie stoffen jas op de kop getikt met voor 50 in plaats van 80 euro

moestra oei das nie fijn nee hoop da het helpt als je morgen je klacht hebt neergelegd

amai wonderbaby druk bezig geweest zie ik als je nu nog a energie overhad mocht je hier wel verder gaan hihi

15. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi satire wij hebben het park al opgezet een tijdje terug zodat we ervoor kunnen zorgen dat onze kat leert om er juist uit te blijven hihi

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

vogeltje jeetje dat is even schrikken zeg en rust houden terwijl je een peuter rond hebt lopen is onmogelijk is er niet iemand die je kan helpen?

moestra jeetje wat naar dat je afspraak zo rot is verlopen! hopelijk gaat de volgende beter!

goldy leuk shoppen!!! :D

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey wat leuk!!! :D

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

nesteldrang totaal geen last van! moet nog komen denk ik hihi

verder druk aan t prikken zoals het er nu uit ziet is het na mijn idee geen zwsuiker maar goed hoor het donderdag of vrijdag wel denk ik

19. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arm Vogeltje! Rust! Hulp vragen met de peuter. Opname echt voorkomen. Sterkte!

Hier ging de wekker om half 7. Met manlief gezellig ontbeten en na twaalf dagen en nachten samen (heerlijk) gaan we weer latten. Afschuwelijk, ik mis hem nu al. Kan niet wachten tot we van de zomer ( augustus waarschijnlijk) samenwonen. Al trekt ie sort of bij me in als de kleine komt met af en toe een paar daagjes Duitsland tussendoor. We hebben t onwijs leuk gehad en veel geregeld en veel genoten. Ook erg veel gegeten. Ben er anderhalf kilo zwaarder van. Maar ik moet zeggen baarmoeder buik en baby groeien ook weer hard. Voel me nu echt zwanger zwanger zeg maar. Mijn buik en ik dat idee. Lig ook niet meer lekker snachts.

Wel heb ik regeldrang opruimwoedes kooplust schoonmaakzin en plenty energie, i looooove it. Ik gebruik t.

Fijne dag allemaal. Ik vandaag weer werken, maar volgende week pas de hectiek in. Langzaam inkomen. Tot ziens in mn pauzes haha!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

gm meiden!

kom net bij de diƫtist vandaan heb schema meegekregen wat ik beter kan eten we wachten af hoe dit gaat haha vind het allemaal maar gedoe maar goed alles voor de baby....

Deel Deze Pagina